Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Argulas

Wietsoort "hippies"

Recommended Posts

Heb onlangs in Checkpoint de wietsoort 'Hippies' Gekocht voor 7,60€ de gram.

 

Vond het een supper wietje, psychedelisch effect enzo. Nu vroeg ik me af, misschien kan ik dit kweken

in 2007...

 

Maar na wat opzoeking op internet enzo heb ik er niets over kunnen vinden..

 

Nu vroeg ik me af of hier iemand op het forum wat meer over deze soort weet?

En of er eventueel zaad ofzo van verkrijgbaar was?

 

Allezins al bedankt!

 

Greetz,

 

Argulas :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

nice! Zelfs buiten, mijn gebied :verrygood

 

bedankt :P ga ik eens lezen. als er nog mense zijn die info hebben, altijd welkom :jump:

Share this post


Link to post
Share on other sites

hij had het heel sneaky verkocht aan de shop als zijnde binnenwiet misschien rook je het wel haha :verrygood

 

verder ben ik het soortje ook nog nooit tegengekomen, betwijfel of je het in zaadvorm zult vinden

Share this post


Link to post
Share on other sites
psychedelisch effect

 

Waarom kennen zoveel mensen van die rare eigenschappen aan wiet toe? Volgens mij is het gewoon allemaal placebo-effect omdat de shop of iemand anders je vertelt hoe geweldig het effect wel niet is...Zelfde als met die zogenaamde wiet waarvan je gaat trippen. Wiet is maar wiet en je wordt er stoned of high van. Al die andere rare kenmerken is volgens mij niets van aan...

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb vandaag wat mooie wiet van iemand gehad was nog nat maar wat een geur, dat aroma ! :verrygood als wiet maar wiet is voor dan ben je gewoon geen liefhebber :P citral met fruitmix geur kan niet wachten tot het droog is :jump:

Share this post


Link to post
Share on other sites

idd, dat is waar wat bierkrat zei.

Ik heb van niemand iets gehoord van hoe de high van deze wietsoort zou zijn. heb ze zelf getest, en ik vond het effect psychedisch, heel anders als andere soorten wiet.

daarmee dat ik nu op zoek ben naar iemand die me hier wat meer kan vertellen over deze soort.

Had beter wat meer gekocht dan 1 gr :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hee bierkrat als we zo gaan beginnen. Dan noem ik jouw geen liefhebber van wiet. :jump: Waarom moet wiet allemaal van die bizarre smaken hebben. Vrouger was wiet nog wiet en het rook naar wiet en smaakte er ook naar, heerlijk gewoon. Soms kom je nog wel eens bijv. een goede afghaan tegen met die eigenschappen.

 

Als ik fruit wil, eet ik fruit.. Als ik wiet wil, wil ik wiet. :P

 

(PS: krijg je als je direct mensen gaat beschuldigen, what goes around...,.... smaken verschillen gewoon)

 

Verder heeft Rock Fever het helemaal niet over de smaak, dat maken jij en ik nu ook ervan, maar ging Rock Fever om het effect.

Effect en smaak zijn twee hele verschillende dingen. :verrygood

Want ik ben het namelijk helemaal met Rock eens wiet is wiet in de zin dat je er stoned of high van wordt of beide tegelijkertijd (dat laatste kan ook nog). Vage trip verhalen of psychedelische gebeurtenissen van wiet, dan is mijn advies: Go see the Docter!!

 

(PS: een ervaren psychonaut verstaat namelijk onder psychedelische effecten: juist ja psychedelische effecten,.. dat ga je niet bereiken met wat wiet)

 

Northern :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmm, een pure joint met een dikke laag BHO er op maakt mij echt wel :jump: psychedelisch :P

Dacht 3x dat de trein al weg was terwijl die nog stil stond :P

Maar was wel heerlijk :huh:

 

 

:verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
(PS: een ervaren psychonaut verstaat namelijk onder psychedelische effecten: juist ja psychedelische effecten,.. dat ga je niet bereiken met wat wiet)

 

Dat is niet waar. Ik ga mezelf geen ervaren psychonaut noemen, maar heb toch al heel wat trips gemaakt met verschillende middelen. Ik weet wat psychedelische effecten zijn, en bij het smoren van die 'hippy' wiet waarneemde ik gelijke effecten maar in lichte vorm.

 

Nu, dit kan mss een flashback zijn, moest het niet aan de wiet liggen.

