Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Epiteth

Ok.. Betrapt!!

Recommended Posts

Jezus nog is aan toe zeg.

Die post van mij had in het nederlands gemoeten :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

mijn ouders weten het ook ik had een keertje toen ik net beggonnen was kk stoned thuis gekomen we had met ze 4en in de auto van iemands ze ma zitten spacen :o kwam kk bad thuis en me ma allemaal zeiken :rofl en nu weten ze denk wel dat ik iedere dag blow en me zusje heeft me ook al vaak betrapt met een joint enzo ook een keer toen was ik de 1e 3 uur vrij stond ik ff jointje in de achtertuin te smoken komt me pa thuis ;) echt kk vaag maar ik heb nu wel 3 planten :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mijn pa heeft een keer weed gevonden in mijn slaapkamer, legt ie in zijn hand en wrijft het er zo af op de grond, zeggend: Dit spul is voor junkie's ! Ik heb niets gezegd en zijn preek laten doen. Daarna is ie weggegaan en ik moest er wel om lachen hoor... voor junkies :o hehe

 

Mijn ma heeft het ook wel eens gevonden in mijn slaapkamer op de grond (dom! mijn eigen schuld) en spoelde mijn 3 gram White Widow zó door de plee! dat vond ik wel bruut en een domme actie, want een uurtje later had ik weer een nieuw zakje.

 

1 keer door de politie aangehouden en wiet afgepakt. We zaten in mijn auto te schranzen van de Mac, niet oplettend, en jahoor :rofl .. Ik zie net dat de smeris komt aanrijden in hun autootje voor mijn wagen zodat ik niet kon wegrijden (niet dat ik dat van plan was) Maargoed, alles moesten ze weten waar we woonden wat we daar deden etc etc. We werden ook al beticht van harddrugs bezit, maar dat konden ze niet bewijzen. (lagen allemaal snowsealbags op dat parkeerterrein)

En die smeris vond 1 korrel witte zooi onder mijn voeten in de auto. (Ik werkte toen als huisschilder) zeker verfresten onder mijn schoen vandaan op het matje gevallen en we werden dus beschuldigd van HD bezit, maar er was geen bewijs! Ja 1 korrel wit, maar dat was opgedroogde latex! hehehe..

Alles moesten ze doorzoeken portomonee, schoenen, riem, auto doorgelicht echt idioot.

 

2 gram WW kunnen inleveren ter plaatse en bijna meegenomen voor verhoor. Maar ik zei bewijs het eerst maar en die wiet mag je hebben kk smeris.

half uurtje later weer een nieuw zakkie WW! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zit je lekker van je vreetkick te genieten, komt kk cops ineens.. lijkt me echt niet flex :o

Wel zonde van je wiet zeg, die door de plee werd gespoeld.. ik zou mijn cavia erachteraan sturen gek

Share this post


Link to post
Share on other sites

de periode toen ik men eerste zakje weed kocht, had men pa al wel iets door ( lange bladjes zien rondslingeren, tipjes gebruiken in sigaretten..) en zei " als we het ooit vinden owéé dan zit er een famueze vlieg aan de lamp. ik had wat meer als 10 gr weed op me kamer liggen en ben dat direct gaan halen en vroeg waar hij die vlieg aan de lamp nou juist zag? nu, wist men ouwe wienig zegs... wel checkte hij of ik het vaak deed ofniet, verslaafd? hij dreigde er ook ff mee om het door de pot te sjassen ( hij stond daadwerkelijk al in de wc !!!) maar ik zei hem dat het toch wel wat geld kost en ikj het beter aan een maat op school zou verkopen. Ze gaven me de toestemming om het op school te verkopen, stel je voor!!

dit heb ik natuurlijk niet gedaan en verder opgesmoked, een dik jaar later had ik men eerste plant in me tuin staan, het jaar later drie en nu dit jaar 3 mooie en een hoop opgroeiende zaden hehe en rook ik haast elke dag na men dagverplichtingen enkele jointen en hier zijn ze vanop de hoogte.

zet trekken er zich zo weinig mogelijk van aan toch hebben we het er soms nog over hoor, maar dat is goed.

