Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
sickboy

Stroomverbruik Als Huurder, Probleem?

Recommended Posts

ik heb een contract met alle kosten inbegrepen, wat wil zeggen dat als ik ga kweken (400w)

de huurbaas die extra kosten moet betalen.

ik heb wel alvast nu de elektr verwarming op max staan en de computer altijd aan enz...

zodat het verschil kleiner is dan, maar het moet toch ook anders kunnen.

 

iemand een oplossing... of gewoon af te raden

(goedkoop)

 

 

men i luv good herbs!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je nu toch al je elektrische verwarming vol open hebt staan dan denk ik niet dat een 400 watt lamp echt gaat opvallen op je rekening. Een beetje verwarming begint bij 2000 watt, zeker wanneer je deze het gehele dagdeel aan hebt staan zal het niet echt opvallen. Denk alleen dat je huurbaas volgend jaar met verhogingen gaat komen... Kan hij zien wanneer hoeveel stroom gebruikt word per huurder? Alleen dan zou hij een ritme in het verbruik kunnen zien en daarvan afleiden dat je aan het telen bent. Als hij enkel een hoofdmeter heeft (wat ik vermoed, anders zou iedere huurder zijn eigen rekening wel gepresenteerd krijgen) zal hij niet kunnen vaststellen wie er zoveel gebruikt en hoef je je geen zorgen te maken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hee sickboy :P je vertel je huurbaas gewoon dat je erg veel stroom verbruikt(je kan zelf wel wat verzinnen :) )kan die de huur wat aanpassen.

anders is ie aan het einde van het jaar,ook een sickboy :D

iedereen blij ?toch

succes verdrer groetjes jeroen :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

niks zeggen hem laten betalen goedkoper is er niet en niet illegaal hahahh

Share this post


Link to post
Share on other sites

waarom iemand benadelen,als je er toch genoeg mee verdiend.

en met de kans dat als ie er toch achter komt,je lekker op straat mag slapen, omdat je m genaait hebt

Share this post


Link to post
Share on other sites

als je dan zo een brave hendrik bent moet jet het hem vertellen en delen

Share this post


Link to post
Share on other sites

waarom delen ? ik geloof niet dat er met stroom alleen wiet komt,daar moet je volgens mij (ik weet het niet zeker hoor) nog een hoop andere dingen voor doen.

en dan heb ik het nog geen eens over de aanschaf van al je apperatuur.en een brave hendrik?????.ik zie het verschil wel tussen wat plantjes groot brengen. en iemand naaien

Share this post


Link to post
Share on other sites

ma jong waar dat jij je zorgen om maakt :P

om 1x 400 watter haha doen man, 'k zat vorig jaar ook op een studio en dat ging ook perfect met een 400 watter. zeker als je een electrische kachel hebt, dan kan je dat daar nog op steken. je huurbaas zal niets doorhebben hoor van 1 lampje. valt heus wel mee.

Share this post


Link to post
Share on other sites

1000 watt kost tussen de 10 en 20 cent per uur.

Laten we het gemiddelede nemen.

 

0.4x0.15= 6 cent in het uur.

 

12x0.06= 0.72cent per dag

 

Dat kost per maand nog geen 22 euro extra.

Travo afzuiging enzo zullen ook wat stoom kosten maar dat is minimaal.

Bovendien 1 lamp kan blaas je in je huis uit neem ik aan.

En je haalt de lucht ook uit huis. Met een raampje ergens op een kiertje ofzo

 

koop 4x600 watt kan je die kachel ook weggooien ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

de huurbaas zal het hem een worst wezen hoeveel je verbruikt, maar reken er maar wel op dat je huurbedrag omhoog gaat. Daar moet je dan ook niet om zeuren natuurlijk.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1000 watt kost tussen de 10 en 20 cent per uur.

Laten we het gemiddelede nemen.

 

0.4x0.15= 6 cent in het uur.

 

12x0.06= 0.72cent per dag

 

Dat kost per maand nog geen 22 euro extra.

Travo afzuiging enzo zullen ook wat stoom kosten maar dat is minimaal.

Bovendien 1 lamp kan blaas je in je huis uit neem ik aan.

En je haalt de lucht ook uit huis. Met een raampje ergens op een kiertje ofzo

 

koop 4x600 watt kan je die kachel ook weggooien :)

 

Waar heb je die berekening van jouw op gebaseerd?? want als ik ga rekenen kom ik toch hoger uit hoor.

Om voor het gemak de cosinus fi nog maar even weg te laten. denk dat jij even mis bent met een 400w.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vrij lastig om het perfect te doen,meeste vergeten transport kosten van de stroom.Die scheeld nogal een berg.

 

Een 400 of 600watt lampje moet prima kunnen,bezuinig desnoods op wat andere dingen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zoals idereen weet werken energie bedrijven via de meterstanden die je elk jaar wordt opgemeten, aan de hand hiervan wordt je maand bedrag vastgesteld.

