Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

paffie

Paffie Aan 't Zaad...50 X Killing Fields + 50 X Jack Berrie.. 12/12 Methode

Recommended Posts

Zijn prachtige dames geworden paffie en ik hoop voor je dat ze net zo lekker zijn als dat ze eruit zien :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Dr Livingstone

Tnx man, ik hoop het ook, aan de geur zal het niet liggen... :verrygood

 

Grt Paffie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eey miss_J, leuk dat je even langs wipt... :verrygood

 

Grt Paffie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er goed uit paffie, terwijl je in het begin best negatief was over je plantjes is het een volgens mij een perfect resultaat :wOOt

 

Ben ook benieuwd hoeveel grammen je er vanaf haalt, ik volg je :verrygood

 

Wietsurfer :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit was weer een enerverende ochtend,zoveel lekkers bij elkaar :verrygood

 

Jackberry line up:

gallery_7203_2007_14192.jpg

De ene plant is blauw/roze de andere is groen maar beiden ruiken geweldig,jack overheerst maar met een zoete fruitige noot toegevoegd.De opbouw in de groei is overwegend blueberry indica maar de niet te stuiten bloemtrossen zijn afkomstig van de jack kant.......ach en zo stonden we een tijdje alle planten te beoordelen,het mooiere werk :)

Jackberry budshots:

gallery_7203_2007_19349.jpg gallery_7203_2007_26319.jpg

 

gallery_7203_2007_447.jpg gallery_7203_2007_28399.jpg

 

Killing Fields line up:

gallery_7203_2007_19378.jpg

Hier zijn alle feno'soverwegend groen met een enkele uitschieter welke meteen vol blauw is,een 3 tal verschillende feno's.Ook hier hangt de jack lucht om de toppen heen maar wordt versterkt door een zoet/zure zweem.Mooie volle lange planten met de capaciteit om lange cola's te maken.De plant welke me het meest in het oog sprong is een kombie van beide planten met een mooie bloeitijd.Deze plant heeft een geur welke ik nog niet eerder in een plant terug geroken heb,het water liep me letterlijk steedsin demond als ik er in de buurt kwam :smoke

Dit is een prachtige generale repetitie op de selectie's welke komen gaan en heb ik een goeie indruk kunnen krijgen waar ik naar op zoek moet.

Killing Fields budshots:

gallery_7203_2007_10964.jpg gallery_7203_2007_33382.jpg

 

gallery_7203_2007_23472.jpg gallery_7203_2007_31273.jpg

 

Shack F2:

gallery_7203_2007_10879.jpg

Heerlijk om zo'n stabiel maaiveldje te zien,hier hebben de selectie's duidelijk hun vruchten afgeleverd.Alle shacks ruiken naar shack en zien er ook als shack :smoke

Knallende niet te remmen toppen welke als een dieseltrein doorstomen.Dit is het wietje voor de snel kwekende haze fanaten.

Shack F2 budshots:

gallery_7203_2007_9121.jpg gallery_7203_2007_921.jpg

 

gallery_7203_2007_24799.jpg gallery_7203_2007_10147.jpg

 

De selectie ronde's gaan van start en dan is een kweek als deze heerlijk om het juiste inzicht te krijgen welke planten we naar op zoek moeten om de soorten te optimaliseren.

Geweldig om te doen en geweldig dat ik zo gastvrij ben ontvangen :wOOt (lekkere senseo :smoke )

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmmm ik hoef ze zelf niet te ruiken om te voelen dat het water me al uit de bek druipt :verrygood wat ziet dit er lekker uit, ik hoop dat je die havana tussen al deze sigaren vind die je zoekt sannie en paffie hoe heb je sannie ervan kunnen weerhouden om er een hap uit te doen met zoveel lekkers :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tja wat moet je er nou van zeggen.. Fris en fruitig, en dat tot overmaat van ramp in overvloed.

Jij hebt niet te klagen paf :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tnx voor de leuke reacties luitjes... ;)

 

Ziet er goed uit paffie, terwijl je in het begin best negatief was over je plantjes is het een volgens mij een perfect resultaat :D

 

Ben ook benieuwd hoeveel grammen je er vanaf haalt, ik volg je :)

 

Wietsurfer :lol:

Echt negatief ben ik niet geweest hoor, behalve over het strekken, en daar ben ik nog steeds niet tevreden over... ;), Dit kan een stuk beter, maar al met al ben ik wel een tevreden mens... :o

 

paffie hoe heb je sannie ervan kunnen weerhouden om er een hap uit te doen met zoveel lekkers :D

Heb ik niet.. ;) :smoke deze foto's zijn van VOOR dat hij zijn zelfbeheersing verloor... :rofl

 

Tja wat moet je er nou van zeggen.. Fris en fruitig, en dat tot overmaat van ramp in overvloed.

Jij hebt niet te klagen paf :nerd

Mij hoor je niet klagen hoor... :wOOt

 

@Sannie

Mooie foto's weer kerel, en ben blij dat je ervan genoten heb....

