Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

chilltyperiod

Rotterdamse Coffeeshops

Recommended Posts

Edit onnodig quoten zie hier : hoe te quoten

 

Nemo is uiteraard mijn nummer 1. Anders is ook de Reever of de Sky High een aanrader. Maar de Nemo blijft voor mij de shop om lekker neer te ploffen in een lounge-seat en een lekker Power Plantje te roken ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ga deze week om een paar stukjes hash.

 

iemand die me een shop(s) kan aan raden waar de hash goed is?

 

mvg

Share this post


Link to post
Share on other sites

schiedam is beter joh ;)

 

freddy,s fat cat of fat freddy,s cat :D

en nog een ben de naam vergeten smal straatje vlaardingen dacht ik of schiedam:P

 

 

grtz kingkroon

Share this post


Link to post
Share on other sites

Op dit moment(al 2 weken trouwens) hebben ze bij de countdown rdam zuid hele goede''Cheese''.

10 euro de gram maar zn geld waard,geen rommel maar een goed zuivere cheese.

 

De smaak lijkt net zoete kaas,qua cannabis smaak.

Ik herken de smaak van 15 jaar geleden ,super zoet en erg goed effect.

Controleerbaar net tegen het echte high zijn in zeg maar.

inspiraties,lachkicks,echt een goede sativa soort merk ik aan het effect,

licht indica misschien om het knetter high effect iets te dempen.

 

Gewoon knetter maar toch bij de les blijven,

een heel goed effect.

 

Deze kan ik op dit moment wel aanraden voor degene die goede wiet zoeken in rotterdam.

 

@kingkroon,

dat smalle straatje kan niet anders dan de bull zijn,aan de vetteoordskade vlaardingen,

de eerste zijstraat van links vanaf de westhavenkade als je het station uit loopt.

achter die stinkende haring fabriek :(

Daar hebben ze vaak wel goede wietjes,(de duurdere soortjes dan)een stuk verder lopen(hoogstraat ofzo)zit ''het spiegelbeeld''.

Ik was daar 3 maanden terug nog na jaren lang niet geweest,en ik moet zeggen dat de wiet wel zuiver was.

Amnesia haze was de soort die ik kocht en die was echt lekker.

 

Wel hoge prijzen maar de wiet is zeker niet slecht daar.

 

Nw

Share this post


Link to post
Share on other sites

Omdat Hellevoetsluis en het Barbiertje soms op mijn route naar huis legt dacht ik,

2 weken en 4 weken geleden was het al bitter slechte crapwiet die ook echt versneden lijkt dus het zal nu de 3de keer wel normaal zijn.

 

Fout..........

Ik mocht blij zijn dat ik van die ouwe chagrijn wat wiet soortjes mocht zien en het zag er niet uit wat een rommel.

Dus dan nam ik een 2 gram haze van 10 euro per gram en kom er nu net achter dat ik dit keer dus echt opgelicht ben.

 

Deze haze van 10 euro de gram waar van je kwaliteit mag verwachten is dus zo te zien eerst in de welbekende douche met stoom gelegen,zeik en zeik nat.

Dat een shop dat durft te verkopen is in mijn ogen redelijk asociaal.

 

Wat een kUdT wiet hebben ze daar in het Barbiertje zeg en wat is die ouwe vrolijk.

(Die dames zijn tenminste relax,die ouwe totaal niet)

Stoom natte wiet verkopen voor 10 euro de gram met de woorden dat het super goede wiet is,

rare wan praktijken.(een partij in een douche hangen met hete kraan aan zodat het vocht in de wiet trekt=meer gewicht)

Droog blijft er maar minder dan een halve gram over van een tientje en die haze is zelfs al bagger kwalitiet.

 

Wat heb ik een medelijden met de mensen die daar wel moeten kopen,

ik hoop voor hun dat er goede huisdealers zijn in Hellevoet.

wat een ellende wiet zeg.....Daar gaat mijn zuur verdiende 20 euro voor jan '''''',of het niks is.

 

Sorry voor de harde woorden maar ik moest dit even van me afschrijven.

Ik kom daar nooit,maar dan ook nooit meer, dit keer zijn ze echt te ver gegaan.

Ik ben er ook echt ziek van, het voelt niet goed om belazerd te worden,

net of ik niet weet wat echte wiet is na ruim 20 jaar rook en kweek ervaringen.

