Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
The Seeker

Fitness & Blowen

Recommended Posts

Nou de titel zegt het al. Misschien een rare vraag maar kan nix vinden op het internet. Ik ben dus sinds kort begonnen met fitness en het bevalt me wel. Ga 5 dagen in de week zo'n 2 uur per dag. Nu volg ik ook zo'n eiwit dieet zodat ik zoveel mogelijk spiermassa kan opbouwen. Ik blow echter wel 2 jointjes per dag. Nu is mijn vraag belemmert het blowen de aanmaak van nieuwe spiermassa? Heeft het uberhaubt er wel invloed op? Zou fijn zijn als iemand me dit eens keer zou kunnen beantwoorden.

 

Bvd,

 

Gr, Seeker

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nope. Het verlaagt het testosterone gehalte misschien wel, maar das te verwaarlozen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nope, maar 2 uur trainen per dag is wel erg veel :S

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nope, maar 2 uur trainen per dag is wel erg veel :S

 

The seeker is dan ook mad breed!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou zo breed ook weer niet anders hoefde hij niet zoveel te trainen :verrygood

Rook maar fijn verder Seeker .

Je zou wiet een keer moeten eten en dan trainen ,dat wekt vlgens mij heel goed :D :D

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites
vergeet niet soms rust te houden!

Precies.

 

Je spieren worden tijdens de training alleen maar afgebroken/beschadigd, en in rustperiode weer opgebouwd.

 

De rust is ongeloofelijk (en vaak overzien) belangrijk voor je training, zorg ook dat je genoeg slaap krijgt, en train nooit dezelfde spiergroepen zonder daartussen voldoende rust ( voor echt zware anaerobe training, is enkele dagen rust per spiergroep nodig).

 

(hoogtwaarschijnlijk weet je dit al, maar toch gaan veel mensen zware gewichtstraining doen van dezelfde spiergroepen zonder rust te nemen, hierbij breek je op den duur alleen maar spiermassa af en gain je niks.)

 

Het is zeker mogelijk om te smoken, en toch te trainen, maar of het echt bevorderlijk is?..

Je moet in je hoofd houden dat 2 blowtjes per dag gelijk staat aan 12-14 sigaretten per dag (zonder naar de cannabinoids te kijken, en wat dit voor effect heeft op je training en spieropbouw.)

Maar je moet afwegen wat je belangrijker vind...je gezondheid en prestatie, of die 2 jointjes per dag.....

 

 

Ik smoke maar 1 keer per week maximaal om deze rede.

Edited by Icarus

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo wat een reacties! ;)

 

Nou zo breed ook weer niet anders hoefde hij niet zoveel te trainen

Rook maar fijn verder Seeker .

Je zou wiet een keer moeten eten en dan trainen ,dat wekt vlgens mij heel goed

Buble

 

Hehe voel jij je wel helemaal lekker :j

Ik moet er niet aan denken hehe. Word je volgends mij goed ziek van.

 

The seeker is dan ook mad breed!

 

Hehe dat zeg jij :verrygood

Nou breed zou ik me nog niet noemen maar mag zeker niet klagen. Ben pas 22 dus heb nog veel tijd om er aan te werken :D

 

Je spieren worden tijdens de training alleen maar afgebroken/beschadigd, en in rustperiode weer opgebouwd.

 

De rust is ongeloofelijk (en vaak overzien) belangrijk voor je training, zorg ook dat je genoeg slaap krijgt, en train nooit dezelfde spiergroepen zonder daartussen voldoende rust ( voor echt zware anaerobe training, is enkele dagen rust per spiergroep nodig).

 

(hoogtwaarschijnlijk weet je dit al, maar toch gaan veel mensen zware gewichtstraining doen van dezelfde spiergroepen zonder rust te nemen, hierbij breek je op den duur alleen maar spiermassa af en gain je niks.)

 

Het is zeker mogelijk om te smoken, en toch te trainen, maar of het echt bevorderlijk is?..

Je moet in je hoofd houden dat 2 blowtjes per dag gelijk staat aan 12-14 sigaretten per dag (zonder naar de cannabinoids te kijken, en wat dit voor effect heeft op je training en spieropbouw.)

Maar je moet afwegen wat je belangrijker vind...je gezondheid en prestatie, of die 2 jointjes per dag.....

 

 

Ik smoke maar 1 keer per week maximaal om deze rede.

 

Weet ook dat goede rust belangrijk is. Ben ook niet meteen begonnen met 5x2uur trainen per week. Heb ik ook langzaam opgebouwd. Ik wissel daarnaast ook spieren af zeg maar. Doe bij 1 dag powercardio met vooral de biceps en borstspieren. Andere dag weer de buik en been spieren. Dan weer biceps etc etc. Ik zie ook wel resultaten maar vroeg me toch af of het veel uitmaakte. Ik bedoel het is toch jammer dan als het blowen je dan ook weer afremt bij het aanbouwen van spiermassa. Heeft iemand misschien informatie kunnen vinden hierover op het internet? Zou toch zeker een moeilijke keuze voor me worden mocht het echt waar zijn. Waar heb je deze info vandaan?

 

Iedereen bedankt voor de snelle reacties :D

 

Gr, Seeker

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo,

 

eerst en vooral is het volgens mij niet al te slim om borst met biceps te trainen, omdat je dan de dag daarna hoogstwaarschijnlijk rug met triceps traint. En aangezien de borst ook zeer belastend is op de tricep, en rug op de bicep, geef je geen van beide genoeg rust. en zoals eerder gezegd in deze topic: RUST IS HEEL BELANGRIJK. Het is altijd beter om borst met tricep te trainen, en rug met bicep (volgens mij).

 

Ikzelf ben al 7 jaar bezig en rook al langer dan dat. Ik zorg er gewoon altijd voor dat ik tenminste 4 uur voor de training niet rook (daarna zoveel je wil) :D dit simpelweg om het feit dat je nuchter beter traint en ik heb al ondervonden dat als ik stoned ga trainen het lijkt alsof ik smaller buiten ga als ik ben binnengekomen in de gym. (dus beter niet doen)

Wat volgens mij een voordeel is, is dat je als blower vrijwel geen vet hebt en je vrij snel kurkdroog staat.

In ieder geval veel succes ermee!!!

 

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

hmm volgens mij ben je verkeerd bezig 5X in de week das te veel en zeker zoals jij op heeft dat je traint.

als je 5 maal traint in de week kan je maar 1 spiergroep met een keer trainen benen de ene dag armen de andere dag borst rug.

 

en waarom zouw je van weed eten ziek worden spacecake nog nooit van gehoord?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik train al 15 maanden 4x in de week, en blowen kan geen kwaad. Ik heb zelfs het idee dat de 'na-effecten' zoals blowen minder worden, zoals het moe zijn enzo. Kan alleen maar goed zijn!

 

Blowen tijdens het trainen? 1 Keer gedaan, ik kon ontzettend veel trainen zonder pijn te voelen (niet verstandig aldus), maar guess what? Precies op die ene dag loopt een cameraploeg te filmen hoe ik met knalrode ogen zit te trainen :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...