Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Limburgsewiet

Buitenkweek Locatie 2007

Recommended Posts

maaruh niet toppen dus?

 

Jawel, zometeen...

 

@daan: water willen we zo min mogelijk zelf gaan geven, in hele droge periode's (juli - augustus) is het nodig om zelf water te geven, maar de grond op onze plek blijft vrij vochtig en we hebben liever dat de planten zelf water zoeken...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aaah,..Limbowiet is om, je wou ze eerst hoog laten worden had ik ergens gelezen :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aangezien dat ding op het balkon al 3x getopt is en nog steeds omhoog schiet en veel steviger wordt denk ik dat het de plantjes niet schaad :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo, dat zit er weer op, pffff wat een hitte daarzo.... De grond is gewoon niet kurkdroog,maar zo nat als een poes van een meid die zo geil als boter is :( haha, nee ff serieus, de grond is gewoon serieus vochtig, en we hoeven tot de echte droogte geen water te geven denk ik. Onze gestrooide slakkenkorrels waren het schimmelen :whistling maarja overal lagen dooie slakken :verrygood

 

Zo toch een paar plantjes getopt en een paar op onze manier getopt; het topje naar beneden gebogen zodat uit de oksel weer een nieuwe tak groeit... kijken wat meer effect heeft :)

 

Hier weer wat foto's:

 

gallery_9805_2209_313727.jpg

 

 

gallery_9805_2209_92433.jpg

 

 

gallery_9805_2209_276947.jpg

 

 

gallery_9805_2209_134807.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geen schade in je moestuintje met het noodweer van gisteren ??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben benieuwd of hoe jullie manier van toppen zich uit voor de rest zien ze der nog altij mooi uit alleen een beetje kaal maar zal nog wle komen zekers

en ligt het aan mij of lijkt me jullie grond echt superhard grond?:verrygood

 

greetz

 

Scrm

Share this post


Link to post
Share on other sites

nee dat ligt niet aan jou.... hebben de grond in het begin lekker los gemaakt maar na alle regen en het verzorgen van de plante is alles weer goed aangetrapt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo het is fokking benauwd op de locatie, slakken vinden het een paradijs, maar daar steken wij een stokje voor vieze vuile k** beesten :specool

 

Maarja de plantjes gaan goed, en de slakkenkorrels helpen gewoon goed behalve dat ze wegspoelen met dit regenachtige weer :lol:

 

gallery_9805_2209_429766.jpg

 

 

 

 

gallery_9805_2209_158913.jpg

 

 

 

 

gallery_9805_2209_255905.jpg

 

 

 

 

gallery_9805_2209_30183.jpg

 

 

 

 

gallery_9805_2209_197409.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooie stekken zijn dat en 42 stuks wauw als dat oogsten word denk je dan aan mij :specool

de komende dag zullen ze geen water nodig hebben denk ik, wat wel een kleine gelukje is merk ik bij mijn plantjes is door het benauwde weer komt er ook redelijk wat vocht omhoog uit de grond, plantjes ze staan er goed groen bij en dat zie ik bij die van jou ook

 

zet hem op greetzzzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites

beste korrels die van escar-go werken wel goed alleen die regen hé...

voor de rest succes met je kweek ,dames zien er al goed uit en het is een leuk aantal... :lol:

 

gr mister R :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

De plek komt me vrij bekend voor, kan ook wel gokken waar het +/- ligt :specool

 

Maar no worries, het is wel een vrij safe plekje (als het dat is wat ik in gedachte hebt)

 

Voetballertjes ? :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aan de foto's te zien ben je nog steeds bezopen... :)

 

Maar zie ik nu wazig of zie ik dat nu goed... enkel blad in de toppen ??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het schiet echt niet op, ze hadden al veel groter moeten zijn.. dat 1 en 3 vingerige blad kan erop wijzen dat ze aan het regeneren zijn..

Share this post


Link to post
Share on other sites

He eenvingerie bladeren vielen mij ook al op. Dat kreeg ik vorig jaar bij een aantal planten die van de bloei weer terug naar de groei gingen. Dat werd uiteindelijk niks meer, ik hoop dat ze van jou wel weer goed bijtrekken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tomas heeft gelijk, ze zullen vanaf nu rusig weer meer bladeren gaan aanmaken en zullen sneller gaan groeien straks.

 

Hebben ze een poosje geen licht gehad ofzo? Er moet iets gebeurd zijn waardoor ze gebloeid hebben!

 

Priest

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk dat onze buigtechniek toch niet het gewenste resultaat heeft, misschien toch maar beter gewoon toppen.... aangezien de 2 plantjes die we getopt hebben wel piekfijn erbij stonden..

 

We hadden op deze plek ook meer licht verwacht, is toch niet DE perfecte plaats uiteindelijk...

 

Maar jullie zeggen dus, dat die 1 vingerige bladeren slecht zijn? wat kunnen we hier aan doen dan ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou een andere locatie zoeken, je plantjes gaan zo zeker geen goede oogst leveren. Dat is volgens mij de enige oplossing, te weinig licht is dodelijk! dan wordt het niets...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nja er zijn niet zoveel reacties, maar aangezien het zonnetje nu weer gaat schijnen zullen toch maar weer bomen eraan moeten geloven....

 

Zou niet weten hoe we anders aan meer licht komen, en een andere locatie zoeken is niet meer te doen, de planten zijn niet meer te vervoeren...

 

nouja als iemand nog tips heeft... gooi maar neer :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jammer dat je de natuur gaat vernielen... :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...