Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
de glazenwasser

Geld Overmaken Naar Growshop

Recommended Posts

Hai,

 

Ik heb inmiddels wat geld bij elkaar gelegd om met kweken te beginnen. Ik maak een 600W kast met vijf planten. De GS bij mij in de buurt is alleen 1½ keer zo duur als deGrowshop.nl, ik wil mijn spullen dan ook daar bestellen. Klein nadeeltje is dat je bij deGrowshop.nl alleen kunt overmaken omdat die kerel geen winkel aan huis heeft, ik heb het geld voor mij kast contant liggen en ik wil het ook graag contant houden omdat ik een eigen bedrijf heb en de belastingdienst om die reden inzage in mijn rekeningen schijnt te hebben.

 

Maak ik me teveel zorgen en moet ik dit geld gewoon vanaf m'n priverekening overmaken?

 

Kan ik beter een vriend zonder eigen bedrijf vragen dit voor mij over te maken?

 

Of moet ik maar gewoon 1½ keer zoveel betalen om veilig te zitten?

 

 

 

Mvg, de glazenwasser

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lijkt me het beste om het te laten overmaken door een vriend zonder eigen

bedrijf. Dan loop je het minste risico en ben je het goedkoopst uit. :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Storten bij postbank ?

 

Bij de rabobank hebben ze apparaten staan waar je het in kan stoppen, hoef je alleen rekning nummer in te voeren en kost je verder niks extra's zoals bij de postbank.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je nou nog heeeeeel even wacht, wij komen als alles goed gaat komen wij zelf (deze week) met een shop en hierbij zijn ook dingen contant te betalen :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja en deze shop waar stijlloos het over heeft, heeft hele leuke prijsjes voor van alles heb ik al gezien.

Ik zou even wachten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

joh doe niet zo moeilijk..

je geeft nou toch ook niet alle straten of wijken op :j :huh:

vraag je of ie op de bon neer zet een haspel en slangen voor je tuckersysteem of iets :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klink misschien wel weer paranoide zoals velen zeggen, maar waarom risico's lopen als het niet nodig is...

Wacht even op de wietshop, of laat anders de boel bestellen en leveren bij een vertrouwd iemand ofzo....

 

Neem geen onnodige risico's zou ik zeggen, zeker als de belasting in die papieren gaat rommelen....

 

grt

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik neem idd liever niet meer risico dan strikt noodzakelijk, ik kan het wel aan vrienden vragen maar als er idd zeer binnenkort bij het forum te bestellen valt tegen prijzen vergelijkbaar met degrowshop.nl dan ben ik van de partij!

 

ik heb er alleen wel een beetje haast mee, dus wanneer is die winkel beschikbaar of kan ik alvast bij jullie 'proef kopen'?

 

let me know!

 

@ stijlloos: je hebt een PB'tje

 

 

 

gr, de glazenwasser

Share this post


Link to post
Share on other sites
Storten bij postbank ?

 

Bij de rabobank hebben ze apparaten staan waar je het in kan stoppen, hoef je alleen rekning nummer in te voeren en kost je verder niks extra's zoals bij de postbank.

 

moet je dan niet zowiezo je eigen rekeningnummer invoeren?

 

bovendien moet er als je het naar zoon bedrijf overmaakt meestal een ordernummer oid. bij, hoe doe je dat?

 

 

 

gr, de glazenwasser

Share this post


Link to post
Share on other sites

pfffff, :verrygood

 

Op het postkantoor hoef je zelf niet eens een rekening te hebben.

Daar kan iedereen geld storten op welke rekening dan ook.

Kost je alleen beetje extra.

Je hoeft je niet eens te legitimeren. :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja alleen geloof dat de glazenwasser het probleem al had opgelost Jezza :P

In ieder geval ziet je kastje er mooi uit haha

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...