Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

sannie

Serieuze Zaad Testers Gezocht!

Recommended Posts

Er staan een aantal parade paardjes op stal bij me,bewezen selectie planten welke als plant op zich meer als prima presteren ;)

 

Maar wat doen deze genen nu als ze met elkaar gesekst worden?

Een flink aantal kruizingen worden momenteel uitgetest,maar de ruimte is beperkt :(

 

Ik ben vooral erg benieuwd naar de bestuivingen van de smm man,waarmee ik de volgende dames heb bestoven;

 

shack#1 Foto=6THY3PSZ.jpg

 

shack#2 Foto=7LFSW3ZL.jpg

 

Herijuana Foto=IEZLARI4.jpg

 

Tevens heb ik nog een back cross liggen;shack#1/jack herrer (moet overpotente kruizing zijn)

 

De bedoeling is dat de zaden gratis in je brievenbus komen te vallen,het enigste wat ik graag wil is zien hoe die kleintjes nu opgroeien.

Dit het liefste in een verslagje,anders graag af en toe een fototje en/of bevindingen.

 

Interesse om wat exotisch speelgoed te growen?

 

Laat het me maar weten

 

greetz sannie

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat een kans :(

Ik meld me alvast aan voor de volgende ronde.

Kheb net 30 Satori en 8 Sour Jack geplant. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

tjonge sannie,

dat klinkt helemaal leuk.

lijkt ons te gek om hier in het minilab met jouw zaailingen te werken.

het gaat hier in het minilab niet om de behaalde grammen. De plant en haar vooruitgang staan voorop.

we werken met tl, spaarlamp en led(experimenteel) en natuurlijk de 600 watt cooltube.

alles bio, op aarde.

24 uur per dag observatie.

 

Ervaring:? met het eindproduct 25 jaar.

5 jaar buitenteelt in de begin jaren van positronics.

nu sinds een jaar is het minilab opgericht.

Met het doel het rokertje voor 2 mensen te verschaffen maar veel belangrijker,

onderzoek naar verbeteringen en ontwikkelen van producten voor de kleinschalige kweek.

Alle technieken en materialen staan paraat om hier in prototypes naar toe te werken.

En uiteindelijk als product aan te kunnen bieden.

 

De bezetenheid is er compleet, de indoor grow-kennis is dus knap groeiende,

:( en ;)

Weetje en Wistje

 

maar we zijn zeker nog geen pro's. (wacht maar af)

 

dus zaadjes, welkom in het minilab van Weetje en Wistje.

 

greet van weet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ak-47 en ik willen het ook wel proberen, we gaan de volgnde ronde verder met een 100watt HPS lamp,

waarom geen 400? omdat dat niet mag vandegene waar het allemaal gebeurt, inverband met kosten.

we willen er 3 a 4 planten onder kwijt kunnen, maar aangezien wij de minste kans maken hier, hebben we toch wat andere zaadjes laten ontkiemen

 

gr thai :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit lijkt mij ook zekers wel wat, niet omdat het gratis is maar voor de fun en een keer een nieuw soortje wat toch al in de planning zat.

Ik hoor het wel.

 

Groeten,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ook ik vind dit wel interessannie :(

Maar omdat ik wil doorzetten met me cocos-avontuur weet ik niet of dit wel kan.

Als je per cocosslab 4 planten kwijt wil/kan en je pas achteraf als ze al in de slabs zijn ingeworteld kan zien of het man of vrouw is kan het een karige bedoeling worden.

Stel ik zet er 36 (op 9 slabs) en de helft is vrouw dan hou ik er 18 over.

Ik zit te brainstormen hoe ik ervoor kan zorgen dat ik op zeker 36 vrouwtjes (uit zaad dus) kan zetten zonder de mogelijkheid van een voorgroeihokje.

Eerste weken tot geslachtspepaling er 70 zetten in ................ ????

Daarna pas uitzetten alsof het stekken zijn op de slabs ?

Ik weet t niet ! ;)

 

Iemand ideeën of ervaring hiermee ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@silver

wanneer je ready voor de volgende ronde bent geef je maar een seintje

 

@weetje

geef maar aan welke zaden je graag wilt hebben :(

 

@citroax

zeg maar waar je keuze uitvalt

 

@stumper

Ik zou je succes proberen door te zetten volgende ronde met nog een draai stekken.

