Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
cybrbeast

Groeiverslag - 20x Commercieel Wit, 400w

Recommended Posts

4 dagen :rofl ook snel tokkie ,doe er 10 dagen over ,op rekken ,heb er wel tussen de 400,500 gram droog :rofl per rek opleggen dan he ivm de ruimte

 

 

3,5 maand zal zeker het bladgroen laten verdwijnen,ik weet niet of het dan nog smaakt

Share this post


Link to post
Share on other sites

wel, de wiet wordt er alleszins wel beter op. Het moet daarvoor niet 3,5 maand drogen zijn maar kan ook 3,5 maand wachten zijn voor je de wiet rookt

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 dagen :P ook snel tokkie ,doe er 10 dagen over ,op rekken ,heb er wel tussen de 400,500 gram droog :rofl per rek opleggen dan he ivm de ruimte

3,5 maand zal zeker het bladgroen laten verdwijnen,ik weet niet of het dan nog smaakt

 

 

Heb dinsdag geknipt.

Gaat zaterdag weg.

Ong. 25 graden. 2 ventilatoren erop.

 

 

Gaat prima :rofl

nooit klachten en des te eerder kan ik weer starten :rofl

 

gr.Tokkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sorry voor de late reply. We waren op vakantie en toen we terug waren was het forum kapot, gelukkig werkt het weer :rofl

 

We hebben gisternacht de wiet geknipt. Het was inderdaad wel erg veel gepeuter om de blaadjes van de droge buds te halen en ze zijn ook niet perfect bijgeknipt. Maar wij zijn er zeer tevreden mee.

Hier het resultaat:

 

(klik om te vergroten)

2713harvest.jpg

 

317g inclusief de popcorn buds. Dat is 0.79g/W wat ik wel een erg fijn resultaat vind voor de eerste keer. :rofl

Verder hebben we ook nog 127g knipafval waar we hasholie van willen maken.

 

We hebben het al goed aan een rooktest onderworpen :rofl

Het rookt erg lekker, smaakt goed en is erg sterk. Ook ben ik erg tevreden over de lekkere high die het levert. Ik ben er zeer tevreden mee :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goed gedaan cyberbest :rofl

 

Geniet van je eigen geteelde super wietje

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt!

 

Als het kan zouden we onze aarde willen recyclen voor de volgende groei. Kan dit als we er nu schimmels, bacterien en wormen in doen?

Ook willen we voor de volgende keer drainage slangen gebruiken omdat het netjes water geven echt een rot klus begon te worden. Ook een tensiometer komt er bij. Verder willen we onze 400W weg doen en hem vervangen door 2x 250W. Ook willen we gaan dieven volgende keer zodat we minder pop corn hebben.

Lijken dit goede verbeteringen? Als iemand anders nog een verbetering in gedachte heeft moet je het zeggen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na een tijd ons wietje gerookt te hebben kom ik tot de conclusie dat hij beter is dan de meeste coffeeshop wiet. Hij is in ieder geval sterker en er zit meer kristal aan de buitenkant. Gaat wel hard in de vakantie. Maar als het goed is kunnen we er nog makkelijk 20 weken mee verder. Tijd zat dus om de volgende groei te plannen en te starten.

Ik ben zeer tevreden. Ik wil het forum nog even bedanken voor alle hulp die jullie tijdens het groeien hebben geleverd. :wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites

lekker he? je 1e eigen wietje, heb er toen ook flink van genoten. er is een wereld van verschil tussen je eigen rokertje en dat van de coffee shop.

 

Groeten,

Share this post


Link to post
Share on other sites
Maar als het goed is kunnen we er nog makkelijk 20 weken mee verder. Tijd zat dus om de volgende groei te plannen en te starten.

 

 

haha, heb je wiet nodig om een nieuw project te kunnen starten?

 

Gedaan met al die voedingsstoffen die we nodig hebben voor ons lichaam, het zit allemaal in THC :wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sorry ik snap je niet. Ik bedoel dat ik en mijn vrienden het waarschijnlijk niet in 20 weken op krijgen. Het is voor eigen gebruik, niet voor de shop. Dus we hebben tijd zat om een volgende groei af te ronden zonder dat we tussen door weer bij de coffeeshop onze wiet moeten halen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat is nog is een leuke opbrengst cyber

 

pfff wel een lang verhaal als je alles nog moet lezen

 

maar ziet er allemaal goed uit hoe je het gedaan heb :wOOt

knap werk

 

ik ben benieuwd naar je volgende kweek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja dat is inderdaad wel veel werk in een keer zo een topic doorlezen :wOOt

Ben ook erg benieuwd naar de volgende groei. We moeten nog even wat voorbereidingen doen, en onze fan controller in elkaar knutselen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hasholie is het idee.
hep ik zelf ook al een paar keer gedaan met de honybee extraxtor is het een fluitje van een eurocent :wacko: was zo stoned als een bezopen aap

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi, ik was ook van plan om de honeybee te gebruiken. Hoe was de opbrengst? Ik heb 127 gram knifafval en hoop daar wel redelijk wat uit te halen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mooi, ik was ook van plan om de honeybee te gebruiken. Hoe was de opbrengst? Ik heb 127 gram knifafval en hoop daar wel redelijk wat uit te halen.
als je er een gewoone soeplepel vol mee haalt is het veel,denk niet dat je dat gaat lukken ik hep er 9bussen gas doorheen gejaagt en haalde het net.je wiet eerst goed drogen dan in de vriezer en dan gaan met die...me maatje heeft eens een keer ze buiten wiet gemaalen en toen in de honeybee gepropt daar kwam wel veel vanaf :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo, ik heb mn weg ook weer teruggevonden naar dit forum.

 

Ben heel erg tevreden met de 300g, had ik niet verwacht voor onze eerste keer. Allemaal heel erg bedankt voor de hulp die ons wietje mede mogelijk gemaakt hebben!

 

th_IMG_6242crop.jpg

 

Nu op naar de 2e ronde.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Helemaal vergeten om de laastse timelapse te posten, hier is ie, tot week 8 van de bloei want toen ging ik op vakantie en nam mn camera mee:

 

tlsmallnew6.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

WAUW! dit geeft mij hoop :)

 

ik ga deze week voor het eerst beginnen in een zo genoemde kweek tent.

 

hoop heel erg dat het net zo goed uitpakt als bij jou!!

 

 

 

DEALERS KUNNEN NIET TEGEN DAT WIETJE OP!

 

 

 

kan je mijn planten niet komen onderhouden :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zozo, we (6 personen) hebben al weer 100g opgerookt. Gaat erg hard, zeker omdat het vakantie is. :offtopic

 

Maar weer snel een nieuwe groei beginnen. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...