Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

coolradijsje

Groen Geld Wit Wassen

Recommended Posts

Tsjah, dat kan ook natuurlijk...

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Boek gewoon een goedkope vakantie en als je daar bent laat je je overboeken naar het duurste hotel wat er is en geniet er van

Of koop een eilandje in de stille oceaan en breng het daarheen :smoke

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik weet niet of het al gezegd is, en ik heb er niet echt verstand van. maar waarom worden er hier altijd nieuwe spullen gekocht. nieuw valt vrijwel altijd te traceren. koop een bijne nieuwe wagen of een bijna nieuwe plasma. 2dehands en dus via particulier, volgens mij niet echt te traceren(moet je wel cash betalen). en indien ze een contract opstellen kan je altijd valse gegevens invullen. dit lijkt mij de beste manier.

 

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je een plasmascherm koopt dan moet je toch vrijwel altijd cash betalen omdat de meeste pinpassen een limiet van 1000E hebben... Dus niet te traceren, tenminste als je het zelf op haalt.

 

Media markt does not give a fuck.

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb nog een gebruikte LCD-Scherm, 2 jaar oud en heeft toendertijd € 1849,00 gekost, mag weg voor dezelfde prijs, neem contant geld met plezier aan :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

start een klussenbedrijf op en was het geld wit door niet uitgevoerde klussen op tegeven

je betaald netjes belasting en je kunt bij het opstarten een starterskapitaal lenen

om zo lampen en andere benodigtheden aan te schaffen

de belasting gemakkelijker kunnen we het niet maken

Share this post


Link to post
Share on other sites

het antwoord kan zijn: koop is in onze nieuwe lidstaten stukjes grond, al dan niet met een huisje er op.

er is geen uitwisseling van gegevens en de grond word ook nog eens steeds duurder, zie tsjechie; daar hoef je al niet meer heen.

 

zo bouw je simpel een leuk pensioen op, van vastgoed is nog niemand arm geworden.

 

groet, hjm

 

//EDIT onnodig quoten, meer info? hier

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ken dr toch een paar die onder de zoden liggen door vastgoed...

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je aan de volgende kriteria voldoet hoef je je nergens zorgen over te maken betreft je groene geld: voorbeeldje

 

Zorg eerst voor een regelmatig wit inkomen liefst vast dienstverband( met 36 uur in de week kun je makkelijk nog hobbyen.)

Koop een huis en betaal de bruto aflossing per maand (een x per jaar hyporente teruggaaf van gem. 2000e p/j = WIT)

Zorg voor overwaarde door je groene centen in je huisje te stoppen, redelijker wijs dan wel natuurlijk. neem hiervoor liefst geen extra hypo op.

Pin regelmatig kleine bedragen zoals sigarette, drank, boodschappen zodat je afschriften kloppen. Verder zoals eerder beschreven lekker van je groene centen op stap, vakantie, wat je wil.

 

Als je dan je witte vakantiegeld=wit samen met je hypo teruggaaf meteen op een spaarrek stort heb je min al 4 a 5000e aan de kant p/j.

 

Je kunt makkelijk redelijke bedragen naar je bank brengen zorg dan voor afwijkende bedragen zoals 990e ipv 1000e, en verdeel het over het hele jaar ( nou niet precies om de 10 weken gaan heee)

 

Groen geld wordt automatisch wit indien het uitgegeven wordt, of denk je dat je bij aanschaf van goederen ineens geen 6 of 19% btw hoeft te betalen ...zwart groen wit verdienen doet de regering altijd als geld blijft rollen, misschien binnenkort een verhoging van 19 naar 20% om zogenaamd EU gelijk te trekken. Tja ik zou zeggen montje dicht groeien laten die handel en zakken vullen, als ik het niet doe doet iemand anders het wel INCL DENHAAG.

 

Nog een tip open een internet spaarrekening begin direkt met potten straks kun je nog altijd een LCD tv halen investeer je centen in waardevolle dingen en niet alleen aan dure auto en shit maakt je pakkans alleen maar groter.

Share this post


Link to post
Share on other sites
start een klussenbedrijf op en was het geld wit door niet uitgevoerde klussen op tegeven

je betaald netjes belasting en je kunt bij het opstarten een starterskapitaal lenen

om zo lampen en andere benodigtheden aan te schaffen

de belasting gemakkelijker kunnen we het niet maken

 

En toen werd je gepakt tijdens de eerste oogst en heb je een schuld,slim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slaat inderdaad nergens op,........wit wassen houd in "geen belasting" betalen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als ik me geld heb gewassen dan leg ik het meestal in me geldkamer ,gelukkig heb ik een ruim huis ;)

 

gallery_5651_2464_16414.jpg

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat een berg!

 

 

Brand ;)

Edited by bobo123

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Buble, als ik zo'n berg had liggen, stopte ik spontaan met kweken ;) ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey BBB,

Al had ik maar half zo'n berg

dan stopte ik niet met kweken maar deed dit dan wel op me eige tropische eiland

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je kan je geld wel wit wassen maar dat kan je het beste laten doen door iemand. En dat is duur ;) 25 / 30 %

Dus mijn tip is "koop een extra mooie kas voor je vrouwtjes koop een scooter en ga veel uit eten ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goedenmiddag allemaal,

 

De laatste posts geven wel aan in welke richting dit topic gaat.

 

Omwille van meer dergelijk goed bedoeld advies sluiten we de boel maar.

 

Groeten uit Eindhoven,

 

AS Grow

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...