Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

rataplan

Testronde 52 X Kalichakra Van Eigen Moeder Week 5 Bloei

Recommended Posts

JO

K ben zeer benieuw naar de eindresultaten!

Kwa gewicht en kwaliteid, volgt hier ook nog een rookverslag je op ?

De organische zal wel het lekkerste proeven, alle.... tzal toch het meest het eigen karakter van de plantsoort zelf moeten uiten? kben zeer beniuwd , oei k val in herhaling ... :o

 

mazzels

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er prachtig uit. Ik houd van dit soort experimenten. Je kan discusseren over voeding etc wat je wil, maar met een echt ervaringsverslag wordt het toch een stuk duidelijker.

 

Welke voeding gebruik je nou precies in de organische bak? Ik zie volledig pakket, oorsprong Sannie. Wat houdt dit precies in?

 

Betekent het verschil in bloeifase tussen de planten ook dat je de ene bak eerder gaat oogsten dan de ander?

 

Veel succes, ben erg benieuwd naar de resultaten.

 

Wij gebruiken ook organische voeding van Biogreen, alleen hebben we deze kweek nog geen bodemleven, schimmels en drainage buizen. Misschien volgende keer.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok,bedankt guys :o

er zal zeker nog een rooktest plaatsvinden om alle bakken eens te kunnen vergelijken,ook het oogstgewicht zal per bak worden gepost,geen probleem.

@cybrbeast:De aarde in de biologische bak is zoals in de andere bakken reeds 5 x gebruikt mits af te graven een koppel centimeter en terug op te vullen met verse aarde,in de bak zijn mycorhizza schimmels gebruikt,ook in het plantgat bij het planten,om de 2 weken krijgen de planten bacto mee met het voedingswater,en vanaf de bloei kregen de planten organic flower,begonnen met 1ml per liter en nu gestopt bij 4 ml per liter,dat is het enige van voeding.Ondertussen in het andere hok ben ik ook gestart met dezelfde samenstelling,maar de bio voeding is nu van Biobizz,en ook gebruik ik vloeibare Guano erbij,ben in dat hok gestart ook de eerste drie weken met Co² tabs,de resultaten hiervan zijn nog merkbaar beter,daarom denk ik wel zeker dat ik voor mezelf de ideale voedingscocktail heb gevonden,dat de schimmels en de bacto werkt is zeker wel een feit,dit in combinatie met de juiste voeding heeft in dat hok een ideale wereld voor me geopend,waar het in het verleden met de chemische voeding al mooi liep,is deze ronde in dit hok:http://www.wietforum.nl/index.php?showtopic=16097 al mijn verwachtingen aan het overstijgen!Hiervoor dan ook dank aan sannie voor het testen van de bacto en de schimmels en de voeding!Enkel met de voeding kan het nog beter in mijn inziens... :rofl

Ik ga inderdaad bak per bak oogsten,alles moet afgerijpt zijn,zeker om een homogene rooktest te kunnen houden...

Edited by rataplan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dus als voeding alleen maar bacto, 1 soort biovoeding en guano. Wij gebruiken op het moment 6 verschillende organische voedingen in verschillende fase van de groei/bloei.

Lijkt me dat het ook wat geld bespaard, of is die bacto en guano erg duur?

Share this post


Link to post
Share on other sites

en dan hier de juiste resultaten na het drogen...

Bak 3,de half organisch/chemisch gevoede bak ,bracht 389 grammetjes op...

Bak 2,de volledig chemisch gevoede bak, bracht 302 grammetjes op...

Bak 1,de volledig organisch gevoede bak,bracht 407 grammetjes op...

even samentellen 389

302

407

-------

1098 grammetjes droog

ik heb al betere ronden gehad eerlijk gezegd,maar duidenlijk is hier wel bewezen dat de organische voeding in combinatie met de mycor schimmels en bacs een meeropbrengst geeft,het grootste bewijs is mijn ander hokje dat op zijn einde aan het lopen is,mits nog wat kleine aanpassingen aan de voeding en supplementen ga ik daar een topoogst gaan scoren en volledig organisch!Wat betreft de smaak is er zeer duidenlijk een verschil!Organisch gekweekte wiet smaakt zachter,zoeter,en is vooral gewoon lekkerder... :bier

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat licht aan het soort plant tog of niet

want 407 volledig organisch gevoede bak

is tog ook niet veel?

is het een witte soort?

 

maar wel lekker :wOOt waar

 

ziet er zeer smaakelijk uit :bier :D :D

 

 

gr mi laaters

Share this post


Link to post
Share on other sites

zo dat is geen misselijke opbrengst rataplan, en welke voeding gebruikte je ookalweer? en gebruikte je nou ook een biologische booster dan? of gewoon alleen groei en bloei bio voeding?

Share this post


Link to post
Share on other sites

de 3 bakken staan onder 3x 400 watt hps sorry mij fout

mijn excuus hier voor ik dacht echt 3 keer 600 was :smoke

 

dan is het zeer goed ;) :bier :D :D

 

geweldig zo test ronde je hebt mij daar nou duidelijk mee

over tuigt gr mi laaters

 

i love organiche :wOOt :( :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

thanks guys,deze ronde gaf ik 1 component bio voeding...

Daarbij is dit topic afgelopen....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goed gedaan rataplan :bier

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie testronde met een leuk resultaat en een hele mooie opbrengst!

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooi resultaat rateplan :smoke

 

je hebt bewezen dat organische voeding het beste is wat jeje dames kunt geven.

100 gram verschil per lamp is wel heelveel tussen de 2 voedingen.

ik vind het jammer dat ik nog chemische voeding geef aan mn plantjes :bier

 

mzzls pitt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Misschien een domme vraag (al schijnen domme vragen niet te bestaan of je moet iets niet goed hebben gelezen.. :smoke ):

Waarom heb je voor 3 keer 400 watt gekozen?

Is het een persoonlijke voorkeur of gebruik je liever niet zoveel watt voor de veiligheid of de controle?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Misschien een domme vraag (al schijnen domme vragen niet te bestaan of je moet iets niet goed hebben gelezen.. :( ):

 

Als je goed had gelezen had je gezien dat dit topic al bijna 1,5 jaar geleden is afgesloten.. en dat de topicstarter al geruime tijd niet meer actief is op het forum.. :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites
Als je goed had gelezen had je gezien dat dit topic al bijna 1,5 jaar geleden is afgesloten.. en dat de topicstarter al geruime tijd niet meer actief is op het forum.. :verrygood
Ok, thnx. Bij veel berichten in 1 topic lees ik nogal selectief.. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

:o :verrygood ;) danmm zag weer een topic van onze ouwe rata boven aan staan dacht dat die weer terug was maar niet dus :lol:

 

jammer B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

rataplan super topic zoals altijd

 

alleen waarom zij er fotos weg uit je topic

 

waarom zet je ze niet in je wietforum gallerij?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...