Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
GroenAlsGras

Zijn Er Mensen Die Nog Geen Rot Hebben??

Recommended Posts

Ik heb in de tuin:

-1 skunk x haze:

Deze bloeit nog niet zo hard. en nog een rot.

-2 Early Skunks:

Deze zijn toch wel al in week 5 of iets verder, maar ik heb nog geen rot gehad.. wat ik me nou af vroeg was:

zijn er nog meer mensen die nog geen rot hebben? en welke soort heb je?

het posten van WEL rot hebben is natuurlijk ook goed :blink: dan kunnen we een beetje zien welke planten goed tegen het najaar kunnen. Groetjes

GroenAlsGras.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb geen rot (afkloppen), soortje van Cees: Hawaii Maui Waui vanaf zaad, sterke plant maar laatbloeier (hier dan toch) :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

met het ene hand rustend op een houten tafel moet ik ook zeggen dat mijn drie planten die aan hun laatste 2 weken bezig zijn ook rotvrij zijn, maar met die regen kan het niet lang uitblijven vrees ik, maar euh, liever rot dan rippers!!! dan kan ik nog ingrijpen :blink:

de soortjes zijn vrijwel onbekend, derde generatie zaad uit nlx van onbekende mannetjes, het zijn drie volledig andere planten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb ook nog geen rot bij mijn mexican sativas gehad, eentje al geoogst.

De andere 2 moeten nog zo'n 2 weken maar staan lekker binnen af te bloeien, dus heb goeie hoop op een rotvrij jaar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

kheb hier plm staan in week 7 bloei en staan gewoon buiten in weer en wind. Van de regen worden ze echt zeiknat maar de wind daarna waait ze weer droog.... nog geen rot te bekennen.

gelukkig is het volgende week lekker droog + zon.

 

 

succes en hou ze in de gaten :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb ook nog geen rot gehad in men Misty! Ze staat van gisteren ofzow wel binnen. ze bloeit nu 9 weken... Als ze nat zijn zet ik er een fan op en nog geen problemen met deze gehad.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mijn NLX in volle grond is ook nog rotvrij, hij moet nog wel 4 weken dus ik houd m'n hard vast.

Ik hoop hem nog minstens twee weken te laten staan. Misschien kan ik er dan nog wel hasjies van maken

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb 2 Shack,s op het balkon staan en die zijn rot vrij. Dit komt denk ik omdat ze 4hoog staan en de wind er over heen gaat.

 

Ook zit de helft van het dak er over heen dus dat is lekker. Ze hebben lekkere volle toppen maar nog geen bruine haren te bekennen.

 

gr ert

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mijn early skunks zien er ook nog goed uit, geen rot te bekennen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

5 plantjes buiten en nog geen spoortje van rot te bekennen,moet ik er eerlijk bij zeggen dat ik geen grote toppen heb staan :blink: wel kleintjes met zaad :ph34r:

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat vroeg ik me laatst ook af met een zaadplant, is het niet beter om die bij veel regen binnen te zetten, ivm met mogelijke rot/schimmel op de zaden? (vooral wanneer deze nog niet rijp zijn)

 

Zelf heb ik trouwens ook last van rot, vooral op 1 m39, terwijl de toppen nog niet eens echt dik zijn.. :blink:

Ook een nlxbigbud heeft een klein beetje last van rot, de overige planten (magic crystal, bubblegum) doen het nog prima en is geen rot te bespeuren. Planten staan overigens wel het grootste deel van de dag in een ruimte met een glazen wand, de LV is bij veel regen echter wel wat aan de hoge kant.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alles rot me GVD weg en ik heb TOP44 net als andere jaren maar dit jaar is gewoon niet normaal....elke dikke top is wel wat in te vinden.

Alleen bij 3 planten is nog niks te vinden,en die staan in een pot maar de rest die ik al gesnoeit heb was gewoon een ramp en wat er nu nog staat..... :blink: En in de volle grond is gewoon K-U-T.

Maar ze zijn wel rijp dus ik oogst nu wat ik kan en met wie ik kan

Maarja kost me gewoon een uur per dag om rot te ruimen GVD en dan heb ik nog niet alles gehad.

 

 

Alles rot me GVD weg en ik heb TOP44 net als andere jaren maar dit jaar is gewoon niet normaal....elke dikke top is wel wat in te vinden.

