Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

whazzup

Meeting Rotterdam

Recommended Posts

bij de laatste boom bij de parkeerplaats van parkzicht,

meer heb ik er niet gezien,

ik zag dat de bordjes van goede kwaliteit waren(canon).

deze hangt nou aan de binnenkant van mn voordeur.

 

jammer genoeg moest ik gisteren op ienmands zijn huis passen,anders had ik zeker gekomen.

 

op naar de volgende meeting,

greets,

lee :bier :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites
En de inhoud natuurlijk niet te vergeten:

 

Foto=KBAA3RAM.jpg

Mikeh-Mike! Ik heb hier wat restanten uit dat zakje G-13 x Mat~~~.... Nou zaten we gisteren te verzinnen of je naast mat ook een hoogglans versie zou hebben :) , maar niemand wist op dat moment even het soortje voor de geest te halen. Nu hier de nevel een beetje is opgetrokken moest ik meteen aan Matanushka Thunderfuck denken! Is dat wat er doorheen gekruisd zit?

 

Dankzij de overdaad aan heerlijke wietjes ben ik er nog niet aan de G-13 toe gekomen, maar je C'99 heeft me zeer goed gesmaakt! :smoke Qua uiterlijk heel anders dan die van Andrea, zo te zien een meer sativa-fenotype in tegenstelling tot de compacte loeiharde buds van Andrea die erg aan klassieke Cali-O of Orange Bud deden denken met al die rode haartjes. Beiden rookten erg licht met een vrij 'uppe' uitwerking, al wordt het na in moordend tempo allerlei jointjes geproefd te hebben natuurlijk steeds lastiger om de pure uitwerking eruit te filteren. Helaas, de C'99 vond gretig aftrek dus ik wacht geduldig op de volgende kans om die soort eens rustig thuis in onbenevelde toestand aan een smaaktest te onderwerpen. Geen haast, goede dingen zijn 't wachten waard... ;)

 

Dan was er nog een hele lekkere pure Love Potion #1 in omloop, wederom zo'n heerlijk licht rokertje met een wat zure smaak en hele actieve, maar niet onrustige uitwerking. Typisch zo'n wietje waarvan je in goed gezelschap urenlang aan de praat blijft.

 

Vervolgens een dikke ice-o-lator PP joint van Jopie. Man wat slaat dat spul toch altijd ongenadig hard in! Ik vind de smaak van ice vaak wat lafjes, ook deze kon mij puur op smaak beoordeeld niet echt in vervoering brengen. Zo vaak heb ik ice nog niet gerookt, maar misschien is de smaak een gevolg van de productiemethode met water. Hoe dan ook; na een avondje ice van Jopie hoef je je om je nachtrust geen zorgen meer te maken, die doet graag het licht voor je uit... :bier

 

Ook mama Jack en haar prachtige dochter Shack kwamen in (bijna) pure vorm voorbij. Tsja, wat moet daar nog over gezegd worden... Beiden heerlijk kruidige wietjes, de ene behoorlijk high, de andere wat meer stoned dankzij de Shiva invloeden. In Shack proef je die wat zware smaak van Shiva terug, daar moet je van houden maar het is zeker een lekkere uitwerking! Jack was als vanouds zoals ik vind dat Jack hoort te smaken. Neigt naar Haze, net als de uitwerking. Ik denk dat Jack Herer er zelf zéér tevreden over zou zijn.

 

Thuis heb ik nog even nagenoten met een goed gevulde Afghaan van TAW. Hele mooie compacte buds met een erg lekker geurtje en zoals op Whazzup z'n foto's te zien is veel potentie. Wat me opvalt is de typische geur die je ook in veel trendy Diesel-kruisingen terugvindt. Je krijgt het idee dat je een stukje geschiedenis rookt bij deze wiet. De rook is wat zwaar zoals bij veel indica's, maar de as brandt mooi egaal weg en het effect komt gelaten als een warme deken over je heen. Dit spul kan zo tussen de topsoortjes in de Amsterdamse shops liggen en ik kan me goed voorstellen waarom een pure Afghaan zoals deze veel gebruikt wordt/werd in kruisingen.

 

Nogmaals bedankt voor de gezellige avond en de overvloed aan geuren en smaken. Tot de volgende keer... :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beste Samplers,

 

Als er de volgende keer samples worden opgestuurd ... gooi er dan wat extra bij ?

 

 

Als TAW rolt dan is het echt zo op ..... als ik mocht stemmen en jureren dan geef ik het volgende:

 

Andrea C99 winnaar meeting Rotjeknor.

 

smaak 8

geur 8

uiterlijk 8

high 7

 

De rest zit daar beduidend onder ik vernoem alleen de kandidaat cupwinnaar.

De cijfers die gegeven zijn zijn hoog er worden nooit tienen uitgedeeld.

Daarnaast zijn de cijfers gebaseerd op persoonlijke smaak ...

Een ander zou mischien iets anders vermelden.

 

Dit is dus wat ik vind niet de rest ..

 

Wat vinden de andere ?

