Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

D-magic

Blue Mystic & Papaya In Een Homebox Xs

Recommended Posts

zo mensen zoals jullie wss al hebben gelezen in mn vorige topic "1ste TL kweekje" heb ik een homebox en heb mn zaadjes blue mystic en papaya al heb laten ontkiemen.

 

Ik heb ze vorige week dinsdag gezaaid vorige week donderdag waren de eerste 2 al uitgekomen, de laatste is afgelopen maandag omhoog gekomen.

 

ik zet ze zondag in mn homebox XS met 250watt lamp en 225m3 4 standen afzuiger.

 

zie hier de foto's:

 

hier een foto van de zijkant:

 

med_gallery_7329_1290_221246.jpg

 

 

med_gallery_7329_1290_277166.jpg

 

 

med_gallery_7329_1290_251625.jpg

 

 

 

in sommige potjes had ik meerdere zaadjes gezaaid omdat ik er ander 3 of 4 over zou houden dus denk zaai ze dubbel

 

hier foto's van mn nieuwe zaadjes waaronder 1 exclusief soortje van een nieuwe breeder

 

med_gallery_7329_1290_184618.jpg

 

 

med_gallery_7329_1290_200998.jpg

 

 

zie hier de namen van de zaadjes

 

med_gallery_7329_1290_416133.jpg

 

 

med_gallery_7329_1290_143285.jpg

 

 

ik zal zondag ook ff foto's maken als ze in mn homebox staan, mn homebox zet ik gelijk op 12/12 omdat ze dan al ong. een week hebben voor gegroeid

 

graag jullie reacties

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou ben benieuwd wat daar allemaal zal uitkomen :specool

Je wattage gaat iedere keer wat omhoog hé :D tegen deze zomer 600W? :)

Veel succes met je kweekje!

 

Groetjes T

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Miss_J

Ik heb gister op de beurs de homebox nog eens mogen bekijken en ik vind het een top kast :D

 

En dat gecombineerd met een paar prachtige en heerlijk klinkende soortjes uit zaad, ik vind het nu al top! Echt tof dat steeds meer kwekers eens een sprong wagen en een leuke soort uitzoeken en op avontuur gaan. :specool

 

Zo kan ik via jouw topic weer wat leren over deze soortjes en nog maar eens met mijn neus op de feiten gedrukt worden dat er een enorme wereld aan cannabis bestaat naast die gangbare soorten die je in Nederland vaak ziet

 

:)

ik kom zeker kijken naar je avontuur

Share this post


Link to post
Share on other sites

thnx Tijger, tja wie weet neem ik na de zomer wel een 400watt :specool

 

Miss_J,

 

ik ben vandaag ook op de beurs geweest en daar stonden ze idd allemaal.

 

tja dit zijn wel leuke soortjes denk ik maar de soortjes die ik net heb als zaadjes lijken me toch intressanter hoor helemaal die alpen rocket purperia x erdbeer omdat deze net nieuw zijn , soms is ruilen wel goed :) als je de juiste persoon treft hehe

 

ik heb vandaag op de beurs een kweeksetje paddo's gekocht, ff kijken wat dat is :D, zie hier de foto:

 

med_gallery_7329_1290_282659.jpg

 

 

en vandaag ook nog ff bij de GS een schakelkast en een PH meter gekocht:

 

med_gallery_7329_1290_153548.jpg

 

 

med_gallery_7329_1290_50732.jpg

 

 

is dee schakelkast goed denken jullie???

 

morgen mogen mn plantjes lekker de homebox in zodra die aangesloten is aan de schakelkast :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gaan we in ieder geval volgen, die Alpine Rocket x Erdbeer.. ziet er erg mooi uit hier!

E-RocketBud640.jpg

 

Hebben meer gave soortjes daar! Succes :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die ph meter zou ik onmiddelijk gaan ruilen.. Tenzij je het fijn vind om een kapitaal aan ijkvloeistof uit te geven en bij iedere waterbeurt je meter opnieuw te ijken..

Die schakelkast lijkt me zonde van je geld, voor 1 lamp..?

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoezo is deze ph meter niet goed dan Tomas?

 

tja ik kon geen schakelkast vinden voor 2 lampen dus maar zo 1 gekocht, is altijd beter als op die normale tijdklok toch?

 

Speewaay, die ziet er zeker goed uit man. mss dat ik een paar zaadjes buiten zaai in mei ofzo, maar ik wil er maar 5 neerzetten dus zit toch te dneken over stekjes omdat ik dan zeker weet dat het dames zijn

Share this post


Link to post
Share on other sites

voor een paar tientjes zet je zelf een schakelbordje in elkaar, inclusief relais en dan kun je gewoon een schakelklok van 5 euro gebruiken.. dit werkt natuurlijk ook, maarja je betaalt eigenlijk teveel vind ik.

