Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
smoker99

Skunk..

Recommended Posts

hallo mensen,

 

 

 

 

deze ronde ga ik beginnen met 1 skunk zaadje die ik in een zakje bij de shop kreeg

het zou mooi zijn er een paar jointjes af te halen

setup:

verlichting: 15 watt pl-lamp voor de groei en een 2700k spaarlamp voor de bloei

aarde: reguliere potgrond bij de tuinland

ventilatie: 12v pc fan

 

hier de link van me gallerij

http://www.wietforum.nl/index.php?s=&a...&album=1631

 

da was hem weer

 

grzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sucses man..lampje er heel dicht op houden heh..

En als je wat tijd hebt, even wat kweekverslagen in micro/fluo lezen. Er valt veel te leren hier.

;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat meer licht zou wel lekker zijn als je er écht een rokertje wilt afhalen. Wat voor spaarlamp wil je gaan gebruiken? Succes

Share this post


Link to post
Share on other sites

@wzzp

die spaarlamp die ik gebruik is zo'n 1 van de bouwmarkt 30 watt en is gelijk aan 150 watt het is iig de grootste spaarlamp die ze daar hebben voor de reflectie gebruik ik een half bierblik ;)

hier ff een foto van de lamp

p1010176qo3.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

prachtige lamp hoor, alleen..... niet het goeie soort licht. sorry, maar voor eigen gebruik kan je best een beetje wiet van een plantje halen en het is toch leuk om te doen. Succes!

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat is voor de bloei goed jah...maar voor de groei heb je meer licht in het blauwe spectrum nodig...het liefst boven de 5000k.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu maar hopen dat het een vrouwtje is he..

Tip: loop eens wat bekende Seedshops in ,onze hoofdstad zit er vol mee, laat je daar eens inlichten over de verschillende soorten..

 

Maby just Maby, vind je een geschikte strain voor jouw doeleinden, dan heb je ook meer kans op vrouwtjes..

Share this post


Link to post
Share on other sites

dogyfish was me voor, maar zo is het precies, deze is niet geschikt voor de groei en ik denk dat jij met 1 plantje toch wel eerst een leuk struikje wil kweken om nog wat opbrengst te halen.

 

freud

Share this post


Link to post
Share on other sites

daar zou je mischien wel eens gelijk in kunnen hebben, maar wat voor'n soort lamp is het en het allerbelangrijkste...wat is het vermogen???

 

suc 6 ermee nog ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Met 2700k kan je best wel voorgroeien, maar je hebt al wat anders.

Zowiesow zou ik het plantje direct op 12/12 zetten om zo klein mogelijk te houden.

Share this post


Link to post
Share on other sites
dat is voor de bloei goed jah...maar voor de groei heb je meer licht in het blauwe spectrum nodig...het liefst boven de 5000k.

 

Ach welnee.

Het grote probleem met fluros is dat ze juist te weinig ROOD licht produceren.

Zelfs de 2700K versies doen maar iets van 10% of 20% rood ofzo.

Blauw licht maken is een makkie (technisch gezien voor fluro producenten) en elke 'normale' fluro 2700K of 6000K heeft genoeg blauw licht.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...