Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
BAS22

Politie Ontmantelt Grote Hennepkwekerij In Moergestel

Recommended Posts

Politie ontmantelt grote hennepkwekerij in Moergestel

 

 

 

MOERGESTEL: In een voormalig bedrijfspand aan industrieterrein Stokeind trof de politie van het team Oisterwijk in de vroege ochtend van maandag 18 december een zeer professionele hennepkwekerij aan. Na enkele meldingen van verdachte omstandigheden bij het politieteam startte deze een onderzoek. Al snel bleek dat de huurders van de loods andere bedoelingen hadden met de ruimte dan in het huurcontract was overeen gekomen. De politie telde bijna 2.700 hennepplanten wat goed is voor een jaaromzet van ruim 1 miljoen euro handelswaarde.

De elektriciteit werd illegaal afgenomen voor de meter van netwerkbeheerder Essent. Hierdoor was, volgens de inspecteur van Essent, een ernstige vorm van explosie- danwel brandgevaar ontstaan. De recherche vervolgt het onderzoek in de richting van de verdachte die vermoedelijk afkomstig zijn uit het westen van Nederland.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat miljoen zal ie vast niet aan huur alleen kwijt zijn geweest. :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inderdaad zijn dit maffiapraktijken, ik heb geen medelijde met degene die het uitgezet heeft.

Hij zal er inmiddels al genoeg aan verdiend hebben.

Share this post


Link to post
Share on other sites

maffia ?? die man heeft gewoon meer ballen dan jullie allemaal bij elkaar...

als ik de gelegenheid krijg om een miljoen te verdienen dan doe ik dat ook, althans wel op zo een manier...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Opgeruimt staat netjes in zo'n geval.

En aan marokkaan, ik hoop dat als je de kans ooit krijgt en het net zo gaat doen als hier dat bij jou voor je eerste oogst alles in de vik vliegt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ook.. vuile criminelen laat ze maar lekker affikken in hun hok met gejatte stroom.. opgeruimd staat netjes :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voorbeeld van plukken gisteren in de PZC :

 

Drie mannen uit Bergen op Zoom moeten in totaal 579.906 euro aan de Nederlandse Staat betalen.

Dat bedrag zouden de broers, 33, 35 en 39 jaar, volgens de rechtbank in Middelburg hebben verdiend met de handel in verdovende middelen. Het trio zou met name in Zeeland wiet aan de man hebben gebracht. Zo werden er softdrugs geleverd aan een koffieshop in Middelburg en aan dealers in de gemeente Reimerswaal. Het Openbaar Ministerie had een miljoen euro van de broers geëist.

Bron PZC

 

Zodra je op zo`n schaal kweekt/ handelt, moet je maar voorzieningen treffen.

Hier heb ik absoluut geen medelijden mee. :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

"Om een miljoen te verdienen op een illegale manier, moet je minstens net zoveel hersens hebben als op een legale manier."

 

Charles "Lucky" Luciano

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gejatte stroom, is dat nou het hele probleem bij jullie dat ze stroom jatten ?

Essent verdient goud geld aan het oplichten van mensen door de verkoop van stroom, elecktriciteit is in nl het duurst van alle eu landen, daar hoor je niemand over klagen. Maar als de rollen zich omkeren breekt de pleuris rond en is het een dief.... tazz

 

Over jaloezie gesproken..

 

Zoals ik al zij hij heeft meer ballen dan jullie allemaal bij elkaar in het kwadraat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Laten we het ff netjes houden!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Gejatte stroom, is dat nou het hele probleem bij jullie dat ze stroom jatten ?

Essent verdient goud geld aan het oplichten van mensen door de verkoop van stroom, elecktriciteit is in nl het duurst van alle eu landen, daar hoor je niemand over klagen. Maar als de rollen zich omkeren breekt de pleuris rond en is het een dief.... tazz

 

Over jaloezie gesproken..

 

Zoals ik al zij hij heeft meer ballen dan jullie allemaal bij elkaar in het kwadraat

 

Heeft iemand die een miljoen verdiend met het overvallen van een bank meer ballen dan ons bij elkaar? Heeft iemand die een miljoen verdiend met het verhandelen van kilos heroine meer ballen dan ons bij elkaar?

 

Heeft iemand die een miljoen verdiend met het op grote schaal kweken, en illegaal tappen meer ballen dan ons bij elkaar?

 

Kennelijk vindt je het nogal stoer om op die manier veel geld te verdienen. En blijkbaar heb je volledig schijt aan wat wel en niet door de beugel kan. Er is een groot verschil tussen iemand die wat plantjes zet en daar wat mee verdiend of een liefhebber die voor eigen gebruik kweekt, met iemand die alleen het grote geld wilt verdienen met wiet.

 

Heeft niks met ballen te maken, maar met ethiek.

 

Weet je wie ballen heeft? iemand die elke dag om 5.30 uur opstaat om op de bouw te gaan werken om voor zijn gezin te zorgen. DAAR heb ik respect voor. Niet voor zon lulhannes die 5000 planten ergens in een hal zet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bespreek dit gezeik maar met elkaar via PM bericht.

 

Deze gaat op slot.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...