Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

chilltyperiod

Matennaaiers

Recommended Posts

Hey,

 

pas geleden door 16 gram genaaid, alleen maar omdat ik 20 euro vroeg omdat hij al 3 maandjes lang met me meerookte (wiet) zonder te betalen).

Hij beschuldigde me ervan 10 euro van hem te hebben gestolen, terwijl ik hem belde voor mijn geld.

dan word je door je vriend uitgemaakt voor dief...

dus toen dacht ik, nu heb ik me geld, mazzel (hoef hem nooit meer te zien).

 

Mijn ouders werden dus gebeld door hem, maar hij belde onder de naam van Brakkie (ook een forummer hier) en zei dat ik daar nog wiet had liggen, of ik dat even wilde komen ophalen (hij wilde me naaien zodat mijn ouders erachter zouden komen dat ik blow..)

 

Ik werd gebeld door mijn ouders, terwijl ik naar jackass 2 in de bios was geweest, bleef ergens anders slapen...

 

Toevallig was ik erachter gekomen dat Gijs (16 Gram) het was geweest, want hij had bij een ander telefoontje zijn nummerherkenning niet uitgezet (ben je ook dom eigenlijk ;) )...

dus ik dat tegen mijn ouders verteld, had hij nog gelogen over het feit dat hij het niet was geweest, ook terwijl we al wisten dat hij loog, ben je dan ziek of niet ? :specool

achteraf heeft hij het toegegeven...

 

Jullie weleens genaaid door een vriend ? (ik kende hem al 6 jaar en hij was mijn beste vriend)

 

 

Dat je dan zover zakt van niveau terwijl ik gewoon recht had op mijn geld..

zielig hoor.

had hij ook nog wietportaal posts naar mijn ouders gestuurd..

 

dus dat jullie even weten wat voor figuur 16 GRAM in het echt is..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wooooohoooo we krijgen op het wierforum ook al internetbeef net als op de bekende hiphopforums ;)

 

 

Maar man wat kan je ver zinken joh 16 GRAM. Ik dacht je bent wel een chille gozer maar dit bewijst toch maar het tegendeel. Sorry maar ga niet eens de moeite doen om je terug te pakken, ga me niet verlagen tot zulk belachelijk niveau. Gadverdamme wat triest :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

mikeh, ik weet niet wat 16 gram hierop heeft te zeggen.. maar laat ik het zo zeggen: ik ben hierin dus wel duidelijk de benadeelde. Brakkie heeft het ook gehoord.

 

16 gram heeft met vrienden van 20 jaar naar mijn ouders opgebeld onder de naam van Brakkie en gezegd : 'Daniel heeft nog wiet bij me liggen, kan hij het komen ophalen?' (iets in die richting)

zielig hoor.

 

Nog andere mensen genaaid door vrienden ? / wat is jullie mening over matennaaien ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

En nu heeft ie huisarest. Vervelend man.. maar fak dit. Deze chilltyperiod is het prototype van een gierige vriend, zo eentje die je liever niet in je vriendengroep wilt hebben. Zo eentje die om geld gaat zitte zeuren na met elkaar gesmookt te hebben hahaha. Ik bedoel, gaat ie beweren dat ik nooit mijn steentje bijleg in de situatie, ga bij jezelf eens te raden hoe vaak ik je belde bij de een of andere vriend? Ik ga hier mijn kant van het verhaal niet eens posten, onzin, ik ben blij met wat ik berijkt heb; schijnheiligheid van chilltyperiod vloeren en nu brandt ie hopelijk z'n billen.

Mazzel! :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

gierig ?

 

3 maandjes meeroken en dan vragen of hij ook een keer wat wil betalen (terwijl we allebei evenveel verdienen) ?

Ben IK dan gierig ? degene die niks bijlegt en meeteert op de ander is dan toch gierig, ofniet jongens ?

 

ik was niet eens op het idee gekomen om je ouders te gaan bellen met 'gijs heeft hier nog wiet liggen'...

