Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
nederwierie

Zware Shag Joint

Recommended Posts

zijn hier nog mensen die met zware shag :D hun joints draaien,en dan in t speciaal met gruis?ik draai ze alleen met zware shag gruis.weinig gruis,veeeeel wiet.misschien een vaag topic :whistling ,maar iedereen vindt raar genoeg mijn joints altyd t puurst smaken :D ,terwijl hun joints met halfzwaar of sigaret te veel naar :P tabak smaken.

 

nogmaals,een vaag topic,maar misschien brengt dit wat leven in de brouwery :whistling ,en een topic extra,want het is rustig de laatste week,valt me op. :P

Edited by lee

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik draai ook vaak blows met shag. Maar niet per se zware shag en al helemaal niet met het gruis daarvan :D. Dusja.. wel een beetje een rare gewoonte :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik vind joints met shag echt niet te roken :D ,ook niet met sigaret :verrygood .de reden daarvan is dat ik dan tabak proef in mn joint.echt,probeer t maar eens met gruis,je zal proeven dat je meer wiet proeft.ik wou dat ze pakjes gruis verkochten,dan hadden ze aan mij een goeie klant,gruis heeft geen smaak,en zeg nou zelf;wil je liever tabak :D in je joint proeven dan wiet? :j nee toch?wel effe leren draaien met gruis,gewoon 1/6 gruis,en 5/6 wiet.en binnenste buiten,anders kryg je een branhoutvloei jointje ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik smoke me joint altijd met een centimeter tabak! :D vind het persoonlijk wat scherper w0rden dan! En hoesten wat ik dan doe :verrygood :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

als je toch maar 1/6 gruis in je joint doet, waarom doe je dan de moeite?

draai dan gewoon een pure zou ik zeggen, heb je straks ook geen nicotine verslaving op je dak.

 

 

Je kan ook de geur en smaak wat verminderen ( en wat teer en nicotine verwijderen) door je tabak even te roosteren...

 

Ik smoke me joint altijd met een centimeter tabak! thumbsupsmileyanim.gif vind het persoonlijk wat scherper w0rden dan! En hoesten wat ik dan doe lol.gif smoke.gif

 

Waarom zou je in echt een scherpere joint willen? :D , voelt alleen maar kut.

Zo smooth mogelijk voor mij graag :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

De enigste reden dat ik nog met tabak draai is omdat ik me 'dood' ga hoesten bij puur. Is nooit over gegaan :D Alleen een klein beetje verminderd ...

 

Best jammer, want ik vind de effecten van puur veel beter ... Maar het hoesten is het niet waard ... Ik kan na 9 a 10 hijzen zelfs niet meer hijzen.

 

Tevens draai ik ook weleens jointjes met zware tabak ... Gewoon zoveel mogelijk wiet erin en dan een laagje zware shag onderop, ik heb het idee minder/niet te hoesten als ik mijn jointjes met zware shag draai (????).

Edited by SnipedDragon

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probeer een keer geroosterde tabak. Perfect voor een joint, zo is de smaak nóg puurder dan met gruis. En zijn de meeste schadelijke stoffen er ook al deels uit, als teer e.d.

Smaakt best lekker, wel apart. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat wist ik nog niet,als je je tabak roostert dat je joint puurder gaat smaken.ik ga dit ook zeker proberen,bedankt voor deze tip,mensen!! :D :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
als je toch maar 1/6 gruis in je joint doet, waarom doe je dan de moeite?

draai dan gewoon een pure zou ik zeggen, heb je straks ook geen nicotine verslaving op je dak.

 

 

Je kan ook de geur en smaak wat verminderen ( en wat teer en nicotine verwijderen) door je tabak even te roosteren...

 

Ik smoke me joint altijd met een centimeter tabak! thumbsupsmileyanim.gif vind het persoonlijk wat scherper w0rden dan! En hoesten wat ik dan doe lol.gif smoke.gif

 

Waarom zou je in echt een scherpere joint willen? :D , voelt alleen maar kut.

Zo smooth mogelijk voor mij graag :D

 

IS tog mijn mening! :verrygood verslaaf aan nicotine ben ik togh al!

