Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
sbu

Frankrijk

Recommended Posts

de franse politie is echt niet streng hoor,

 

Ik weet niet waar je dat vandaan hebt maar het Franse drugsbeleid is gewoon heel streng.

Het laten gaan van personen (dus ook buitenlanders) met zelf maar een halve gram is ondenkbaar en ik heb er nog nooit van gehoord.

Waar ik woon (Noord) wordt veel gecontroleerd (peage en afslagen) en zelf bij vermoeden van betrokkenheid

mag je direct mee naar het bureau. En zoals gezegd de straffen en boetes zijn niet mals.Meenemen kan natuurlijk altijd maar zorg dat het luchtdicht ingepakt is.De oplossing in een pot gel lijkt me erg creatief.

Share this post


Link to post
Share on other sites
:specool Mokra style :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

is toch Mocro flavour :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

een pot gel werkt niet wanneer ze dit door een scanner halen zien ze het zakje meteen zitten.

best gewoon in de auto dicht bij je controle alles weggooien

wil je geen stress niks meenemen lijkt me duidelijk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een hond kan 1 deeltje per 100 deeltjes onderscheiden dus als jij alleen al met 1 vinger aan wiet hebt gezeten en daarna het lekker vaccuum aan het inpakken bent ruikt de hond het toch. De oplossing is niet meenemen en na de vakantie 3 keer zo hard van je jointje genieten. Tenminste dat doe ik altijd. Het gevaar verschilt per vervoersmiddel en land, grenzen. Ik heb zelf is een keer op een excursie van school (naar london met de bus op boot) een gram wiet in een filterhuls gedaan met zo'n hulzenstopper en in m'n pakje sigaretten gedaan (wel tabak aan de bovenkant van de sigaret natuurlijk). Niet geurvrij, maar we hadden toch geen controle verwacht, laat staan drugshonden.

Share this post


Link to post
Share on other sites
een pot gel werkt niet wanneer ze dit door een scanner halen zien ze het zakje meteen zitten.

best gewoon in de auto dicht bij je controle alles weggooien

wil je geen stress niks meenemen lijkt me duidelijk

 

 

Ik weet niet hoe je aan die informatie komt, maar onzinnige gebrabbel is het wel.

 

Enkele vragen aan je

 

-welke agent heeft een zogehete drugs scanner op zak ??

-hoe werkt deze drugsscanner wat scant hij nou in wezen?(dus op welke stof is hij afgesteld)

-wat word er allemaal gescant ? alles wat je bij je hebt waar je niet in kijken kan ??

dus je banden, je tank, je oliereservoir, een dicht pak vruchtensap, eventuele fles cola, je accu, je dashboard, je stoelen, je boxen, je eigen lichaam, je shampoo etc.

-en sinds wanneer is een dergelijke scanner in handen van de franse gendarmerie beland ??

-and last busct vertainly one off the best, hoe ziet die drugsscanner eruit ik kan nix op internet vinden...

 

Mocht je de helft van de vragen kunnen beantwoorden, dan geloof ik je :specool

 

 

By the way, dan zouden ze dus een uurtje of 3 minimaal bezig zijn met elke auto...

Share this post


Link to post
Share on other sites

En deze ronde gaat naar Ma (Roky) balblowa :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zit nu al jaren in de logistieke brance en nee niet transport dubbele bodem, en heb wat kennisen bij de Douane.

 

1. als men scant, scant men alleen op ruimtes die er niet horen te zitten volgens de fabrikant.

2. drugs wordt voor 95% opgespoord door honden.

3. wordt je aangehouden bij een grens controle en je doet een Herman Brood imitatie (dus verdacht) jah dan keren ze je binnenste buiten.

4. wat veel wordt gedaan is door de "grote" jongens is dat je jan die in geld nood zit met 4 kilo wegsturen en dat de "grote" jongen dan zelf de tip geeft aan de grenswacht dat er een drugs transport aankomt. Waarom denk je? zodra jij wordt aangehouden met de 4kilo paseerd er een vrachtwagen met 40kilo.

 

En wat onze marokaan al zegt drugs scanners bestaan niet men doet net als bij een container scan men scant op massa en vormen, dus als men een container met appels heeft volgens de papieren verwacht men ronde dingen te zien op de scan zijn er dan langwerpige voorwerpen te zien tsja dan trekt de douane de container open.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gewoon doen wat Juanito doet ....

 

russisch roulette spelen met veel ducktape !!

 

Stelletje prutsers, ik hoop dat jullie allemaal een voor een gepakt worden.

 

Dan kunnen jullie ons navertellen hoe fijn het was in de franse cel.

 

Spanje is het meest tolerante wietland op dit moment, Frankrijk is een deadzone.

 

Ducktape en gel ....hee we leven in het jaar 2007 niet in 1960.

 

Esmie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Al zolang ik blow (en dat is lang hoor) heb ik nog nooit wiet meegenomen naar het buitenland m.u.v. Belgie.

In elk land is het verkrijgbaar, maar ik ga er nooit naar op zoek aldaar, maar zoals dat hier in Nederland is, ons kent ons.

Het is ook wel relaxed om een keer een tijdje niet te blowen want als je dan thuis komt en je rookt je eerste weer, hakt die er behoorlijk in.

 

Grtz Blowsterke

 

PS vrienden van me namen het altijd mee in een pot pindakaas en ze zijn nog nooit gepakt! :) Ook niet bij controles :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb het begin januarie nog gedaan op wintersport... had het gewoon in me rugzak in de auto zitte... nerges wat van gemerkt..

 

en anders doe je het oldschool niggastyle wiet in een condoom en in je kont stoppe..

