Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

Heb gisteren mijn SH gekregen, verdorie niet de laatste dag van het mooie weer, maar hopenlijk komt er nog genoeg deze zomer.

Verleden jaar had ik Santa Maria en daarvoor PP en in 2004 K2 en die deden het allemaal redelijk, wat dat betreft zal de Silver Haze het hopenlijk ook zo doen.

Ik verlicht nog wel een 1,5 uur bij onder TL en gaan aan het eind van de dag nog naar binnen i.v.m. dat er aan het eind van de week nog nachtvorst kan komen. Begin mei, als het 15 uur daylight is gaan ze definitief naar buiten.

Het is de bedoeling dat ze op 3 locaties komen te staan, 3 x 5, maar ik heb er 20, kan ik ook nog een beetje selekteren.

En nu maar hopen dat de politie in 2007 een prachtige zomer heeft.

 

SUC51344.JPG

 

 

Ria

Share this post


Link to post
Share on other sites

nounou, de SSH is populair deze zomer he :innocent: Ik heb er ook twee staan, ik ga je weer volgen Ria!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja, eigenlijk een naam, die ik niet terug kan vinden in de diverse strains, is toch super silver haze ?

Ik ken de Silver Haze alleen van indoor, een prachtige weed, verry strong, maar niet zo'n grote opbrengst, afwachten maar.

 

Geraldo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geraldo, ken mensen die draaien 1/1 op silver haze! :blink: (staan wel week of 11!) :D

 

Ssh(Super Silver Haze!) is wat anders dan Silver Haze! :) (& hierin heb je ook nog verschillen!) :innocent:

 

kusjes fotografe

 

p.s. (Silver Haze)komt van sensi ,daar staat ook nog beschrijving! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik had er vorig jaar 55 50 daarvan zijn meegenomen door de petten en de andere 5 waren 4 vrouwtjes en 1 mannetje heb er nog 300 gram geloof ik afgehaalt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze staan weer met de voetjes in de aarde, waren genoeg wortels aanwezig om het in de zon uit te houden.

Ik zet ze altijd eerst in kleine potjes, kan ik ze aan het eind van de dag onder 4 x 18 w. TL te zetten tot het begin mei 15 uur daglicht is en de temp. is 's-nachts ook nog niet alles, dus naar binnen er mee.

Het is nu buiten 14 gr. maar in de zon 26, met een lekker windje er door heen, moet weer lukken.

 

SUC51345.JPG

 

 

Ria

Share this post


Link to post
Share on other sites

:innocent: wow die zien er lekker uit :blink:

je santa's waren perfect vorig jaar deze silver haze

ga ik zeker volgen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ideaal weer voor onze cannabisplantjes buiten. We zijn weer een week verder en ze beginnen zich inmiddels lekker te ontwikkelen, maar kan ook niet anders, de lumen zijn weer volledig aanwezig, kan niet mooier of beter.

 

SUC51354.JPG

 

 

Ria

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tegen de zon kan geen lamp op.

Je hebt stekjes aangschaft en nu weet je natuurlijk niet wat het is SH of SSH,misschien ook niet belangrijk ,maar ik ken het verschil ook niet.

 

Heb je niet overwogen om een paar zaadjes van dezelfde soort aan te schaffen om je eigen zaad te kweken?

DB

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit is Silver Haze. De SSH ken ik eigelijk niet, je hebt zo'n hoop soorten, maar op mijn strainbase kan ik ze niet vinden, welke breeder komt die eigenlijk vandaan en waar kan ik van SSH een originele beschrijving vinden?

Nee, eigen zaad maken wil ik niet. Ik heb in eind jaren van de vorige eeuw wel veel met zaad gewerkt, maar dan zit je zo lang met zoveel plantjes (en voor de wet is een plant een plant, groot of klein).

Ik koop half april liever gewoon stekjes, houdt er 5 of 6 en kan onmiddellijk aan de slag en altijd vrouwtjes.

Het gaat mij toch ook wel om de opbrengst van een lekker soortje en goede weed te kweken.

Plus het feit dat je met een gering aantal planten niet strafbaar bent.

En als je werkt met verduisteren, kun je alle reguliere stekken die er te krijgen zijn, gebruiken, wat binnen goed kan, kan buiten ook goed.

 

Ria

Share this post


Link to post
Share on other sites

heel erg mooi had gehoopt dat ik ssh ;) kon krijgen dit jaar maar helaas ik moet het doen met m'n pure haze zaailingen :P :lol:

 

volgend jaar ga ik zeker aan de ssh :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

De Haze is ook nog zo laat klaar dat je met 3-4 weken in de bloei trekken niet volstaat denk ik.