 

En een lekkere scherpe joint vind ik gew0on perfect! ;) het sMoked "Tiet" lekKer :j

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoe rooster je je tabak precies? :D

 

Ik ben gestopt met het roken van tabak en probeer ook nogal te minderen met blowen. Om die reden zie ik een pure dus niet zitten, want dan worden ze zó dun dat je alleen nog maar vloei proeft. (ja, ik draai binnenstebuiten) Nou heb ik van die kruidenmelange, maar dat spul is echt ranzig en bovendien komen er bij de verbranding ontzettend veel bijproducten vrij (behalve nicotine dan) waardoor het ook niet lekker rookt.

 

Dus heb ik zojuist toch maar weer een pakje sigaretten aangeschaft, enkel bedoeld voor wat droge shag bij de tip en een héél klein beetje door de wiet om hem niet continu uit te laten gaan of te moeten hijsen als een debiel om dit te voorkomen. Als ik deze tabak dus kan 'bewerken' waardoor de tabaksmaak gedeeltelijk verdwijnt en er wat nicotine uitgaat zou ik graag horen hoe...

 

In de tussentijd ben ik aan het sparen voor een goede vaporizer. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hoe rooster je je tabak precies? :D

 

Ik ben gestopt met het roken van tabak en probeer ook nogal te minderen met blowen. Om die reden zie ik een pure dus niet zitten, want dan worden ze zó dun dat je alleen nog maar vloei proeft. (ja, ik draai binnenstebuiten) Nou heb ik van die kruidenmelange, maar dat spul is echt ranzig en bovendien komen er bij de verbranding ontzettend veel bijproducten vrij (behalve nicotine dan) waardoor het ook niet lekker rookt.

 

Dus heb ik zojuist toch maar weer een pakje sigaretten aangeschaft, enkel bedoeld voor wat droge shag bij de tip en een héél klein beetje door de wiet om hem niet continu uit te laten gaan of te moeten hijsen als een debiel om dit te voorkomen. Als ik deze tabak dus kan 'bewerken' waardoor de tabaksmaak gedeeltelijk verdwijnt en er wat nicotine uitgaat zou ik graag horen hoe...

 

In de tussentijd ben ik aan het sparen voor een goede vaporizer. :verrygood

 

lekker geroosterde tabaks-joint is als volgt , pak een stuk aluminiumfolie van ongeveer 25 bij 25 cm vouw dit dubbel en

om je longdrink glas heen (bodem van je glas) .

 

tot je een klein bekertje krijgt van 10 cm hoog , shag erin van de hoeveelheid wat je in de joint gaat leggen

aansteker er onder en de onderkant verwarmen .

 

let op , niet verbranden voorzichtig zodat er net rook (damp afkomt) .

 

dan is het klaar voor gebruik :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Doe dit vooral niet te lang, als de tabak verbrand smaakt het echt kut.

 

Sommige mensen gebruiken hier geen aluminiumfolie voor, maar houden gewoon hun aansteker onder een sigaret...

Snellere, maar minder efficiente methode.

 

Moet je voor de grap eens ruiken aan de damp die van de roosterende tabak afkomt :D , ben blij dat ik dat niet elke keer in mijn longen krijg!

Share this post


Link to post
Share on other sites

hmz Ik rook zelf zware van Nelle (pittige shag zoals nu op de pakjes vermeld staat). Zware shag in joints vind ik maar nix. Hoe weinig ik er ook in gooi, ik wordt gewoon misselijk van de nicotine! Vind het persoonlijk maar smerig, maar een normale zware is altijd lekker :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

tabak roosteren door de vlam onder de sigaret te houden is haast niet te doen, Pak gewoon een glas, vouw er aliminiumfolie omheen, haal het glas weg en je hebt een mooi kuipje.

Leg hier je tabak in en houd ongeveer 20 sec. de vlam onder het kuipje.

Als het goed is zie je rook van de tabak afkomen zonder dat het verbrandt.

Herhaal dit proces zo'n 5 keer en je hebt heerlijke tabak waar ook veel schadelijke stoffen als teer deels zijn verwijderd.

:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb idd ook goeie ervaringen met tabak roosteren. Ik heb het wel onder de afzuigkap gedaan want het meurt echt keihard! :D

Je joint wordt wel veeeel lekkerder, puurder. :D Maar ik vraag me af in hoeverre de schadelijke stoffen verdwenen zijn. Er zullen genoeg stoffen 'vast' zitten in tabak die alleen maar vrijkomen bij verbranding. Als je geroosterd hebt, heb je nog steeds plantenmateriaal en dat kan nooit goed voor je zijn om dat te roken. Niet dat het me echt boeit, maar ik ben gewoon benieuwd. Misschien voor later als ik niet meer wil roken.

