Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

sannie

Budshots Sour Diesel

Recommended Posts

Een elite clone welke uit america naar nederland gesmokkeld is.

 

De grote trots van Rez Dog.

In handen gekomen van wiet-freak sativa believa :P

Voor deze clone wordt een moord gepleegd.

 

Velen terroristen zoals wolluis hebben geprobeerd de poging te saboteren,tevergeefs :whistling

They messed with the wrong guy.

 

med_gallery_7203_424_13644.jpg

 

 

Hangend van het overgewicht en druipend van de kristallen.

 

med_gallery_7203_424_28011.jpg

 

 

Gelukkig worden de bladeren verwijderd voor het roken :D

 

med_gallery_7203_424_96921.jpgmed_gallery_7203_424_14626.jpg

 

Dit is vage pot.

Bij het opentrekken van de kast komt er een zachte zoete weeige lucht mn neus in kriebelen,maar zeker niet overdreven.Tot ik de toppen ga aanraken :lol: mn handen plakken en meuren een uur in de wind.De geur van een zuur/zoete beetje hout/muskusachtig.Helemaal SUPER en niet meer uit je neus te krijgen,ook niet van je handen af te krijgen.....................dikke pret gehad

 

De nieuwe aanvoer van de Sour Diesels staan al weer te wachten,Man wat een plaatjes.

Ook de organische denkwijze van onze grote vriend satieva believa zal deze planten byzonder goed laten smaken :no

med_gallery_7203_424_65733.jpg

 

med_gallery_7203_424_44025.jpg

 

Satieva het was gezellig.

Ik kan niet wachten tot de sd omgehakt is ;)

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Miss_J

He SB, daar wil ik nu ook wel eens aan ruiken :whistling :no

Mooie topopbouw en heel mooi met die rooie haren. Zit er nu een aparte kleur op die toppen of is dat de foto? Een beetje blauwggrijs lijken ze af en toe.

 

Daar kan je trots op zijn man!

 

Grtz Miss_J

Share this post


Link to post
Share on other sites

erg leuk om te zien, ga dit volgen :no

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie planten hoor, ook weer diep groen bij de nieuwe aanwas :no

Mooie foto,s van de toppen. die rode haren had ik ook in de northern light.

 

Groeten,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie planten ,man. Ik kon een kloontje krijgen van sour neville's haze. Kennen jullie die?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er erg goed uit sannie, lekkere toppen al zeg ik het zelf :no

 

dees ga ik volgen :whistling :P

 

gr. thai

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aha... hier staan ze... leuke draad en mooie foto's!... TNX Sannie!!! Wat een wietvelden, je zou bijna niet zeggen dat ik telkens maar 4 of 5 planten per ronde doe...

 

Voor de duidelijkheid, ik heb deze kloon niet van Rezdog gekregen... maar van een andere breeder... TH Seeds gebruiken deze stek als moeder van Sage 'n Sour... Rez van Reservoir Seeds heeft een IBL van Sour Diesel gemaakt... via NYCD van Soma... voor deze soort heeft Soma een zelfbevrucht zaadje van SD gebruikt als moeder... om die reden zou ik voor mezelf wel een terugkruising willen maken via SnS... SDxSnS... maar dat is nog altijd fantasie... en hoe die kloon in Amsterdam gekomen mag ook aan de fantasie overgelaten worden...

 

SD kan inderdaad een blaauwe schijn hebben... op sommige foto's van Rezdog lijkt deze plant zelfs een stralende aura om haar toppen te hebben... deze ronde is door de luizen bij mij niet optimaal verlopen... de late spuitaktie met neem olie laat ook zijn aantasting zien aan de bladeren... ik zie dat nu de haartjes rap roodbruin worden, maar er staan ook nog heel veel witte tussen... vanaf deze fotos nog 1a2 weken te gaan...

 

Op de buitenplanten is het spuiten met neem veel beter gelukt... de 1e keer was de neem olie niet goed opgelost er dreef nog wat op het wateroppervlak... dus toen de spuiter bijna leeg was, werd de concentratie op de bodem heel hoog... dat levert schade aan de plant... van fouten wordt je wijzer!... als je het goed doet geeft die neem olie een wasachtige schijn op je blad... zie de buitenplanten...

 

SB

Share this post


Link to post
Share on other sites

toch altijd leuk om jouw growtjes te volgen SB(of tenminste de foto's). indertijd op HD met je sage 'n sour kwam ik alle dagen kijken, spanned was dat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wow , wat een prijzen he , daar wordt je ook niet Vrolijk van. Toch maar goed dat het hier iets goedkoper is dan in de States. Het ziet er wel het smakelijk uit maar voor 800 tot 1000 voor een paar grammen.....Damn

 

 

:no :whistling :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

SativaBelieva

High Priest

 

 

 

 

Join Date: Jan 2005

Location: Amsterdam

Posts: 414

 

 

Happy to join this party!