 

Ook voor de belgen waar het Barbiertje op de kortse route legt,

rij liever 20 minuten verder naar rotterdam(n57 naar n15-a15) want in Hellevoet kan je beter je geld weg gooien dan heb je er meer plezier van als dat je daar wiet koopt.

Share this post


Link to post
Share on other sites
schiedam is beter joh :head_hurts_kr:

 

freddy,s fat cat of fat freddy,s cat <_<

en nog een ben de naam vergeten smal straatje vlaardingen dacht ik of schiedam:P

 

 

grtz kingkroon

 

Schiedam... aller slechtse wiet uit de regio amnesia haze voor 13 euro per gram verkopen en alles smaakt naar stront

Share this post


Link to post
Share on other sites

7-up is een drama-shop

Vervelend vies ventje voor de deur loopt je gelijk lastig te vallen als je nog geen seconde geparkeerd staat dat je je motor uit moet doen.

Als je ff een muziekje op wil zetten in de auto komt ie gelijk op je af gerend omdat hij denkt dat je een jointje voor de deur aan het draaien bent.

 

En de wiet is ook stervens duur en niet te verkneukelen

Ze hebben 1 maandje goeie bubbeols gehad maar die zijn ze ook weer kwijt.

Ken je beter naar de overkant lopen lekker naar de London!(maar das ook niet veel)

 

Nee in rotjeknor ken je het beter zelf laten groeien anders is het niet veel soeps. Of je betaald je helemaal scheel voor bruine stront in een zakkie wat ze amnesia amg gold noemen bijv. (spoenk schiedam)

 

Nou jongens jullie hebben het lekker voor mekaar in rotterdam! :head_hurts_kr:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ nederwierie:

 

 

Yep! Ik had deze shop nog niet voorbij zien komen en dat is toch echt de beste van zuid op dit moment :verrygood

Alle soorten nederwiet 7 euro een gram en de haze soorten 10 euro geloof ik!

De bubblegum is op dit moment "de" wiet die het heel goed doet!

 

Dus mensen, als je in rotterdam-zuid bent op zoek ben naar een lekkere :whistling gewoon naar "countdown" gaan is vlakbij de pleinweg!

 

Greetz Cw

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wolphaertsbocht 281 Rotterdam <- adres coffeeshop

 

ik moet de laatste drie weken elke week aan dezelfde straat in Rotterdam spullen uit Friesland afleveren. Morgen moet ik hopelijk weer heen dan ga ik even naar de Countdown

Gisteren was ik in Amsterdam en de wiet gaat daar ook achteruit en de prijzen gaan omhoog.

Greenhouse wietjes zijn binnen een half jaar gemiddeld een euro duurder geworden

Share this post


Link to post
Share on other sites

De countdown is niet verkeerd,

daar koop ik altijd de bubblegum.

Die is vaak wel ok, of de ''haze gruis''.'

Vooral die haze gruis kan wel eens keihard high aankomen,6,50 de gram.

Of de''Cheese'',die is ook vaak errug lekker met een goed high/stoned effect.

 

Maar tegenwoordig rij ik wat vaker naar de''out of time''op de nieuwe binnenweg.

7 euro de gram voor de ''puur organische''skunk,

deze vind ik echt lekker en een goed effect zoals het hoort.

Een goed wietje, lekker in de thc en schoon.

Daar hebben ze meerdere soortjes maar die heb ik nog niet getest maar ik denk dat die ook wel goed is.

 

Voor de rest is het goed zoeken in rotterdam om goede wiet te vinden,

maar die 2 shops die ik net noemde daar is de kans wel goed aanwezig dat het goede is.

 

Rookse ;)

Nw

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben gister bij The Countdown geweest.

Goede shop vergeleken met wat ik in Friesland gewend ben.

Friesland is grotendeels rotzooi met veel indica wietjes met prijzen (duur) en kwaliteit (slecht) waar je meestal stijl van achterover slaat, dit is dan ook direct mijn reden waarom ik mijn wiet tegenwoordig in de randstad koop.

 

Gelukkig was er genoeg haze voor mij:

Super silver haze, mexican haze, super haze, amnesia haze mako haze en haze gruis voor 6.50.

