Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

Hallo mensen ;)

 

flyingseeds.JPGmorninggloryseeds01.jpg grandpaott05.jpg

 

De actieve bestandsdelen in deze zaden zijn 6 Lysergische zuren ook wel LSA (Lysergic Acid Amides). Deze lijken heel erg veel op LSD en hebben een dezelfde hallucinogene werking

 

Ik heb ongeveer 20 van deze planten in de tuin staan en een vriend van me ook, we gaan het morgen dan toch eens echt proberen ;)

We nemen allebei rond de 6-7 gram, wat een medium-sterke trip moet veroorzaken.

Heeft iemand hier wel ervaring mee? of heeft iemand nog tips?

 

Alvast bedankt!

 

Updates volgen later ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja, neem de eerste keer een lage dosering.

Zelf heb ik t 2x gehad en heb me er zeeeeeeeer ongemakkelijk bij gevoeld.

 

 

Grtzzzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

huh wtf is dat echt ik vind ze cool

hoe heten die planten

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooie fotos. al ben ik meer voor de lsd.

maar dit schijnt heel hevig te gaan. vriend van mij doet dit regelmatig.

Share this post


Link to post
Share on other sites

doe dit niet met alcohol......

ik was met 2 kennissen in amsterdam,we kochten de zaadjes,kauwden ze op en we gingen wel trippen.

echter na 2 uurtjes kregen we een soort verlamming verschijnselen/zware vermoeidheid.

we konden bijna niet lopen,na 10 meter moesten we 2 minuten uitrusten,

en natuurlijk alle hotels op de weg naar t centraal station vol anders hadden we zeker daar blijven sl;apen al moesten we t met ons laatste geld betalen.

na eindelijk in de trein te zitten(na ik denk 1,5 uur)konden we de lange weg terug naar huis toe nemen.

geef mij maar lsd,iets lekkerder.

Share this post


Link to post
Share on other sites
doe dit niet met alcohol......

ik was met 2 kennissen in amsterdam,we kochten de zaadjes,kauwden ze op en we gingen wel trippen.

echter na 2 uurtjes kregen we een soort verlamming verschijnselen/zware vermoeidheid.

we konden bijna niet lopen,na 10 meter moesten we 2 minuten uitrusten,

en natuurlijk alle hotels op de weg naar t centraal station vol anders hadden we zeker daar blijven sl;apen al moesten we t met ons laatste geld betalen.

na eindelijk in de trein te zitten(na ik denk 1,5 uur)konden we de lange weg terug naar huis toe nemen.

geef mij maar lsd,iets lekkerder.

 

boh dat is wel heel erg ;) ik heb de trip toch maar uitgesteld, want die dag waren we helemaal kapot, en voelden ons zoiezo al niet echt goed, en ik ga morgen naar malasie toe dus dat ziet er niet meer in ;)

 

tot over 3 weekjes dan ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lee, dat komt niet door de alcohol, das gewoon een effect van de LSA's. Het is een erg verdovend spulletje, gepaard met de vernauwing van de bloedvaten kan het aardig "verlammend" werken, dikke kramp in m'n poten krijg ik ervan.

 

Doe ook rustig aan met het doseren. Als je na een uurtje amper iets merkt is dat heel normaal, het piekt pas na een uurtje of 2, dus maak niet de fout om te snel of uberhaupt te re-dosen, heb ik 1 keer gedaan en een NDE gehad.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@blowmonkey,

kramp had ik ook in mn benen,een soort houtachtig gevoel.

ik dacht dat dat door de combinatie met alcohol was,maar het hoort zo.

het lijkt mij een drug om thuis of ergens waar je niet veel hoeft te lopen te gebruiken,

ik weet nog goed dat we om de 10 meter moesten rusten,echt erg ;) .

greets ;)

lee ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
@blowmonkey,

kramp had ik ook in mn benen,een soort houtachtig gevoel.

ik dacht dat dat door de combinatie met alcohol was,maar het hoort zo.

het lijkt mij een drug om thuis of ergens waar je niet veel hoeft te lopen te gebruiken,

ik weet nog goed dat we om de 10 meter moesten rusten,echt erg :P .

greets ;)

lee ;)

 

wel mazzel dat jullie met dat zeggen. want we wouden dat thuis nemen en dan naar een meertje fietsen een paar km van huis ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb wel eens hawian baby woodrose op (ook lsa) doe dat thuis....Het is relaxt, zorg dat WEL hebt gegeten anders krijg je honger zodra de trip begint, dat is niet leuk neem van mij aan.

Ik vond het mellow gevoel achteraf het lekkerste! alles was lekker en zacht!

Share this post


Link to post
Share on other sites

LSA uit zaadjes is zeker vet!!! Zorg juist dat je maag niet al te vol is! Door die Zaden gaat je maag samen trekken! 3x raden wat er gebeurt als je maag dan vol is.... Het wordt dan een zure bedoeling

Share this post


Link to post
Share on other sites

kunnen die planten ook gewoon in holland groeine of is het dna te koud

en hoe duur zijn ongeveer de zaadjes als ik plante wil maken

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zorg juist dat je maag niet al te vol is! Door die Zaden gaat je maag samen trekken!

