Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Limburgsewiet

Buitenkweek Locatie 2007

Recommended Posts

Maisveleden enzo worden zeker met de heli gechecked, zeker in limburg. Ik vraag me af voor hoeverre ze ook boven beboste gebieden vliegen en hoe gemakkelijk ze een wietplant kunnen herkennen.

 

daar zijn we natuurlijk ook bang voor, het is hopen hopen hopen.... ik weet wel dat ze in limburg idd over de gewassen extra vliegen/controlleren dit jaar...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er mooi uit B) nu alleen nog die beestjes en die helikopters en natuurlijk het weer :) achja hopen op geluk dat doet iedere kweker wel maar die beestjes vallen nog mee het zijn de konijnen waar ik niet tegen kan :)

maar je hebt je plek mooi omsloten met draad dus je zit wel safe denkik :lol:

 

veel succes hoop dat ze mooi groeien

ga je zeker volgen succes

Scrale Monkey :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo... vandaag eens gaan kijken... :lol: En ze gaan goed, kippenmestkorrels werken super! slakkenkorrels werken ook super, slakken zijn er af gebleven en alle plantjes stonden er piekfijn bij :verrygood

ze hebben flinke scheuters gemaakt, en beginnen flink wat blaadjes te krijgen....

 

Sorry, ben vergeten fotos te maken :bier volgende keer weer een lading :smoke

 

Na dit moois gezien te hebben :smoke besloten we het bosje eens verder te verkennen... en wat denk je, we vonden nog wat leuke open plekjes... :whistling

 

Hier een foto van de beste locatie, hier moet nog veel gebeuren, bomen moeten gesnoeid (meer licht)..

we willen bij deze gewoon gaten graven en vullen met potgrond, er zullen zon 10 plantjes te staan komen.... rond half juni :rofl

 

gallery_9805_2209_364686.jpg

 

 

 

 

Nog iets, we hebben op het balkon een mooi plantje staan, die de hele dag zon heeft, heeft maar 5cm grond in de hoogte en proberen we zo laag mogelijk te houden. We toppen em af en toe en het lukt goed... Wat denken jullie... op balkon laten staan of ergens buiten zetten??? :huh:

 

gallery_9805_2209_672401.jpg

 

 

 

gallery_9805_2209_603534.jpg

 

 

 

gallery_9805_2209_223948.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het ziet er allemaal erg goed uit !

een mooie guerilla man, gelukkig niet veel last van onkruid. Helaas wel van beestjes etc. Ik hoop dat alles goed gaat, en dat je maar flink mag gaan oogsten! succes

 

Ik ga deze ook blijven volgen!

Share this post


Link to post
Share on other sites
daar zijn we natuurlijk ook bang voor, het is hopen hopen hopen.... ik weet wel dat ze in limburg idd over de gewassen extra vliegen/controlleren dit jaar...

 

Denk je nou echt dat de politie niet weet dat deze site bestaat en wat er hier allemaal gebeurt?

Die weten echt wel dat er plantages overal in de bossen enzoo zijn. Ze kunne ze alleen vaak niet vinden. :bier

 

 

Edit: Oja en die plant op het balkon zou ik daar lekker laten staat zolang hij/zij heel de dag zon heeft. :verrygood

Edited by Bierbuik

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha bij ons was vorig jaar ook een opgerold

ze haden rondom 10 meter aan mais alle 4 de zijden en in

het miden haden ze een hectare aan plantage.

de opbrengst zou voor bijna 500.000euries zijn

volgens de politie.

dus als dat was gelukt waren ze nu binnen geweest.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo vandaag, alweer veel slakkenkorrels gestrooid.. :verrygood Er was dit keertje maar 1 aangevreten, planten beginnen lekker te gaan.. :bier

 

Pics:

 

gallery_9805_2209_568423.jpg

 

 

 

 

gallery_9805_2209_547567.jpg

 

 

 

 

gallery_9805_2209_524820.jpg

 

 

 

 

gallery_9805_2209_801248.jpg

 

 

 

 

 

gallery_9805_2209_169751.jpg

 

 

 

 

gallery_9805_2209_600340.jpg

 

 

 

 

gallery_9805_2209_205927.jpg

 

 

 

 

gallery_9805_2209_697897.jpg

 

 

 

 

gallery_9805_2209_1001.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja dat gaat lekker hoor mannuh!

 

maar gaan jullie nog toppen? zo ja dan zou ik dat nu gaan doen.

 

Succes

Greetz BK

Share this post


Link to post
Share on other sites

zowiezo wordt aangeraden santa maria te toppen, omdat ze qua soort wat iele stammetjes hebben.. Een compactere struik is dan beter, vooral buiten..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze hebben idd wat iele stammetjes, maar we wilden ze wel nog stamgroei gaan geven... Misschien is toppen wel een goed idee, maar moeten we ze dan niet iets groter laten worden ? :verrygood

 

We willen groots en veel opbrengst :bier

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er goed uit!!! :bier

Edited by Rawplayer

Share this post


Link to post
Share on other sites

door toppen krijg je vaak meer opbrengst......

 

en ik zou dat stam gebeuren lekker achterwege laten trouwens :whistling

 

( persoonlijk zou ik nu toppen, of eerder maar dat gaat niet meer :verrygood )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er goed uit Limbowiet, zou een moestuinier jaloers op zijn :verrygood

Als ik jou was zou ik ze ook toppen je hebt er immers de ruimte voor, en hopelijk blijft het onopgemerkt, je komt tegenwoordig de gekste lui op de gekste plaatsen tegen, dus over je schouder blijven kijken als je naar je tuintje gaat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben niet zo voor toppen buiten, je krijgt meer toppen maar wel kleinere en dat is met buitenwiet lastiger knippen. Overigens als deze soort dat wel nodig heeft zoals tomas dat zegt gewoon doen hoor :verrygood Maar ik geloof ook dat hoe hoger ze worden ze meer licht vangen op jullie plek.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zelf vraag me af waarom eigenlijk toppen in guerilla? Ik heb zelf wat pp buiten staan maar is het echt handig deze te toppen dan? Het lijkt me wel beter meerder kleinere toppen te hebben i.v.m. toprot maar dat lijkt me dan de enige reden.

 

Priest

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vind het maar eng spul die slakken korrels zeg.

Ik zou helemaal para worden van me eigen wiet zeg.

Overigens vind ik het wel jammer dat er een stuk bos vernield word voor wat dope hier.

Maar verder succes met de kweek.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Overigens vind ik het wel jammer dat er een stuk bos vernield word voor wat dope hier.

 

Tja wij hebben niks vernield, het open plekje was er al... :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoe ga je in het hoogseizoen de waterbevoorraading aanpakken? Heb je water in de buurt of moet je met flessen water aan de wandel gaan?

Share this post


Link to post
Share on other sites
maaruh niet toppen dus?

 

Binnen is toppen op zich wel handig, maar dat komt ook omdat je "zon" (lamp dus) op een vaste plek hangt. De zon buiten draait om de plant heen zodoende krijgt ie overal licht en is toppen dus niet echt nodig. Maar ja, iedereen zijn eigen manier he...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...