Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

sannie

Serieuze Zaad Testers Gezocht!

Recommended Posts

Sannie ik heb zeker en vast interesse. Ik kan volledig in jouw dienst staan en kan voor je drie verschillende soortjes testen. Deze op biologische manier volgens het rataplan princiepe met de voedingslijn van biobizz en schimmels, kortom het hele zootje.

Ik help met plezier een mede kweker :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hai Sannie!

 

Leuke vraag!

 

Ik ben nieuw hier op het forum. Super interessant allemaal. Ik heb nu zelf 10 x pp staan. Op aarde. Ik heb ze 3 weken laten voorgroeien en ze staan nu op het punt om de bloei in te gaan. De mama s doen het goed!!!! Ze hebben prachtige stammetjes en gaan als een speer. Ik zal binnenkort wat plaatjes op de site zetten. Mijn volgende trekje wil ik graag uit zaad doen. En het lijkt me geweldig om dan jouw zaad uit te proberen. Ik wil ze laten voorgroeien onder TL En weer lekker met de voetjes in de aarde zetten.

 

Groetjezzzz Dutchy! :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja sannie dit is ook wel wat voor mij ik hep nog 18 jh

liggen van jou daar hoop ik 9 vrouwtjes van over te

houden om 1 m2 vol te zetten maar dan hep ik er

nog 2 m2 on benut leeg ;) voor de volgende ronde

 

tof idee sannie :(

 

laters pp...............

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ha de Sannie!Mooi en bemerkenswaardig initiatief!Wilde je ff laten weten dat ook ik al verschillende eigen kruisingen heb rondgestuurd gehad voor te testen,maar doe het zelf ook maar,al zijn het er maar enkele.

Wens je en al de kandidaat-growers veel succes toe,het is zéér leerrijk en vergeet niet liefst ook nog zelf 1 of meerdere kruisingen met andere genen te doen!Eigen zaad is de max! :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

@nitro

Stuur me maar een pm met je adres,dan komen ze je kant op,geef ook even aan hoeveel je kan/wilt plaatsen.

 

@dutchdevil

Geef maar een brul als je eraan toe bent.

 

40pp

Als ik dat geweten had,had ik het bij je bestelling gedaan ;) ze komen je kant op ;)

 

@piefke

Ja het jaar van het zaad

 

Lang leve zaadjes :(

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

dank sannie,

namens het minilab.

 

er zijn al 4 floralux el-20-r besteld.

daar gaan we wat moois van maken.

 

je hoort/ziet het vervolg.

 

 

greet van weet :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi, zou der graag een deel proberen in men led kast, men huidige plantjes zijn zeer slecht gestart en van de 15 (white widow) zijn der maar 3 omhoog gekomen..

 

Groetjes, Rob

Share this post


Link to post
Share on other sites
40pp

Als ik dat geweten had,had ik het bij je bestelling gedaan :smoke ze komen je kant op :specool

Lang leve zaadjes :(

greetz sannie

 

toppie ;) ja ik hep deeze topic niet eerder gezien :whistling

ken gebueren maar ik kan niet van die heele hooge planten in mijn

hokie hebben max 110cm 115cm ik ben benieuwt wat het gaat

worden o ik hep de spullen ook binnen ;)

 

laters pp.............

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ha sannie,

 

Prachtig idee :( Nog even en het hele forum groeit jou kruisingen.. Hoe zit het met de rotbestendigheid van je soortjes? Zijn ze ook geschikt voor in de kas? Zo ja zou ik aankomend jaar wel een kasje vol kunnen zetten met een van je soortjes uit je stal.. Ik hoor het wel.. ;)

 

Groeten Plantkas

Share this post


Link to post
Share on other sites

@plantkas

Ik heb zeker een paar leuke soortjes voor je volgend jaar plantkas :(

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Super initiatief!!

Volgens mij gaan ze in alle omstandigheden prachtige resultaten opleveren.

Had ik nu zelf maar een hokkie om ze in te zetten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hmm kom netbthuisss.. beetje te veel :smoke :smoke pfff.. jointje eifel 2 er achteraan ;) ;) uhmm... DRONED :smoke + :whistling te en te gaan niet samen.. :rofl Heb nu al zin om nieuwe soortjes te groeien :(

 

groet :rofl& :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sannie de zaden en jiffy,s zijn binnen. :(

tot welke ec kan ik gaan met deze plant?

De normale dosis die ik normaal geef zit op 1,8 incl de ec van het water.

Zodra ik er mee bezig ga komen de pics vanzelf voor bij op het forum inclusief de info uiteraard.

Zusenzo kan al niet wachten haha

 

Groeten,

Share this post


Link to post
Share on other sites

@citroax

Begin met een lage ec en bouw deze naar het einde van je ciclus rustig op.Een zaailing heeft niet veel behoefte aan veel voeding!

