Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

je zijkt me niet af..

 

ik mag je gewoon niet dat is het punt, je bent een irritant misselijk ventje :specool

 

dat men de zaden terug krijgt als dit kanarievoer is heb ik volgens mij al wel een miljoen keer gezegd, fijn dat je het nog even benadrukt :blink:

 

maar ik heb nou al wel genoeg uitleg gegeven niet aan jouw alleen maar aan ieder levend wezen die dit topic bezocht heeft.. ik hak straks die planten om want dinsdag komt de vader van die kameraad van mij thuis en als hij die planten ziet houd hij ze zelf dus ze moeten daar vandaag de dag nog weg

 

Greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat je me niet mag, dat zal me echt jeuken.....maar je hebt ook wel door dat ik jou niet uit kan staan met je slappe 2e hands autoverkopers gelul...charlatan....kippezaadboer!

 

zolang jij nog geen haar op je piemeltje hebt noem ik jou wel een ventje, en mag jij mij gewoon meneer noemen....hoe oud ben je nou helemaal? 16, 17 max?

wandelende neukfout..

 

 

"dat men de zaden terug krijgt als dit kanarievoer is heb ik volgens mij al wel een miljoen keer gezegd, fijn dat je het nog even benadrukt ""

 

jaja, das leuk flapdrol...maar voorlopig loop je nog te checken wat de status is van deze plant, en ging je weer kijken hoe de rest erbij stond....toch?

dus JIJ weet het nog steeds niet zeker....de rest wel hoor, allang!!!

 

als het dan nu nog niet duidelijk is dat het kutzaad is, dan weet ik het niet meer hoor...

 

haal die plaat voor die kop van je vandaan en wake up!

het is allang duidelijk dat dit zaad nergens voor te gebruiken is...

dus stuur terug die handel!

 

 

en nu laat ik je met rust....

Share this post


Link to post
Share on other sites

ehhm, joint venture

 

vind eigenlijk dat je dit wel in een pm'etje had kunnen sturen ipv midden op het forum :specool

 

ergens ben ik het wel een beetje met je eens, dat het mij nu ook wel duidelijk is dat ookal zou het geen vogelzaad zijn dat het alsnog kutzaad is als je kijkt naar de snelheid van de groei/bloei

 

maar om dat nou op deze manier canna duidelijk te make midde op het forum...

 

had van mij niet gehoeven :blink:

 

greetz thug ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb je misschien gelijk in...maar wie kaatst kan de bal verwachten...

 

"ik mag je gewoon niet dat is het punt, je bent een irritant misselijk ventje"

 

 

als ie dit niet had geschreven had ik er nog overheen gekeken....ik laat me namelijk niet door een jochie van 15 "ventje" noemen...komnou!

Share this post


Link to post
Share on other sites

lolololollolololololol !! rustig rustig

 

Dat het vogelzaad was was al bekend volgens mijn :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

canna vind het nog steeds skunk#1....en daarom loop ik zo door te hakken op dat joch...hij wil gewoon niet aannemen van anderen dat ie het niet bij het juiste eind had...

 

dus kom op canna, ik wil het van jou zelf lezen; is het nou vogelvoer, of is het heftige skunk shit!?

Share this post


Link to post
Share on other sites

nik..

 

ik weet niet wat de fok dit is, daarom heb ik die gast solomine wat gestuurd voor de test weetje wel..

het schiet idd allemaal niet op maar dat zegt allemaal niks.. het moet tog een goed eind resultaat hebbe

groei is waardeloos, nu de bloei nog...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Canna, kerel, het zegt helaas genoeg dat het zo slecht groeit.

Ook is er pagina,s terug al gezegd dat dit geen skunk 1 is voorzover dat gezien kan worden.(indica/sativa gehalte)

Om verdere frustraties te voorkomen zou ik toch al vast maar postzegels gaan likken voor de retour enveloppes en solomine bedanken voor de genomen moeite :specool

Je kan je wel blijven verstoppen achter: We wachten af enz enz.

Wees een kerel en stuur de zaden terug aan diegene waar je ze van hebt en hou je naam zuiver.

Een skunk is het niet, helaas. Had anders gehoopt voor je en dat weet je.

 

Groeten,

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou ik dus gisteren naar die plant maar die was dus ook bevrucht :blink:

dus we hebben geen planten meer over.. ja nog 1 maar die was lang nog niet klaar dus die hebben we maar gewoon laten staan, of die pa hem weghakt of wij dat maakt verder weinig uit..

 

Er zat trouwen wel wat thc op de "toppen" maar dit was naar mijn weten om te verwaarlozen..

 

GOED!!!!! geen bullshit meer over deze rotzooi, het is troep niks meer en niks minder. Ze roken ook niet eens naar wiet bij het omhakken, meer naar de citroen-achtige kant :specool

 

willen de "gedupeerden" zich bij mij melden met hun naam, adres en welke soort en aantal zaden ze me hebben gestuurd en je krijgt ze netjes in je brievenbus terug.

 

Citroax niet nodig voor de visserij?? :P

 

Pzzz Canna ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik jou ook niet, maar daar gaat het ook helemaal niet om...

 

als ik door mensen gemogen wil worden, dan ga ik wel bij een boekenclubje duf zitten zwijmelen...

 

 

je hebt datgene gedaan wat nodig is (ook al is het een half jaar te laat :blink:), en dat is top! :specool

 

gr jv

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vind dat Canna dollartekentjes toch een kans moet krijgen om het netjes aftehandelen.

 

Doe je ding zou ik zeggen en let de volgende keer beter op.

 

Zo beschadig je je image voor eeuwig toch ?