 

dus je zal wel een leuke narekening krijgen op het eind van het jaar en ik denk dat je huurbaas er niet echt wakker van zal liggen hij zal dit echt wel doorberekenen zolang je maar betaald.

 

je kan hem natuurlijk altijd op de hoogte brengen dat hij er rekening mee kan houden doormiddel van een reactieve smoes.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik kende iemand die had een kamertje daar betaalde hij gewoon van te voren het dubbele aan electriciteit kosten ( de zogenaamde goede buur) omdat hij zogenaamd zijn geld verdiende met het gamen en die had 24 uur per dag de computer aan samen met een elc kachel. onder tussen wastie gewoon aan het kweken

kwam der nooit en vertelde zijn huisbaas en andere kamerwoonden dat zijn luchtfilter wel is wat lawaai kon maken en dat als eroverlast was dat ze hem konde bereiken op mobiel nummer ( een prepraid nooit na te trekken). :specool soms maakte zijn afzuiging is een keer te veel lawaai, werd er ff gebeld, hij was op de hoogte deed er ff wat aan en de rest in het huis zorgde eigenlijk gewoon dat hij stil kon kweken.

 

dit heeft hij ruim 2 jaar vol gehouden en is op een gegeven moment geintresseerd geraakt in adere zaken en is opgehouden nooit ergens last van gehad 9 op een paasr telefoontjes na!!

 

 

grappig hoe sommige tog alles voor elkaar krijgen

 

 

groeten masteryero

 

hoop ooit ook nog is een paar van deze goegelovige mensen tegen te komen hahaha

Share this post


Link to post
Share on other sites

wavoor ne zever is da hier :wOOt omg,da valt totaal nie op, zoals er gezegt is, e verwarming begint bij 2000watt, en die 400wat kan je vergelijken met een computer meer in je huis. Ik zit ook in e appartement me ne maat, allebei ne pc, hij nog eens een laptop, e e deftige voeding van een pc is nu al 550watt, so what th fuck a ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
wavoor ne zever is da hier :wOOt omg,da valt totaal nie op, zoals er gezegt is, e verwarming begint bij 2000watt, en die 400wat kan je vergelijken met een computer meer in je huis. Ik zit ook in e appartement me ne maat, allebei ne pc, hij nog eens een laptop, e e deftige voeding van een pc is nu al 550watt, so what th fuck a ;)

 

 

ikke nie snappe hoor

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik heb een contract met alle kosten inbegrepen, wat wil zeggen dat als ik ga kweken (400w)

de huurbaas die extra kosten moet betalen.

 

Ik verhuur zelf ook één en ander, lees jij je contract maar eens goed na, kom je er vanzelf wel achter wie uiteindelijk de lul is. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Idd BBB, sommige mensen vragen erom.

;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha jongens dit vin ik echt wel een nice topic,

afgezien dat ik een electricer ben {en schakelborden zelf maak, en verkoop}

huur ikzelf ook een woning

maar ik heb wel een apparte meter voor myn app,

en dat is in wezen ongunstiger dan dat je met z'n alle op 1 meter zit hé

majaah 1 keer 600 bloei 1 keer 400 groei..........

weet je wat t is....? zonne bank, badkamerkachel, afwasmachine onee volgens my is't toch die droogtrommel die ik heb gekocht van me laatstr vakantiegeld, arm ,student,ongeneeselyk ziek en een reisje naar de klaag muur d'r by,

dan ben je al god op weg naar een goede KWEEK!!

 

groeten namping p.s

heb geen spyt met je huurbaas, dat is meestal ook maar een mannetje die t vuile werk op moet knappen.

snappie! DE ECHTE VERHUURDERS, die weten niet eens hoezo'n ding d'r uut zie t van binnen.

daar komt die lul die jy bedoeldt voor........als die al komt, majaah da's watanders

hey doet kalm aaan mazl nielz

 

enne big dick uhhh...but \\ bram

tss hey die LUL ben JY dan zekers!!!!haha

als je my d'r by zou naaien, zou ik de volgende nacht maar by je mama gaan slapen,

anders ga jy d'r bi-j in VLAMMEN op. small ass pink GAY paradeass, alias: big mouth BRAM!!!!!

 

p.s. mijn papa zit al 20 jaar by de plietzie, .. en mama,.die legt zoals elke dag netjes het geld op't nacht kastje,

mits ze me kleren en me brood heeft gesmeert!!!!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey bram sorry jonge ik dacht ff dat jy de verhuurbaas was, en dan jah,

die kerel maak hett my[Lees: de eeuwenoude ZELFkweker} al zolang moeilyk,

maarjah die man doet ook zyn werk.prettige jaarwisseling nog,

groeten nielz

!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...