Je hebt me gewoon hard genaaid.

 

ohja, je belde me weer eens dinsdagavond...

je hoeft me nooit meer te bellen he :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

:specool

 

Waarom bespreek je dit alles hierzo jochie? Als je echt ballen zou hebben zou je wel meekomen met dat gesprek en niet in tweede instantie het forum achter je willen laten staan.

 

;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmmz,

Hebben jullie al gehoord van die nieuwe actie van 3FM voor de weeskinderen in Noord Korea ?

Je kunt je nu opgeven voor die aktie in het glazen huis op de Neude te Utrecht. Ik heb van Philemon gehoord dat de aktie dit jaar gesponsord wordt door eigenaren van coffeeshops en growshops.

Jullie hebben genoeg uit te praten, laat heel het land meegenieten en geef je op ! :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

jerry-springer.jpg

 

:) ik heb precies dezelfde situatie meegemaakt met 2 ''vrienden'' .ook allebij ruzzie om zoiets.

 

nog zoiets:

de ene zegt: kom we rijden naar de shop, andere: ok.

zijn ze daar blijkt die ene die zegt van kom we gaan naar de shop geen geld bij zich heeft. :)

vanuitgaand dat die andere betaald :D

 

het draaid allemaal om geven en nemen jongens..

u gotta give a little and take a little ;)

 

ruzie maken over een plant :specool

blijktbaar geen echte vrienden, een echte vriendschap is niet te breken door zoiets, een plantje..

 

wel erg flauw om m bij zn ouders te naaien :S

laat het nou niet zover komen dat jullie elkaars adres op het forum zetten :)

hier was al een topic over...x

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jullie hebben genoeg uit te praten, laat heel het land meegenieten en geef je op !

 

Ik heb niks uit te praten, en al zou ik dat hebben zou daniel niet op komen dagen.. zo is hij gewoon :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jammer hoor, zou ook een mooie opsteker voor GroenVrij zijn. :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ben belazerd, als jij ballen zou hebben was je hierheen gekomen, had je gezegd : het spijt me dat het zo gelopen is, sorry dat ik je beschuldigde van die 10 euro, die je niet gestolen hebt, had je die 20 euro (wat echt een minimaal bedrag was) gegeven en waren we nu nog vrienden geweest.

had ik gezegd; tof man.

Share this post


Link to post
Share on other sites

16 GRAM ik denk dat jij maar gewoon even je bek dicht moet houden. Heel simpel ;) Je bent een matennaaier en trekt mij mee in deze shit terwijl ik er geen fuck mee te maken heb.

 

Weetje wat jij bent? Een rat :specool Weetje wat we met ratten doen? Juist ja die gaan de rioolput in :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat een kindercres zeg....jankers

 

ga lekker ergens anders lopen te zeiken over 10 of 20 euro....pfff :specool

 

en dat noemen zich vrienden :)

 

 

 

 

;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik ben belazerd, als jij ballen zou hebben was je hierheen gekomen, had je gezegd : het spijt me dat het zo gelopen is, sorry dat ik je beschuldigde van die 10 euro, die je niet gestolen hebt, had je die 20 euro (wat echt een minimaal bedrag was) gegeven en waren we nu nog vrienden geweest.

had ik gezegd; tof man.

 

Ben je nog steeds zo ** lomp door te denken dat ik je geld zou geven voor zoiets?? Hmm.. de leeftijd denk ik.. geld vragen.. ik was me al die 3 maanden niet eens bewust dat ik een rekening open had staan bij je whaha. 'Hij profiteerde 3 maanden lang van me mee', echte vrienden respecteren niet alleen geld zoals jij maar ook andere vriendendiensten en je weet zelf wat ik daarmee bedoel.. niet gay bedoeld overigens.

