Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

Ziet er mooi uit Ria :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja dit topic ga ik ook volgen en ik denk dat ik tegelijk met jouw ga verduisteren. MIjn ssh is ook 55 - 60 cm lang nu. Dan doe ik die 2 losse gewoon verduisteren en die andere 2 laat ik afbloeien in de volle grond. Zie ik vanzelf wel of het iets met ze wordt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

woo die staan er mooi bij en een super soortje dat word zeker een lekker rookertje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waarom heb je niet weer voor Santa Maria gekozen want ik vind dat persoonlijk ondanks het een indoor is toch beter als de SH.

 

SH prachtige plant maar 11 weken en lage opbrengst?

Heb je Rich zijn nieuwste topic gezien,die heeft dat teveel regen simpel opgelost.

DB

Share this post


Link to post
Share on other sites

In de beschrijving staat 9 weken, ja bij elke plant komt meestal wel een weekje bij en wordt het een paar weken later met in bloei gaan, als geschreven.

Ik verduister ze toch vroegtijdig, dus dat is niet zo'n probleem en het Silver Haze geworden omdat ik dat kortgeleden gehad heb, wahr vollig begeistert davon. En de opbrengst, moeten we maar afwachten wat er af komt, toch.

 

Ria

Share this post


Link to post
Share on other sites

Met het betere weer zit de groei er weer een beetje in. Ze zijn momenteel zo'n 75 cm en mijn handen beginnen te jeuken, maar toch nog maar een paar weekjes wachten met verduisteren.

 

SUC51417.JPG

 

 

Ria

Share this post


Link to post
Share on other sites

ria, Hoeveel gram trek je van zon plant af als je ze over een paar weken gaat verduisteren? als je enige inschatting kunt maken...Ik denk dat ik jouw maar volg ik heb ook silver haze staan maar ik heb dr niet zon verstand van. Moet zeggen dat jouw planten er wel wat mooier uit zien dan die van mij. Hoewel ik over de mijne ook niet echt te klagen heb. mijn planten balanceren tussen de 70 en de 80 cm jij hebt meer een dikke plant en ik meer langwerpige denk ik ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geen idee, kan toch niemand zeggen, aleen als ze in de sealzak zit. Is geen plant die bekend staat om de hoeveelheid weed die er aan komt, meer om de smaak, maar voor mij ook afwachten, heb nog nooit een dominante Sativa gehad, binnen en buiten, niet !

 

Ria

Share this post


Link to post
Share on other sites

hehe ik ben je al voor ria :whistling. Die opbrengst valt denk ik ook wel weer mee hoor, want als ze goed afbloeien zijn ze ook ook lekker hard en zwaar. Ben heel benieuwd. We moeten ze maar eens een keertje naast elkaar roken, al die silver haze en ssh die momenteel gekweekt wordt. Een echte (S)SH party :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jap, kan maar zo gebeuren toch. Ja ik zie weer, dat wat je er voor die tijd in steekt, altijd loont.

Ik heb ook wat aan gekloot buiten. Overal neer zetten en heen rijden met water, nooit een gram gezien.

Maak je er bij huis echt serieus werk van, lukt het gewoon, zonder poespas, gekken hulpmiddelen.

Ik gebruik geen enkel meetapparaat, beetje kijken en ze gaan gewoon. Je moet er wel wat voor doen.

 

Ria

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja, dat wens ik iedere buitenkweker ook en een zomer van de eeuw, ook de polizei im Nord Rheinh Westfahlen auch, heb ik het ook.

Ria

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zag al enkele dagen dat er aan twee planten, bij de grotere bladeren, gaatjes in kwamen, heb ze eens even onder de microscoop gelegd, en jawel hoor, SPINT, die nare 6 potige dingen, die zich razendsnel kunnen vermeerderen, ze zijn nu nog licht van kleur, maar als ze groter worden, worden ze donkerder en kunnen eieren leggen dat je er gek van wordt. Ik heb ze voor jaren geleden van buiten mee naar binnen genomen en het heeft 1 jaar geduurd, voordat ik ze in de kas weer kwijt was.

Helaas kan ik via de microscoop geen beelden laten zien, maar op de camera, met macro, kun je ze ook al zien. Heb onmiddellijk de bus met massai uit de kas gehaald.