 

 

 

Je moet zeker niet onderdoen :no :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vind het allemaal maar wat overdreven die hype.. Kan er ook niet tegen dat die gozer er steeds zo mysterieus over doet. Alsof het de beste wiet in de wereld is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Helemaal eens met blowmonkey. Geen enkele wiet is die prijs waard vind ik. Jongens waar hebben we het ook alweer over? Een plantje waar je high of stoned van wordt lol. En nou is de een wel lekkerder en beter dan de ander maar goed.. Iedere dag een fles Mouton Rothschild van €600 is ook een beetje overdreven. Sterker nog, ik ben een groot wijnliefhebber (en mag me zelfs officieel gecertificeerd noemen :no ) maar een fles die 100x duurder is dan een goede fles wijn die ik normaal koop is niet 600 x lekkerder.

 

Even voor de duidelijkheid: een ounce is pak hem beet 29 gram... da's zo'n 27 euro per gram! Pff koop een goeie amnesia en rook er een dikke joint van en je denkt niet eens meer aan ECSD :whistling

 

Even afgezien van het feit dat het best een hele mooie plant is en ongetwijfeld erg lekker.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Miss_J

Hear Hear Whazzup, helemaal mee eens.

Ik vraag me af of de meeste yuppen het wel kunnen proeven. Stel dat je nu een andere lemon achtig geurende wiet in die zak doet (shack?) en je laat ze eraan ruiken en roept ECSD. Ik denk dat het gros erin zou trappen. Die gaan voor de hype en niet voor de rookervaring (of is die deel van de hype?)

 

Ik heb eens aan Sour Diesel mogen ruiken en het rook idd lekker (had het zakje graag gehouden :no ) maar ik zou er niet meer voor betalen dan een goede amnesia, silver haze of jack.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jongens, wat zijn we sceptisch... ik ben ook van eerst zien dan oordelen... maar ik kan niet wachten op mijn 1e Sour Diesel oogst... en kijk maar eens wie die Sour Diesel gekken op ICmag zijn... wie deze plant eenmaal in zijn hok heeft, laat deze nooit meer gaan... ondanks de hoge moeilijkheidsgraad van telen, het lage opbrengstpotentieel en hoge kans op bananen... en dat veel breeders toch helemaal idioot worden van SD is veelzeggend... zeker weten dat SD tot de beste wietjes ter wereld hoort!

 

@Blow: Sour Diesel is niet van Rezdog... hij heeft wel een goede IBL in de markt gezet en hij koppelt zo zijn naam aan deze plant... maar hij is niet de creator of owner... Chemdog claimt dat te zijn... maar dat is voor mij niet zo relevant... dat amerikanen $1000 dollar voor 1 stek betalen zegt wel iets...

 

@Whaz: De prijzen die in High Times staan, zijn de hoogste prijzen die voor SD in Amerika betaald worden... door yuppies op Wall Street... deze lui zullen ook voor Amnesia Haze vet betalen... immers, wat de gek er voor geeft... en hype drijft die prijs nog verder op... die hype moet wel ergens op gebaseerd zijn... SD heeft reputatie... net als enkele Cup winnaars... maar wanneer die reputatie niet waargemaakt wordt valt die soort snel genoeg door de mand...

 

@MissJ: wat betreft de prijs per gram, als je SD in een coffeeshop in Nederland vindt is de prijs ook op het nivo van Amnesia... misschien is Amnesia wel sterker, toch wint SD het bij mij met haar typerende citrus smaak... en de high van SD gaat meer richting trip effect...

Share this post


Link to post
Share on other sites

@SB , je hebt gelijk het is net wat de gek er voor geeft... in Amsterdam vroeger ook wel Ice van meer als 120 gulden per gram gezien.. :whistling Maar ja als je genoeg poen hebt en je geeft er niet om wat maakt het dan uit.

Ik vind het wel erg cool dat je zo erg veel van al die ''exotische'' soortjes af weet , een soort prof van de goeie soortjes :no , keep up the g0od work SB.

En ja je hoeft maar 1 goeie moederplant te vinden en die gezond laten opgroeien , en je hebt je 1000 $ in de states er zo wel uit .

 

Ik ben van plan om een USB microscoop te halen en zo wat te gaan oefenen met mooie pic van het groene goud te gaan maken. Deze http://www.comcol.nl/detail/54357.htm

 

Zou deze voldoende vermogen hebben om een beetje knappe pics te maken of zou het ''echt'' een beetje speelgoed zijn. Heeft iemand ervaring met deze USB-microscoop..?

Share this post


Link to post
Share on other sites
@Blow: Sour Diesel is niet van Rezdog... hij heeft wel een goede IBL in de markt gezet en hij koppelt zo zijn naam aan deze plant... maar hij is niet de creator of owner... Chemdog claimt dat te zijn... maar dat is voor mij niet zo relevant... dat amerikanen $1000 dollar voor 1 stek betalen zegt wel iets...