Maar als je zou willen zou het wel kunnen.Simpelweg gezegd 2xzoveel zaad uitzetten en de mannen eruithalen wanneer ze zichtbaar worden.Hopende en waarschijnlijk zul je meer dan voldoende dames overhouden om de boel dicht te zetten.

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Overtuigd (snel he) ben ik.

We gaan de volgende ronde gewoon door met stekken.

Maar kijkend naar de toekomst lijkt t me wel interessant om op zaad over te gaan.

Je antwoord lijkt simpel, maar stel ik stop in elk gat (4 per slab dus) 2 zaadjes (totaal dus 8 zaadjes per slab) en 6 van de 8 blijken een man te zijn en de volgende slab net andersom dan wordt het toch een rare situatie.

Kan me zelfs voorstellen dat in 1 slab geen 1 vrouwtje zit en in de andere slab komen 8 vrouwtjes uit. Dat lijkt me niet goed te gaan. Hier moeten we eens over brainen hoe dit zaad kweken ook succesvol kan zijn op slabs zonder voorgroeihokjes e.d.

 

Maar nogmaals, volgende ronde gewoon STEKKEN :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja zaadjes kunnen je erg verassen.

En dan ook nog op slaps :( .......zoals je weet niet echt mn ding(maar niets is onmogelijk).

 

Vrouwelijk zaad zou hier een uitkomst zijn.

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Sannie, gaaf dat ik die kans van je krijg :(

Ik ben erg onder de indruk van de shack #1 dus dat zou mooi zijn. Maar dat is aan jou.

 

Groeten Citro,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Sannie,

Ik heb al meermaals mijn bewondering geuit voor je kweek en breederskilzz.

Ik kan een lekkere, stevige sativa zeker wel appreciëren. Bij een aantal van je plantjes / foto’s begin ik steeds spontaan te kwijlen en kan ik lang zitten kijken, wegdromen en fantaseren.

Ik was serieus aan het twijfelen om minstens een klein pakje Jack te kopen, maar een financiële last drukt sedert kort op mijn schouders en mijn kast puilt al uit van de zaadjes, dus wijselijk hou ik mijn lust in bedwang. Maar nu lees ik dat je vraagt naar testkwekers en dan wil ik ook mijn kans wel wagen.

Ik ben al meer dan 25jaar gebeten door de canna-microbe; sedert ongeveer 1990 voorzie ik mezelf van mijn dagelijks medicijn. Weliswaar alleen onder de grote, heldere stralen van de zon. En volgens mijn beperkt zicht op al uw projecten, is deze kweekvorm/test nog niet ondergaan. De moeder van alle kweekjes ;) Sannie een breeder moet gewoon zijn planten deze kans geven, zoniet zal hij zijn kostbare schatjes nooit echt, natuurlijk zien ontwikkelen … (moet ik nog verder gaan ?)

Als medisch gebruiker die zichzelf voorziet met enkel buitenmateriaal zijn deze zaadjes ook een gok, want voor zover ik weet zijn er geen echte reporten van je soortjes buiten.

Ik wil al je soortjes wel een kans geven en dit onder verschillende kweekvormen (kas, buiten, kleine potten, grote potten, volle grond, …). Als ze zich hier ook bewijzen als superieure wiet, wel dan is de cannabiswereld er een master-breeder rijker bij. ( ;) zo volstaat het wel zeker).

GroeneGroeten,

 

Berre

 

:(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goed Initiatief sannie :(

 

Maar hoe lang zouden deze gemiddeld moeten staan 10 tot 13 weken?

 

Gr.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ook ik vind dit wel interessannie ;)

Maar omdat ik wil doorzetten met me cocos-avontuur weet ik niet of dit wel kan.

Als je per cocosslab 4 planten kwijt wil/kan en je pas achteraf als ze al in de slabs zijn ingeworteld kan zien of het man of vrouw is kan het een karige bedoeling worden.

Stel ik zet er 36 (op 9 slabs) en de helft is vrouw dan hou ik er 18 over.

Ik zit te brainstormen hoe ik ervoor kan zorgen dat ik op zeker 36 vrouwtjes (uit zaad dus) kan zetten zonder de mogelijkheid van een voorgroeihokje.

Eerste weken tot geslachtspepaling er 70 zetten in ................ ????

Daarna pas uitzetten alsof het stekken zijn op de slabs ?