vanuit men kamer heb ik zicht op de tuin en ik zie men pa regelmatig bij men plantjes staan, hij staat er telkens van verstelt hoe groot ze wel niet worden en hoe hard ze soms ruiken!! toffe ouwe :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

geweldig ik heb me net een kwatier de pleures gelachen om die :o masterlijke verhalen :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik werd voor op mn 17e voor een kwajongensstreek opgepakt en die agent die bij me thuis kwam vertelde mn ouders dat ik aan de drugs zat. Gelukkig was mn oudere broer er ook bij, die wist dat ik alleen hash rookte (in die tijd werd er nog bijna geen wiet gerookt). Maar ik denk ook wel dat er nu meer kennis over hash en wiet is bij de meeste ouders, in ieder geval meer dan 16 jaar geleden.

 

@Miss J, ik vind t ook een goede manier zoals jij het doet

 

Gr jopie (kinderloos)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zat met een kameraad een shagy te draaie in de schuur , komt m'n pa net binnezette. ;)

hij bleef er erg rustig onder en zei dat ie het nooit weer wou zien. ;)

5 min later zat ik alweer met een peukie in m'n bek. :P

 

nu heb ik voor het eerst een wietplantje en hij kan niet wachten totdat ie groot is want hij wil hem met mij

'' uitproberen '' tenmisnte hij want ik heb het al veel eerder gedaan :P

 

bakkerr ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest LowRyda^Chicka's

pff mijn pa gaat al flippen als die weet dat ik een Shagie/peuk hebt gerookt moet je nagaan

bij joint hij zegt als ik je zie blowe breek ik je poten mag je nooit meer binnen komen

beetje erg overdreve of niet? aangezien alles verslafend is zelf eten is verslafend vind het maar beetje erg overdreve :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
pff mijn pa gaat al flippen als die weet dat ik een Shagie/peuk hebt gerookt moet je nagaan

bij joint hij zegt als ik je zie blowe breek ik je poten mag je nooit meer binnen komen

beetje erg overdreve of niet? aangezien alles verslafend is zelf eten is verslafend vind het maar beetje erg overdreve :verrygood

 

heb jij weer :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk dat drank de meest onder schatte drug is die we kennen. Er zijn veel meer alcoholisten dan drugs verslaafden. Alleen het hypocriete al dat we met z,n allen lekker lam worden op een feestje van je werk, dat is gewoon BS.

 

Maar als er een wat anders doet is het hek van de dam. en dit omdat we het niet toe kunnen laten, omdat we het niet allemaal doen :verrygood

 

Ik heb een zoon en als ie wat doet hoor ik dat graag. Daan weet ik het tenminste en mocht het uit de hand lopen dan weet ik wat er aan de hand is. En weet je wat je kan verwachten van hem zelf. Want ik denk dat je zelf ook wel weet hoe je eigen kind is en of ie en mee loper is of een van de eerste, die alles wel een x wil proberen en dan is het klaar. Niet dat ie het dan nooit meer doet , maar wel dat ie weet waar hij of zij mee bezig is.

Mijn zoon is bijna 6, maar ik praat wel gewoon op een normale manier met hem. Dus niet als een baby, en ook niet als een volwassene maar gewoon hoe het op dat moment klikt. Ik heb ook geen geheimen voor hem met kweken, want hij gaat overal mee naar toe. Ook naar de shop,dan kijkt ie ook niet raar op als ie wat ziet staan. Hij denkt dat het dan gewoon is en praat er dan niet over. Maar ieder kind is weer anders natuurlijk :specool

 

Dit is mijn visie en daar bouw ik dan maar op. Vaak zie je het al lang aan komen dat ze er vattelijk voor zijn. Foute vriendjes, enz enz.

 

gr ert

Share this post


Link to post
Share on other sites

al die verhalen :D :wacko:

lag me rot :lol:

 

ouders waren nooit moeilijk, 5 jaar terug, 13 jaar, had ik al 10 planten staan, de jaren erop ook, laatste 3 x mooie oogsten gehad :wOOt

 

vraagt mijn ma vorig jaar ineens: heb je weleens geblowed.

ik: natuurlijk ma, vond er niks aan :wacko:

ma: ok, verder niet meer over gehad :wacko:

 

ik heb overigens nooit echt vast geblowed, wel altijd mijn eigen kweek geprobeert :kill:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik denk dat drank de meest onder schatte drug is die we kennen. Er zijn veel meer alcoholisten dan drugs verslaafden. Alleen het hypocriete al dat we met z,n allen lekker lam worden op een feestje van je werk, dat is gewoon BS.