 

greetz thug :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

nooit problemen gehad in frankrijk, gewoon een beetje opletten waar en wanneer...

 

ook als ik op vakantie ga naar spanje of portugal neem ik mee... nooit last gehad

Share this post


Link to post
Share on other sites

Héhé, je gaat met 2 man voor een week en je neemt 25gr mee!? Ik zou zeggen, doe dan de moeite niet om op vakantie te gaan en smoor je thuis in coma...

 

Om te beginnen neem je maar zoveel mee als je nodig hebt en no offence, maar 12.5gr/man lijkt mij voor een week lichtjes overkill te zijn^^

 

Zelf heb ik ook al wiet meegenomen naar Frankrijk, dit was wel met de auto en de wiet zat verstopt in de (holle) stokken waar me onze tenten mee opzetten...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je kan ook een olietje trekken dan is het wel veel moeilijker om te achterhalen wat het precies is , en dan tussen de snoepjes stoppen is zo klein 1a 2 gram is genoeg voor een week voor 2 man .....m.u.v. T.A.W. maar pas op...

Share this post


Link to post
Share on other sites

yo ik post deze filmpje effe hier meschien is het al bekend bij somige want er staat ook een stukje in hoe ze hasj transport klaar maken doormidel van kaarsvet ;)

 

meschien een idee om je wiet te vervoeren naar frankrijk :)

 

links

 

part 1 :

 

part 2 :

 

part 3 :

 

part 4 :

(stukje met de kaarsvet inpaken)

 

;)

 

(edit by mikeh; youtube tags toegepast)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Héhé, je gaat met 2 man voor een week en je neemt 25gr mee!? Ik zou zeggen, doe dan de moeite niet om op vakantie te gaan en smoor je thuis in coma...

 

Om te beginnen neem je maar zoveel mee als je nodig hebt en no offence, maar 12.5gr/man lijkt mij voor een week lichtjes overkill te zijn^^

 

Zelf heb ik ook al wiet meegenomen naar Frankrijk, dit was wel met de auto en de wiet zat verstopt in de (holle) stokken waar me onze tenten mee opzetten...

 

sommige mensen hebben nu eenmaal 12,5gr nodig.... sommigen zelfs meer :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoe wordt de inhoud van tassen die in het bagageruim (vliegtuig) gaan eigenlijk gecontroleerd?

Share this post


Link to post
Share on other sites
sommige mensen hebben nu eenmaal 12,5gr nodig.... sommigen zelfs meer :verrygood

Als je 12.5 gr/week verzet en het is niet voor medische doeleinden, dan heb je een probleem dacht ik zo...

 

edit: en als je 12.5gr/week nodig hebt voor medische doeleinden heb je uiteraard ook een probleem.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Als je 12.5 gr/week verzet en het is niet voor medische doeleinden, dan heb je een probleem dacht ik zo...

 

edit: en als je 12.5gr/week nodig hebt voor medische doeleinden heb je uiteraard ook een probleem.

 

agreed! maar ja....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kheb het al zoveel gedaan en heb nog nooit last gehad, geloof me het is safe maar pas toch op ...

 

 

En als je met de vlieger naar turkije gaat gwn 5 gr in je kous steeken weed of hash maakt niet uit mn maat deed het met hash ik met weed

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kheb het al zoveel gedaan en heb nog nooit last gehad, geloof me het is safe maar pas toch op ...

En als je met de vlieger naar turkije gaat gwn 5 gr in je kous steeken weed of hash maakt niet uit mn maat deed het met hash ik met weed

Ik heb nu een vals gebit met 4 holle tanden :huh: ..........en vroeger geen vals gebit en veel holler tanden ;)

Daar ben ik noooit mee gepakt :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toch altijd grappig om te zien dat andere zomaar voor je beslissen ,xytras.

Als ik nou meer dan 12,5 gr.wil wegroken , ik zie dat probleem niet .

Ik kan het betalen ,voel me er goed bij ,ben geen gevaar voor me omgeving ,omgeving heeft er geen last van , doe daar helaas maar 2 dagen mee.

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je 25gr.wil meenemen;ga je wel ne vreed lelijken draak moeten zijn om die in uw tanden te krijgen :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik had mn wiet in een zakje gedaan, zakje met een aansteker dichtgesmolten, het zakje grondig wassen, dan nog een laag plastic er omheen, en weer wassen. Toen heb ik een dikke sjaal met voering gekocht, opengeknipt, het zakje erin en weer dichtgenaaid. Werk goed (tot zover).

 

Ik weet niet hoe je aan die informatie komt, maar onzinnige gebrabbel is het wel.

 

Enkele vragen aan je

 

-welke agent heeft een zogehete drugs scanner op zak ??

-hoe werkt deze drugsscanner wat scant hij nou in wezen?(dus op welke stof is hij afgesteld)

-wat word er allemaal gescant ? alles wat je bij je hebt waar je niet in kijken kan ??

dus je banden, je tank, je oliereservoir, een dicht pak vruchtensap, eventuele fles cola, je accu, je dashboard, je stoelen, je boxen, je eigen lichaam, je shampoo etc.

-en sinds wanneer is een dergelijke scanner in handen van de franse gendarmerie beland ??

-and last busct vertainly one off the best, hoe ziet die drugsscanner eruit ik kan nix op internet vinden...

 

Mocht je de helft van de vragen kunnen beantwoorden, dan geloof ik je :specool

By the way, dan zouden ze dus een uurtje of 3 minimaal bezig zijn met elke auto...

 

gozer, hij bedoelt waarschijnlijk de scanner op een vliegveld waar de bagage doorheengaat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...