Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

paffie

89 X Shack#2

Recommended Posts

Zou idd jammer zijn Paf, kunnen we niet meer van elkaar proefen.

 

(voor de beide handjes onder ons, we hebben het over iets wat je kan roken) :no

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yep Paf gaat met pensioen, maar klust nog wel bij hoor.. :whistling

 

Na deze ronde heb ik bereikt wat ik wilde bereiken ( financieel opnieuw kunnen beginnen ;) ) en dan moet je ook weten te stoppen. ;)

 

Als alles goed gaat komt er daarna een hobbykast te staan en hou ik me aan het gedoogbeleid.. :no

 

Dus van me af zijn jullie nog niet... :hug:

 

grt Paffie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou dan hoop ik dat je niet al te veel te kort komt, als het uitkomt mogen die lippen best wel:open,wijd, uit elkaar :no

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey paffer :no

 

Begin ff een nieuw topic voor de afganen ;)

 

Groeten,

 

Stilo :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het was niet de bedoeling om er een verslag van bij te houden :hug: maar dan zal ik het alsnog doen. :)

 

Goed de droge resultaten :j , tis niet veel maar het is niet anders...

 

Ik heb het per bak berekend en er zit aardig wat verschil in.. :whistling

 

Kleine rechterbak:

249.6 gr + 13.92 gr popcorn = 263.52 gram

 

Grote rechterbak:

819 gr + 34.8 gr popcorn = 853.8 gram

 

Linkerbak:

585 gr + 46.98 gr popcorn = 631.98 gram

 

Totaal:

1749.3 gram

 

Dit komt uit op 0.58 gram/watt ;)

 

Qua percentage bleef er 26 % droog over van de normale zooi, en 17.4 % van de popcorn...

 

Niet om over naar huis te schrijven helaas, maar we zijn weer wat wijzer geworden. :no

 

Nogmaals iedereen bedankt voor de hulp en reactie's... Op naar de volgende... ;)

 

Grt Paffie

Share this post


Link to post
Share on other sites

6910 gram nat

 

1749 gram droog

 

Is toch gemidd. ruim 25 % :no

 

 

Ik denk dat het tijd is geworden dat we die (standaard) 20 % maar eens gaan vergeten. ;)

 

Goed gedaan man :whistling

 

gr. Tokkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey Pafff...toch meer als 1500 gr hé :no

 

 

suc6 met de volgende ronde.

 

 

 

 

 

 

=M=

Share this post


Link to post
Share on other sites

alsnog een lekker resultaat!

 

heb je iets speciaals met drogen gedaan om op die 25 - 26% uit te komen of ligt dat puur aan je voeding?

 

 

groetjes :no

Share this post


Link to post
Share on other sites

toch niet slecht paffie :no

 

26%!!! allemaal aan de bac! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volens mij ben ik de enige die het niet goed vind, op Paffie na dan.

Want denk dat die er zelf ook meer uit had gedacht te halen.

 

0,58 is toch gewoon slecht tegenwoordig, of niet.

 

 

Jammer Paf, ik had je veel meer gegund en dacht ook dat je dat zou halen.

 

gr ert

Share this post


Link to post
Share on other sites

er zijn een hoop mensen die hier beweren 1gr/w te halen of ietsje minder.. maar vergeet niet dat iedereen hier vanalles kan roepen, ik geloof dan ook niet zo snel alles wat ik lees tenzij ik het zelf zou wegen.. fotografe heeft tenslotte ook harige armen, niets is wat het lijkt :no

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt voor de opbeurende woorden jongens. :whistling maar Ert heeft gelijk, het is barslecht qua opbrengst, maar de kwaliteit is naar mijn idee prima... ;) en daar doen we het natuurlijk OOK voor.. :no

 

En wat het percentage betreft, ik hou altijd tussen de 25% en zelfst 28 % droog over, op 1 enkele keer na met WW, deze was al erg fluffie door tempproblemen...

