Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
*Master*

Paddo's + Wiet + Alcohol

Recommended Posts

ow tok ik stem ook tegen <_< zonder tok geen loze opmerking meer te bekennen in topics :search:

 

peazz to tokkiee :wOOt

 

greetz thug ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Op www.erowid.org kan je vast wel veel reports vinden over paddo's+wiet en alcohol :wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks fans,

 

Heb begrepen dat er een echte "tokkie fanclub" opgericht gaat worden :specool

 

Ik heb er persoonlijk weinig mee te maken en heb besloten alleen het financiële gedeelte te gaan beheren :)

Stumper is van het secretariaat dus daar kunnen jullie met alle klachten terecht ;)

 

gr. en bedankt(ook names Hanna natuurlijk)

 

Tokkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

paddo's + wiet/hasj is een goede combi, alleen trekt de hasj je wel langzamerhand wat terug naar aarde, maar bier erbij lijkt me niks (als je er wat van gaat merken tenminste).

 

toen ik aan het trippen was en er werd voorgesteld de waterpijp te vullen met thc, dacht ik : Dit gevoel en stoned ? Lijkt me helemaal niks door elkaar, maar de paddo's bleven overheersen en toen de paddo's uitgewerkt waren was ik gewoon uber paddo-stoned :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites
Stumper verwerkt Uw klachten probleemloos :tu

 

gallery_5683_827_11796.jpg

 

:rofl :rofl ;) :hug: :tu

 

 

lol :specool

Hou de gaten in die afvalbakken maar lekker groot dan zullen alle klachten met "oud en nieuw" vanzelf in rook opgaan ;)

 

p.s. Er zijn al 4 leden voor mijn "fanclub" :blink:

 

Thanks fans :P

 

Tokkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik kwam op een site van een coffeeshop een bericht tegen dat je die 3 zaken het beste niet kunt combineren. Zelf lijkt het me iedergeval niet echt een fijne combi.

 

Niemand ervaringen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

1 raad: niet doen man.

 

Ik had bij mijn 3de paddotrip eerst vooraf een liter bier gedronken (op zich niet zo veel) daarna paddo's gegeten en direct een jointje gerookt voordat het effect van de paddo's begon te werken. Ik kon na een tijd bijna mijn ogen niet meer openen van 't zeer in m'n hoofd en ik voelde op een bep. moment een warme stroom druipen in mijn achterhoofd richting mijn nek. sinds dien heb ik het gevoel dat ik niet meer dezelfde ben als voordien. Heb echt enorm spijt dat ik dat gedaan heb.

 

ook is de volgorde wel van belang denk ik. Als ik eerst zwaar zuip en dan een jointje opsteek kom ik altijd slecht met kotsen tot gevolg, maar rook ik eerst een jointje en daarna gebruik je alcohol... is een heeeeeeeeeeel groot verschil.

Share this post


Link to post
Share on other sites

bij mij viel de combi toen wel goed, maar gebruik pas andere drugs ernaast, als je in de trip zit.

Dan weet je of je uberhaupt wel een joint nog wilt en dan kan je ook een beetje de dosis aanpassen op de trip.

doe in ieder geval rustig aan met je joint tijdens de trip!

en bier erbij lijkt me al helemaal niks :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

mijn paddo ervaring was super , in tegendeel die van een vriend niet

 

ik weet niet meer of hij alcohol had gehad , volgens mij wel

 

maar ikh ad dus paddo's in mijn mond , kauwen enzo , en tegelijk smoken , later begonnen de paddo's echt te werken , en ik ging soms jointjes roken

 

absoluut geen problemen ermee gehad

 

dat kan dus wel , alcohol zou ik echter niet doen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jo

idd

blowen heel de tijd , zeker op zwaare momenten in een trip, effe je zetten en proberen een joint te rollen en nadien lang met die joint al verder trippen door het land/bos zuilen , soms niet eens meer merkend dat i uit was, ow effe aansteeken en weer enkele trekje ;) , dan effe onder een dikke vette boom platlige, naar de takke en lucht staren en tussendoor die joint verder op puffen ;) no problemo

eerder zoiets als iet om te bekomen vant het hevige trippen, zoals je met een fles water kan ronzeulen heel de tijd, effe op je gemak slokje water bekom je van , iets eten ofzow :whistling

 

maar jointe ja das gewoon lekker , zelfs tijdens het trippen smaakt ie goed die weed lekkere weed :no

 

alcohol, lijt me minder , ben niet zoon fervent zuipbeest , blow liever !

mazzels

Share this post


Link to post
Share on other sites

De eerste maal dat ik paddo nam heb ik normaal getript had +/-10g gegeten en naar een paar komedie films gekeken met wat vrienden vondt het zalig om in de donkere schijn de rook van mijn sigaret te zien ,

 

de tweede maal had ik de paddo's gecombineerd met xtc ( +/-7g paddo's en een 2 tal pillen ) eerst de paddo gegeten en 3 uur later de pillen was heel tof wanneer het paddo effect "over" was begon ik dan doorteslaan toffe kombinatie vondt ik toch ( was dan thuis bij mijn moeder die was strontzat hahaha , gezelige avond samen )

 

En de laatste keer een kleine week geleden had ik gwn paddo gegeten met een paar jointje's erbij ( +/- 15g paddo en een jointje of 8 samen met men maat ) we zaten op zijn kamer , stoned kwam ik link niet echt van de wiet en mijn ogen bleven wit na het avondeten die dag begon ik me eigenlijk pas stoned te voelen

 

Wat ik vind van paddo is het is echt de beste drugs vind ik persoonlijk dat er bestaat , eerst rustig wat lachen wat rare dingen zien , muren , foto's enzo die beginnen te bewegen , geen afkick !!! , niet echt zichtbaar voor de leek , enz ....

 

De enigste minputen zijn vindt ik dat je het niet iedere week zou kunnen doen ivbm gezondheid en dat het dan waarschijnlijk ook niet werk denk ik en dat jezelf je toch de tijd moet geven om die unieke ervaring te verwerken , tweede minpunt dat je er misschien kan in blijven hangen

 

Mijn eigen mening en ervaring is dit toch

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...