Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
16 GRAM

Uitgaan: Blowen Of Drinken?

Recommended Posts

Wat doe jij het liefst als je uit gaat, drink je met maten of rook je een paar blowtjes waarmee je uiteindelijk ook goedkoper uit ben? Of ligt het aan het feest? <_<

Ik doe het het liefst allebei. Eerst wat alcohol en dan een dikke joint (andersom gaat fout hierzo :D ).

Zo kan ik echt los gaan :whistling

 

Wat zijn jouw traditionele voorbereidingen voor je uitgaat? :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb gedurende men uitgangsleven alle combinaties al gewoon geweest

 

de eerste jaren dronk ik alleen, daarna blowde ik alleen ( heel de tijd door ) en nu doe ik het beide heel de tijd door hehe

bij het mixen let ik eraltijd op dat ik het gewoon de hele tijd mix, niet eerst zat en dan stoind of anders om, als ik een pint vastheb, zal het ni lang uitblijven of ik sta ergens in een hoekje ne porro te vijzen hehe

als ik een nacht serieus op stap ga dan mag je wel rekenen dat er een 3-4gr hash en paar gram weed + een pilsje of 8 doorgaat ( toch zeker als ik niet krap bij kas zit).

:whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ligt eraan of ik nog de gigolo uit moet hangen. <_< Als ik eerst aan het bier ga en daarna een dikke joint rook ben ik meestal zo padje-af dat ik tegen een mooie dame geen zinnig woord meer uit kan brengen. Als ik 'normaal' op stap ga is het dus alcohol, als ik totally wasted wil worden wissel ik het af met een paar joints. :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Helemaal het zelfde hier.. normaal gewoon aan het bier in de kroeg en dan bij thuiskomst of opweg naar slaapplaats nog even met een toeter het verhaaltje uit blazen. Soms zit ik ook gewoon in de shop te chillen maar da's dan niet echt uitgaan hea.. Op de rare feesten gaan we voor helemaal wasted, goa-raremuziek, bier en joints en dan ben je zeker goed op weg...das even helemaal raar gaan.

 

laters, Snowie

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ligt eraan of ik nog de gigolo uit moet hangen. :smoke Als ik eerst aan het bier ga en daarna een dikke joint rook ben ik meestal zo padje-af dat ik tegen een mooie dame geen zinnig woord meer uit kan brengen. Als ik 'normaal' op stap ga is het dus alcohol, als ik totally wasted wil worden wissel ik het af met een paar joints. <_<

 

Same here :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

zeker mee eens!als ik op pad ga,en ik rook een joint,komt er van t vrouwen versieren bitter weinig van terecht!dan weet ik echt niet meer hoe ik moet beginnen,en wat ik dan zeg,komt er op een vage manier uit.

vooral met sterke wiet heb ik daar last van,dan kan ik beter niet op jacht gaan....niet dat ik zo''n lelijke gozer ben,maar als t van ''euh,ja hoor,en jij,ja gaat wel,he,wat zei je,oh dat..''gaat,dan weet je t wel..vooral met bier en wiet,dan ben ik te ver weg om echt op jacht te gaan,en feest ik liever door.met bier alleen gaat t nog wel,dan ben ik losser. :whistling <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Blowen... Ik blow eigenlijk alleen op feesten... Paar biertjes gaan er wel in maar meer dan 3 a 4 toch zeker niet... Ik heb namelijk nogal een probleem met alcohol en dat is wanneer ik eenmaal begin ik niet meer kan stoppen... Als je bijvoorbeeld voor me neus 1 fles vodka neerzet en zegt neem maar een shotje dan is na een half uur de fles leeg... Wat er daarna gebeurt kan ik me meestal niet meer herrineren en dat is nou ook niet echt wat ik wil als ik uitga...

 

Nee geef mij maar lekkere Sativa of wat goede hasj en ik vermaak me wel hoor! :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

voor mij drank en wiet!

 

op een nacht uitgaan smoor ik tot 5 gram op

dat combineer ik dan met een flesje vodka of een twaalftal pintjes.

