Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

hompii

Welk Soortje('s) Nemen Jullie Volgend Jaar

Recommended Posts

Dat kost niet zoveel tijd en plaats. Ik heb er altijd 10 op 2 lokaties.

Vanaf eind juni om 5, 6 uur in de schuur en als het donker is weer naar buiten moet je wel een week of 3 of 4 volhouden als de dagen nog zo lang zijn, maar het werkt uitstekend en je kunt met vaak mooi weer oogsten.

 

Ria

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik doe dit jaar alleen Early Girl planten omdat deze door een medekweker van mij als heilig worden beschouwd dankzij het eindproduct die als qualiteit wordt omschreven.

 

Deze plant is overgens van sensi seeds.

 

K weet alleen nog niet rond welke datum ik ga starten..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik probeer het met de New Dame Blanche, van dame blanche uiteraard. Er kan er maar ééntje in volle grond (wegens plaatsgebrek) de rest gaat in grote kuipen. We zien wel hoe alles verloopt

 

grtz

Groenesmurf

Share this post


Link to post
Share on other sites

jha ik heb ook wat wijzigingen

 

in plaats van de durban poisen of early girl word het die van dame blanche

de lowrider blijft uiteraard

ik ga de dame blanche X dame blanche doen

lowrider X lowrider

en dame blanche X lowrider :no

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmmm....Dit topic zet me weer aan het denken. Het wordt indd weer tijd om voorbereidingen te gaan treffen voor de buitenkweek. :no

 

Afgelopen jaar met 2 planten 9m2 meter gevuld en zo'n 2,20m hoog (PP) Dit heeft me erg verrast ;)

 

Aangezien we nog ruimte over hadden komen er dit jaar dus minimaal 5 en hopelijk dat ze even groot worden!

Share this post


Link to post
Share on other sites

haai

 

 

van motarebel;

 

dirtyharry

gourdbuster

berrybolt

 

ook nog dirtyharry welke[vorig seizoen] is bevrucht door een snelle,plakkerige dh man.

 

verder nog:

 

guerillagold 2 :no

dees is lastig te krijgen maar ik heb nog hoop ;) GG#2 x Your Mom

 

 

en ben nog opzoek naar meer autoflowering soortjes[geen lowryders]

 

 

groetels

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey

 

Ik ben van plan om Skunk x Haze zaadjes van vorig jaar te gebruiken.

 

Ben ook van plan om te kijken of de jamaican zaadjes die in een zakje zatten bij de shop ook uit komen.

 

En ben nog van plan om nog 2 soortjes te bestellen, maar ben er nog niet over uit welke.(heb nog tijd zat)

 

En zal er dit jaar uiteraard een verslag van maken.

 

 

grts NLkweker

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het heeft even geduurd voordat ik erachter was wat mijn volgende project ging worden. Ik ga in ieder geval voor de vroege soorten komend jaar. Ben erg benieuwd naar de resultaten op gebied van smaak / opbrengst.

 

- De dame blanche, van dame blanche. Ik heb geen enkel idee wat voor soort het is, behalve dat het een vroege is.

 

- lowryders. Tsja, mijn zaadkweek lijkt een beetje in duigen te vallen maar mischien valt er nog wat te regelen. Hoe dan ook ben ik helemaal verkocht door dit mooie plantje. Hiervan wil ik een guerilla kweekje opzetten.

 

- Early skunk. Vorig jaar gekweekt maar doordat ze me tuin geript hebben wil ik deze nog een kans geven. Tis niet de plant waar ik op gehoopt had maar oefening baart kunst. En mijn tuin mogen ze nog een keertje komen opzoeken...

 

- Silver pearl. Een soortje van budgetkweek. Zijn guerilla actie heeft me erg geinspireerd om deze ook een paar in de tuin en een paar wild te gaan doen.

