Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
EsmeraldaNuevacita

Welksoort ?

Recommended Posts

Hallo,

 

Ik heb de keuze uit meerdere soorten klonen maar ik wil iets waar ik niet mee hoef te sjouwen.

Mijn afnemer wil iets wat andere niet hebben, nu heeft hij het over Haze en NL maar die zijn best wel moeilijk te krijgen.

 

Daarnaast wil ik er maar 52 ....ik wil op grote potten en een continue systeem opzetten.

Het wordt een volle bak maar met potten

 

Voordat ik een keuze maak wacht ik even af wat jullie vinden en jullie ervaringen zijn ..

 

De afnemer zoekt iets raszuivers ...

Ik heb ook eisen, geen zaad, gewoon met klonen.

 

NLX?

PP?

Haze?

Skunk ?

 

Mijn ervaring als knipster is dat de opbrengsten eerder vasthagen aan de kweker en omstandigheden dan het soort.

 

Ik hoor het graag ..

 

Esmie

Share this post


Link to post
Share on other sites

je wil iets wat andere niet hebben in stekvorm , dat is nogal tegenstrijdig ! He taantal rassen dat je in stekvorm kunt krijgen zal niet groot zijn ben ik bang ,en ook niet bijzonder. Haze stekken , lijken mij helemaal lastig te vinden. Of zelf gaan stekken !

Share this post


Link to post
Share on other sites

een haze met een hoge opbrengst, mmm... ik zou voor haze special van kc brains gaan. de zaadjes zijn zeer laag geprijsd, dus als je een paar pakjes aankoopt vind je zeker een stekkenkanon met een unieke smaak. ze hebben ook een kortere bloei als veel andere hazes.

 

succes.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haze stekken zijn idd nauwelijks te vinden, omdat er weinig vraag naar is. Het is ook wel logisch, want een broodkweker zit niet te wachten op een plant die 12 weken bloeit en qua gewicht minder opbrengt dan een ander ras in 9 weken. De prijs moet dan wel erg goed zijn om dat verschil te compenseren.

 

Kan die afnemer geen stekken voor je regelen? Hij heeft vast meer contacten dan jij.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waar maak je dat uit op Jan de Ripper ??

 

'Het is ook wel logisch, want een broodkweker zit niet te wachten op een plant die 12 weken bloeit en qua gewicht minder opbrengt dan een ander ras in 9 weken.'

 

Ik haal met een Haze (12 weken) dezelfde hoeveelheid dan een 'PP' kweker.

De prijs ligt ook een eurie hoger dan van die 'PP' kwekers :D

 

Als je om de 4 weken kunt oogsten (3 hokjes) dan rolt alles heel gemakkelijk hoor :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
MAAR een euro meer voor haze? dan word je bestolen....

 

precieze prijzen behoren niet op het forum Jopie :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...