 

Het leuke voor mij is dat ik van wiet nooit ziek wordt, ik moet er dus alleen op letten dat'k niet teveel drink.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hangt er van af alsk heb gesmoord kan ik niet meer dansen maar alst een chill reggae feesje is ofzo :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zuipen, van een combi, gingen we kotsen, dan waren we ook 60 euro verder :o

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wat doe jij het liefst als je uit gaat, drink je met maten of rook je een paar blowtjes waarmee je uiteindelijk ook goedkoper uit ben? ...

 

Als je een fles drank koopt in de winkel, denk maar aan mixdranken of vodka, dat is rond de 10/15% en kost zeker niet meer dan 3 euro. En ik vind het van alcohol effect kk chill dus

Als je een joint rookt ter waarde van ong. 2.50... ja, en dan? Dan hoop ik alleen dat je heel hard space, want vaak ga ik harder en leuker van alcohol dan van een joint ;P

Maarja das mijn ervaring

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meestal gaan we ergens goedkoop voordrinken,en natuurlijk ook wiet roken dan.Meestal rook ik eerst 1 joint.Drink dan wat en na een tijdje terug een joint...En zo heel de avond door.Maar meestal blijft het wel bij 1 joint en 2-4stickies :D ...En een stuk of 8 pinten,Soms ook minder,soms ook 4 of 5 meer :blink: ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

meestal gevoon volop aan de sambuca, soms mixdrankjes, en anders gewoon bier.

Drink nooit alles door elkaar, en blowen in combinatie met alcohol, daar kan ik helamaal niet tegen.

Voordrinken vind ik zo'n dikke bullshit, dat doe je het echt alleen maar om dronken te worden, en dat het liefst zo goedkoop mogelijk.

Dronken word ik toch meestal wel als ik uitga, t kost mischien wat meer, maar liever dan al half aangeschoten binnen komen lopen omdat je lekker op je kamer een paar flessen achterover hebt gekiepert.

Share this post


Link to post
Share on other sites

als ik uitga zijn da toch de hakkuh feestjes en dan word er nie veel gezopen

 

maar toch snel naar de snelle gegrepen kan zeggen wa je wil maar bij 200 bpm

is der niks beters voor om uit je dak te gaan

 

grtz Snaky

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik rook niet dus het is volop aan de alcohol voor mij

 

we zuipen altijd voor als we uitgaan, we mixen Sambuca met Bleu curracao in een shot glass, een zogeheten stuiterbal of kopstoot. Licht eraan hoeveel shots we drinken meestal is 5 wel genoeg maar dan knallen we er meestal nog een paar achteraan.. als we eenmaal bezopen raken gaan we naar de stad lekker uitgaan en gaan we aan het bier, doe je lekker lang mee en houd je lekker dronken en is goedkoop.

 

met 25 euro heb jij een leuke avond, en de volgende zaterdag heb jenog de andere helft van de flessen om leeg te maken met je maten, neem een 10tje mee naar de tent en je hebt de hele avond bier genoeg...

of je moet natuurlijk een krent wezen dat je bij je mattie's gaat schooien voor een glas te zuipen :)

 

Maar dat word straks echt wel weer knallen met de carnaval haha heb er nu alweer zin in :) :offtopic :jump: :P :no :| :smoke :wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha volgens mij ben ik de enige hier dan maar ik drink helemaal geen alcohol :P

Heeeeeel af en toe een wijntje of zoals op lowlands een fles wodka (lol :jump: ), maar verder drink ik nooit alcohol. Daarom op feestjes en uitgaan: Duchtig smoken! :)

 

Jahbless :offtopic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gisteren weer 12 bier en lekker paffen (ff schatting).

Ik ben overigens wel een paar stukken kwijt.

Oow ja ook nog ff afgesloten om half 4 met whiskey bij me thuis.

 

:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik drink altijd eerst, dan naar de stad joint halen.. jointje roken, naar de disco en meer bier drinken.. en ik space em kapot! :) :offtopic

Share this post


Link to post
Share on other sites

:smoke :no :o

 

blowen

 

:j :rofl :nerd

 

en twee glaasjes alcolhol :P :D

 

;) :P ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...