 

 

Licht eten dus, met deze wetenschap.

Maar niet zonder eten doen! Geloof me!

 

Zeker aan te raden.

 

Van de Baby woodrose heb je overigens VEEL minder nodig als van de morning glory...ook wel prettig....

Share this post


Link to post
Share on other sites
Licht eten dus, met deze wetenschap.

Maar niet zonder eten doen! Geloof me!

 

Zeker aan te raden.

 

Van de Baby woodrose heb je overigens VEEL minder nodig als van de morning glory...ook wel prettig....

 

In hoeverre is die Baby Woodrose te vergelijken met een truffel trip? Truffels vond ik tering cool, wil wat meer met al die dingen als zaadjes en derg expirimenteren. Kan ik dit ook savonds laat alleen op mn kamer nemen als mn ma beneden ligt te pitten (kheb namelijk zolder kamer).

 

Bvd :wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites
kunnen die planten ook gewoon in holland groeine of is het dna te koud

en hoe duur zijn ongeveer de zaadjes als ik plante wil maken

 

 

Die groeien hier prima, alleen dan wel in de zomer :wOOt

 

Ik heb zelf:

 

30 x Morning Glory

1 x Peruvian Torch

3 x Papaver somniferum

1 x Hawaiian Baby Woodrose

14 x Powerplant

 

En ook nog wat paddo's :)

Grow babies grow!

Share this post


Link to post
Share on other sites
In hoeverre is die Baby Woodrose te vergelijken met een truffel trip? Truffels vond ik tering cool, wil wat meer met al die dingen als zaadjes en derg expirimenteren. Kan ik dit ook savonds laat alleen op mn kamer nemen als mn ma beneden ligt te pitten (kheb namelijk zolder kamer).

 

Bvd :wOOt

 

Ik heb geen idee wat een truffel trip is.

 

LSA (dus baby woodrose e.d.) geeft een LSD-achtige trip; Je kan het overigens zo vet maken als je zelf wilt.

Ik zou voor de eerste keer 3 tot 4 zaden gebruiken, ff het houten korstje (voorzichtig) erafhalen, vermalen of gewoon kapot stampen, en dan in warm (niet kokend!!) water laten weken. Na een uurtje is dat water helemaal groen, dat opdrinken incl. de poeder/stukjes.

 

Geloof me, je gaat je lekker trippen, maar zorg dat ALLES okee is.

Dus voldoende gegeten, genoeg drinken, noem maar op (ik weet nog wel hoe was om stiekum boven bij je ouders thuis te gebruiken).

 

Succes!!! En laat ff weten hoe het was.

Ik moet zeggen dat ik toch meer voldoening haal uit synthetische drugs (XTC).

Maar dit is leuk om eens te proberen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik heb geen idee wat een truffel trip is.

 

LSA (dus baby woodrose e.d.) geeft een LSD-achtige trip; Je kan het overigens zo vet maken als je zelf wilt.

Ik zou voor de eerste keer 3 tot 4 zaden gebruiken, ff het houten korstje (voorzichtig) erafhalen, vermalen of gewoon kapot stampen, en dan in warm (niet kokend!!) water laten weken. Na een uurtje is dat water helemaal groen, dat opdrinken incl. de poeder/stukjes.

 

Geloof me, je gaat je lekker trippen, maar zorg dat ALLES okee is.

Dus voldoende gegeten, genoeg drinken, noem maar op (ik weet nog wel hoe was om stiekum boven bij je ouders thuis te gebruiken).

 

Succes!!! En laat ff weten hoe het was.

Ik moet zeggen dat ik toch meer voldoening haal uit synthetische drugs (XTC).

Maar dit is leuk om eens te proberen.

 

Ok, cool, dus gewoon alles naar boven, snacks, eten, drinken, films, weet ik wat allemaal. En dan lekker spacen. Synthetische drugs spreken mij niet echt aan maargoed. Ga die zaadjes wel proberen.

 

Wat kan ik dan beter nemen trouwens Baby Woodrose of Morning Glory, Baby Woodrose lijkt me ofniet, gezien dat minder zaadjes zijn om te kauwen :wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ok, cool, dus gewoon alles naar boven, snacks, eten, drinken, films, weet ik wat allemaal. En dan lekker spacen. Synthetische drugs spreken mij niet echt aan maargoed. Ga die zaadjes wel proberen.

 

Wat kan ik dan beter nemen trouwens Baby Woodrose of Morning Glory, Baby Woodrose lijkt me ofniet, gezien dat minder zaadjes zijn om te kauwen :lol:

 

Synthetische drugs spreken mij ook niet echt aan, ik heb liever puur natuur, al moet je daar soms ook flink voor uitkijke :wOOt

 

Maar ik moet nog wel een jaartje wachten tot mijn Hawaiian Baby Woodrose zaaddozen aanmaakt, maarjah ik heb het geduld wel :wOOt

 

Morning Glory's ga ik wel deze vakantie nog proberen :)

 

 

oja de eerste keer dat ik zou nemen, zou ik toch wel kiezen voor morning glory's omdat je daar heel precies mee kan doseren, omdat je vet veel moet opeten! en als beginner zou ik zeker niet te veel nemen :rofl hhehehe

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat is ook de enige reden waarom ik dus voor baby woodrose zou kiezen: Minder eten.