 

Rezdog was anders wel degene die met alle eer opstreek, kon er niet tegen dat hij er zo vreselijk mysterieus over deed. En kvind het eigenlijk niet zoveel zeggen over de kwaliteit van de wiet dat amerikanen zoveel betalen voor 1 stek en/of wie op ICmag het in z'n hok heeft staan. Het is een hype, zoals wazzup al zei, mensen betalen ook veel voor wijn met een naam, kan je toch wel aardig hiermee vergelijken. Vooral bij die amerikanen is het af en toe flink overdreven, als je daar met wat purple power aan komt zetten en het verkoopt als purple haze is het ook ineens de beste wiet van de wereld.. 1000 dollar voor een stek zou gewoon niet moeten kunnen, je reinste oplichterij.

 

Leuk plantje, maar ik vind dat er veel leukere plantjes op de markt zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja het is idd wat de gek ervoor geeft.

 

En ook hier zitten weer 2 kanten aan,om die ene kloon te vinden is een hoop werk aan vooaf gegaan.

Om als breeder nu zo je uitverkoren genen voor een knaak de deur uit te doen is waanzin,eigenlijk is dit niet in geld uit te drukken(zo werkt het wel bij mij).........MAAR NU....

 

Komt er een commerciele stekkenboer naar je toe en vraagt of hij zon mooie uitverkoren stek van je te kopen om canna nederland te gaan bevoorraden,of om als breeder zelf mee te kruizen.......en dan is die duizend euro niet meer in verhouding :whistling .........maw:hangt het helemaal van de situatie af.

 

Identiek voor zadenhandel 100 eurie voor 10 zaadjes is niet abnormaal :no ......tot bedragen van 250 eurie aan toe.

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Aza: ja echt goede Ice is niet te koop in de coffeeshop... de beste kwaliteit is onbetaalbaar... en er is zo weinig van dat deze de menukaart niet haald... het blijft in de zakken van de telers, handelaren en coffeeshopeigenaren... met zo'n USB microscoop zul je zeker vette beelden kunnen maken... ik heb een handmicroscoop van 40x (12 Euro bij de postzegelhandelaar)... dan zie je de trichs heel groot... ik denk dat 200x misschien wel te sterk is voor jouw doel... hij kan ook 10x of 60x... de laatste stand zul je het meest gebruiken vermoed ik...

 

@Blow: de beste plant ter wereld bestaat niet... die is voor iedereen anders... misschien is Sour Diesel wel de meest gehypte clone only... maar het is onzin als je Rezdog niet cool vind, dat je dan Sour Diesel ook niet moet... er was al SD voordat Rez hiermee ging klooien... en niet iedereen is Rez dankbaar of vind zijn werk eervol... maar dat staat echt los van mij en dit topic... wel relevant: heb je al eens SD gerookt?... en wat zijn jouw betere alternatieven?

 

@Sannie: mee eens, €100 voor 10 zaden is teveel... en ja, Sour Diesel is onbetaalbaar... het heeft me meer dan 2 jaar geduurd om een paar steks te krijgen... onder voorwaarden dat ik geen steks aan derden geef... zo'n soort wordt je in vertrouwen gegund... en is niet te koop... het is waar dat je nooit een 100% dezelfde individu vind uit het nageslacht, maar bij een geslaagde kruising en stevige selectie kun je wel eens iets beters vinden dan het origineel... zo ben ik er nog niet over uit of Sour Diesel niet is achterhaald sinds Sage'nSour... die speciale pheno die ik had... was sneller en gemakkelijker te telen, gaf een goede opbrengst en stonk het hardst van allemaal...

 

Ik heb vaker Sour Diesel gerookt van verschillende growers en breeders... van TH Seeds en van Rezdog... van andere ICmag vrienden tot coffeeshops... die door TH Seeds vond ik het lekkerst... en die van coffeeshop Amnesia het minst... het laatste uit de bak, de kruimels en takjes... het rook wel heerlijk, maar ik kreeg er koppijn van... bij Katsu hebben ze ook Sour Diesel gehad... deze verkocht teleurstellend, net als hun Sage'nSour... Katsu klanten houden kennelijk van Haze... maar hun Golden Sage was de beste weed die ik ooit bij een coffeeshop gehaald heb... Golden slaat op de curing... goud bruin...

Share this post


Link to post
Share on other sites

SD bij 2e kamer was bijzonder smakelijk, en errug potent. Vooral van de smaak kreeg ik echt een glimlach. Ice, widow, pp... allemaal smakeloze vrijwel geurloze wiet (potent genoeg uiteraard, en geurloos kan erg fijn zijn voor de broodkwekert.perfect voor de buren, uitstekend voor de shop)

Toch,... smaakjes en geurtjes en een goede high waar je van gaat glimlachen is nog fijner voor een hobbykweker...

1000en euri, ik zal wel gek zijn! Ik koop wel wat kruizingen en pik de beste uit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hun Golden Sage was de beste weed die ik ooit bij een coffeeshop gehaald heb... Golden slaat op de curing... goud bruin...

 

:no MmmMMmm

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...