Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

Ik heb net ook kunnen kiezen tussen bubble en pp. Heb voor bubble gekozen en kan het maandag afhalen voor 2,75 p/stuk. Wil ook een keer iets anders als PP proberen :verrygood Hierna weer een zaadkweekje (ook al besteld :smoke ) De prijs is wel 75ct omhooggegaan in vergelijking met voor de zomer, maar is nog steeds redelijk als ik het zo vergelijk met de prijzen die ik hier op het forum zie.

 

Veel succes met de Nxl...!!! Weet je al wanneer je ze kan krijgen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja , leuk toch ,mikeh!! :smoke

 

Ik heb 6 potjes met aarde neergezet met evenzoveel zaadjes.Netjes een zakkie er over en afwachten maar.

Moet ik nou elke dag bevochtigen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

nee joh, pas als de bovenkant uitdroogt, per 2/3 dagen ofzo. Anders staan ze te nat.

 

Ze zijn al gekiemt neem ik aan?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Riesje nog steeds zonder groen..................Ik meld me wel weer met een nieuw topic als ik wat heb.Gaat gelijk het verslagje van de "6"mee.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Pp kan ik wel krijgen,maar die moet ik niet. :smoke

 

Waarom niet? PP is een goede opbrenger met een redelijk korte bloeitijd. Waarom denk je dat er zoveel PP-stekken worden aangeboden? De helft van alles dat in de coffeeshop onder allerlei namen wordt verkocht is eigenlijk gewoon PP. Maar wat boeit jou dat nou, het gaat je toch alleen om de pegels? Je rookt zelf niet eens! En nu staat je hok leeg......

Share this post


Link to post
Share on other sites
Waarom niet? PP is een goede opbrenger met een redelijk korte bloeitijd. Waarom denk je dat er zoveel PP-stekken worden aangeboden? De helft van alles dat in de coffeeshop onder allerlei namen wordt verkocht is eigenlijk gewoon PP. Maar wat boeit jou dat nou, het gaat je toch alleen om de pegels? Je rookt zelf niet eens! En nu staat je hok leeg......

 

"De helft van alles dat in de coffeeshop onder allerlei namen wordt verkocht is eigenlijk gewoon PP''

 

of nog iets anders :verrygood :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

mjah is niet zo'n speciaal soortje, maar beter dan niets :smoke

wat dacht je van een paar leuke moeders te selecteren? of is daar geen plaats voor?

 

grtjs T

Share this post


Link to post
Share on other sites

:verrygood LOL :specool

 

Maar idd beter iets dan niets, stilstaan levert niks op :specool

Een apart soortje is wel leuk, maar je rookt zelf toch niet.

 

Dus halen die stekken :wOOt

En weer gaan knallen :smoke

 

Succes.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mikeh, wat ben jij een verschrikkelijke flapdrol :smoke

 

Er staan ook nog 6 DQ zaadjes te ontkiemen, misschien dat daar nog wat uitkomt. :verrygood

Afnemer was zeer content met de haze kruising. :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

'k lach me kapot als ik zulk nieuws hoor riesje, mensen die hun zooi niet op een rijtje hebben om 5 kweken per jaar te draaien :verrygood (nofi.)

 

 

 

Je doet het immers toch om het geld ofniet :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja , hebben we toch geen problemen mee,wel?????

Maar ik wil wel goed spul leveren,dus wacht ik wat langer .Dan maar geen 5 per jaar. :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

achach,

ries jonge, het zit je ook niet mee hoor.

misschien toch geen gek idee om een eigen moedertje te nemen?

zou je denk ik een hoop tijd (=geld) schelen.

hoop dat je ze morgen krijgt! :verrygood

 

-grz- Kid

 

PS;

@ mikeh:

kom op mikeh, dit is niet om te lachen.

riesje zit met een klote probleem, dus ga dan niet met zulke rotopmerkingen komen. :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...