 

:specool

 

:blink:

 

;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

nee maar mij is verteld dat dit skunk was met "zekerheid" dus met die gast heb ik ook nog een topje te knippen :P

 

maar dit gebeurd me geen 2e keer, ik koop lekker wat zaadjes wat ik ook gedaan heb en dat gaan er volgend jaar heel veel worden voor een 2e kans.. :specool

 

maaruh waar blijven die mensen die hun zaden terug willen ;)

 

ik heb de toppen tog geknipt en te drogen gelegd in me luchtbuks kast :tu

ik kan die gast waarmee ik samen doe moeilijk zeggen flikker die zooi weg, hij wilt het zo nodig proeven maar ik heb al gezegd dat dit iig rotzooi is, maar alsnog hij stond erop..

 

foto :blink:

med_gallery_5606_605_168570.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Citroax niet nodig voor de visserij?? ;)

 

Pzzz Canna :blink:

Kom maar op met die zaden,perfect voor door het lok voer. :P

Perfect dat je er een eind aan maakt(welles/nietes verhaal dan he haha) en het spulletje naar de personen retour doet.

Volgend jaar beter met je eigen kweek en dan bussiness doen is een zeer goede keus :specool

 

Groeten,

Share this post


Link to post
Share on other sites

:specool

 

Zo vandaag is deze plant ook maar omgegaan.

 

De rede waarom dit is gegaan is voornamelijk tot deze plant veel manelijke en vrouwelijke verschijnselen had en er kwam een beetje een zure lucht vanaf.

 

Of het vogelvoer is of beter geschikt voor touw weet ik niet

 

Voor onze cosumptie was deze plant in ieder gevan NIET

Share this post


Link to post
Share on other sites

Solo zet ff iets in de topic naam dat de mensen die de zaden terug moeten zich kunnen melden anders lezen ze het over het hoofd.. :specool

en nogmaals een grote THNX dat je het hebt willen doen :blink:

 

hier leren we dan allemaal weer wat van over de eigenschappen van een plant die niet voor consumptie geschikt is, waardeloze groei, zure geur.. etc

 

je mag het zo van me hebben citroax alleen de verzendkosten zijn voor jezelf :rofl

heb hier zo een beetje 2,5 kilo liggen? en dat gaat niet in een envolop.. dus 5,50 euro zijn de verendkosten op het postkantoor hier, als je ze wilt hebben geef maar een gil.. anders strooi ik ze uit in het bos :P

lijkt me wel een leuk gezicht al die planten :tu

 

komop mensen waar blijven jullie ik wil mijn kerfstok in de nieuwe lak zetten ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Solo zet ff iets in de topic naam dat de mensen die de zaden terug moeten zich kunnen melden anders lezen ze het over het hoofd.. :specool

en nogmaals een grote THNX dat je het hebt willen doen :blink:

 

hier leren we dan allemaal weer wat van over de eigenschappen van een plant die niet voor consumptie geschikt is, waardeloze groei, zure geur.. etc

 

je mag het zo van me hebben citroax alleen de verzendkosten zijn voor jezelf :rofl

heb hier zo een beetje 2,5 kilo liggen? en dat gaat niet in een envolop.. dus 5,50 euro zijn de verendkosten op het postkantoor hier, als je ze wilt hebben geef maar een gil.. anders strooi ik ze uit in het bos :P

lijkt me wel een leuk gezicht al die planten :tu

 

komop mensen waar blijven jullie ik wil mijn kerfstok in de nieuwe lak zetten ;)

oke canna, ik spreek je nog wel op msn over de zaadjes, ik weet niet meer precies wat we geruild hadden, maar aangezien jij het nog heb liggen, hoop/denk ik dat jij het nog weet??

 

groetjes,

P.s: het heeft wel lang geduurd voordat je eindelijk toegaf, maar het is uiteindelijk toch gelukt :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou cannabusinesss is dus overtuigt tot de door hem geleverde zaden niet helemaal ok zijn. Hij roept dus iedereen op die zijn zaden heeft contakt op te nemen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

P-Boy stuur me ff een PM met je adres, ik weet nog wel welke wij hebben geruild jij hebt me lowrider gegeven een stuk of 20 kan dat? je krijgt ze in een mooi wietzakje weer terug :blink:

ik ben niet zo vaak op die msn die je van mij hebt gekregen dat is een handels msn zeg maar..

dus laat ff een PM achter..

 

gisteren nog postzegels gescoord :specool

 

solo als extra bedankje bied ik je het zakje sourjack zaden aan wat ik gratis van aliën erbij kreeg bij mijn bestelling :P het zijn er 10 stuks

 

ik hoor het wel.

 

Greetzz ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
solo als extra bedankje bied ik je het zakje sourjack zaden aan wat ik gratis van aliën erbij kreeg bij mijn bestelling :specool het zijn er 10 stuks

 

Die heb ik zelf ook nog liggen. Ik vind je aanbod super maar ik kan er niet op in gaan. Ik heb zelf in de tijd aangeboden om het voor je te doen, en hoef er natuurlijk niets voor te hebben.

 

Ik heb hier zelf ook lekker wat kunnen leren, en JA ik heb nog blij ook tot ik het gedaan heb.

Share this post


Link to post
Share on other sites
eind goed al goed! :blink:

 

you damn right.. :specool

 

er hebben zich 2 mensen gemeld, ik moet er nog een stuk of 3-4 dacht ik? Pascalboy heeft zich gemeld maar heb ik nog geen adres van en van Aaltjuh heb ik vanmiddag de zaden netjes retour gedaan :P

 

 

greetzz Cannabusinesss ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...