Alleen bij 3 planten is nog niks te vinden,en die staan in een pot maar de rest die ik al gesnoeit heb was gewoon een ramp en wat er nu nog staat..... :ph34r: En in de volle grond is gewoon K-U-T.

Maar ze zijn wel rijp dus ik oogst nu wat ik kan en met wie ik kan

Maarja kost me gewoon een uur per dag om rot te ruimen GVD en dan heb ik nog niet alles gehad.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ook mijn 2 NLX'jes hebben nog geen rot, wel heb ik een beetje spint.. :blink:

mijn planten staan op het balkon en dus nagenoeg droog

:ph34r:

Share this post


Link to post
Share on other sites

hier gelukkig ook nog geen rot

 

2 x sneeuwwitje helemaal vol met toppen en elke dag grote controle want ze moeten nog 3 weken minimaal

 

1 x shack die begint nu ook heel erg mooi te worden

maar omdat dit meer een sativa is en dus nog lang moet kan ik die binnen zetten voor het raam

 

1 x nlx ook klein maar wel heel erg vol

en bestoven met lowrider

 

1 x afgaan helemaaal vol met top en 1 top betoven met lowrider

 

1 skunk 19 x haze deze toppen beginnen pas net

 

nu nog hopen op wat zon en dat de toppen nog even wat harder kunnen worden

 

tnt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi,

 

15 mei heb ik wat stekjes gekregen die ik op 30 mei buiten heb gezet. Een in een pot en 2 in de volle grond. Bestaande aarde en potgrond leek me een goeie start. Na een week of 5 ben ik gaan voeden met BNgrond, zon 2x per week. Verder heb ik tegen ze gepraat, ze vertroeteld en geliefkoost.. Vandeweek, 5 oktober om precies te zijn, heb ik ze alle3 vermoord en opgehangen. Top rot ben ik niet tegengekomen gelukkig, alhoewel, ik ben ietwat kleurenblind :ph34r: Baaj de weej, het betrefd hier 3x NLX. Dit was overigens de eerste keer dat ik wietplantjes heb gezet. Wel een leuke hobby, en, het moet gezegt worden, ik heb veel aan dit forum gehad.

 

dankjewel allemaal :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb bubblegum stekken en zitten nu in week 5 bloei en maar bij 1 plant 1 topje met rot gevonden van de 12 planten verdeeld over 4 locaties. Hoop dat ze nog een weekje of 3 een beetje fatsoenlijk kunnen blijfen staan zonder al te veel regen en dauw.

 

Gister 1 plant met dat beetje rot versleept naar een droger plekje en voor de zekerheid een zeiltje erover gemaakt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kijk, Lekker veel reacties, Ik heb net gelezen dat rot bij slappezever is toegeslagen in de Early Skunks. Dus ik ga ook goed opletten. Het is natuurlijk wel de bedoeling dat iedereen ze soort er ook bij zet, en evt aantal weken bloei. En eventueel ervaringen van de vorige jaren? Aanraders of afraders?

Greetz

GroenAlsGras.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi groenalsgras,

 

Inderdaad de rot is toegeslagen in mijn early skunks. Wat me wel opviel is dat alleen bovenin de toppen zit. Iets lagere toppen hebben geen last. Het is niet zo dat het al erg veel is (paar topjes nu) maar had het totaal niet verwacht. Mischien is het het weer maar eigenlijk is dat onzin. Early skunk zou een buitensoort moeten zijn die resistent is. De NLX van de buren heb ik vandaag ook gecontroleerd en die heeft nergens last van, sterker nog, die plant ziet er hartstikke gezond uit. En dat voor een binnensoort.

 

Ik ben klaar met deze soort, ik ga toch nog de 4 klonen overwinteren maar ga daar geen stekken van trekken. Zet ze volgend jaar ergens guerilla neer en zie wel wat er gebeurt. Wil het in ieder geval nog 1 kans geven om uit te sluiten dat het toch het freakerige weer van dit kweekjaar was.

 

Heb het al vaker gelezen en na email contact met de breeder ga ik voor double fun. En voor lowryders om wat guerilla projecten mee op te zetten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb idd vandaag ook 2 hele kleine plekjes in de bovenste 2 toppen gevonden, en die lekker meteen afgeknipt.. alles wat rot gaat er nu af.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik kweek al het tweede jaar mexican sativa en highway delight ik weet tot nu toe nog steeds niet hoe toprot er uitziet super zaadjes hoor en net zo wit als de witte weduwe

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...