DB

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nog even de laatste groepsfoto van 3 mei, voordat ze gescheiden gaan worden van elkaar.

Ze genieten nog steeds van het uitzonderlijke weer, wat volgende week wel anders zal worden, maja, dit hebben ze toch mooi meegenomen.

SUC51370.JPG

 

 

Ria

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit nou niet het weertje, waarin een cannabisplant zich prettig voelt, maar ik zal wel niet de enigste zijn die dit meemaakt.

Een troost, verleden jaar mei was net zo, alleen nog kouder ook en toch is het toen allemaal goed gekomen.

 

SUC51393.JPG

 

 

Ria

Share this post


Link to post
Share on other sites

het is idd behoorlijk triest met het weer,al viel het hier vandaag best mee..ik hoop voor je dat het snel weer opknapt..mooie stekken hoor!! B)

gr: kezus

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik maak me meer zorgen om het najaar...

 

Van de zomer krijgen we nog zat mooi weer B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

daar heb je zeker een punt!! hopen op een goed najaar B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Net, nu de planten een beetje aan het indrogen waren, vannacht een hoosbuit gehad van 1,5 uur waarbij het echt met bakken uit de lucht kwam en je zelf nog geen hond naar buiten stuurt.

Ben ik niet zo blij mee, ik heb goed Guano Kalong door de grond gedaan, maar met zo,n geweld, loopt het er dwars doorheen en spoel een hoop weg, maar is even niet anders, moet ik t.z.t. maar weer aanvullen.

Wel groeien ze weer enigzins, nu het weer toch weer redelijk is, maar voor mij mag het 10 gr. warmer worden.

 

 

SUC51395.JPG

 

 

Ria

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zit me net te bedenken dat we vrijwel op dezelfde dag zijn begonnen B). Vanaf vandaag heb je in ieder geval wat droger weer. Mijn (S)SH's staan ook buiten sinds gisteren. nr2 is ruim 80 cm hoog nu na twéé keer toppen en nr4 bijna een meter. Maar ik heb ze dan ook wel na de warme periode even binnen gehaald. De ontwikkeling gaat niet hard met dat natte weer. Denk dat ze het komende week wel wat beter gaan doen.

 

Wanneer ga jij verduisteren?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja, jij bent iets eerder begonnen, maar je kunt merken dat ze bij jouw binnen hebben gestaan, zijn 1 keer zo groot hoor, die van mij zijn zo'n 40 cm. Ik heb ze vanaf het begin buiten gezet, alleen nog de eerste 2 weken 1,5 uur extra licht onder TL. Groeien doen ze nou goed met dit redelijke weer.

Ik ben van plan om ze zo plm. 21 juni (langste dag) in de bloei te gaan zetten, hangt ook een beetje af van de grote. Verleden jaar begon ik 13 juni met de eerste, die stopten toen bij 120 cm. De andere 5 einde juli verduisterd, werden 160 cm, maar zat beduidend minder aan dan de eerste en kleinere planten, maar dat kwam door het fantastische weer waarin die zijn afgebloeid. Die andere hebben in aug. nog 3 weken in de regen gestaan. In beide gevallen wat het prachtige weed, die gaat bij mij gewoon weg als binnenweed, 5 eur. gr. en is geen enkel probleem.

 

Ria

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb ze maar bij mekaar gezet voor het weer dat we de aankomende dagen krijgen.

Ze hadden met die hoosbuien van 19 mei zo veel regen gehad, dat ik nog steeds geen water hoefde te geven.

Heb nu een steropoorplaat van 120 x 120 cm, die ik op de beide kliko's leg, gewicht er op en droog staan ze, water geven kan ik zelf wel.

 

SUC51404.JPG

 

 

Ria

Share this post


Link to post
Share on other sites

de weersvoorspelling voor het weekend is een beetje bijgesteld maar in het oosten kan het nog effe tekeer gaan, met hagel zelfs.

 

Ruiken die van jou ook al zo lekker? effe met de vingers over het stammetje wrijven... ik ruik ze al van verre! :verrygood Mooie planten, kijk maar uit dat die plaat geen wind vangt en valt :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja, had ik me zelf ook al gerealiseerd, heb hem er vanmorgen ook opgelegd, regende hier behoorlijk.

Had er een gieter met water op gezet, maar zal hem nog wel verzwaren als het echt menis wordt.

Nou echt ruiken, doe ik ze buiten niet, moet ik er echt met de neus bij.

Ik weet niet wat de beschrijving van de ssh is, van de sh is algemeen dat de oogst niet groot is, max. 100 gr. maja, is niet anders, we zullen wel zien, toch ?

 

Gr. ria

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...