Ik heb van alles wat meegenomen en het rookt heerlijk weg.

 

Thanks voor de tip, ik vind dit de beste shop die ik heb meegemaakt kwa prijs en kwaliteit.

Alle hazen zijn 10 of 12 euro p/g en de kwaliteit is hetzelfde als ik in amsterdam gewend ben maar dan is amsterdam coffeeshop veel duurder p/g.

Barneys Farm, dampkring enz vind ik ook goed maar de prijzen zijn ongelovelijk duur (gemidd 15 euro voor een sativa p/g), maarja dit is gelukkig rotterdam en geen amsterdam voor toeristen.

 

 

Groeten

 

Piet

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo allemaal,

 

Rook al een poos hash, maar ben de ''doorsnee'' polm na vele jaren roken wel zat. Weet iemand goeie hashshops? ben niet echt fan van zwarte hash tenzij het een nepalitan temple bal is, maar die zijn bijna tot niet te vinden.

Ook kan ik een goeie marokaanse waarderen, alleen bij deze is het ook weer zo, een echte marokaanse hash is lastig tot niet te vinden. Nederlandse hash (polm) ben ik een beetje op uitgekeken tenzij de prijs kwaliteit gewoon goed is vind ik het prima voor tussendoor beetje te paffen.

 

Graag tips waar ik de eckte eckte kan vinden!!!!

 

Bedankt alvast :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben nu 3 x langs een shop geweest,

ik weet de naam niet maar als je Metro station Maashaven uit loopt, (Rotterdam zuid)

en de trambaan volgt 50 meter ver zie je een bord met de naam''Coffeeshop''.

(Naast een restaurant, daar dus niet binnen lopen. Precies daar naast)

 

Deze tip kreeg ik van een kennis van me die zei dat ze daar goede Bubblegum hadden voor 7 euro de gram.

Of dit klopt weet ik zelf niet, maar ze hadden op het moment geen Bubblegum.

Wel een ander soortje en ik moet zeggen, dat het echt goede wiet is.

 

Wiet die je in je binnenzak doet en waar geen aftershave tegenop kan hoe erg dat aroma rond je heen hangt :verrygood

Zoals het hoort, wiet die dwars door het zakje komt en zijn weg naar de open lucht zoekt wat resulteert in dat mensen van 3 meter je wietzakje kunnen ruiken. Perfecte wiet.

Wiet die je in je warme huiskamer rookt en het zoete aroma ruikt in een kouder vertrek zoals de gang.

oldskool.

 

Ze hebben Thai, Haze soorten, Hasj soorten, en Indica soortjes voor een normale prijs voor deze tijd.

 

Deze shop kan ik wel aanraden voor Rotterdamse rokers,

 

 

Ook nog steeds de ''Out of time ''op de nieuwe binnenweg(einde tegen delfsthaven aan tram 4)

Die hebben vaak ''Skunk A''wat betekent organisch gekweekt.

Ik had laatst een 10tje gehaald en 2 blows er van gerookt tot ik in slaap viel tot 4 uur smorgens op de bank.

Ik wist bijna niet meer hoe ik op de bank zelf kwam dus die wiet is in mijn ogen erg goed.

Zon effect van een half zakje hoewel de dag zelf ook een drukke dag was, deze wiet was een ware afkoeler.

 

De out of time staat dus ook op mn lijst van Rotterdamse shops die ook nog wat zuivers verkopen in deze tijden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

gisteren weer bij de coffeeshop bij maashaven gehaald maar het was dit keer een groot verschil.

In zowel gewicht wat opeens een stuk minder was en de kwaliteit waar zelfs hele dunne katteharen door zaten.

 

Jammer, weer een shop die wel goede wiet heeft maar het gebruikt als lokkertje om na de keren erna minder gewicht en minder goede wiet te kunnen verkopen.

 

Zonde, er blijven weinig shops meer over.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De laatste 2 keer ben ik weer naar de coffeeshop bij maashaven geweest.

Ik heb de hasj soort''Diamant''gekocht, dit is naar zover ik kan proeven een goede super polm.

Smelt bijna tussen je vingers, witte rook,een nette mint smaak en een licht zweverig effect naast het knetter stonede.

8 Euro de gram, zeker geen slechte hasj maar had beter 7 euro gekost.

Dit kost de superpolm daar ook(7 euro)maar die heb ik nog niet getest.