 

Groet

 

TAW

 

ps: ik mag natuurlijk niet op de Afghaan stemmen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

op dit moment buiten op het terras mikeys SW aan het doorproeven.. Heftig dekentje met een behoorlijke lift, sluipt zachjes je lichaam binnen. Smaak vond ik ook erg lekker, hij was nog een beetje vochtig en zacht. Na het roken van deze slow killer kreeg lisa zin om de kastjes schoon te maken:verrygood . Doe me nog zo'n zak :bier

 

Ik ben het met TAW eens, al vond ik de prijs voor de mooiste toppen toch echt wel naar taw gaan hoor! Een flinke strijkzak met keiharde toppen die er niet alleen fantastisch uitzagen, maar ook zo roken, voelden en rookten. En gisterenavond dat kleine streepje honey oil... Lisa had de aluminiumfolie asbak ook ingepakt per ongeluk.. daar zat een halve joint in met ik meen afgaan en olie. (lol ik weet niet meer waar het op gesmeerd was, afgaan toch??) die hebben we tóch nog maar even opgerookt (boink).

 

Jack ben ik zelf niet zo ontzettend kapot van, da's gewoon persoonlijk. Ik weet het niet met Jack. De haze vond ik errug lekker.

 

Maar het tempo was inderdaad moordend en het was allemaal zo lekker, dat wil je niet na een half trekje al doorgeven. Zelfs stijl ging zich volledig te buiten (in ieder geval meer dan 2 trekjes :smoke )

spliff.gif

Ik was op een bepaald moment toch wel redelijk de weg kwijt. Volgende keer wat meer tijd voor nemen vind ik, want ze zijn het echt waard allemaal.

 

Wellicht hebben jullie bestemming ameland al gezien? 500 meter van het strand? Wordt vervolgd...

Share this post


Link to post
Share on other sites

De oil heb je op de voorgedraaide shack gesmeerd :bier Aangezien drs. TAW alleen maar puur rookt was hier namelijk nog een halve joint van over :smoke Dat had ik nog wel onthouden...

 

Ik kan me alleen niet meer voor de geest halen hoeveel joints er nou doorheen gegeaan zijn. Ook was te stoned op het moment van de C99 (van andrea) nog te kunnen oordelen. Om eerlijk te zijn was het na de Jack eigenlijk allemaal even lekker, weinig van smaken nog meegekregen daarna...

 

Een poging tot het chronologisch opsommen van de joints.

 

Cure-PP

Jack Herrer

C99 (mikeh)

Ice Hasj

Voorgedraaide shack met BHO

C99 (andrea)

Love Potion #1

 

Volgens mij ook nog ergens SNS?

 

Volgens mij heb ik nog niet alles, maar dit is wat ik me nog kan herrineren...

Share this post


Link to post
Share on other sites

@TAW : positief blijven kijken :) Van echt proeven is m.i., na de opsomming van de reeds opgerookte soortjes, niet echt sprake meer. :P ;) In zo'n geval probeer ik het betere werk ook te bewaren voor een ander moment, waar in alle rust volledig kan genoten worden van het sample.

 

Iedereen geeft hier een heel tevreden indruk over de meeting :smoke :bier Op naar de volgende zou ik zeggen.

 

Mvg

 

Berre

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Miss_J

@TAW: We hebben nog een paar topjes Afghany hier liggen en die gaan we gewoon puur in de waterpijp roken op een relaxt moment (kids naar bed, gister geen puf na een attractiepark met een kinderfeestje). Geen andere wietjes, alleen jouw Afghany. Dan komt'ie idd beter tot zijn recht dan na zoveel soortjes.

En dan worden de indrukken hier nog wel gepost, no worries, Warrior.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hehe die dikke zakjes Afghany zijn met opzet aan jullie meegegeven.

Omdat ik weet dat het echte proeven in je eigen omgeving altijd beter smaakt dan elders.

Zelfs als jullie placebo zouden paffen zou het nog beter smaken.

Er is dus duidelijk sprake van corruptie in de 1ste cup ....

 

:smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lijkt wel of ik wat gemist heb :smoke

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat is 1 ding wat zeker is sannie :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gisteren na de sw van mikeh géén Afghany meer gerookt, net als de sw wil ik dat graag eh.. nou ja een beetje nuchter doen. Dus ja, we gaan er eens helemaal voor zitten en lekker van genieten! Dus wordt vervolgd TAW.

 

Ze zeggen toch wel eens "het lekkerst bewaren we voor het laatst"?

 

faint.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geen cup zonder corruptie en vriendjespolitiek...

 

Ik hoop dat jullie een lekkere meeting hebben gehad... misschien kom ik een volgende keer ook kijken?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gisteren nog even Mike z'n G-13 x Matanushka gerookt. De wiet was nog wat vochtig en daarom een beetje scherp, maar je proefde duidelijk een heerlijk smaakje op de achtergrond. De uitwerking was ook erg high maar ontspannen. Heerlijk wietje, al kreeg ik stiekem de indruk dat ze nóg beter af te bloeien valt.

