Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Billy_the_kid

Wie Heeft Of Besteld Wel Eens Wiet Bij Een Street-dealer?

Recommended Posts

Zulk soort dingen bestaan niet, in Nederland tenminste.

 

Je hebt wel kinderen die wiet verkopen aan andere kinderen, of van die zwervers slash illegale buitenlanders die blaadjes in zakkies stoppen en die aan (jaja) kinderen verkopen, maar als je een "street dealer" tegen wilt komen moet je naar amerika gaan ofzo. :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik denk niet dat je naar de VS daarvoor hoeft te gaan, als je ff over de grens gaat, vind je er genoeg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmmm dit riekt een beetje naar handel, of naar het vragen waar die handel te krijgen is... :whistling

 

Ik gooi er geen slotje op, maar hou dit wel in de gaten... :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zeker als medicinale gebruiker lijkt het mij verstandig een band op te bouwen met je locale coffeeshop. Hoorde pas zelfs dat bepaalde shops bij aantoonbaar medicinaal gebruik korting geven. Dus vraag het gewoon even bij de shop.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zeker als medicinale gebruiker lijkt het mij verstandig een band op te bouwen met je locale GROW /coffeeshop. Hoorde pas zelfs dat bepaalde shops bij aantoonbaar medicinaal gebruik korting geven. Dus vraag het gewoon even bij de shop.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik denk niet dat je naar de VS daarvoor hoeft te gaan, als je ff over de grens gaat, vind je er genoeg

 

kun je een voorbeeld geven waar?

 

Of waar je kwekers kunt vinden:$

waarom vraag je ons naar plekken waar''streetdealers''en kwekers zich bevinden?je kan toch zelf wel bedenken waar je die (in jou mond streetdealers ik noem ze) :whistling wietverkopers kan vinden?alleen waar zich kwekeryen bevinden kun je beter niet vragen..... :P,beetje vreemd vind ik zelf.....

 

Wil dus graag weten of iemand dit heeft gedaan of het nog doet kopen en of iemand het ooit verkocht heeft ect ect.

 

bvd.

 

het gezegde ''je mag alles van me weten,behalve mn pincode'',doet t niet zo goed meer... :whistling

Edited by lee

Share this post


Link to post
Share on other sites

lol ...

 

Tja, verkopen heb ik in het verleden al menig keer gedaan, en tegenwoordig ook nog wel eens. Maar dat is zegmaar meer vriendenhandel (de shop is erg ver weg hier), het is niet zo dat de halve stad mijn telefoonnummer kent en dat ik aan onbekenden verkoop hehe. Als er een coffeeshop in de buurt had gezeten (<25 KM) verkocht ik niet eens :whistling.

 

Waar je kwekers kunt vinden? De gouden gids .... Of je neus goed gebruiken :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

verkoop altijd op de straat ze bellen me op of kom ze tege ik heb altijd genoeg bij af entoe nog een paar lui die je probere te rippen mja daar heeft iedereen ze eige spulletjes voor :D voor de rest gaat het al een jaar of 2,5 wel goed

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jemig de pemig, heeft er ook een teveel films gekeken.

 

wiet is geen heroine :D

 

als je dan zo graag wiet wilt, vraag dan gewoon aan iemand die je kent en ouder is dan 18 of ie even voor je naar de shop gaat, of iemand die net naar binnnen wil gaan.

 

je hebt btw ook wel een wiettaxi, bel die eens! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ghetto hahaha, nah niet in NL hoor... en zeker niet zoals in de US.... :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ghetto hahaha, nah niet in NL hoor... en zeker niet zoals in de US.... :D

 

nou... sommige delen van rotterdam *KUCH*

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kom eens naar flevoland zou ik zeggen ...

De beetje afgelegen dorpen/steden, waaronder de hoofdstad. Hier zijn tientallen wietdealers te vinden, als je beetje goede contacten heb kun je hier hele goede krijgen en ook groot inkopen. Dat er nou geen dealers zijn? Er zijn er zat die ff op de scooter/auto naar je toe komen :S

 

Niet dat het hier nou een ghetto is, er zijn hier nou eenmaal weinig coffeeshops en daarom draaien de dealers hier goede handel.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zulk soort dingen bestaan niet, in Nederland tenminste.

 

Je hebt wel kinderen die wiet verkopen aan andere kinderen, of van die zwervers slash illegale buitenlanders die blaadjes in zakkies stoppen en die aan (jaja) kinderen verkopen, maar als je een "street dealer" tegen wilt komen moet je naar amerika gaan ofzo. <_<

 

Dat is nou het verschil tussen Belgie en Nederland.

In Nederland kan je gewoon ff naar de shop stappen en is er voor streetdealers minder plaats.

In Belgie stikt het ervan.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kom eens naar flevoland zou ik zeggen ...

De beetje afgelegen dorpen/steden, waaronder de hoofdstad. Hier zijn tientallen wietdealers te vinden, als je beetje goede contacten heb kun je hier hele goede krijgen en ook groot inkopen. Dat er nou geen dealers zijn? Er zijn er zat die ff op de scooter/auto naar je toe komen :S

 

Niet dat het hier nou een ghetto is, er zijn hier nou eenmaal weinig coffeeshops en daarom draaien de dealers hier goede handel.