 

Brakkie,

 

Gewoon inademen, en niet met onzin aankomen. Je moet me niet gaan verwijten me bek dicht te houden want je krijgt al de informatie toch maar eenzijdig binnen dus je weet nooit hoe het echt gelopen is. Ik heb je nooit meegesleurd in deze zaak, wat ik al vertelde, dat telefoontje van iemand die onder jou naam sprak, was ik niet bij dus niet gek doen nou. Idioot, hoe durft jij mij een rat te noemen.. :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jongens, vecht dit ff IRL uit ipv dit op een publiek forum te posten!

 

'k kan je vertellen dat dat vele malen sneller gaat!

 

 

 

Make love.. not war

Share this post


Link to post
Share on other sites

daar was ik niet bij ? Ce heeft je stem duidelijk herkend toen je onder brakkie ze naam belde.

wat waren je andere vriendendienstjes dan naast meeroken en profiteren ? Mij gezelschap houden ofzo ? dan heb ik nog genoeg vrienden die dat doen zonder te profiteren.

Iedereen die ik heb gesproken en de situatie heb uitgelegd zei dat je een *** was en iedereen zei ook: niet mee omgaan, dat soort mensen zul je nog wel vaker tegenkomen.

 

in die 3 maanden heb ik ook meerdere keren al aangegeven dat jij een keer de wiet moest gaan betalen en toen we naar exit wilden gaan was het al zo erg dat je ervan uitging mee te kunnen roken zonder te betalen :specool

 

te gek voor woorden, ik dacht dat je nu wel inzag wat je fout had gedaan.

blijkbaar niet dus.

 

nu ontkennen dat je niet bij dat telefoontje was terwijl je dat wel heb toegegeven al eerder ?

wel de waarheid spreken he.

Brakkie mag jou gerust een rat noemen aangezien jij onder zijn naam heb gebeld...

 

Al die 'vriendjes' (boys van 20 die meedoen aan dat soort telefoonongein) van je kregen toch ook alle informatie 'eenzijdig'.

ik weet wel dat je me zwart heb gemaakt bij ze, maar maakt niet uit, ik heb me geld en ik weet nu met wat voor een persoon ik 6 jaar bevriend was.

 

Ik hoorde dat je met me om de tafel wilde zitten, voordat X mijn ouders had opgebeld (je liet hem bellen omdat je zelf niet durfde, iedereen zou je stem natuurlijk herkend hebben).

had je toen al niet door dat ik je nooit meer hoefde te zien ?

je maakt je beste vriend uit voor dief terwijl de kans zeer groot en aannemelijk was dat je eigen zusje geld had gestolen van je ?

 

dat doen vrienden dus in jouw ogen... Profiteren, beschuldigen en zwartmaken.

 

echte vrienden zouden gezegd hebben : Tuurlijk, ik betaal de volgende keer wel (zoals het met iedereen ging, behalve bij jou dan tenminste.)

 

jij bent toch een rat, uitzoeken op het forum wanneer ik het laatst geblowt heb en dat opsturen.

daar had ik niet eens aan gedacht. Zielige stakker hoor, ik denk dat jij in je hoofd nog aardig jong bent als je je fouten nog steeds niet inziet...

Kijk eens een keer in de spiegel jongen.

had jelle het btw al gehoord van ser / x

 

Groet,

 

Chilltyperiod

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat een topic ;)

 

maarja wat ik vind :P

 

chilly moet niet zo gierig doen voor de wiet en voor 20 euro (TWINTIG FUCKING EUROS MAAR) breek je je ''vrienadschap'' tog niet

 

16 als je gebeld had of laten bellen was dat ook wel flikkerig

 

mja

 

LETS GET READY TO RUMBLE :blink:

 

waarom reageer ik hierop :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik steek er nog een op en jullie krijgen iets.. voordat we dalijk ruzie krijgen :blink: ;)

there are more impor'nt things in life.. :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tipje.......................mooi glimmend slotje met een vette ketting er op!! :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

het was wel meer dan 20 euro, maar het gaat om het principe weetjewel.

ik vind het ook zonde, maar na 3 maanden is het toedeloe.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...