 

Ook een Bubblegum, 8 Euro de gram.

Ik moet zeggen dat ik lang niet meer zulke zuivere Bubble gerookt heb, naar mijn mening top wiet.

Wel 8 euro de gram maar de soort Bubble staat ook per inkoop boven de 5k, dus een logische prijs.

Shops die menen dat voor 7 euro te verkopen moeten wel wat minder in het zakje gooien.

(per 10 euro is 7 per gram 1.45 per gram en bij 8 per gram op 1.25 gram)

 

Bij deze shop blijf ik een tijdje, hoewel ze me die ene keer echt rommel verkocht hebben.

Hier heb ik ze over aangesproken ook, even goede vrienden als ik maar geen geld weg gooi.

Ik denk wel dat je goed op moet passen wat je koopt, goed kijken en goed ruiken wat daar geen probleem is.

 

Trouwens nog een andere zeer goede service die ik eigenlijk nog in geen 1 shop ben tegengekomen is,

dat als je de wiet niet goed vind je het terug kan ruilen voor andere wiet.

Dit vind ik wel exclusief omdat andere shops je raar aan zouden kijken als je het terug brengt voor andere wiet.

 

Een relaxte shop, ik ben er wel tevreden mee.

Share this post


Link to post
Share on other sites

kom regelmatig langs de Sultan op zuid, heeft bubblegum,Haze en white widow voor 7 eurie (haze 7,50 eurie), superpolm,polm,maroc en nog wat, maar vooral de haze is goed de laatste tijd

 

politieagent zette me gelijk apart bij een alcoholcontrole en gelukkig had ik nie gerookt maar de zak rook hij buiten de wagen.

 

De haze is sterk en flink opgefokt maar rookt zacht, flinke high. ww stoned to the bone.

 

Alle andere wiet is prima en word voor je neus gewogen, de superpolm is ook aardig. de shop is een afhaalloket dus binnen word er niet gerookt.

 

Soms voor andere smaak langs de Countdown, deze heeft iets meer keus (indica´ s vanaf 7 to 10 eurie ,WW,PP,K2,Top44 ) maar ook diverse hazen (chocolate haze,Cheese haze) en polm (7 tot 12 eurie).

 

Laatst de cheese haze geprobeerd en deze was apart maar ook bijna op, ga meestal voor de PowerPlant, is goed te roken en niet snel saai.

 

beide shops zitten op zuid

Share this post


Link to post
Share on other sites

FF terugkomen op die haze van de Sultan,

 

halverwege de zak haze bekroop mij toch een gevoel van argwaan.

 

de geur en smaak is zo overweldigend dat dit bijna tegen gaat staan, is dit nog voeding ofzo .........

 

toch maar weer naar de Countdown bubblegum (8 eurie zeer compact en hard) gehaald maar vond na het roken de PP ( 7eurie) lekkerder

 

tis allemaal opgefokt spul en soms denk ik tegenwoordig overal voeding in te proeven, nu maar hopen op het eigen kweekje

 

 

groet

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik kom nooit in coffeshops heb me huis aan huis taxi! :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leuke dit.I

 

k heb ze denk ik ook wel allemaal gehad die ik zie staan en zitten zeker een paar hele goeie tussen.

Wel ook een paar keer gehad dat het ook bij de voor mij goeie shops minder was.

 

Je betaald er soms voor maar dan heb je ook wat.

 

@ nederwierie Die shop die jij bedoelt is de oude highscore van vroeger uit t OUDE NOORDEN dat waren tevens ook de eigenaar van theehuis DIAMOND waar jaren terug de beste maar alleen de beste DIAMOND HASJ te krijgen was.Die werd dicht gegooit en toen zaten ze plots bij me oude adres op de weg ook daar al weer weg. Dit zijn echte marokanen en hebbe echt de beste zooi.

 

Nu is dat ook nog te krijgen jaja mensen die hasj is er nog steeds in noord en je hoef niet meer helamaal naar zuid. In oude noorden vlakbij de afslag crooswijk heb je de soesterdaalsekade 1 rechts zit een theehuis genoemd T ZWAANTJE hebben ze m nog steeds iedere dag en de olie loopt er af.

