Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

haha mikeh,

 

ik zie alleen de liane niet hangen en hoop niet dat hij in zo'n tijgertenue rondt huppelt bij de plantjes anders schrikken die zich dood denk ik zomaar :nerd :(

Share this post


Link to post
Share on other sites
anders schrikken die zich dood denk ik zomaar :nerd :(

 

:) zou dat de reden van de vorige mislukte kweek zijn geweest, toen ik hun mijn tijgertanga liet zien???

 

Just4Fun

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha ja datdenk ik wel danjust4fun :(

 

die harige benen er onder zal ze wel hebben afgeschrikt :nerd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Updeetje dag 40

 

De dames zijn zich flink vol aan het vreten. 3 dagen met 30 liter blijkt al krappie krappie te zijn. :) :spliff: :P

Duidelijk te zien waar die vandaan komen :smoke

 

De tensio was weer leeg. 2 dagen geeft ie normale waarden aan en daarna gaat de aantal mbar omlaag. bij de 3e dag zakt ie al onder de 50 en is ie waarschijnlijk al leeg aan het worden.

Wil dit zeggen dat de aarde dan al te droog is? B)

 

Hier en daar wat paarse steeltjes gezien, maar ligt volgens mij aan de ventilator. deze staat op zijn zachts en blaast naar mijn idee nog vrij vors door het hok heen. Staat wel niet rechtstreeks op de dames gericht, maar gaat via de muren door het hok heen. B)

 

Deze week nog een keer de ph van de aarde meten of ik niet te veel af aan het wijken ben. :nerd

 

Hier nog een paar shootjes: :(

 

gallery_8828_1648_112163.jpg

 

gallery_8828_1648_112931.jpg

 

med_gallery_8828_1648_23114.jpg

 

med_gallery_8828_1648_1480.jpg

 

gallery_8828_1648_38205.jpg

 

gallery_8828_1648_97583.jpg

 

gallery_8828_1648_137240.jpg

 

Just4Fun

Share this post


Link to post
Share on other sites

He Just....

Ziet er gelikt uit hoor, toppie...

Maar 30 liter in 3 dagen valt no wel mee hoor.

Die van mij moet 20 liter per dag hebben om de tensio op 120 m/bar te houden (4 liter per kuip).

Aangezien ik op de Green Sensation van Plagron zit is t 'n dure hobby aan 't worden (teringflesje kost €70,- per liter) :(

 

Check je laterssssssssssss, grtz defQon S.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey Just

 

zien er echt super uit man kan er niks andersop zeggen :(

 

alleen bij een tensiometer is het toch zo dat als hij laag staat dat hj juist vochtig staat en boven de 120 staat hij te droog hoor :nerd , althans dat is bij die van mij iig

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als de tensio leeg loopt is hij stuk... :( , ik kocht er 2 en 1 daarvan had hetzelfde probleem, lag aan de keramische kop ofzo. Ik heb hem terug gestuurd en ik kreeg zonder problemen een nieuwe, dit was wel binnen een aantal dagen...

 

Grt Paffie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jepz, zomaar leeglopen klopt idd niet, doe een lange tijd met die tensio's.

 

Even retour zenden en je krijgt nieuwe :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

probeer terug te gaan naar 10ml , en als alles weer normaal gaat, ga dan terug naar 20 maar in stappen

grtn

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooie toppen maar die hebben nog wel ff te gaan :(

 

maar hoe weetje dat je achterste planten het wel goed hebben ????

 

greeetzzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites
maar hoe weetje dat je achterste planten het wel goed hebben ????

 

Niet. :nerd

 

kan ze wel redelijk goed zien, en ze zien ook niet echt anders uit dat de voorste.

Ik laat ze zoveel mogelijk met rust, maar als ik iets ontdek, dan pak ik ze ook allemaal het hok uit hoor.

 

Ik zie de achterste nu meer als een kadeautje die ik over een paar weekjes mag uitpakken :(

 

Just4Fun

Share this post


Link to post
Share on other sites

zien er idd mooi uit man lekker volle toppen daar al

 

maar idd wat Master zegt, hoe weet je nou dat je 8erste plantjes geen toprot oid hebben, dat kan je nooit goed zien natuurlijk he :innocent:

Share this post


Link to post
Share on other sites
hoe weet je nou dat je 8erste plantjes geen toprot oid hebben

 

Niet :innocent:

 

Maar als er straks enkele toprot zullen hebben, dan zullen ze niet alleen achterin staan. En bij signalering daarvan gaat het hele hok leeg voor inspectie.

Kan nu tot een dikke meter het hok in controleren, dan heb ik 50% gehad. Als die goed zijn dan geloof ik de rest ook wel.

 

Maar ik dacht dat die uitgegroeid waren, kom ik net in het hok zijn de getopte dames me nog ff flink de breedte ingegaan vanacht. :blink:

Heb ze even aangesproken :D dat ze beter hun energie in de topjes kunnen steken. moet de getopte per plant een beetje bij elkaar gaan binden, want die willen echt de ruimte hebben. Hingen me bijna over de radiator heen. :)

 

Wijze les van vandaag: geen getopte trienen meer in mijn hokkie :)

 

Just4Fun

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja ik denk dat het ook wel zal meevallen hoor met de toprot maar was een just in case vraagje

 

haha nou volgende keer dus niet meer toppen, zo leer je elke keer iets :innocent:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kan helaas geen foto's maken van de dames achter in het hok, want dat is onbegaanbaar gebied :blink:

Super Tele lens? :innocent: :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

De bloei is mooi aan het doorzetten daar,ze hebben nog weken voor de boeg,dus je nacht lv waarde goed in het oog gaan houden,het gaat goed hoor :innocent:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze gaan mega super bij je Just4Fun :blink:

 

tip nr 2; mikeh is altijd te laat :innocent:

Share this post


Link to post
Share on other sites
tip nr 2

 

?? wat was nummer 1 dan ?? :blink:

 

ben niet stoned, maar gewoon vergeetachtig.... :innocent:

 

Just4Fun

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zag net dat de planten die onder de spreader staan nauwelijks top ontwikkeling hebben. Toeval of zouden die te weinig licht krijgen? :innocent:

 

De rest is zich allemaal lekker vol aan het proppen terwijl het bij die dames alleen maar bij kleine bolletjes blijft.

 

Is het normaal als ze niet de volle lichtsterkte krijgen dat ze zich niet ontwikkelen?

 

Zal straks ff wat foto's ervan posten.

 

Just4Fun

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...