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja citroax,

in dat stadium was ik ook al beland enne...

ik moet zeggen kom er nog niet veel verder mee..

 

Ons ontbreekt de ervaring om te weten oh, veel sativa, dus iets meer zus of wat minder zo....

ik heb de SmM topic bekeken maar wordt daar nog niet veel wijzer uit t.a.v. voeding etc.

Sannie, is het mogelijk om iets meer sturing te geven aan de cyclus waarvan jij denkt dat het in de lijn van de kruising ligt. t.a.v. PH, EC, grondje etc.

 

Of zeg je doe het allemaal op je eigen manier, eigen voeding etc. zodat je kunt zien tegen welke bokkesprongen jouw zaad opgewassen is.

Je hebt de PH problemen in het minilab een beetje meegemaakt. (hele punt te laag)

daaruit bleek wel dat de jock horror daar erg goed tegen bestand was. En het lijkt zelfs alsof de internode afstand erdoor verkort wordt. Voor ons een reden om een volgende keer met een sativa te experimenteren, ofwel een vrij lage ph waarde aanhouden in het begin.

Dit ga ik niet met jouw zaadjes proberen maar.. het is wel een voorbeeld hoe verschillende soortjes op bepaalde omstandigheden verschillend reageren. Ik gebruik de complete biogreen lijn maar heb al begrepen dat je die op sommige soortjes aan moet passen. Maar dat sommige soortjes ook veel liever een component hebben van een ander merk. bla bla bla....

Dus als je iets meer sturing aan het proces kunt geven heel graag.

 

Dus ontkiemen in jiffy, overzetten in stekgrond, met de allmixx daaromheen.

of

ontkiemen in jiffy,

overzetten in potje stekgrond

dan overzetten in pot met tref aarde.

 

Dat gaat nog wel goed, maar dan>>>

gaan we dan de rimboe in

of

krijgen we een kleine routebeschrijving.

 

allebei gaaf natuurlijk.

 

 

greet van weet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@weetje

De kracht van het organisch voeden met een bodemleven zit m juist in dat niet de kweker bepaalt wat de plant krijgt,maar het bodemleven.Het teveel wordt opgeslagen en wat nodig is wordt los geweekt.

Hierdoor ben ik ook in staat om de selecties met allemaal verschillende planten optimaal te voorzien van voedingsstoffen,zonder iedere plant afzonderlijk te hoeven inschatten.

 

Het chemisch voeden van je planten gebeurt aan de hand van een ec meter en een aangeleverd voedings schema van de fabrikant.

 

Lees de stukjes ook eens over levende aarde en het stappen plan.

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yes, alweer een stap voor Sannie,

blijft dat zo?

ik denk het nog wel.

wij zaten te denken om het meteen op "jouw" manier te doen.

punt wat ons tegenstaat : we willen eerst de goede feeling met een "gewoon"medium- kweekwijze krijgen.

Veranderingen gaan in het minilab in een korte tijd zo snel. dingen zijn dan zo slecht meetbaar. Terwijl het juist een doel is om meer feeling met de plant en haar cyclus te krijgen....

 

Maar wat jij zegt over het organisch voeden, grote voordelen, klinkt veel stabieler. moeten we dan gewoon gaan doen, he?

 

we gaan dus lezen.

is dit nou een vraag ?

waarom tiep ik dit op?

 

we gaan lezen

:(

 

 

greet van weet

Share this post


Link to post
Share on other sites
@citroax

Begin met een lage ec en bouw deze naar het einde van je ciclus rustig op.Een zaailing heeft niet veel behoefte aan veel voeding!

 

greetz sannie

 

Ok, dan gaat het helemaal goedkomen, schimmeltje hier en bacterietje daar en een beetje super bio mix erdoor en ze redden zich maar :(

Na het ontkiemen in de jiffys komen ze in een klein potje van 9x9 cm als ze daar goed geworteld zijn gaan ze op 7,5 liter. De aarde heeft een begin ec van 1.2 en na verloop van tijd gaan de supermix haar werk doen.

 

Groeten,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hi Sannie,

Ik test alvast The One * SmM binnen 2 maand

enne de Jack ook, maar die moet niet meer gestest worden hé ;)

nu ff geen plaats, test kc 36 & nlx moederselectie aan de hand :(

 

Groetjes T

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben zelf nog op zoek naar een lekker soortje voor mijn volgende kweek, zoals je misschien gezien heb ben ik nog een week of 2 met mijn k2 planten onder tl.

Het zou natuurlijk een eer zijn om jouw Herijuana zaden onder deze omstandigheden te zien.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...