Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

weedy69

Welke Merk??

Recommended Posts

kan iemand mij nou vertellen welk merk de beste voeding heeft?

ik bedoel , op veel sites en forums vertellen ze je van alles maar wat is nou het beste voor jullie?

ik gebruik zelf " house and garden".

 

 

is het ook zo dat de hoeveelheid aangegeven op de verpakking altijd teveel is?

heb namelijk van meerdere growshops gehoord dat als je zeg maar de helft geeft van wat er aangegeven is

op de verpakking, dat al voldoende is.

 

iemand daar meer ervaring mee?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat laatste klopt in veel gevallen .

 

De beste voeding?? hangt af van hoe je precies kweekt onder andere. Is erg moeilijk precies te zeggen dus.

Share this post


Link to post
Share on other sites

zonder na te moeten denken.... Metrop..!!

 

wat hun als basisvoeding verkopen, verkopen anderen als dure supervoedingen zoals green sensation en bloom bastic..

 

je ziet bijna geen advertenties van ze, maar zijn volgens mijn gs in een paar jaar tijd 1 van de grote spelers in europese gs (growshops) geworden.

 

ik heb ooit iemand ervan ontmoet, en de technische uitleg ervan was verbluffend..

 

ik denk dat dit de nieuwe generatie voedingen zal worden.. want alles draait toch om opbrengst en smaak ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik gebruik nu bio bizz en ben er erg over te spreken .

 

ik denk dat de beste voeding is degene waar jij het best bij voelt

Share this post


Link to post
Share on other sites

jep jep jep BIO BIZZZZZZZZZZZZZZ erg goed en 100% eko!!!! MET KEURMERK

 

 

bio voeding zonder keurmerk is niet 100% bio

en de planten groeien als kool, zeker met de vis-emulsie, en ze zijn erg vriendelijk en behulpzaam als je ze mailt.

 

dus ga voor bio bizz makkelijk zat.

 

maar andere zullen weer wat anders zeggen hahahhahha

 

succes ermee groeten ejb

Share this post


Link to post
Share on other sites
zonder na te moeten denken.... Metrop..!!

 

wat hun als basisvoeding verkopen, verkopen anderen als dure supervoedingen zoals green sensation en bloom bastic..

 

je ziet bijna geen advertenties van ze, maar zijn volgens mijn gs in een paar jaar tijd 1 van de grote spelers in europese gs (growshops) geworden.

 

ik heb ooit iemand ervan ontmoet, en de technische uitleg ervan was verbluffend..

 

ik denk dat dit de nieuwe generatie voedingen zal worden.. want alles draait toch om opbrengst en smaak ?

 

correctomundo

green sensation en bloom bastic zijn toevoegingen voor de bloeifase, en als het goed is verdien je die fles een paar keer terug.

En heel leuk die uitlegjes, maar die vallen in het niet bij de uitleg die de plantjes geven.

 

En als die uitleggen dat ze lichter of zwaarder geworden zijn door die toevoegngen dan geloof ik die 100%

En ik haal met elke voeding met mijn toevoeging, hele goede resultaten waarbij jouw mond open blijft staan als ik dat vertel, en alléén Metrop haalt dat niet.

 

Groetjes Carlito

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...