Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Silvervince

Eerste Keer, Wil Wat Weten

Recommended Posts

Ik heb al de zoekfunctie gebruikt, maar niet het gewenste antwoord gekregen.

 

Ik ga morgen voor het eerst met een vriend wiet doen.

Ik rook al tabak dus we nemen hem wss niet puur.

 

Hoelang ben je stoned/high?

Hoelang is het voor ouders merkbaar dat je geblowd hebt? (rooie ogen enzo)

Hoeveel trekjes zal ik ong kunnen nemen? ik wil niet bad gaan.

Moet het over je longen?

Hoe voelt het om stoned te zijn ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoelang ben je stoned/high?

 

Dat hangt van heel veel dingen af, wat voor soort, hoeveel je erin doet etc.

Kan een half uur zijn, kan ook een uur of enkele uren zijn.

 

Hoelang is het voor ouders merkbaar dat je geblowd hebt? (rooie ogen enzo)

 

Geen idee of je ouders het merken, maar ik raad je aan om minstens een paar uur weg te blijven dan.

Hoeveel trekjes zal ik ong kunnen nemen? ik wil niet bad gaan.

 

Wiet is een gevoelsversterker; dat wil zeggen dat als je het erg naar je zin hebt je nog vrolijker word, benje depri wordt je nog meer depri. Maak je niet te veel zorgen als je aan het blowen bent, gewoon relaxed blijven en blij zijn.

Moet het over je longen?

 

Ja natuurlijk

Hoe voelt het om stoned te zijn ?

 

Kan verschillen van lam en moeheid tot levendig en vrolijk, je voelt je wat zweverig, je benen en armen voelen licht aan.

 

Enkele tips:

- gebruik de eerste keer niet te veel wiet in je joint

- doe rustig aan en niet te gehaast

- ga je geen zorgen maken of gespannen een joint roken, dit kan leiden tot een badtrip

- als je de eerste keer niets merkt, geen zorgen. je lichaam herkent de werkzame stof in de wiet genaamd THC nog niet. THC zelf maakt je niet high/stoned maar de afweerstoffen die je lichaam aanmaken tegen THC die zorgen ervoor dat je je high/stoned voelt.

 

Verder veel succes ermee.

 

Jah peace and blessings :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nja gister hadden we dus voorgedraaide gehaald

80% ofzo zei hij.

Met een vriend opgerookt (niet zijn eerste keer)

Hij was helemaal stoned, ik voelde he-le-maal niets.

Noppes

Nada

Njet

 

Was wel teleurstelling.

 

Ik ben van plan om volgend weekend een voorgedraaide Crystal (niet puur) te halen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
- als je de eerste keer niets merkt, geen zorgen. je lichaam herkent de werkzame stof in de wiet genaamd THC nog niet. THC zelf maakt je niet high/stoned maar de afweerstoffen die je lichaam aanmaken tegen THC die zorgen ervoor dat je je high/stoned voelt.

 

Daarom heb ik dit puntje erbij gezet.

Geen ramp, dit is het geval bij de meeste mensen, gewoon wat vaker doen!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hoeveel trekjes zal ik ong kunnen nemen? ik wil niet bad gaan.[/i]

 

Wiet is een gevoelsversterker; dat wil zeggen dat als je het erg naar je zin hebt je nog vrolijker word, benje depri wordt je nog meer depri. Maak je niet te veel zorgen als je aan het blowen bent, gewoon relaxed blijven en blij zijn.

 

Het antwoord wat je geeft slaat niet echt op de vraag volgens mij...

Hoeveel trekjes je moet nemen is afhankelijk van jezelf, als je voelt dat je stoned aan het worden ben zou ik stoppen aangezien je het voor een van je eerste keren doet. Vaak is het zo dat beginnende blowers de stonedheid niet goed aan kunnen voelen komen, maar relax gewoon en laat de wiet door je heen vloeien :P

 

 

:lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

De meeste voorgedraaide joints zijn troep, maar als ik jou was zou ik eerst gewoon 5 hijsjes nemen ofzo, die J doorpasen, en gewoon rustig afwachten hoe je je voelt. Benje niet heel stoned, neem nog een paar hijsjes. Maar alsje al lekker scafa bent, sla die J over en begin te spacen dan :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

nog iets wat veel beginners fout doen ...

 

Ze hebben het rare idee in hun hoofd dat die J snel op moet, of uberhaubt op moet.

Doe rustig aan ... relax ..

Voel je je stoned ... leg die J dan weg, en rook uhm later op.. Hij hoeft niet compleet helemaal achter elkaar op.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je een klare koopt, neem dan eerst één of twee hijsjes ervan, en wacht tien minuten, . door de rijstevloei brand ie niet snel, alleen maar als je er aan hijst. Ik zou vooral leuke dingen ernaast gaan doen, en niet alleen maar met de joint bezig. Een melig kaartspelletje, of gaan vissen, lekker relaxed, helemal niets hoeven doen. en als je na een kwartier denkt. Ja ik voel me toppie, dan kan je de andere helft ook aansteken. De laatste cm smaakt wat sterker. En maar je nergens zorgen om, laat het gevoel tot je komen. Het is ook leuk om er achteraf een paar dingetjes van op te schrijven. De eerste keer is altijd byzonder :lol: :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nja gister hadden we dus voorgedraaide gehaald

80% ofzo zei hij.

Met een vriend opgerookt (niet zijn eerste keer)

Hij was helemaal stoned, ik voelde he-le-maal niets.

Noppes

Nada

Njet

 

Was wel teleurstelling.

 

Ik ben van plan om volgend weekend een voorgedraaide Crystal (niet puur) te halen.

 

Toen ik met weed begon, voelde ik er ook eerst helemaal niks van ! (okay het was hash eigenlijk, vreemd maar waar)

Anyway, ik rookte met een ervaren vriend, hij rookte nogal goedkope wiet zodat we ni door de neus betaalden voor wiet waar ik niks aan had - tot ik de stone begon te voelen (dat is met die afweerstoffen daar)

toen gingen we over naar goede wiet, en dit lijkt me een nogal logisch en aanraadbaar proces ? (misschien verschillen de pro's van mening)

Ik denk dat ik een stuk of 7-10 keer smoorde voor ik er iets meer aan had dan wat duizeligheid vlak na het roken. Dus maak je geen zorgen, het komt wel . :lol:

 

Voorgedraaide joints zou ik maar afraden hoor, ze zijn meestal brol en ze doen er te weinig wiet in. Snij maar es open. En ZEKER van die fancy weed als Crystal Haze, hou het voorlopig bij meer fysieke stoner-weed als Northern Light (dat is goedkoper, EN je voelt de stone duidelijker als je nog maar begint).

 

Voorts kun je deze site eens doorlezen : http://www.smokingwithstyle.com/intro.htm

Ik vond ze heel informatief, zeker als beginner. Sommige dingen weet je best op voorhand, in plaats van jezelf belachelijk te maken - mee-stoners zullen het nooit erg vinden van een beginner hoor, maar toch. Das net leren dansen :P

Tot slot - je rookt wiet om te relaxen ! Om eens lekker in een sfeertje te geraken, ook het proces van het roken zelf is plezant op zich. (Zoals eten : je kunt alles opslobberen en weglopen, of genieten van een goede maaltijd en een aangenaam gesprek voeren, op het gemak)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...