Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

*Master*

Kweken In De Tuin

Recommended Posts

dit jaar voor het eerst kweken uit zaadjes Mexican Sativa waar moet ik opletten, wat is de beste tijd om ze te gaan ontkiemen, wanneer moet ik ze naar buiten doen.. ?! ik wil ze in mijn tuin zetten.. andere tips ook altijd welkom :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

kijk eerst s ff rond op dit forum is genoeg over te vinden wat wanneer hoe enz.

1 tip pas op voor politie

Share this post


Link to post
Share on other sites

hee Master,

 

als je ze nog niet hebt ontkiemd zou ik daar nu maar vast mee gaan beginnen en ze voorgroeien onder TL's.

ik begin meestal rond eind maart, begin april.. maar als je ze liever niet te groot wilt hebben, kan je beter wat later beginnen (rond mei, begin juni)

waar je op moet letten, dat zijn een hoop dingen..

een van de belangrijkste dingen bij een buitenkweek is denk ik wel de toprot en al het ongedierte, maar daat is hier op het forum meer dan genoeg over te vinden..

zoek ff rond zou ik zeggen!! :verrygood

 

suc6!!

 

-grz- Cannakid

Share this post


Link to post
Share on other sites

En je grond in de tuin hé ook zeeeeer belangrijk.

 

Graaf een groot gat in je tuin, gooi er zo'n 60 liter specikuip in, en vullen met een mooi mix'je van grond en schimmels/bacterie's. Zo weet je zeker dat ze de beste grond hebben gedurende het gehele seizoen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
hee Master,

 

als je ze nog niet hebt ontkiemd zou ik daar nu maar vast mee gaan beginnen en ze voorgroeien onder TL's.

ik begin meestal rond eind maart, begin april.. maar als je ze liever niet te groot wilt hebben, kan je beter wat later beginnen (rond mei, begin juni)

 

suc6!!

 

-grz- Cannakid

 

 

hey canna

je zegt van nu al voor te groeien onder tl en nu al te beginne maar we zijn pas begin maart (ale morgen toch) :verrygood maar dan moet je de plantjes een maand voorgroeien onder tl voor je ze buiten zet ( dan zijn ze toch wel al tamelijk groot ) is het niet beter om in de laatste 2 weken van maart te beginnen voorgroeien onder tl dan kan je ze eind maart begin april buiten zetten. en je zegt zelf dat je maar eind maart begint maar dan lees ik dat je der nu al mee bezig bent dus nog een maand voor je normaal begint snap het niet goed. of begin je in maart met het buitenzetten van de plant?

Share this post


Link to post
Share on other sites

hee raptor,

 

ja mijn bedoeling was om ze eind maart al in de tuin te zetten, en ze dan bij slecht weer en s'nachts binnen te zetten.

maar als het weer tegen zit, begin ik wat later.

ze staan nu wel al voor te groeien, maar hoe groter hoe beter toch.. :verrygood

 

-grz- Cannakid

Share this post


Link to post
Share on other sites
ze staan nu wel al voor te groeien, maar hoe groter hoe beter toch.. :verrygood

 

-grz- Cannakid

 

niet perse als ze tee grot worden zien de buren ze en kunnenze ook komen oogsten of de blauwe vriendjes bellen.

 

gr raptor

Share this post


Link to post
Share on other sites

als je bang bent dat ze te groot worden, top ze....

let erop, dat ze ze niet stelen :verrygood

ontkiemen rond maart. eind mei in de tuin, dan gaat bijna alles vanzelf :nerd grond is wel belangrijk, wat stekgrond met wurmenmest schijnt een goede te zijn :P, daarna gewoon groeivoeding geven en in de bloei bloeivoeding (pas in de 3e week ongeveer ;) en de laatste week geen bloeivoeding, let op ongedierte en toprot. als je een beetje chille buren hebt moet het geen probleem zijn :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja ik top ze zoiezo allemaal 1 of 2 keer

en als ze dan nog te groot worden is buigen ook nog een optie (wel veel werk bij een buitenplant, maar als je klein begint is het best te doen)

ik ben ook geen beste vriendjes met de buren, maar vorig jaar stak 1 plant ook 30cm boven de schutting uit, en daar werd niks over gezegt.

 

-grz- Cannakid

Share this post


Link to post
Share on other sites

weetje waar je wel op moet letten dat je ze niet tegen een houteschutting moet zetten hierdoor heb ik xtje rot op de stam gehad :verrygood maarjah nix aan te doen.

