Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
cannabusinesss

Outdoor Skunk #1 Zaailing

Recommended Posts

jojo mensen

 

Vandaag naar me maat geweest om hem uit het hok te halen na de 5e verduistering? (ben de tel kwijt :wOOt )

en het is naar mijn mening tog echt een vieze kerel!!! helemaal vol ballen/balletjes ik ben er goed ziek van, maar van fouten leer je en hell ja dat ik het volgend jaar beter zal doen!

 

hier nog de foto van de hoofdtop als jacht troffee :) Ik hoop dat dit tog enigszins een bewijs is dat dit dus gewoon een Skunk #1 plant is/was en geen een of andere vogelvoer troep... omdat ik zakken vol heb met dat spul hoeft het nog geen vogelzaad te zijn :smoke

 

top met ballen:

http://img89.imageshack.us/img89/181/p1010196kg3.jpg

 

Gegroet!

 

Cannabusinesss :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

zwaar balen man!

 

het is inderdaad een kerel...(of was)

 

heb je nu uberhaubt nog planten, of is het einde oefening dit seizoen?

 

grtz jv

Share this post


Link to post
Share on other sites

nee ik heb nog 3 lowriders staan en 1 PowerPlant, heb er al foto's van gemaakt, zal ze misschien vanavond ff erop zetten..

 

Maar wat het grove geschute betreft qua planten van circa 1,35m is dit tog wel het einde ja jammer genoeg..

 

Maargoed, hierbij hebben jullie dus het directe bewijs dat ik dus geen troep handel anders heb ik wel heel wat mensen lopen naaien..

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik weet heel zeker dat het vogelzaad die jongen naait jou gewoon hoe wil die aan f*king 2000000000 zaden komen denk maar is heel goed naa jongen

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik weet heel zeker dat het vogelzaad die jongen naait jou gewoon hoe wil die aan f*king 2000000000 zaden komen denk maar is heel goed naa jongen

 

je zou lekker willen dat jij ze had matti, je hebt tog zelf gezien sukkeltje probeer me niet zwart te maken want ik heb het bewijs hier op foto staan.

Alleen omdat je op het einde niet gelijk heb kom je met je blabla praatjes, zoek een leven gast en kom niet meer Bitchen.

 

Ik heb gewoon connectiesss ik heet niet voor niks cannaBUSINESSS B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

zeg, hebben jullie allebei jullie veterstrikdiploma al!? :wacko:

 

nog effe en jullie gaan om half 4 afspreken bij de fietsenrekken.... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
zeg, hebben jullie allebei jullie veterstrikdiploma al!? :wacko:

 

nog effe en jullie gaan om half 4 afspreken bij de fietsenrekken.... :)

 

whuahahah nee maar dat niet. I Just do to get my point across :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als het goed zaad was geweest, had je toch in die tijd een heel andere plant moeten hebben, mannelijk of vrouwelijk. Ik vond het een krakemikkig plantje.

En als je zo nadrukkelijk wijst op je naam: cannaBUSINESS, dan is er met dit zaad weinig eer te behalen voor je business, tig-duizenden zaadjes en geen grammetje weed, dat wordt een speelgoed autootje !

 

Ria

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja, erg jammer dat je vette connectie een vogelzaadboer is gebleken...

 

bestel gewoon bij alien growshop een leuk zakje zaad, krijg je er een zakje gratis bij....

hoef je volgende keer ook niet te leuren in allerlei louche circuits, scheelt een behoorlijke teleurstelling!

 

grtz jv

Share this post


Link to post
Share on other sites

is er hier dan niemand op het forum die deze zaden al gebruikt heeft? en resultaat heeft geboekt, want daar ben ik wel benieuwd naar.

 

Groeten,

Share this post


Link to post
Share on other sites

zonde!!

wel ik ben geen kenner van vogelzaad maar ik heb enkele maanden geleden toen ik met een maat van me een vrouwlijke binnenplant die volledig vol met zaad was geraakt, gekregen hadden, dit zaad eens naast zaad uit het vogeleten gelegd eneuh, de schijn is hoog bij vogelzaad, ze zien er meestal mooier en voller uit, toch bedriegt deze schijn.

als je er nu eens 10 zaad, dan weet je het toch direct...

 

toch hoop ik voor jou dat we ongelijk hebben!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoeveel dagen is er nu verduisterd ? Het kan tot wel 2 weken duren voordat je de eerste bloeiverschijnselen ziet .

 

Geen gescheld meer in dit topic anders gaat het dicht .

Share this post


Link to post
Share on other sites
toch hoop ik voor jou dat we ongelijk hebben!!

 

Ja ik ook.

 

groeten

Share this post


Link to post
Share on other sites

tja ik weet allemaal niet wat jullie nou denken, maar wat is vogelzaad... Komen er ook ballen aan vogelzaad dan. Volgens mij hebben die planten hele andere bloeiciclus ofzo. Ik heb iets van 5 dagen verduisterd. en de laatste foto was het resultaat na de 5e dag...

 

Maar als jij zegt dat het 2 weken kan duren voordat er bloeiverschijnselen te zien zijn, misschien stond die al in de bloei maar dat er nog niks van te zien was en dat wij dus voor spek en bonen aan het verduisteren waren.

 

ik ben benieuwd naar de mensen die zaad van mij hebben wat die ervan vinden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

zoek een kweker die voor jou een paar van jou zaden erbij wil testen, verslagje er van maken plus pics en walla iedereen weet dan of het skunk of hennep zaden zijn.

Succes,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je kan het binnen 4 weken al zien door ze indoor zonder enige voorgroei gelijk op 12/12 te zetten . Met enige ervaring kun je dan na 4 weken wel zien of het bruikbaar zaad is .

Share this post


Link to post
Share on other sites

kan je dan niet gewoon net zo goed nu een hand zaad ergens neergooien!?

 

als ie toch 40.000 zaadjes heeft...

is nu buiten planten niet hetzelfde als onder 12/12 binnen starten!?

 

gewoon bij wijze van test, of het nog bloeit of niet!?

 

(jammer dat je hem/ haar hebt gekilled.....beter ff laten staan zodat je weet wat je in huis hebt...)

 

 

grtz jv

Share this post


Link to post
Share on other sites

//edit whazzup: bij beledigende posts of onwelvoegelijke taal rapporteer je de post met de knop

p_report.gif

 

Niet zelf uitvechten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kinders kinders doe eens rustig met die stoere praatjes. Pak je speen en ga lekker spelen. Dan gaan de grote mensen hier lekker ouwehoeren.

Share this post


Link to post
Share on other sites

iemand heeft me benaderd met het voorstel wat van mijn zaden op de proef te nemen waar ik dus mee instemde. Ben erg benieuwd wat het gaat worden. Je zult wel het topic binnekort zien verschijnen.

voor zover ik weet word het onder 400Watt gezet.

 

Greetz :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

bericht gekregen dat de zaden waren aangekomen op de plaats van bestemming en morgen door de persoon worden opgehaald. Ik zal het topic wel zien verschijnen bij indoor lijkt me :wacko:

 

ik hoop dat het mooie plantjes worden :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik hoop het ook voor je canna.

al is het alleen al voor je enthousiastme voor het kweken,

Succes kerel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...