Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

sannie

Wietforum Heeft Twee Nieuwe Kindjes

Recommended Posts

Ja...daar ga je....een mooi begin :specool .

Maar je snapt natuurlijk dat de vraag naar een completer assortiment groter zal worden met de tijd, dus daar ga je het druk mee krijgen.

Wat ik als eerste mis ( "kmoet IETS te zeiken hebben toch ! :smoke ) zijn de flenzen die bij de boxen horen. Zo'n box zonder de juiste maat flens is een ramp. En om alléén voor de flenzen op pad te moeten zal niet de bedoeling zijn.

Hoe dan ook...het begin ister.

 

SpeesCees :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

:smoke

 

Wat ik erg leuk zou vinden, is 'kleine' setjes lampen, dus een 70 watt HPS start-kit, met VSA, lampekap, lamp etc. En dit dan ook voor 100 watt en 150 watt...

 

Leuk voor de mensen in het Micro forum :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
:smoke

 

Wat ik erg leuk zou vinden, is 'kleine' setjes lampen, dus een 70 watt HPS start-kit, met VSA, lampekap, lamp etc. En dit dan ook voor 100 watt en 150 watt...

 

Leuk voor de mensen in het Micro forum :verrygood

idd en paar cool white tl lampen enz

Share this post


Link to post
Share on other sites
vraag 2:

 

verzendkosten van een 3200 kuub softbox? :specool

Of hebben julie een afhaalpunt? (zeg ja! zeg ja!)

 

 

Verzendkosten (in NL) van een 3250m3 softbox zijn € 9,90 :specool eigenlijk kost alles om te verzenden 9,90 behalve de echt mega groote dingen, kasten e.d.

 

 

 

Wat ik als eerste mis ( "kmoet IETS te zeiken hebben toch ! :smoke ) zijn de flenzen die bij de boxen horen. Zo'n box zonder de juiste maat flens is een ramp. En om alléén voor de flenzen op pad te moeten zal niet de bedoeling zijn.

Hoe dan ook...het begin ister.

 

SpeesCees :verrygood

 

Flensmaat & positie uitlaat zijn variabel, na bestelling neem ik via de mail ff contact op voor de juiste flens maar. De boxen worden custom gemaakt, dus ik kan alles aanpassen e.d.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja die pipotjes zijn top dingen maar er is simpelweg niet vraag genoeg naar het product en dus slecht en duur leverbaar.

 

Bedankt voor de toffe reactie's :smoke

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Super, als ik binnenkort wat nodig heb, zal ik dit zeker bij jullie bestellen :smoke

Succes alvast,

 

Big L.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beste Sannie en Stijlloos,

 

Gefeliciteerd met jullie webwinkel.

Op de manier waarop jullie deze site hebben neergezet,kan het niet anders dat het een groot succes zal worden en dat uiteindelijk de leden van wietforum hierbij enorm veel baat zullen hebben en blij mee kunnen zijn met zo n enthousiast team als Wietforum.nl

 

Enorm veel succes toegewenst

 

Hans,Frits en Theo. :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik wil ook even zieken :smoke

... en nu maar hopen dat , nu men commericeel gebaat is bij diverse producten , de objectiviteit van de betreffende leden niet in het geding komt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tja daar zeg je wat grafer, kijk sannie krijg je nooit meer van z'n jack af, zelfs niet voordat we uberhaubt aan Wietforum begonnen :smoke

 

Om eerlijk te zijn denk ik dat de leden vaak goed genoeg dingen kunnen filteren, daarnaast heb ik de shop zo ingericht om alles zo objectief mogelijk te benaderen. Geen gewichten erin, geen overbodige reklame enz, dit om toch zo objectief mogelijk te blijven...

Share this post


Link to post
Share on other sites
:smoke Gefeliciteerd !!!! Kheb dus een nieuwe vaste on-line shop gevonden. Misschien in de toekomst complete lampensets ? Iets met stekken, TL armaturen (als dit te verzenden is). En zou het mogelijk zijn om de slakkenhuis-afzuigers ZONDER box te kopen ? Heel veel succes. Groentjes Binky-Toy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nog ff en we komen deze winter niet meer naar buiten.

Dan komen Sannie en Stijl ook nog water geven als we gaan skien. :smoke

 

succes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gefeliciteerd met jullie mooie site's!

Volgens mij staan er 2 dezelfde afzuigers met een ander prijs op,

allebij torin. Of is die ene zonder softbox?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heel leuke shops! het bestellen liep alvast vlot en alles was heel snel hier ook... :smoke

Nu ze nog wat uitbreiden :verrygood

 

Grtjs T

Share this post


Link to post
Share on other sites

S7 jongens,het is jullie gegunt & ben blij dat ik jullie eerste klant was! :wOOt (neem er ff een slokje op!) :wOOt

 

En voor de negatieve reacties(tuurlijk krijg je kinnesinne enso...) :verrygood :

 

Haal je spulletjes lekker bij de"echte"growshop! :no (die is pas commercieel in mijn ogen,want die hoeven het(zeker) niet van hun flesje(s) voeding te hebben!) :specool

 

Ben blij dat ik niet meer naar de GS hoef! :specool Want waar kun je je spulletjes(& zag nog voor leuke prijs ook!) nou beter halen als bij 2 (grote) hobbyisten ,waarbij je gedegen uitleg/feedback kan krijgen! :smoke

 

kusjes fotografe

 

p.s. Vertegenwoordiger nodig? :wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goed bezig! Gefeliciteerd en succes ermee!

 

Met dit forum hebben jullie natuurlijk een schat aan gebruikersinfo waar jullie mooi op kunnen inspelen. Ik noem maar even de micro grow sectie bijvoorbeeld :smoke. Enige kans dat jullie lampensets gaan aanbieden en ik niet naar de oosterburen hoef?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Allereerst gefeliciteerd ,

ik heb een vraag over de 6 x 600 wat schakelkast aan sannie of degene die erover gaat.

 

Dit heb ik van Leafman .nl :

 

Bluez Brotherz Products

De Quick verlichting schakelkasten zijn verkrijgbaar in de maten van 6, 8, 10 en 12 aansluitingen. De kasten met 8, 10 & 12 aansluitingen zijn uitgevoerd met 2 onafhankelijke relais, dit betekent 1 relais per gebruikte groep als navolging op de veiligheidseisen. Voor de interne bedrading van de schakelkasten zijn er zijn kabels met een diameter van 2,5 mm² gebruikt, natuurlijk met samengeperste aansluitstekkers. Bij het gebruik van 6x 600 Watt lichtsystemen bij de 6 & 12 systemen kasten dient het aanbeveling om de kast direct op een 20 Ampere C-klasse installatieautomaat aan te sluiten, of men vervangt de meegeleverde stekkers door 25 Ampere stekkers. De kast kan de stroom makkelijk aan maar een standaard stopcontact zal waarschijnlijk sneuvelen binnen 6 maanden. De Quick series is de traditionele schakelkast

 

Wat bedoelen ze hiermee?? nu weet ik dat de schakelkast van jullie een ander type is maar het is wel dezelfde qua max. verbruik dus vandaar mijn vraag.

 

En hoe werkt het aansluiten aangezien ik maar 1 draad er uit zie komen en niet 2...

 

Groeten

G-dogg.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...