Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

priest

5 X Santa Maria

Recommended Posts

Foto=NIQAFD3A.jpg

 

hierbij mijn 1500 m3 afzuiger, + flensen+ klemmen+ draad :rofl

 

snel weer een update ...

 

:o

Share this post


Link to post
Share on other sites

hierbij nog effe een snelle update... ik heb mijn planten gedieft en er flink wat af gehaald... ze groeien lekker door nogsteeds en heb de middelste plant wat uit elkaar getrokken zodat hij wat meer licht kan pakken..

 

fotos van gediefte planten:

 

Foto=KK7EWWY4.jpg

Foto=TYEZHCTG.jpg

 

 

foto van het afval

Foto=GXKAOGYL.jpg

en het lijk wel of er gele stukkies blaadjes bij zitten ,maar dat is absoluut niet het geval.. komt door het licht van de kast denk ik.

 

alles nog effe bij elkaar:

Foto=UCT673YD.jpg

 

hoop op reacties... :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er mooi uit!

 

Ik weet niet wat voor een camera je gebruikt, maar bij veel digitale cameras kan je de witbalans instellen. Je kan bijvoorbeeld kiezen voor daglicht, wolken, zonsondergang, gloeilamp en spaarlamp. De camera stelt dan een andere "kleur" als wit in. Dit is erg handig om mooie fotos te maken terwijl je lamp aanstaat.

 

Mijn canon camera zet ik op tungsten(gloeilamp) en dan krijg ik fotos waarbij je bijna niet meer ziet dat ze zijn genomen met de lamp aan, dus niet geel.

 

Is maar een tip!

Share this post


Link to post
Share on other sites

bedankt voor je reactie :o

 

en ik zal eens kijken of dat wil met die camera... tis nogal een raar ding haha :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Priester.

 

Mooie opzet hoor. Gaat wel goedkomen bij jou.

 

Alleen je afzuiger is geen soft box volgens mij anders moet je zuiger hangen.

 

Maar verder mooie vole planten.

gr ert

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ ert

bedankt voor je reactie :rofl

 

dus je bedoelt dat het pas een softbox is als hij hangt?? dit in verband met trillingen zeker ofzo?

hoe staat het nou met jou dames? beetje weer bijgetrokken?

 

:o

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik had effe een vraag... mijn softbox maakt het nog uit voor zijn zuigkracht hoe ik hem neerzet? is er een echt boven of onderkant of maakt dat geen verschil...??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maakt vrijwel nop uit... ik zou hem gewoon horizontaal hangen, laters en succes! Het begint er nu echt al héél mooit uit te zien daar!

 

laters, Snowie

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ snowie

 

bedankt voor je reactie, er is geen ruimte om hem op te hangen maar hij doet het goed voor de rest maar maakt nog wel redelijk wat herrie haha :rofl

 

:o

Share this post


Link to post
Share on other sites

hierbij weer een update.. de planten staan nu bijna 3 weken en ze groeien heerlijk door... wel zie ik wat minder groei maar vooral veel bloei komen :rofl ga 1 deze dagen even de 2de 600 watter erbij hangen en dan kan het echte feest gaan beginnen...

 

Foto=CX4MW4C6.jpg

ik heb sommige planten gebonden aan het hek om zo ook de onderste takken te laten groeien ...

Foto=ILBR8RSY.jpg

Foto=KW4DTO7A.jpg

Foto=6Y7SAHWS.jpg

 

laat maar komen de reactie ;)

 

:o

Share this post


Link to post
Share on other sites

hee dit komt me bekend voor :o

 

ik hoop dat het er net zo uit gaat zien als bij sannie inde laatste week

 

 

ziet er goed uit . laat ze knallen pries :rofl

 

gr pitt

Share this post


Link to post
Share on other sites

he die pitt , bedankt voor je reactie.... ja knallen gaan ze hoe dan ook :rofl

probeer steeds weer bij te leren he :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ stumper

 

bedankt voor je reactie :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

vandaag mijn ec meter even geijkt... er zat ongeveer 0.3 verschil tussen dat vind ik wel erg groot verschil (moet toegeven dat ik hem al een poosje niet meer geijkt had) maar dit vond ik toch wel veel... maar het was gelukkig zo dat hij meer aangaf dan dat het daadwerkelijk was anders ging ik ze flink overvoeden denk ik.. toch maar goed dat ik effe geijkt heb :blink:

 

:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

weer effe een update...