En je weet het de sAnseo staat klaar... ;)

 

Grt Paffie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat een heerlijke foto's, jammer dat er nog geen geur PC's zijn :nerd:dribble:;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Tomas...

Tnx man :nerd

 

@Wietsurfer

Daar kom je wel van terug, als ik me vat met biovoeding 2 dagen heb laten staan... ;)

 

Grt Paffie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha. Dus daarom doen ze altijd zo'n deksel erbij leveren ;) :nerd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Superbuts paf.

Ga zo door.

Ben echt benieuwt naar het eind resultaat.

 

Gr knulsel. :nerd

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Wietsurfer

Jij snapt hem... :nerd

 

@Knutsel

Tnx man...

 

Het eind resltaat zal niet zo lang meer op zich laten wachten... ;)

 

Grt Paffie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi hoor paffie :nerd

 

Die Shacks moeten nog wel wat langer dan de rest, of niet?

 

We hebben vandaag 121 potjes gevuld, gaat wel ff wat tijd inzitten zeg maar... :)

 

Hoe heb je ze water gegeven tot de tijd dat je ze hebt overgepot, in de kleine potjes bedoel ik?

 

En dat eindresultaat gaat echt wel goed komen als we dat zo zien ;)

 

Succes man..

 

Gr.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Spock

Ik verwacht dat de shacks nog een week of 3 nodig hebben om af te bloeien, ze blijven wel doorstomen zeg.. :nerd Sommige JB's zijn al zover om geknipt te kunnen worden, maar ik probeer ze zo lang mogelijk te laten staan, anders liggen ze maar op het droogrekje te wachten op de rest...

 

Van de andere JB's en KF's zijn er een aantal die aan een weekje genoeg zullen hebben, maar sommige zingen deze drie weken misschien nog wel uit...

 

Dat water geven in die kleine potjes heb ik in het begin gedaan met een 5 litere vernevelaar zonder spuitkopje, maar dat duurt vrij lang, later met de gewone sproeikop zonder kop heel voorzichtig.. Ik moet zeggen dat het ronduit klote gaat met deze aantallen, maar het blijft een hobby he ;) :)

 

Het nadeel is dat de potjes erg snel uitdrogen, zeker als de zaailingen wat groter worden, en met waeter geven bewater je snel teveel... Dus een goede en makkelijke manier heb ik helaas neit voor je..

 

De nieuwe ronde groei ik voor in een tent, en dan kieper ik gewoon wat voeding op de grond zodat ze het op kunnen zuigen, dat zal een stuk gemakkelijker gaan denk ik...

 

Misschien heb je wel zo's wasmachine opvangbak waar je ze i kan zetten en ook vanaf onderen bewateren, scheelt je een hoop ellende..

 

Grt Paffie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ik was al bang dat er een hoop tijd in zou gaan zitten, elke dag 121 potjes stuk voor stuk van water voorzien....

Maar goed dat het een hobby is :nerd

 

Ik heb een bak gemaakt waar 100 kleine potjes van 7x7 in kunnen, onderkant binnenin geïsoleerd voor de warme voetjes.Daaroverheen vijverfolie.

De bak staat 100%waterpas, we gaan dus proberen om naar een dag of 5 van onderen te gaan wateren.Of het werkt weet ik niet maar we gaan het proberen, het werkt tenslotte ook bij grote potten.Het enige waar ik een beetje bang voor ben is dat de bovenkant te snel zal uitdrogen vanwege het kleine oppervlakte.

 

Maar wie niet waagt die niet wint..

 

Succes verder.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Spock

Dat zal toch wel gaan lukken spock, voor je het weet zitten de worteltjes op de bodem van het potje en het zal een stuk gemakkelijker werken idd...

 

@HH

Tnx man... :nerd

 

Ik zal vanavond nog ff wat pics schieten, einde van de week wil ik de JB's die klaar zijn alvast kortwieken, zo krijg ik wat meer ruimte die ten goede zal komen van degene die nog niet klaar zijn...

 

Grt Paffie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hee luitjes..

 

Even een paar pics van vandaag... :nerd

 

JB's

gallery_5711_1495_1792878.jpg

gallery_5711_1495_1834497.jpg

gallery_5711_1495_2250861.jpg

gallery_5711_1495_1800763.jpg

gallery_5711_1495_2237466.jpg

gallery_5711_1495_2140872.jpg

 

KF's

gallery_5711_1495_1853664.jpg

gallery_5711_1495_423275.jpg

gallery_5711_1495_2651099.jpg

 

Shack

gallery_5711_1495_1072263.jpg

gallery_5711_1495_2306946.jpg

gallery_5711_1495_1286783.jpg

gallery_5711_1495_2789084.jpg

 

Algemeen

gallery_5711_1495_1608145.jpg

 

gallery_5711_1495_373069.jpg

 

gallery_5711_1495_64448.jpg

 

 

Grt Paffie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...