 

Drogen doe ik op een netje met een afzuiger zachtjes aan die een temp binnen zuigt van 20 graden. Normaal gesproken droog ik binnen 5 dagen op deze manier, en dit keer heb ik er bewust wat langer over gedaan om de kwaliteit van de shack zo goed mogelijk te benaderen, namelijk 11 dagen.

 

grt Paffie

Share this post


Link to post
Share on other sites

lekker paff

 

en nu de volgende ronde he . dat die aar beter mag uit pakken dan de deze

 

en hoe rooktie :no

 

De vriendelijke eigen genotsmiddel smaakt het best groente

 

Harry

Share this post


Link to post
Share on other sites

Valt helaas een beetje tegen ;)

Maar niet getreurd, deze laatste grote ronde wordt de beste :no

 

Succes.

 

Gr.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Paffie: Denk dat het tegenvallende gewicht komt omdat je ze te vroeg geoogst hebt! ;)

 

Deze hebben volgens mij echt 11 weken nodig om af te rijpen/op te bouwen! :whistling (zit er zelfs aan te denken om volgende keer 11,5 week te proberen!) ;) (als ik de fotoos bekijk van wat ze in de laatste(11e) week nog hebben opgebouwd weet ik het wel zeker!) :no

 

kusjes fotografe

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Harry

Ja hij rookt lekker :no

 

@Spock

Zo is dat spockie, steeds wat beter... ;)

 

@Fotografe

Het zou best kunnen, maar ik ben ook wel het een en ander kwijt geraakt aan het stukje "foute lamp".

Het is niet anders, we gaan ons best doen voor de volgende ronde... :whistling

 

grt Paffie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Paf, goed gedaan man :no

Ga er maar vanuit dat een 400 V lamp op een 230 V netwerk niet veel lumen geeft.

Ging deze lamp wel gewoon branden?

Share this post


Link to post
Share on other sites
er zijn een hoop mensen die hier beweren 1gr/w te halen of ietsje minder.. maar vergeet niet dat iedereen hier vanalles kan roepen, ik geloof dan ook niet zo snel alles wat ik lees tenzij ik het zelf zou wegen.. fotografe heeft tenslotte ook harige armen, niets is wat het lijkt :no

 

 

Heb ff de oma van Hanna gebeld om te vragen hoe dat gezegde (uitdrukking) ook alweer was.

 

Ik weet het weer;

 

ONGELOVIGE TOMAS ;)

 

gr. Tokkie :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is onzin om te roepen dat je meer hebt want dan neem je je zelf in de zeik TOMAS.

 

Dat doe ik bij een ander niet dus ook niet bij Ertje zelf.

 

Het is gewoon niet zo goed gegaan en dat is jammer voor Paffie.

 

gr ert

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Silver

Yep hij brandt gewoon alsof er niets aan de hand is, en nou ben ik geen techneut, maar ik neem aan als je die lamp dimt naar 230 volt, geeft hij net 350 watt :whistling

 

Maar dan nog is de opbrengst niet super, misschien toch te vroeg geoogst, icm met de lampen, en ongetwijfeld nog wel wat dingen... De plant doet zijn best, dus de fout zal bij mij liggen het is niet anders...

 

@Tokkie, Ert

 

Haha, ik begrijp Tomas wel hoor, die lui zijn er ook, en dan ben je uiteindelijk een dief van je eigen zak. Ik deel gewoon mee wat ik geoogst hebt "niet meer en niet minder" en wat de rest ervan gelooft zijn hun eigen zaak :no

 

De afghanen gaan momenteel K*T, omdat de PH van de grond op 5.5 lag heb ik de grond voor het eerst opgewaardeerd met wat kalk, na het meten kwam hier een ph van 7.2 uit. Nu beginnen ze dus enorm te vergelen van onderaf, er vind zich een pure bokkade plaats, dus ik heb maar een grond PH meter besteld zodat ik de boel makkelijk en snel kan bij sturen... ;)

 

Ik heb duimen nodig die mee duimen ;) Ik hoop dat ze er boven op komen...

 

grt paffie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...