 

btw ik heb relaxte buren aan 1ne kant andere kant knippen ze zelfs onze buxussen al omdat ze wat boven schutting uitsteken(stelletje mafkezen :nerd )

Share this post


Link to post
Share on other sites

hee slechtekont,

 

mijn schutting is alleen aan de bovenkant van houd, maar ik zal erop letten dat ze er niet tegenaan komen :verrygood

we hebben best vaak ruzie met onze buren, maar over die wietplanten werd vorigjaar niks gezegt :P

nou die buren van jou zou ik maar mee oppassen, voor je het weet knippen ze zonder pardon je hoofdtop eraf!! :nerd

Edited by Cannakid

Share this post


Link to post
Share on other sites

Te groot?, ze kunnen niet groot genoeg zijn. ik wil een boompje dit jaar en de buren kunnen de pot op. 4 outsiders staan nu voor het raam, lekkere zonnige dag. Gezaaid in stek en zaaigrond op 1 februari :verrygood . Als het donker wordt staan ze onder tl.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nog betere tip geen buren nemen

 

succes met je kweek en ze kunnen ong 15 mei naar buiten als er gen nachtvosrst meer is

Share this post


Link to post
Share on other sites
zoals je hoort, Farmerjoe heeft grooootse plannen :verrygood

 

succes jonge!

 

uhu . Ik had dus grootse plannen. De 4 outsiders zien er niet goed uit. De blaadjes staan hol en de kleur trekt weg. Ze zijn volledig stil in de groei te komen staan. Ik denk dat ze te koud hebben gehad. Ik zie wel wat ze doen. Op 1 april zaai ik een nieuwe reeks, zaadjes genoeg :nerd , en hopelijk tegen mei naar buiten. Viva la soleil.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ga gewoon al half april buiten zetten gewoon met dakje erboven(regen)

zo wennen ze een beetje aan de temperatuur.. voor als het plots koud front in mei aankomt :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja maar wees niet bang voor politie, je mag er vier in je tuin hebben, als ze maar niet op lampen groeien.

 

Probeer er gewoon zo groot mogelijke struiken van te maken! door niet te toppen :D duh

 

succes

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ja maar wees niet bang voor politie, je mag er vier in je tuin hebben, als ze maar niet op lampen groeien.

 

Probeer er gewoon zo groot mogelijke struiken van te maken! door niet te toppen :D duh

 

succes

 

 

Je mag niks 0,0

Als de mannen komen mogen ze alles mee nemen.

Al heb je maar plant staan!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik dacht dat je 5 planten buiten hebben (zonder hulpmiddelen).

Maar als er overlast is van de planten kunnen de woute ze zo meenemen.

Zullen ze waarschijnlijk, ook al is er geen overlast, toch wel doen hoor.

Maar niet dat je met 5 buitenplanten strafbaar bent ofzo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tot 5 planten, dus dat zijn er dan 4 (het is niet tot en met).

 

Ze hoeven trouwens geeneens overlast te veroorzaken en dan mogen ze al ingenomen worden, ze hebben geen geldige reden nodig, het is slechts gedoogd ... Dus dat betekent dat het niet 'mag'.

Share this post


Link to post
Share on other sites
nog betere tip geen buren nemen

 

succes met je kweek en ze kunnen ong 15 mei naar buiten als er gen nachtvosrst meer is

ja ik heb ook geen lekkere buren echt bemoeirig en de hele dag naar binnen staren nou heb ik daar wel een oplossing voor trap gewoon me hele tuin vol met metsel kuipen en stekken heb ik gelijk geen last van inkijk heb ik vorig jaar ook gedaan en dat is het enigste waar over ze niet zeiken maaar voor het geval dat dit deze jaar wel gebeurt heb ik ook maar wat op een paar ander locaties wat neer gezet dan weet ik dat ik in ieder geval wel een leuke opbrengst heb einde van de oogst.... l

Share this post


Link to post
Share on other sites
ja ik heb ook geen lekkere buren echt bemoeirig en de hele dag naar binnen staren nou heb ik daar wel een oplossing voor trap gewoon me hele tuin vol met metsel kuipen en stekken heb ik gelijk geen last van inkijk heb ik vorig jaar ook gedaan en dat is het enigste waar over ze niet zeiken maaar voor het geval dat dit deze jaar wel gebeurt heb ik ook maar wat op een paar ander locaties wat neer gezet dan weet ik dat ik in ieder geval wel een leuke opbrengst heb einde van de oogst.... l

ik had een paar jaar geleden 5 buble gums stekken en dat was echt hele grulijke wiet en ze werden ook heel groot en stevige compacte toppen maar een paar dagen voordat ik ze wou knippen stonden de smerissen aan me deur en namen alle 5 de bomen mee en onderzoekte gelijk me hele huis en tot slot vonden ze een plukkie wiet op me kamer wat ik alvast geknipt had om te drogen en te testen zagen ze liggen en namen ze zelfs mee die laaie lichters in plaats dat ze is een keer kinderverkrachters op gaan pakken maar ja je mag alles kopen maar er niks mee doen dat is nederland messen ken je in elke winkel kopen en je loopt er mee de winkel uit word aangehouden en krijgt een boete net zoals dat je alles in de growshop mag kopen maar als je het ook daadwerkelijk gebruikt komen ze de boel in beslag nemen wie is hier nou mafia ze doen alles boven tafel en wij hebben maar te gehoorzamen dagggg dacht het mooie niet..

gr aan iedereen op deze site.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Okay, okay, kut van je planten, ik zou ook gaan ranten als dat gebeurde, maar kan je toch proberen om punctuatie te gebruiken? Puntje, komma, hoofdletter, enz. Je krijgt er een beetje hoofdpijn van.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...