Ik weet t niet ! ;)

 

Iemand ideeën of ervaring hiermee ?

 

 

stump,

 

Ben je niet een beetje overmoedig aan het worden?? :(

 

Oud chinees pleekwoold zeg:

 

1 zwaluw nogge niette make zlomel

(sambal bij)

 

gr. Tok :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Staff

Hey die San,

 

ben zeker bereid een van jou soortjes groot te brengen. Mijn hokje is wel pas vrij binnen een maandje, als je dan nog mensen zoekt ben ik zeker bereid. Die herijuana kruising zegt me wel wat. :(

 

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

'k wens iedereen veel plezier met het testen van sannie's zaden :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

@citraox

Geef me maar een pm met je adres waar ik het heen kan sturen :(

 

@Az berre

Ik ben altijd een fervent buiten kweker geweest en heb shiva meerdere jaren buiten gehad met verbluffende resultaten.Tevens heb ik meerdere buitenkwekers dit jaar shack#2 af zien bloeien.

En alle bovengenoemde planten worden in deze topic behandeld

 

@Spock

Shack#1 is als langbloeier minder geschikt voor buiten.Shack#2 met 10 weken al beter.De smm man heeft veel indica in de genen zitten.

 

Staff laat me maar weten wanneer je aan de gang wilt,kun je mooi ondertussen je shack#2 in de vingers krijgen ;)

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sannie,

 

Mijn 30 PP gaan over 4 weken plat en over 2 weken gaat een ander hok plat waar 50 PP staan. Ik kan dus wel een en ander voor je testen mocht je nog mensen zoeken :-). Ben nog niet echt een profesional maar ben goed op weg ;-)

 

ik hoor het wel

 

groet

Supervos

 

EDIT: ff wat info nog lol hok 1: 3 keer 400 watt HPS hok 2: 2 keer 400 watt onder adjust a wing welke ik zaterdag ophaal

Share this post


Link to post
Share on other sites

zaad?, waar? teste? cool!!

 

Lamaar komen da zaad......... :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

10 weken, dan val ik af. :(

 

Duurt me te lang, maar als het goed gaat ben ik al voorzien met iets wat ook wel redelijk

bijzonder moet zijn.

 

Mzzl.

Share this post


Link to post
Share on other sites

helemaal leuk sannie,

 

is het minilab blij mee.

maarre moet ik kiezen?

tja da's moeilijk, you're the expert.

 

lijkt me in ieder geval leuk om onder divers licht te gaan werken.

en natuurlijk een rondje 600 watt.

ruimte is 1 x 1 mtr.

tot nu toe bevalt 16 planten toch wel goed.

de hoogte is gering 1.20

vandaar ook de experimenten met miniscroggen.

want uiteindelijk draaien we echt een keer een haze in die ruimte( let maar op)

 

Verdere omstandigheden naar wens in te stellen(actieve lucht inlaat)

 

dus het soortje ?

kijk als ik zo'n shack 1 zie, dan oogt dat vrij indica(is laag)

 

maar als het juist de vraag is wat de invloed van de indica man is....

 

 

dan heb je het dus juist over (mede) de hoogte invloed, of niet?

 

lastig dus,

 

mag ook een mixje zijn.

 

jij wat meer info,

jij wat meer mening?

 

greet van weet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@dokkie

Ik heb nog een aantal zaden van the one/smm liggen,voor een speciaal pleeg-adres :(

 

@Weetje

Ik denk dat de herijuana/smm en de shack#2/smm mooie combi's voor je zijn.

 

Geef maar een pm met adres en toebehoren dan zorg ik dat de zaden jullie kant op komen.

 

gretz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

He sannie

het duurt nog wel even maar ik heb ook een shack 1 met jack gekruist

 

niet met jou jack maar een andere

meschien kan ik ze volgend jaar tegelijk in een hokje zetten om het verschil te zien

lijkt me heel interesant

 

 

tnt

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey Sannie,

 

ik lig nu al een tijdje stil omdat ik niet verder wilde met stekken en bezig ben met mn nieuwe hok voor zaailingen/moeder(s)/stekken.

Bij deze stel ik me dus beschikbaar voor het testen van 1 van je exotische soortjes! Ik kan alleen nog niet echt een indicatie geven van wanneer ik weer van start kan gaan.

 

groeten Allard

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sannie, de bedjes zijn al gespreid....thnx dude........ :(

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...