Want het is smerig, bereid je voor...

 

En ik wou dat ik dat gevoel had, ik prefereer nog steeds synthetisch, maar raad het niemand aan. Eens geprobeerd en je blijft eraan denken. (m.a.w. geen feest(je) is meer zo leuk als MET)

 

Succes en ik ben benieuwd wat je ervaringen zijn.

 

Deze zaden kan je trouwens ook bij elke smartshop gewoon kopen hoor.....

Koop ze iig NIET bij een tuincentrum die zijn niet bedoeld voor consumptie.

 

Wees voorzichtig maar heb vooral veel plezier! :wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dat is ook de enige reden waarom ik dus voor baby woodrose zou kiezen: Minder eten.

Want het is smerig, bereid je voor...

 

En ik wou dat ik dat gevoel had, ik prefereer nog steeds synthetisch, maar raad het niemand aan. Eens geprobeerd en je blijft eraan denken. (m.a.w. geen feest(je) is meer zo leuk als MET)

 

Succes en ik ben benieuwd wat je ervaringen zijn.

 

Deze zaden kan je trouwens ook bij elke smartshop gewoon kopen hoor.....

Koop ze iig NIET bij een tuincentrum die zijn niet bedoeld voor consumptie.

 

Wees voorzichtig maar heb vooral veel plezier! :wOOt

 

 

Hahah ook, ik vind eerlijk gezegd xtc nog de beste drug tot nu toe, maar ik doe dat maar 1 keer per maand ofzo :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gadver man heb echt spijt dat ik er dit jaar niet mee begonnen ben (ging normaal dit jaar Morning Glory kweken) Maar is er niet van gekomen blijkbaar.

Ik ga idd ook van mening mee met RU Wasted: Morning Glory boven Baby Woodrose.

Echt veel beter te doseren, heb Baby Woodrose maar slechts 1 keer geprobeerd, nog niet lang geleden.

Had 5 zaden genomen, redelijk goed voor beginner. Na een uurtje echt misselijk en buikkrampen die men hele trip om zeep hebben geholpen. Niet dat ik hiermee ook Baby Woodrose afraad, dat zeker niet, maar echt wel goed opletten met dosering. 1 of 2 zaadjes meer maakt echt wel een verschil :wOOt, bij Morning Glory is et meer relatief. Ook vind ik de Morning Glory (heavenly Blue) veel mooier dan de Baby Woodrose.

Wat ik van de Baby Woodrose wel had was een relaxte roes de dag erna, die was zeker aan te raden :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Gadver man heb echt spijt dat ik er dit jaar niet mee begonnen ben (ging normaal dit jaar Morning Glory kweken) Maar is er niet van gekomen blijkbaar.

Ik ga idd ook van mening mee met RU Wasted: Morning Glory boven Baby Woodrose.

Echt veel beter te doseren, heb Baby Woodrose maar slechts 1 keer geprobeerd, nog niet lang geleden.

Had 5 zaden genomen, redelijk goed voor beginner. Na een uurtje echt misselijk en buikkrampen die men hele trip om zeep hebben geholpen. Niet dat ik hiermee ook Baby Woodrose afraad, dat zeker niet, maar echt wel goed opletten met dosering. 1 of 2 zaadjes meer maakt echt wel een verschil :wOOt, bij Morning Glory is et meer relatief. Ook vind ik de Morning Glory (heavenly Blue) veel mooier dan de Baby Woodrose.

Wat ik van de Baby Woodrose wel had was een relaxte roes de dag erna, die was zeker aan te raden :)

 

 

hahah, maar wat me wel is opgevallen, is dat aan de planten haast geen zaadjes komen, bij een vriend van me zit de hele plant onder de bloemen, maar er komt maar telkens 1 zaadje voor 1 bloemetje, dus heel erg weinig.. volgens mij kan je ze beter kopen, of je moet natuurlijk veel geduld hebben :lol:

 

misschien dat ik het nog ga proberen deze vakantie :wOOt want dat is een goed begin voor stage :rofl hwhehehe

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb ze nu ook liggen. Zie op azarius alleen verhalen over 100 tot 200 zaden etc. maar ik heb hier een pakje liggen met een stuk of 50 zaadjes wat genoeg moest zijn voor 2 man. Is dit nu een ander soort of wat?!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Van morning glory moet je best veel zaden pakken ja

maar 50 zaadjes is wel weinig ja, dan zijn je aan een 'lichte' dosis

 

Licht	50-100 zaadjes	1.5-3 gram
Medium	100-250 zaadjes	3-6 gram
Sterk	250-400 zaadjes	6-10 gram
Zwaar	400+ zaadjes	10+ gram

 

hoop dat ik je hiermee kan helpen.

 

misschien dat ik volgende week hawaiian baby woodrose ga uitproberen :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...