 

vandaag fucking warme dag... ik heb voor de zomer juist een sterkere afzuiger gehaald (1500 m3) en 1000m3 inblaas.. en heb vandaag de 2de lamp erbij gehangen... temp zo rond de 32 graden.... ik krijg dit ook bijna niet naar beneden... ook is het zo dat ik de lucht van buiten afzuig.. dus de temp zal wel gaan dalen maar ik dacht dat ik hiermee wel een keer klaar was maar niet zo dus... wel is het zo dat mijn inblaas normaal 250 uitgang heeft maar dit naar 160 cm slang gebracht... dit om het feit dat ik geen 25 cm dikke slang in mijn hok wil hebben liggen want dan kunnen de potten er niet meer in denk ik... iemand hier misschien een oplossing voor? zoon soort zak dan voor inblaas (kan effe niet op de naam komen :D )

 

hierbij ook de foto's

 

en hoop op reacties...

 

Foto=6T7PBTCM.jpg

Foto=IH6TYBAQ.jpg

Foto=Z86C4JHS.jpg

Dit is het gat waar ik van buiten mijn lucht zuig... aan de zuigkant van de afzuiger zit een 200mm slang en voor de uitblaas van de inzuiger 160 (in verband met ruimte hok)

Foto=MTRVI3AV.jpg

de inblaas afzuiger...

Foto=NVVA7NEM.jpg

 

ze groeien nu echt lekker in toppen :blink:

 

graag reacties hierop....

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Staff

je moet daarom je slang toch niet tot in het hok laten lopen? je snijd hem gewoon af waar ie het hok binnenkomt zodat je enkel een gat als inlaat hebt.

 

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

de priester het ziet er goed uit ik hep ook last van de warmte

max tempratuur bij mij is 33 graaden maar ze staan er nog

steets mooi bij santa maria kan wel wat hebben.

:D :blink: :P

ik blijf jou zeeker volgen

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ staff

Hoe ga jij ervoor zorgen dat de linker kant (tegenovergestelde kant van inblaas) ook lucht krijgt dan?? je moet het verdelen... heeft iemand hier een handig ideetje op? zoon airsock wie gebruikt dat eigenlijk?? maar die zal ook wel helemaal dik worden.. ook is het kloten dat de temperatuur van de ruimte waar mijn hok in staat ook altijd super hoog word... nouja hopen op kutweer dan maar weer hehe..

en bedankt voor je reactie

 

@40 pp

bedankt voor je reactie :blink:

 

:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey priester, ja nou wat een warme dag he vandaag

ik was in mijn hok bezig om em weer opnieuw opte bouwen.

 

en ik dacht: ik maak maar even een extra lucht inlaat van 12cm

want hoe het was kon het niet goed komen.

 

over jou inlaat slang kan ik alleenmaar zeggen dat,als je de capaciteit van een grote slang nodig hebt:

kun je twee kleintjes nemen. maar ik ken jou situatie niet goed. mischien zit er naast met mijn raad :D

 

gr pitt

Share this post


Link to post
Share on other sites

he pittk, hoe bedoel je dat precies? bedoel je 2 kleine slangen op 1 afzuiger of bedoel je nog een kleine afzuiger erbij te doen?? maar het probleem is ook echt dat hij gewoon warme lucht aanzuigt van buiten... dus het is gewoon zowiezo moeilijk om die temp naar beneden te krijgen... iemand die gebruik maakt van arico? maar dat gaat me dan al bijna weer te ver...

 

 

:D

Share this post


Link to post
Share on other sites
@ snowie

 

bedankt voor je reactie, er is geen ruimte om hem op te hangen maar hij doet het goed voor de rest maar maakt nog wel redelijk wat herrie haha B)

 

:D

 

 

plaats hem dan op zo'n isolatieplaat die ze bij de praxis verkopen.

Dempt het geluid goed hoor en kost geen drol!! :P

Veder ziet het er goed uit man :D

 

Suc6 Tokkie

 

veder=verder :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ tokkie

 

he tokkie,ik zal eens effe zoon ding halen en kijken of het een beetje werkt :P :blink:

 

:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

mede kwekers,

Tijdens die warme dagen gingen heel veel bladeren van onder de planten loslaten en helemaal verschrompelen, ik zelf denk dat dit gewoon komt doordat vanonder soms gewoon te warme lucht werd geblazen.. wel heb ik tijdens de warme dagen een ventillator op de bodum gezet en die blies aan de onderkant ... zal dit inderdaad door de warmte komen?

 

en heb mijn eerste verkleurde blad gevonden... dus zal de voeding effe iets verlagen zit nu week 4 bloei en ec 1.7 en ph standaard 6.0

 

:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

hierbij effe een update van de girls ze bloeien lekker door , vandaag effe wat warmer maar is nog goed te doen :P

 

foto's zeggen meer :blink:

 

Foto=JQABULN7.jpg

Foto=PKRZZSRT.jpg

Foto=FKTPZS7O.jpg

Foto=WSBNQ8BX.jpg

Foto=QYKYMFAM.jpg

 

ik heb nogsteeds die kut camera , dus soms lijken sommige bladeren wel geel.. dit is dus niet het geval... wel hangen sommige bladeren onder slap (warmte)??

 

:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...