Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
naf

Beste Marihuana

Recommended Posts

Joe,

 

ik vraag me al een tijdje af wat nu de beste marihuana is, sommige zeggen white widow, superskunk, purple haze, blueberry, ... Maar wat is nu de beste, welke bevat de meeste THC? Zeg nu aub niet de beste die jij vindt, maar wat de beste algemeen aanvaard is. Alvast bedankt,

 

naf <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

naar mijn mening is de haze de beste marijuana(zeg liever wiet),daarna de bubblegum,en als 3e de k2,mits het goed gekweekt is uiteraard,dus geen ''mislukte oogst''wiet....... <_< met voedingsresten die ze de moeite niet waard vinden om de grens over te smokkelen..... :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kben niet zo'n supersmoker en ik woon in Belgie dus de meeste dealers weten meestal al niet meer wat ze verkopen <_< maar vorige week heb een paar grammetjes K2 binnengekregen en dat was echt een chill wietje.

Redelijk stevige smoke, maar minder opgefuckt as een WW, echt 1 van de beste!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Woon ook in België, en heb al eens white widow, superskunk en haze gepaft, en idd de meeste dealers weten zelf ni wat ze verpatsen en soms vind ik da wel kut <_<

 

//EDIT onnodig quoten, meer info? hier

Edited by stijlloos

Share this post


Link to post
Share on other sites

volgens mij kom je dan niet bij de goede dealer,want meestal gaat de beste binnenkweek de grens over(hier in de rynmond tenminste).de grotere kwekers met kassen leveren hun wiet hier voor de coffeeshops,die nooit met zo veel liefde en aandacht als de wiet van de kleinere kweker tot 1000 planten.en wiet met aandacht,liefde en respect gekweekt is altyd de beste wiet,beter dan de kassen met meer dan 1000 planten,je kan niet elke plant de volle aandacht,liefde en respect en voeding,en t beste van t beste geven met meer dan 1000 planten.zo denk ik er over,en zo is t ook.daarom ,ik weet zeker dat er in belgie zeer goede wiet te kopen is,in meer landen,import nederwiet..... <_< :blink: :nerd

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja dat van die verzorging is wel waar, maar hier in Belgie heb je niet het voorrecht om even naar een coffeeshop te gaan, hier moet alles via via. En als je dan zo als ik een 10de koper ben fzo daartegen weet je niets meer over het product zelf. Over de kwaliteit zelf valt niet te zeuren, die is meestal even goed (ben al paar keer naar een coffeeshop geweest dus kan vergelijken) maar buiten de smaak, de geur en de high weet je dan niet veel meer <_<

 

//EDIT onnodig quoten, meer info? hier

Edited by stijlloos

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een goed gekweekte haze hoort denk ik toch wel bovenaan de lijst.

Lekker een trippy-effect en je kan er behoorlijk weg van raken.

 

@ Belly Boy

Coffeeshops verkopen niet per definitie goede wiet, zo heb je shops die weinig verkopen en shops die shit verkopen en shops met beiden <_<

Ligt er maar net aan wat voor shop je hebt bezocht..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ander vraagje dan , ik las laatst een topic van lee (chemische wiet) ok zo als ik het las kun je het herkennen zoals in de topic stond dat er een vreemd geurtje aan zit omdat ze de laatste 2 weken niet doorspoelen en zou je de geur en smaak van grondstoffen kunnen ruiken en proeven :nerd

 

 

Maar als je nou zoals ik nog een beginner bent op dit gebied , kun je het ook zien? ( ik heb namelijk een hele slechte reuk van mezelf namelijk dat ik heel weinig ruik.

 

Beste marihuana , ik rook nog maar 3/4 jaar wiet/hasj maar vind super skunk nog al lekker en de effect er van , en nothern light special.

 

Ik heb voor mezelf het idee dat ik de skunk soortjes het beste bij mij passen vind omdat ik die het lekkerste vind <_< :blink:

 

Maar is dit nu een sativa of een indica soort, dat vraag ik me weleens af en de werking van sativa of indica?

Edited by machskn

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik heb voor mezelf het idee dat ik de skunk soortjes het beste bij mij passen vind omdat ik die het lekkerste vind <_< :blink:

 

Maar is dit nu een sativa of een indica soort, dat vraag ik me weleens af en de werking van sativa of indica?

 

Skunk is voornamelijk sativa (high), Northern Lights vooral indica (stoned). Ik ben het met Lee en Chilltyperiod eens dat haze toch wel één van de lekkerste soortjes is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aangezien niemand zich houdt aan het verzoek om niet je eigen persoonlijke smaak te plaatsen maar de beste algemeen aanvaardde... zal ik ook maar mijn persoonlijke favoriet melden

 

Paarse Haze is mooi leve,

Witte Weduwe is ook mooi leve,

Maarrrrrrrrrr

 

 

SANTA MARIA, jongens.... pfffff DOEMIJDIEMAAR!

