Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

dogwetrust

Tl Kweekje 3x Top 44

Recommended Posts

ik zet ze vanaaf nog op 12/12...dan moet ik togh ook gelijk bloeivoeding geven en andere lampen erop zetten?? of niej??

 

 

Gr.

 

Dog we trust

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nadat je ze op 12/12 zet, kan je ze gewoon nog de komende 1,5 week groeivoeding mee geven, daarna schakel je over op bloeivoeding...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Citaat Rataplan:

 

"beste is om pas met bloeivoeding te beginnen starten als de eerste topjes zich aan het vormen zijn bij kortbloeiers,en bij langbloeiers tot ongeveer een tweetal weken na het omschakelen op 12/12".

 

@paffie: je was me net voor, zie het als een bevestiging.

Share this post


Link to post
Share on other sites

je hebt nu 90 watt hangen over 3 plantjes, 30 watt per plant. Dat is op zich niet zo veel. Waar je voor moet zorgen is dat je scrogg even groot is als je lichtoppervlak, anders gooi je licht weg en dat is zonde.

 

Kijk eens bij het verslag van attitude, wat hij voor 3 planten aan ruimte nodig had. Die had ook wel wat meer licht er boven hangen (meer dan 2x zoveel) en de oppervlakte was denk ik ruim 3 keer zo groot voor 3 plantjes. Wat je straks wel kunt doen is inderdaad dieven. Die onderste topjes hebben geen enkele zin als de scrog vol zit. Maar eerst proberen zoveel mogelijk topjes door je net te krijgen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb nu gewoon alle topjes die boven het gaas uitkwamen getopt ik zet zaterdag of zondag de plantjes in de bloei en dna ook op 12/12 en bloeivoeding en andere lampen :showoff:

 

Gr.

 

Dogwetrust

Share this post


Link to post
Share on other sites

:showoff: getopt????? Nee toch zeker??? Lezen man!!!

 

DIEVEN!

 

Dat betekent de topjes die niet boven het net uitkomen en onder de scrog blijven zitten weghalen als het net begint vol te raken!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja maar ik had gevraagd bij growshop die man ken ik wel goed en die zei dat ik het beste de bovenste kon doen dus heb ik gedaan, moet ik dan alsnog ook de onderste doen?? Wazzup??

 

Gr.

 

Dogwetrust

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee tuurlijk niet, dan hou je toch niks over? :showoff:

 

Je had de onderste weg kunnen halen, maar de bovenste is een beetje lastig. Nadat je topt moet je eigenlijk nog ff groeien zodat de nieuwe toppen kunnen groeien. Jij was al van plan om te gaan bloeien toch? Dan zou ik de hoofdtoppen met rust laten en alleen de onderste toppen welke het gaas niet bereiken, en dus ook geen licht krijgen, weghalen. Maar dat is voor jou al te laat dus :P

 

Post ff een fotootje dan kunnen we meer zeggen!

Share this post


Link to post
Share on other sites

//EDIT whazzup: nou is het toch wel welletjes hoor. 3 officiële waarschuwingen voor onnodig quoten. Je hebt zelfs de gelegenheid gehad om dit bericht aan te passen (zie bericht van ladylover) en nog zie je het niet of wil je het niet zien. cardR.gif2 dagen geschorst.

 

ja maar ik laat nog een halve week groeien zodat de nieuwe topjes al groot zijn dan zet ik ze een week onder 830 lampen en zet ik de tijdschakelaar op 12/12,, na een week geef ik bloeivoeding.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier foto's van de plantjes,, maar volgens mij wil het wel zou ik ze nog een week langer laten groeien??

of zal ik zaterdag op 12/12 zetten??

 

Foto=RFCSWWXM-1.jpeg

 

Foto=3QFFNCHY-1.jpeg

 

Foto=VZB8MLNC-1.jpeg

 

Foto=A68IEQST-1.jpeg

 

Foto=XFLCVFNQ.jpeg

 

Foto=TT7776NA.jpeg

 

Foto=YS3GSNCT.jpeg

 

graag goeie tips :showoff:

 

gr.

 

dogwetrust

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi dogtrust, ik ben geen pro he,

maar ik zou ze op 12 12 zetten, ze groeien nog een goeie twee weken verder dan

 

succes, en ben jaloers op je planten man :showoff:

 

(y) jaydie

Share this post


Link to post
Share on other sites

:showoff: ja is goed ik zet ze nu op 12/12 ,, en morge of vanavond onder 830 tl lampen,,

 

Maar nog steeds geen antwoord op me vraag onderste toppjes ook dieven??

 

later

 

Dogwetrust

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat had je kunnen doen, maar van de bovenste had je af moeten blijven!

 

Laat je plantjes nu eerst maar even herstellen, dan kun je later altijd nog van onderen dieven.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Me plantjes zijn al aardig herstelt ik heb ze op 12/12 en heb 4 bloeilampen er boven.

Ik ga er volgende week nog 1 bij hangen,,Morge ga ik bioheaven halen en topboost,,,Ik hoorde dat dat wel goed spul is iemand ervaring?!?!?!

 

Gr

 

Dogwetrust

Share this post


Link to post
Share on other sites

idwt

 

geef de onderliggende scheutjes eerst maar de kans om boven het net te komen, aangezien je de scheutjes die op het gaas lagen heb weggeknipt (dit werden de grootste toppen!!)

 

conclusie je hebt de scheuten met de beste kans te ontwikkelen tot een mooie top weggehaald.

 

zet ze maar weer op 18/6 want die hebben nog wel wat groei nodig denk ik.

 

en laat die onderste scheutjes nou maar zitten voordat je alle scheutjes hebt verwijderd..

 

groet

 

BK

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...