 

Ik denk dat de verhoudingen iets van 2 dame blanche, 2 skunks, 1 silver. Dan nog een klein veldje lowryders voor het zaad. Guerilla, tjsa dat wordt nog even afwachten, plannen genoeg maar daar zeggen we nog even weinig over.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Groenesmurf

 

ik wet nog niet of er een verslagje zal komen want dat vonden mun ouders vorig jaar ook al niet echt leuk :)

 

sorry dat ik zo laat reageer hele tijd niet mee op de pc geweest beetje gezeur hier :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ slappezeever Je weet niet wat de NIEUWE DAME BLANCHE is,welnu zij en hij zijn voor october klaar ,wit,heerlijke geur en smaak en zeer goede THC gehalte.In Groningen is het vermengd met indoorwiet door enkele opkopers wat ik later hoorde.Het is 50% sativa/indica.Opbrengst kan flink hoog worde mits de grond goed is en het weer natuurlijk.Voor grond zie mijn topic GRONDVERBETEREN IN HET PLANTGAT.

 

Niet planten voor mei omdat de dagen in april nog te kort zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ben ook zekers benieuw wat voor een plant de nieuwe DB word

 

@ DB wil je ook wat

lowrider X nieuw db hebben

want ik moest toch zaadjes naar je toe sturen :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ga weer voor dezelfde als vorig jaar : York-Haze! :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Hompii

Die kruissing doe ik zelf al deze zomer.

 

Je mag wel de vroegste man bewaren en kruissen met de mooiste vrouw.Dan ben je verzekerd van nog beter zaad als dit jaar.

 

Daar mag je me wel watvan sturen.

 

Kweken hangt zeer vaak van toeval af,daarom blijft het boeien.

Let wel NDB x NDB

DB

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ga als het allemaal weer mee zit superskunk stekken buiten kweken, vorig jaar het buiten kweken van iemand afgekeken en a lot gelezen. ik ga het wel groter aanpakken vorig jaar 15 planten. heb laatst eenafgelegen plek gevonden 1 hectare aan alleen maar onkruid en nog is onkruid. denk dat ik er wel tegen de 100 ga kweken

 

wish me good luck:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ En daar kwam marco borsato ineens aanzetten met dat kutnummer van 10 jaar geleden..

 

DE MEESTE DROMEN ZIJN BEDROG! :whistling

 

Zelf ook al 2 jaar over nagedacht maar ben toch wel tot de conclusie gekomen dat zoiets toch nooit gaat lukken, te grote onderneming, vooral voor iemand die nog zoveel vragen stelt als jij doet. Het enige waar 100 buiten planten goed voor gaan zijn als je in je eentje werkt is hash.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I'm still in love with my precious BUBBLES!

 

Maar nu ik voorlopig niet meer binnen kweken kan, gaan we voor de guerilla dit jaar toch maar een ander soortje nemen, want daar is dit topmodel niet zo geschikt voor. Misschien early girl.

Share this post


Link to post
Share on other sites
haai

van motarebel;

 

dirtyharry

gourdbuster

berrybolt

 

ook nog dirtyharry welke[vorig seizoen] is bevrucht door een snelle,plakkerige dh man.

 

verder nog:

 

guerillagold 2 :whistling

dees is lastig te krijgen maar ik heb nog hoop B) GG#2 x Your Mom

en ben nog opzoek naar meer autoflowering soortjes[geen lowryders]

groetels

 

 

kleine aanpassing;de geurillagold 2 en GG#2 x Your Mom vervallen ;)

 

maar daarvoor in de plaats komt een viking[1992] ;)

 

 

groetels

Share this post


Link to post
Share on other sites

2 Jackies in scrog onder een zeiltje.

Heb er al weer helemaal zin in! :specool

 

-grz- Kid

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ga dit jaar voor twee soortjes van Bluehemp, waarschijnlijk Silverdream en Lebanese. Ik ben benieuwd want heb al veel positiefs over de breeder gehoord.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb zaadjes Shivana besteld,voor buiten,tegen de tijd dat ze aan`t groeien zijn kan iker nog mooi een paar stekkie`s vanaf halen voor binnen :verrygood

 

is m`n 1e x dat ik uit zaad ga op kweken,ben benieuwd hoe het zal gaan... :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...