 

 

Zoiets heet een wiet taxi <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

handig zon taxi ,ik vraag het gewoon aan vrienden die naar de shop gaan ...dealers ?

 

groeten uit Belgie

Share this post


Link to post
Share on other sites

aangezien ik van belgie kom, weet ik een paar van die street dealers zitten.

 

ze staan gewoon op straat, in sommige straten in antwerpen.

(zoals in roosendaal aan het station)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Naast de coffeeshops zijn in Nederland nog altijd vele thuisdealers... straatdealers zijn veelal junkies die op toeristen mikken... bij thuisdealers kun je soms ook stekken scoren en je eindfabrikaat afleveren... die stekken zijn vaak beter dan bij de GS, maar minder dan je eigen moederselectie uit zaad... dus... wie zoekt er nog straatdealers, thuisdealers, GS of CS als je het zelf beter kan???

 

Favoriete quote van Sannie: Selfregulation rules!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

waarom bestaan er wietdealers? dat kun je toch gwn in de shop halen ik ben 16 en k krijg ook gwn mee! ik moet meestal voor anderen shoppen haal ik er een dikke top af :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

in dorpjes is wiet dealen een goede bijverdienste.

het is niet vreemd om dan 100 gram per dag te verkopen,reken uit de winst!

hoewel t wel een stressvolle baan is,met al dat gepof,dat je ze weer moet uitleggen dat dat niet kan en de reden,sommigen proberen je te rippen,je wordt suf gebeld,ze staan om 3 uur snachts onder je raam te fluiten,er zitten echt heuse bijdehandjes tussen die zelfs via je portiek omhoog klimmen als je niet meteen opendoet,of zelfs bij je buren aanbellen of ze even open willen doen......

dan moet je er weer een op zn stuk zetten anders doet de rest t ook,dan komt er weer een ventje van 14 die je met een grote bek moet wegsturen,

het verdient lekker,maar de dingen eromheen,een hoop stress!!!!druk,druk,druk.....

het toppunt was voor mij toen ik aan iemand die 18 leek wiet verkocht,maar later een 16 jarige zoon van een politieagent bleek te zijn die mij ook belde met de vraag''met wie spreek ik?''toen wist ik dat t dealen leuk verdient,maar dat je door die (lastige)klanten een hoop op t spel zet.

 

daarom ben ik toendestyds gestopt,veel te veel risico,het dealen op zich niet,de politie wist waar ik mee bezig was en lieten me mn gang gaan zolang ik geen overlast veroorzaakte en niets aan minderjarigen verkocht,maar als ze via je balkon omhoog klimmen of om de hoek van je flat volop lopen te blowen en voorbijgangers uit lopen te lachen,tja,dan houdt t gauw op.

hoe vaak ik in actie moest komen,door die teringlijertjes die de boel voor me verziekt hebben,niet normaal meer...

en later nog aan me vragen,wanneer heb je weer wiet,overal waar ik kwam,....

 

mensen,wat een baan,het verdient goed,maar je moet echt een hoop op t spel zetten,sommige klanten leken wel volop verslaafd net als coke,als je zei dat t op was,begonnen ze te bedelen en te klagen of hun leven ervanaf hing en schoten de tranen bijna in hun ogen,bijna zielig maar tegelijkertyd zwaar irritant,telkens die uitleg ,ik zei t op t laats gewoon uit mn hoofd al zijden het geprogrammeerd.

 

jammer dat t verziekt is,ik was streng,maar niet streng genoeg,zolang je geen overlast veroorzaakt en niet aan minderjarigen verkoopt,laat de politie je vrywel altyd met rust,ze houden je wel in de gaten maar zolang er niets ernstigs gebeurt en alles rustig blijft zullen ze niets doen.

 

het was leuk,(de verdiensten)gemiddeld 800 tot 1000 euro per week schone winst en altyd te blowen,maar als je klanten er een potje van gaan maken ben je zelf machteloos,hoe streng je ook tegen je klanten bent.

 

voor de mensen die willen beginnen met wiet verkopen,u zijt gewaarschuwd en moet sterk in de schoenen staan,anders wordt t niks....

Edited by lee

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je in Antwerpen door ´t stad loopt, op bvb. het Koningsplein, en er zitten wat negers te praten buiten, kijk je ze gwoon ff kort aan, doen ze een teken trug (bvb. ook trug kijken en vragen of je wat nodig hebt) dan moet juh ze meestal ff volgen tot in een of ander louche café of internetcafé/belhuis en krijg juh juh spul, maar meestal rippen ze juh wel af, en van verschillende soorten hebben ze ook nog nooit gehoord :D

 

Ben blij dat ik vaak in Nederland kom, waar je tenminste goeie dealers hebt, en natuurlijk de shop :D

 

De dealers kun je in Nederland tenminste serieus nemen, meestal rippen ze juh niet af, de kwaliteit is goed en het is niet zo "top crimineel" zoals in Belgie (waar elke blanke para is, kan ook aan de wiet liggen maja :wOOt )

 

Mazzel.. :bier

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...