 

Zoals ik al zei, die ph meter is een waardeloos ding, de meter verloopt per dag met 0.1, waardoor je onnauwkeurige metingen krijgt, EN hem om de haverklap moet eiken.. Heb dit al van een hoop mensen gehoord, en ben blij dat ik er zelf vanaf ben, was het ding na 1 ronde meer dan zat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je dit plantje buiten wilt zetten maar je wel stekken wilt buitenzetten.. zet je toch je eigen stekken buiten :specool

Snij gewoon van elke erdbeer een stekje, en als je weet welke de vrouwtjes zijn hou je die stekjes over..

Kan je van de mooiste afgebloeide 5 stekken snijden voor buiten :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Go d-magic go :)

 

ben benieuwd wat dat allemaal weer teweeg brengt :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

tja speedway zit wat in, maar deze ronde heb ik blue mystic en papaya staan en nog geen erdbeer ;)

 

tomas, je zal idd gelijk hebben maar ik zelf ben niet zo van het knutselen en al helemaal niet met electronica :s en wat die PHmeter betreft ik geloof je, maar wil het wel ff met mn eigen ogen zien ;)

 

silver en power p thnx allebei

 

je ziet nu al duidelijk verschil tussen de papaya en de blue nystic, de blue mystic hebben veel puntiger en langere bladen dan de papaya, ik zal daar zo ook nog ff foto's van posten

Share this post


Link to post
Share on other sites

zie hier de verschillen:

 

hier de papaya:

 

med_gallery_7329_1290_277114.jpg

 

 

hier de blue mystic:

 

med_gallery_7329_1290_145650.jpg

 

 

hier allebei naast elkaar:

 

med_gallery_7329_1290_259226.jpg

 

 

 

iemand enig idee wat het kan zijn als de schakelkast niet goed schakelt? want ik heb hem aangesloten met een normal lamp maar hij schiet niet aan :s

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou de schakelkast doet het wel dus:D, had het schakelaartje verkeerd gezet :S en tot mn grote vreugde las ik dat hier dus wel een relais in zit ;)

 

ze zijn vanavond lekker onder de hps gegaan en hebben het naar hun zin denk ik ;), zie hier de foto's:

 

med_gallery_7329_1290_566451.jpg

 

 

med_gallery_7329_1290_171413.jpg

 

 

de planten staan opvolgorde van ontkieming, van links naar rechts vooraan en achter ook, zoals jullie zien zijn de eerste 3 die zijn ontkiemt de papaya's en de laatste 3 de blue mystic

 

nou maar hopen dat ik meer dames heb als met mn lowriders

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey veel succes met je kweekje ik duim voor je dat je nog wat vrouwtjes krijgt ook. ;)

 

redjee

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er allemaal mooi uit

 

 

Mss zal je me kunnen helpen als ik binnen 1 weekje mn blue misty zaad laat ontkiemend ;)

 

 

 

Succes ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

thnx

 

bij mij duurde het ontkiemen van de BM wel wat lang maar als ze zo worden als ik op foto's heb gezien ben ik blij

 

zet je ze ook in een kast?

Share this post


Link to post
Share on other sites

mn lamp net ff van 65cm naar ongeveer 40cm gehangen ff kijken of ze het aankunnen zo snel de lamp naar beneden

 

hoe laag kan ik de lamp op zn laagst hangen 20cm? als deplantjes wat groter zijn natuurlijk

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi D-magic...

 

ik wens je veel succes toe en ik ga deze topic zeker volgen!

 

ik heb nu ook 2 blue mystique's staan,zondag gaan ze naar de kapper...

is wel niet zo goed verlopen,eerst haden we gescroggt en nadien dan die tent gekocht en dan hade we ze daar in gezet..

dus kromme planten nu!!!

toppen ruiken zeer lekker en een mooie blauwe schijn erover!!!

als ik kan zal ik straks wel een een pic posten,maar heb geen camera dus zal langst men maat moeten als die thuis is!

 

grtzzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

je hebt der maar 6 in gezet? wat nou als der maar 1 of 2 vrouwtjes uit komen?

dan draai je toch veel stroom voor zo weinig lampen?

 

gr nick

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja das waar nick, mja dan ga ik denk een paar stekjes bij kopen ;)

 

ol ben ook aan het overwegen om een erdbeer mama te maken ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

zo hier weer ff een updateje,ik kan het niet laten ;)

 

vvolgens mij hebben ze het heel erg naar hun zin,

 

ziehier:

 

med_gallery_7329_1290_115102.jpg

 

 

med_gallery_7329_1290_520544.jpg

 

 

med_gallery_7329_1290_556782.jpg

 

 

hier nog ff een foto van mn tent alshij gesloten is:

 

med_gallery_7329_1290_627548.jpg

beetje wazge foto

 

en hier nog een foto van mn paddokweek bakje:

 

med_gallery_7329_1290_263540.jpg

 

 

graag jullie reacties, hoe vinden jullie hoe ze er uit zien?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja klein is hij wel ja 60x60x120 ;)

wat me nou opvalt nu ik de foto's zie is dat de plantjes in de 1L potten het beter dan doen dan de plantjes in de kleiner potjes

 

mss dat ik ze morgen ff ga over potten die kleintjes of is dat nog af te raden?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...