 

Maar als er een wat anders doet is het hek van de dam. en dit omdat we het niet toe kunnen laten, omdat we het niet allemaal doen :ph34r:

 

Ik heb een zoon en als ie wat doet hoor ik dat graag. Daan weet ik het tenminste en mocht het uit de hand lopen dan weet ik wat er aan de hand is. En weet je wat je kan verwachten van hem zelf. Want ik denk dat je zelf ook wel weet hoe je eigen kind is en of ie en mee loper is of een van de eerste, die alles wel een x wil proberen en dan is het klaar. Niet dat ie het dan nooit meer doet , maar wel dat ie weet waar hij of zij mee bezig is.

Mijn zoon is bijna 6, maar ik praat wel gewoon op een normale manier met hem. Dus niet als een baby, en ook niet als een volwassene maar gewoon hoe het op dat moment klikt. Ik heb ook geen geheimen voor hem met kweken, want hij gaat overal mee naar toe. Ook naar de shop,dan kijkt ie ook niet raar op als ie wat ziet staan. Hij denkt dat het dan gewoon is en praat er dan niet over. Maar ieder kind is weer anders natuurlijk :kill:

 

Dit is mijn visie en daar bouw ik dan maar op. Vaak zie je het al lang aan komen dat ze er vattelijk voor zijn. Foute vriendjes, enz enz.

 

gr ert

 

hehe ertje !

 

kom je kind van 6 op school..mag hij vertellen in de kring wat hij gedaan heeft in zijn weekend...

ik ging met papa naar de markt...en toen ginge we chocolademelk drinken... owjah ! en toen gingen we samen naar de coffeeshopp..!

 

zie het helemaal voor me :evil:

 

greetz thug :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toen ik 15 was heeft me opa waar ik logeerde het gevonden. nja kwam erop neer dat ze niet wouden dat ik he deed niet zozeer van de wiet maar omdat je verslaafd kan raken aan roken. maar nog steeds af en toe gedaan maar zit nu wel in de twijfel of ik ze het ga vertellen. Ik rook zelf niet en heb eigelijk ook hekel aan roken alleen blowen vind ik wel weer lekker maar met zo min mogelijk tabak.

 

Hoe zal ik dit aanpakken :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oooh. Erg aan het genieten van al deze verhalen. Ik ben het niet met iedereen eens, maar met veel mensen kan ik aansluiten qua mening.

Van Miss J vind ik het heel netjes hoe ze het oplost. Pluimpje voor haar :o

Verder ben ik ook heel vrij opgevoed, dat ik erg waardeer. Mijn zus deed het al eventjes en mijn ouders waren goed op de hoogte. Op vakantie is het toen heel dichtbij gekomen, mijn zus rookte in bijzijn van mijn ouders met haar vriendin die mee was, mijn halfbroeren deden met paar hijsjes mee en mijn vader ook.

Verder doet mijn vader het nooit, heeft het wel aantal keer geprobeerd, haha.

Grappig dit, hij had het dan paar keer gedaan, maar nooit wat gevoelt je kent het wel. Toen iemand wat laten halen voor hem. En ik nog zo gezegd "rook rustig eerst de helft ofzo weet je" jaa natuurlijk... Na werd half uurtje later gebeld door mijn moeder, "ja pap ligt op de bank hij weet niet wat er aan de hand is" hahahah.

Ik naar snel naar huis toe. Lag mijn vader behoorlijk bleek, halfgaar op de bank, half zittend half liggend. Hij dacht dat die doodging en snapte het allemaal niet meer. Ik hem hem toen languit laten liggen. Zijn cd'tje van Bob erbij gehaald, haha hij kon niets meer bewegen. Toen uitgelegd dat het beetje tè ruig was gegaan, maar dat er niets kan gebeuren hooguit dat je in slaap valt. Naja mijn moeder vond het allemaal maar grappig. OOh maar was zo zielig om mijn vader zo te zien joh, echt denkende dat die dood ging. Maargoed is dus allemaal goed gekomen :smoke

 

Nu kweek ik al weer paar jaartjes, eerst paar jaar wat aangekloot met slechte hokjes ergens in de hoek van de zolder enz. Nu dan wat netter aangepakt. Maar ben nu net op kamers, dus beetje ongelukkig.