 

@ oude ketser ahahahahah ik weet exact wat je bedoeld bij de ZEVEN UP ik kom er ook wel eens met die vriendelijke gozer aan de deur.De wiet is vaak minder tegewoordig hebben een tijd inderdaad goeie bubbel gehad en is niet meer als wat ie was.

 

Ik zie wat leuke comments over de TREFPUNT ik kom daar vaak maar zelf vindt de wiet die hij meestal heeft niet oke ruikt vaak allemaal t zelfde en ziet er niet t zelfde uit soort muffe lucht. Hier en daar heeft ie wel een een goeie jackherrer en amnesia haze. Nu is de sfeer daar in tegen echt relaxt lekker klein en niet al te druk hij is wel lastig met je id iedereen maar echt iedereen moet het laten zien bij het raam. Nu zijn ze aan het verbouwen wat wel eens moch want die zaak ziet er niet meer uit na 20 jaar niks te hebbe gedaan.

 

Stukje verder op zit REEFER heeft echt maar heel af en toe iets lekkers en dan ken je alnog maar kiezen ui PP, EDELWEIS, WW,BUBBEL,AMNESIA. En dan is het nog de vraag of het die soorten zijn.

 

Op de binneweg zit SKYHIGH daar hebben ze echt ALTIJD GOEIE BUBBEL en voor de rest meestal een mager pptje en dat soort witsoortjes vaak geen HAZE rook ik nou net graag.

 

SULTAN is ook een aanrader altijd mooie soorten en je krijgt iets voor je geld tevens zijn de prijzen daar heel raar iets minder dan overal.

 

In de wereld straat WITTE DE WIT zit ook een leuke hebben ze ook vaak leuke bubbel daar net om de hoek zit sinds kort weer(oude lachende paus eigenaar) nu genoemd 4thfloor heete vroeger DE POEL kon je nog eens met een dame heen was een mooie zaak. Deze shop heeft egt alle soorte die je maar kan bedenken hebben ze HELE GOEIE BLEUBERRY.

 

Heel vroeger had je echt maar 1 goeie shop in ROTTERDAM EN DAT WAS COFFIESHOP RIF die zit in crooswijk kei goeie K2 en daar stonden de autos vroeger tot aan t eind van de straat. Tegewoordig is het niet meer als wat het was je kan er wel terecht voor leuke wiet maar niet de beste meer.

 

Ik haal mijn wiet nu vaak bij COUNTDOWN op zuid hele goeie K2, BUBBEL, EN HAZE en die hebbe ze altijd wanneer ik kom mooie wiet echt goed van kwaliteit zie en ruik je gewoon gelijk is betaalbaar en zijn nog eens vriendlijke gasten wat wil je nog meer in mij geval echte haze roker.

 

Als ik geen zin heb om 15 min te rijden ga ik naar BELAMY op de kruiskade vlakbij de fenomenale kippoelier COOLMEES altijd lekker na een dikke blow. Betaal je 8 euries voor pp ww bb en een 10euies voor een hazeje.

 

GREETZ

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik hoor goeie zaken over De Stichting, Tuda Fruda,Nemo, Out of Time, Countdown,Huyskamer en nog een paar

welke raden jullie nu feite als beste aan? zou over een maand weekendje in Rotterdam zitten...

top 3, liefst gemotiveerd

Share this post


Link to post
Share on other sites
@kingkroon,

dat smalle straatje kan niet anders dan de bull zijn,aan de vetteoordskade vlaardingen,

de eerste zijstraat van links vanaf de westhavenkade als je het station uit loopt.

achter die stinkende haring fabriek :wacko:

Daar hebben ze vaak wel goede wietjes,(de duurdere soortjes dan)een stuk verder lopen(hoogstraat ofzo)zit ''het spiegelbeeld''.

Ik was daar 3 maanden terug nog na jaren lang niet geweest,en ik moet zeggen dat de wiet wel zuiver was.

Amnesia haze was de soort die ik kocht en die was echt lekker.

 

 

 

haha daar dacht ik ook meteen aan toen ik zach staan in een smal straatje in vlaardingen

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik hoor goeie zaken over De Stichting, Tuda Fruda,Nemo, Out of Time, Countdown,Huyskamer en nog een paar

welke raden jullie nu feite als beste aan? zou over een maand weekendje in Rotterdam zitten...

top 3, liefst gemotiveerd

 

 

Hey

 

hier wou k even op in gaan man zeg ik wou ze er niet bij zetten de shops waar je niet langs hoef te gaan en zie er 1 staan bij jou.