 

 

BTW is K2 echt meuk, troep, zooi, rommel, kutjebef

 

 

 

En als iemand in Maastricht woont (woon ik ook normaalgesproken, zit nu in Engeland) zou ik fftjes naar de Sippi <_< gaan... (missisippi boat) en een paar grammetjes witte weduwe halen, weet je ook niet wat je overkomt! Gotta luv it

 

Greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik wou even een reactie op de opmerking van bannielannielop geven,dat k2 meuk,troep,zooi en rommel is,dan heb je denk ik nog nooit goede k2 gerookt,maar ieder zn eigen smaak,met je mening over de santa maria ben ik t wel met je eens,die is ook erg lekker <_<

 

toch staat de haze bij mij op nummer 1.mijn eerste haze blow die ik rookte was met 2 halfcriminele hippies die tydelijk in onze groep ingehuurd waren(toen werkte ik nog in de renovatie voor een middelgroot appartementenverhuurbedryf met een paar collega's die net als ik denken dus dat zat wel goed),en die rookte alleen maar pure hazeblows.dus dat was mn eerste ervaring met haze,gelijk puur....ik en 2 andere collegas die van de blow mee gerookt hadden liepen half te trippen,inclusief voorman...de 2 gekke hippies vonden t prachtig!!ze hadden trouwens wel iets weg van cheese and chong,de ene een lange baard,de ander kort haar,coole gasten overigens,ik zal die 2 nooit meer vergeten,mn andere ex collega's trouwens ook niet,we mochten blowen,drinken,snuiven,zolang t werk maar niet in gevaar kwam,en wat bleek later,van de 20 groepjes waren wij op nummer 3 de beste en snelste(niet verwonderlijk trouwens.....qua snelheid)!!drugs en werken kan,als je er maar tegen kunt....

 

sindsdien ben ik verliefd op haze geworden.staat bij mij zeker boven aan de lijst met kop en kont!!!

Edited by lee

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sneeuwwitje van een bepaalde shop in de omgeving, SHIT wat is die is heerlijk zoet <_< , en vette lichamelijke body buzz (zoals dat zo mooi heet als je op zoek gaat naar zaad), wat ik als adhd-er handig vind. :blink:

 

(9 van de 10 keer erg goed, maar van de week had ik een toppie gekocht die praktisch blond was, vanavond was ik er nog, adviseerden ze me maar afghaan te nemen, leuk is dat hè, dat ze die rommel verkopen :nerd , ben gelukkig bijna in staat mijzelf te kunnen voorzien :nerd )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik weet het niet, ik vind iets als haze op zijn tijd erg lekker maar ook een blokje hash door de waterpijp vind ik heerlijk, de hash is dan meestal een met een beetje smaak iets als caramel of buble ofzo. Daarnaast heeft een koffieshop hier in Lwd de mogelijkheid van die gemengde restjes de ....(naam shop)..mix die van de shop hier is 10 euro voor 4 gram, iets dat dus bestwel uit kan wel af en toe eens een takje maar als je puurder draait heelijk roken.

 

Laters, Snowie

Share this post


Link to post
Share on other sites
Aangezien niemand zich houdt aan het verzoek om niet je eigen persoonlijke smaak te plaatsen maar de beste algemeen aanvaardde... zal ik ook maar mijn persoonlijke favoriet melden

 

Paarse Haze is mooi leve,

Witte Weduwe is ook mooi leve,

Maarrrrrrrrrr

SANTA MARIA, jongens.... pfffff DOEMIJDIEMAAR!

BTW is K2 echt meuk, troep, zooi, rommel, kutjebef

En als iemand in Maastricht woont (woon ik ook normaalgesproken, zit nu in Engeland) zou ik fftjes naar de Sippi :whistling gaan... (missisippi boat) en een paar grammetjes witte weduwe halen, weet je ook niet wat je overkomt! Gotta luv it

 

Greetz

 

en dan zeggen dat purple haze en white widow geen populaire soortjes zijn, kom op man.

Share this post


Link to post
Share on other sites

'K heb zelf ook White Widow gekocht voor de verandering. Lekker sterk, dat wel.. maar ik ben niet zo dol op de smaak :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites
Aangezien niemand zich houdt aan het verzoek om niet je eigen persoonlijke smaak te plaatsen maar de beste algemeen aanvaardde...

 

gast, er bestaat helemaal niet zoiets als de beste wiet, das persoonlijk...

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja dat wel, maar ik denk dat je zelf wel een favo soortje kan bedenken.

Ook al kan de ene keer een K2'tje zalig zijn maar de andere keer weer niet.

Blowen is gewoon heel erg sfeergebonden.

En ik denk dat er ook bij blowen een verwachtingspatroon te vinden is.

Als je denkt dat je een sterke soort hebt gekocht en je gaat die roken, misschien dat er onbewust een soort placebo-effect het nog iets sterker kan maken.

Ok, soms heb je iets sterks gekocht en je merkt nog steeds niets na een joint o.i.d...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aan de ene kant wel (dat placebo) maar aan de andere kant, als jij denkt dat het een minder sterk soortje is en het is een wietje met 20% THC of iets in die buurt wordt je als nog stoned lijkt mij <_< :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

idd de beste wiet kan alleen voor je eigen zijn...smaken verschillen

 

ik van de meer commerciele soorten k2 ook echt wel lekker

 

maar voor me meer exotische smaken vind ik amnesia haze, superhaze en hawaii echt super lekker

Share this post


Link to post
Share on other sites

haze,en hazevarianten op nr1,powerplant nr2,k2 nr3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...