 

Maar wij praten er heel open over thuis. Ik vertel mijn ouders precies hoe en wat. Ook dat ik nu sowieso goede wiet rook. Geen wietjes van gekko's die er gekke shit eroverheen spuiten om maar wat extra centjes binnen te halen.

 

Toch vind ik het niet heel relaxed als ik heel wazig thuis kom 's avonds er mijn vader kijkt me zo aan van. Hmm weer flink bezig geweest.... Nu is dat de laatste tijd niet meer zo heftig, maar is het vooral rustig jointje roken en lekker relaxen erbij. Ipv dat vroegere "moest stoned zijn" gevoel zeg maar.

 

Maargoed, ik ben dus voor een vrije opvoeding, maar dit is ook weer verschillend per kind. Ik kan het allemaal goed in de hand houden en dat weten mijn ouders ook. Verder rook ik niet en drink ik ook niet veel. Maar zoals een vriend van mij, die heeft het dan onlangs verteld aan zijn ouders. Dat die ook niet rookt maar wle af en toe jointje rookt. Shitt dat had die echt 4 jaar geleden moeten doen joh. Zijn ouders pakten het goed op en als die het maar in de hand kon houden. Pff elk weekend was het weer de vraag of ze er achter konden komen bij hem, hij ging praktisch nooit met een relaxed gevoel naar huis toe.

Na dan ben ik dus heel blij dat ik dat gevoel nooit heb gehad. Bovendien werd/wordt er hier meestal op mijn kamer gechilled in het weekeinden. Mijn ouders vinden niet zo erg, nu weten ze precies wat er gebeurd en zien/horen ze dat we gewoon ontzettend veel plezier in ons leven hebben.

 

Verder ben ik net 18 jaar, heb ik mijn rijbewijsje met een blitse snelcursus gehaald en zit nu alweer in de tweede van het HBO. Ik geniet van mijn bestaan en vooral van de kleine dingetjes in het dagelijks leven. Ik ben praktisch altijd vrolijk en hoop dit altijd over te brengen naar zo veel mogelijk mensen. Dus alles gaat perfect. Kijk dan zijn er ook niet echt argumenten waarom ik het niet zou doen.

 

Whoo echt al een stuk getypt joh. Ik hoop dat ik niet veel typefouten heb gemaakt, want dat wil nog wel eens gebeuren als ik zo enthousiast en snel zit te typen, haha :no

 

Maargoed, Geniet van je leven, dan zal het leven je omarmen.

 

Groetjes Rustig

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik smokede mn eerste met mn ma, die rookte al 10 jaar voor mij, dus no probs hier :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eerste keer dat ik dit topic in z`n geheel doorgelezen heb (wachtend op het dooien van m`n boter).

Miss J heeft dezelfde visie als ik: informatie !

Openheid van zaken is erg belangrijk. Ik ben vader van o.a. 2 pubers (dochter 12 en zoon 14) en beiden weten welk plantje er in de tuin staat/stond en waarom. Ze weten dat hun 2 volle neven (intussen 17 en 19) hun toekomst in rook hebben doen opgaan door op jonge leeftijd veel te blowen en niet naar waarschuwingen te luisteren. Tevens weten ze dat pa hun rijbewijs betaalt zodra ze 18 jaar zijn en (zo goed als) nooit gerookt hebben, m`n zoon GEEN bromfiets mag hebben als hij 16 wordt en dat een experimentje met wiet mag op voorwaarde dat dit eenmalig thuis gebeurt op een vrijdagavond voor de grote vakantie of kerstvakantie. Ook hebben ze maanden geleden, tijdens het opruimen van m`n kast, elk een condoom (was ooit een wervingsactie van Tence) gekregen, waarmee ze de gebruikelijke jokes hebben uitgehaald. ( die dingen waren ruim overtijd, pa !)

Ze malen niet naar wiet, alcohol, onveilige sex of tabak, dankzij goede voorlichting en gezond verstand.

Huisregels: Wiet, sterke drank vanaf 21, evt wijntje, breezer of biertje vanaf 16. :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...