 

Dat is de stichting vind t niet tof die shop af te kraken maar waar voor je geld NO WAY. De soorten die je krijg is echt net een buitewiet ofzo met fcking veel blad op iedere soort hoe ze t voor elkaar krijgen joost mag t weten. De zakjes zelf zien er nog eens niet uit dus ik raad je aan er niet heen te gaan.

 

Tuda opzich wel oke leuke soorten je kijk en praat alleen door 50mm gepansert glas en de wiet zit in afgesloten bakjes dus is maar af wachten hoe die ruikt en is. De prijzen zijn ook best flink.

 

Nemo en out of time zijn zker de moeite waard langs te gaan

 

Nemo heeft wel goeie wietjes grote kaart mooie kwaliteit dus wel waar voor je geld. Staan vaak een lkr wijf achter de bar ook zker een plus punt mooie zaak alleen de sfeer die er hangt niet echt.

 

100 meter verder out of time zker ook langs gaan daar werkte vroeger t vervelende mannetje van de zeven upp waar oude ketser t over had geen probleem dus met parkeren gehe. Wiet daar is ook wel oke vooral die whitewidow de laaste keer dat ik er was vond ik die nog beter dan de amnesia haze die ik er bij had die toch wat sterker in high moet zijn maar dat was die ww dus zker een aanrader. Er binnen zitten zou ik zelf niet doen heel klein ga 50 meter terug richting nemo en je ziet CAFE OUT OF TIME kun je je blowtje roken en een alcholistish drankje benuttigen zover ik weet de enige nog.

 

Rij gewoon naar COUNTDOWN in zuid is de beste. Daar hoef geen motivatie bij al zeg ik zef.

 

Op naar een stonded weekend in Rdam auwe!!!!

 

greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites
Binnenkort met mooi weer ook maar weer eens een dagje naar Scheveningen(op de fiets) en als ik dan toch in de buurt van Den Haag ben gelijk eens kijken voor een wietje, kan iemand mij daar een goeie shop aanbevelen?

 

ik zou een klein stukje doorfietsen naar de stad van den haag.

daar heb je de cremers en dizzy duck. bijde zeeeeer goede shops.

cremers (prinsestraat 84) heeft al meerdere prijzen gewonnen en is geloof ik de enige shop die daar tot 02:00 open is in het weekend,

je wietje haal je in een afhaal ruimte en daarnaast zit hun cafe waar je je blowtje kunt nuttigen met een lekker biertje o.i.d, lekker na zo een fietstocht :wacko:

dizzy duck (trompstraat 210) verkoopt de cupwinnaar bubbles/ww,een ander heel lekker soortje(mijn favoriet) is de skunk berry.

 

 

greetzz

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tuda opzich wel oke leuke soorten je kijk en praat alleen door 50mm gepansert glas en de wiet zit in afgesloten bakjes dus is maar af wachten hoe die ruikt en is. De prijzen zijn ook best flink.

Geen verandering daar dan. :rofl

100 meter verder out of time zker ook langs gaan daar werkte vroeger t vervelende mannetje van de zeven upp waar oude ketser t over had geen probleem dus met parkeren gehe. Wiet daar is ook wel oke vooral die whitewidow de laaste keer dat ik er was vond ik die nog beter dan de amnesia haze die ik er bij had die toch wat sterker in high moet zijn maar dat was die ww dus zker een aanrader. Er binnen zitten zou ik zelf niet doen heel klein ga 50 meter terug richting nemo en je ziet CAFE OUT OF TIME

Cafe Out of Time is niet meer(nostalgie,alles verdwijnt :wacko: ),het heet tegenwoordig The Other Place.

Zal verder weinig verschil maken,vermoed ik sterk. :blink:

 

Grtz. Aad

Share this post


Link to post
Share on other sites

coffeeshop 4th floor vlak bij de witte de wit is een hele goeie shop heeft lemon kush, vanilla kush en hmh kush ofzoiets en dat is allemaal erg smakelijk daarnaast veel haze en witte soorten en uiteraart hash en pre rolled joint.

groetjes her6

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...