 

Mzzls :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

kbedoel, wil je geen schadelijke stoffen binnen, rook dan niet :D

er zijn wel mindere slechte stoffen aanwezig, ik heb al vaak tabak geroosterd, het is echt aan te raden, wel een apart smaakje :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hoe rooster je je tabak precies? :D

 

In de tussentijd ben ik aan het sparen voor een goede vaporizer. ;)

 

 

@ Mad, wat vind jij nu een goede vaporizer?

ik moet ook dringend met tabak kappen, :verrygood

die van evert vind ik nogal breekbaar en ook een gigantisch apparaat,

de vulcano is best lekker, zo een zak leegslurpen heeft wel wat, helaas is ie verschrikkelijk duur en wat moet je buitenhuis,

de vapir lijkt me een handig ding, maar hier vraag ik me bij af of ie wel alles uit je wiet haalt

had misschien beter een topic geopend met al deze vragen, ventileer dus hier maar jullie meningen en ervaringen :D

grtz ganjajan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die geroosterde tabak scheelt wel inderdaad ja, alleen kreeg ik bijna ruzie omdat iemand dacht dat ik weer was begonnen met roken. Roosteren onder de afzuigkap dus! :D

 

@Ganjajan: Ik heb van horen zeggen dat die Volcano toch wel zo ongeveer de beste is, helaas is 'ie gruwelijk duur. Verdamper werkt ook goed ja, maar helaas ook zo gigagroot en inderdaad breekbaar.

 

Die Vapir schijnt het niet zo geweldig te doen als de Volcano en de Verdamper, maar het is qua prijs/kwaliteit misschien een redelijke optie. Ik heb er zelf nog weinig ervaring mee, maar merk nu ik gestopt ben met tabak hoe zwaar die rook eigenlijk is en wil daarom zeker overstappen op vaporizen. Als er iemand meer info heeft hou ik me graag aanbevolen... :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Die geroosterde tabak scheelt wel inderdaad ja, alleen kreeg ik bijna ruzie omdat iemand dacht dat ik weer was begonnen met roken. Roosteren onder de afzuigkap dus! :verrygood

 

@Ganjajan: Ik heb van horen zeggen dat die Volcano toch wel zo ongeveer de beste is, helaas is 'ie gruwelijk duur. Verdamper werkt ook goed ja, maar helaas ook zo gigagroot en inderdaad breekbaar.

 

Die Vapir schijnt het niet zo geweldig te doen als de Volcano en de Verdamper, maar het is qua prijs/kwaliteit misschien een redelijke optie. Ik heb er zelf nog weinig ervaring mee, maar merk nu ik gestopt ben met tabak hoe zwaar die rook eigenlijk is en wil daarom zeker overstappen op vaporizen. Als er iemand meer info heeft hou ik me graag aanbevolen... :D

een kennis van mij haalt :D de onderkant van een 100 watt gloeilamp er af,daar gooit ie zn wiet in,op de onderkant heeft ie een buisje om te inhaleren,en een gaatje voor de vacuum.een vlasmmetje er onder,en roken.moet wel met een gloeilamp die helder is,dus geen een met witte verf aan de binnenkant,rookt niet zo lekker en gezond....

Share this post


Link to post
Share on other sites

een kennis van mij haalt :D de onderkant van een 100 watt gloeilamp er af,daar gooit ie zn wiet in,op de onderkant heeft ie een buisje om te inhaleren,en een gaatje voor de vacuum.een vlasmmetje er onder,en roken.moet wel met een gloeilamp die helder is,dus geen een met witte verf aan de binnenkant,rookt niet zo lekker en gezond....

 

kan je beter een bubble aanschaffen voor amper 10euries is een stuk veiliger en minder breekbaar, helaas kan het resultaat niet tippen aan een vaporizer :D

grtzz ganjajan

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik wist niet dat die dingen maar 10 euro kostten,nee,dan kan je beter 10 euro voor zo''n ding uitgeven ipv een gloeilamp prepareren :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...