 

Ook de voorgedraaide Jack/Shack moest er thuis aan geloven. Ik vond die na eerdere ervaringen met Jack en Shack een beetje tegenvallen. Hij rookte heel licht en stonk anders dan hij smaakte. De geur was typisch Jack, maar ik miste wat body, al kan dat ook komen doordat er misschien gewoon niet zo veel wiet inzat. :bier Het was nog steeds een lekkere joint, begrijp me niet verkeerd, maar op één of andere manier haalde hij het niet bij eerdere Jack of Shack joints qua smaak. Waarschijnlijk zat er bij toeval gewoon iets teveel shag in... :P

 

Dan nog wat ge-water-curede PP van Whazzup. Inderdaad, van de smaak is na zo'n bad niet veel meer over, maar het spul slaat wel in als een bom zeg. Ik voelde mezelf langzaam wegzakken en ben toen op m'n tandvlees richting bed gekropen. :smoke

 

Als ik een winnaar van de avond moest kiezen zou het een spannende strijd worden tussen de Afghaan van TAW en de Cinderella '99 van Andrea. Ik heb nog een klein Afghaan topje liggen wat ik maar niet verbrokkel omdat ik die wil bewaren voor een wat bijzonderder moment. Zowel de Afghaan als de C'99 zagen er gewoon erg mooi uit qua structuur, compactheid en kleur. Als shopbezoeker zou je na het kopen van een zakje met zulke buds met een brede glimlach de winkel uitlopen. Als we een aparte sativa en indica categorie zouden hebben zouden ze wat mij betreft beiden winnen, nu blijft het een lastige keuze...

 

Ik vond bijvoorbeeld de Love Potion #1 ook niet helemaal tot z'n recht komen. Die heb ik vaker op en ik was toen erg onder de indruk van de smaak. Ditmaal rookte ik hem direct na 2 of 3 andere joints en dan wordt het al gauw overkill en lastig om te beoordelen. Ik heb ook meer zitten genieten van het moment dan dat ik echt scherp ben geweest op jurypunten, dus eigenlijk vind ik dat iedereen die iets ter beschikking heeft gesteld heeft gewonnen. hippi.gif Een gegeven paard mag je niet in de bek kijken en ik heb met liefde gekweekte wietjes gerookt, dus mijn avond was sowiezo al geslaagd. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

net in blijdorp bij de olifanten een lekkere joint afghani opgestoken. Die hebben we maar voor alle zekerheid halverwege uitgemaakt omdat we de uitgang nog wilden vinden!! Kolere zeg wat lekker :smoke . Net de rest opgerookt, heel erg lekker van smaak, niet te scherp, ruikt zalig. Echt een wietje om gewoon effe voor te gaan zitten en van te genieten.

 

@mad: Ik ben er altijd nog steeds verbaasd over dat die gecurede, te vroeg ge oogste pp nog zo kan inslaan. Vaak hebben we een paar soortjes gerookt maar heb je nog effe zin in iets wat je nog "voelt" lol. Nou.. succes verzekerd! Komt nog steeds vrijwel altijd over de meeste wietjes heen. Maar lekker roken is echt anders.

 

Vind het moeilijk vergelijken nu overigens met die cinderelle. Die smaakte toch ook wel heel apart. Maar ik heb een groot zwak gekregen voor TAW Afghani in ieder geval!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo allemaal,

 

Na het langdurige gebruik van de Skunk Special had ik het bijzonder zwaar te verduren met de smaak van de Afghany.

Ik vond deze (voordat ik eraan gewent was) rauw, zwaar, karakterloos, tijdens het verkruimelen was het wel feest.

 

De geur is rijkelijk en zoet, het puur roken is natuurlijk ook anders dan gemengt met tabak.

 

Voor mij is kwa smaak de Skunk special de allerlekkerste, kwa high een wit soortje ... mag alles zijn.

Met Haze heb ik moeite de smaak kan me niet pakken, ik weet niet waarom.

 

Echte NL zou ik heel graag eens willen samplen op een meeting !! Iemand ?

 

:smoke

 

Bedankt in ieder geval voor de complimentjes, de eer gaat naar de uitvinder van dit soort. Ik weet niet eens wie dat is.

 

 

Laterzzzzzzzzzzzzzz

 

:bier

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik lees een paar keer mijn naam en TAW heeft me er ook al een pm over gestuurd. Ik zou ice hash hebben meegenomen? ik ben helemaal niet op die meeting geweest.

Share this post


Link to post
Share on other sites

klopt! wellicht dat zij wat uitsluitsel kunnen geven? Er zullen vast meerdere zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Miss_J

Ja Jopie, klopt. Ik heb bij gebrek aan eigen samples maar wat dingen meegenomen die ik in mijn kistje had en dat was oa het zakje ice wat ik van jou had gekregen. En zodoende valt, ondanks jouw afwezigheid, toch je naam in dit topic :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites
Echte NL zou ik heel graag eens willen samplen op een meeting !! Iemand ?

 

:smoke

 

 

ik heb van die vriend ook 4 originele NL zaadjes gekregen. Ik hoorde dat die in nederland niet meer bestond. is dat zo?

 

@miss j, Ik snap m.... :bier

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha als mijn sativa droog is ok? :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja, alleen de fanleafs eraf:

 

gallery_5211_120_67881.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...