 

SUC51424.JPG

 

 

SUC50969.JPG

 

 

Ria

Share this post


Link to post
Share on other sites

HOE KOM JE SNEL VAN JE 10 PLANTEN AF !

 

Ik had spint, de bloemenspuit gepakt, in de veronderstelling dat er nog massai in zat nog wat bij in gedaan en wat water erbij en sproeien.

Maandag morgen zag ik het al de hele boel hing slap, eerst nog dacht ik aan de regen van zondagavond maar maandagavond, verschrikkelijk alles slap en toen ging me een licht branden dat ik in het najaar er vergif in gebruikt had, onkruidverdelger. Nou raad maar, verdomme.

Ik kan het nog niet over mijn hart krijgen er ook maar een foto van te maken.

//Edit door suf: stekkenhandel is VERBODEN, zie ook dit topic.

 

Ria

Share this post


Link to post
Share on other sites

:lol: neeee

was zo'n mooi oerwoudje... :specool

vind het spijtig voor je..

ga je nog terug opnieuw beginnen?

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

en het ging zo lekker!! :lol:

zwaar klote voor je ria,ik hoop dat je nog een paar mooie stekken op de kop kan tikken om het leed een beetje te verzachten,moet nog net lukken om er een paar mooie planten uit te trekken..volgende keer maar etiketten gaan plakken op de plantenspuit..echt doodzonde dit.. :specool

 

gr: kezus..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat is echt kl##ten voor je :specool

Echt super jammer, want je plantjes waren echt goed op weg :lol:

Ik weet niet of je nog op nieuw gaat beginnen, anders alvast succes met je nieuwe kweek.

 

Greetz Emilio

Share this post


Link to post
Share on other sites

Das mooi kloten...,heb je je plantjes ge-round upet..,gecondoleerd

 

Ik heb wel wat zaadjes voor je anders..,ik weet dat je dat maar niks vind maar als je denkt van daar heb ik alsnog wel belang bij PM mij maar

 

Ik vind het wel heel sneu, waren zulke mooie Silver Hazes...

 

Succes met je nieuwe ronde stekken of uit zaad :specool

 

Greetzz Cucha

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik geloof wel dat dit demotiverend werkt!! Maar als je nu weer opnieuw aan de slag gaat zal de voldoenning nog groter zijn

 

succes ria!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik krijg donderdagavond 10 nieuwe stekken, ja ga het nog wel weer proberen, is nog wel wat af te halen.

Maar wat een deceptie, om je trots zo in enkele dagen te zien verdwijnen en verwijten achteraf, kan me ook noiet meer helpen !

Gelukkig heb ik er nog 6 op een andere lokatie, die haal ik maar hierheen, maar toch, mijn lust en mijn leven, weg in drie dagen door een stomme fout.

Ik laat nog wel een foto zien, maar kan het nog niet over mijn hart verkrijgen om de camera ter hand te nemen, kut.

 

RIa

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik voel met je mee Ria! Wat klote, zo zie je maar weer, een ongeluk zit in een klein hoekje. Was het overigens spint of bladluis?

 

Spint:

pSpint.jpg

Als larve 3 paar pootjes, volwassen 4 paar pootjes, twee donkere vlekjes er op, tot 0,5 mm groot

 

Bladluis:

bladluis.jpg

Vele soorten, tot zo'n 3 mm groot.

 

Hier nog een overzichtpaginaatje wat ik tegenkwam:.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja, dat is hij helemaal, ken ze als geen ander, maar had toch liever een horde van die in de planten gehad dan dit. Ik ging vanmiddag achteruit, heb de grote schaar gepakt en alle 7 afgeknipt en in de kliko ermee, ik kon het niet meer aanzien. De 3 kleinere staan nog wel, zal ik ook nog een paar foto's van maken in een later stadium, maar die gaan er ook aan.

Hoe verdrietig kan een mens zijn, maar ik krijg 10 nieuwe steks morgen, en er toch noch maar trachten er wat van te maken.

 

Ria

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik weet hoe je je voelt ria :

 

fucked up !!!

 

 

had het zelf ook 3 weken terug ,

 

even sproeien tegen beestjes ,

 

maar met veel te weinig water gemengd ....

 

 

 

zelfde effect als bij jou !!

 

dead !!!

 

killed my own plants ...

 

 

 

 

 

succes met de nieuwe plantjes !!!

 

 

greetzzz ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...