Kan ook zijn dat die wiet de toegangen en connecties heeft laten maken in men hersenen, sinds die al meerdere malen geopend zijn.

 

ma dit is dan mss wa een flashback is.. en da zou dan ook moeten werke met wiet van gelijke thc percentage of hogere dosering ofzo..

 

god, ben scheef en kan hier ff over blijven doordenken denk ik :smoke dus zal maar stoppen ;) ;)

 

tzou toch tof zijn te kunnen geloven dat het een effect is van de wiet :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu rook ik al een tijdje, zo'n 25 jaar.

Heb enige ervaring in jury's, en hou van kwaliteit.

 

Of je nou herschi,pepsi of coka hebt het is allemaal cola en het smaakt naar cola????

 

Als je het over smaak of effect gaat hebben, als je dat WILT tenminste, dan ontkom je er niet aan om je woorden te gaan nuanceren.

Als je iets uit wilt drukken dan zul je dus de juiste woorden moeten kiezen.

Als je dat gemier vind oke, het hoeft niet. Als je het onzinnig vind.... heb je ongelijk.

Hoe kun je anders communiceren???

 

Vroeger smaakte wiet niet naar wiet, welnee.....

 

Vroeger kon het naar wiet smaken, en was het vaak hooi.

Vroeger kon je soms prachtige buitenlandse wiet kopen, maar het was vaak erg droog en geplet.

 

Vroeger kocht ik een stekkie van Wernard voor een piek bla bla bla.

 

done.

 

Als je er geintresseerd in bent kun je wat opener staan om te kijken wat voor effect dingen op je hebben.

Het is erg interessant om dat onder woorden te brengen, om je gevoel te verwoorden.

Niemand wordt alleen maar stoned of high van iets.

Zijn we dan een wijzer die of linx of rechts staat??

de menselijke psyche is erg complex.

mensen, situaties en middelen kunnen deze state of mind beinvloeden, mee eens?

Hoe kan wiet dan opeens maar 2 uitwerkingen hebben???

 

het zijn toch alle varianten daar tussen in?

we zijn geen automaat!!

 

Alle respect als je het niet nodig vind om het erover te hebben,

minder respect als je vind dat iemand een dokter nodig heeft als hij wel uiting wil geven aan zijn gevoel of ervaring.

 

Ik zal je hebben :rofl :rofl :whistling :whistling :whistling

het effect van de lamp: opdringerig/gebiedend,fel,zwaar van kortere duur.

de zon:langzame opkomst,in overleg met jouw naar higher grounds,langere duur.

Haze-zoals een oude bourgogne,met een zachte afdronk.

PP- een moderne vamp,geurt het zakje uit.

Purple power-campari,straffe frisheid.

bla bla.

 

kun je het toch uren over hebben....

 

ON TOPIC-

helaas de hippie wiet nog nooit gerookt.

Ja psychedelica zet deuren open die anders gesloten hadden kunnen blijven. Deze deuren kunnen daarna door andere ervaringen/momenten terug komen.

Bij mijn weten is geur de langste herrineringsdrager. Het kan dus ook zijn dat je door de geur/smaak een bepaald gevoel terug kreeg.

 

 

tzou toch tof zijn te kunnen geloven dat het een effect is van de wiet.

te kunnen geloven?? het is jouw ervaring dus het was zo.

gefeliciteert ;) :smoke ;)

 

 

nou je merkt ik zwam der ook zo een eind mee weg,

greet van weet

Share this post


Link to post
Share on other sites

25 jaar blowen,... nou dan moet ik blijkbaar oppassen dat mijn gevoel van sarcasme nog maar 15 jaar mee te gaan heeft. Anders had jij het wel begrepen,.. Weetje!

 

Ik wilde alleen bierkrat even erop wijzen omdat hij op een niet rechtstreekse wijze Rock Fever uitmaakte als Geen Liefhebber en dan denk ik wat weet hij daar nou van,.. ;)

 

No offense,.. alleen

 

Jammer dat je alles wat ik zeg uit zijn verband rukt,.. maar ja.

 

Je had dit blijkbaar even nodig.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

ten eerste : Mooi gesproken Weetje! ;)

 

ten tweede: op zoveel forums zijn er mense die soms zo kortaf moete reagere enzo,en hun mening zo opdringe ofzo i don't get that... anyway, ik vind dat iedereen zijn mening gerespecteerd moet worde, ookal ben je er niet mee akkoord.

 

Peace & Love,

Argulas :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...