Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
nicolaas

Had Gisteren Een Bad Trip

Recommended Posts

Hoi ik had gisteren een verschrikkelijke ervaring :wOOt ik had namelijk een Bad Trip.

Ik zat met mijn kameraden in de coffeeshop en blowde wat Wiet (K2) in een pijpje (puur dus zonder tabak) eerst had ik het niet zo in de gaten dat ik op een gegeven moment High werd ik had wel al wat de lachkick ik kreeg nog een jointje (Hasj met tabak) aangeboden van me buurman daar had ik 2 hijssies van genomen dat heel mild was vergeleken mijn pijpje, en toen begon het.....

 

Tijd en Ruimte begonnen te vervagen kon niet meer logisch nadenken het leek net alsof ik in een ander dimensie was in een soort glazen kooi waar ik niet meer uit kon, mijn kameraden lachden mij uit en ineens werd ik angstig!!!! ik liep snel naar de WC en hoorden die gasten achter mijn rug om mij uitlachen ik was nog wel bewust dat ik in een bad trip zat en was bang dat ik er nooit meer uit zal komen.

 

Daarna zij die ene gast dat ik beter wat koffie moest halen, ik liep de trap af naar de balie en zij tegen die vent die achter de kassa stond van de coffeeshop dat ik mij niet lekker voelde ik kon eerst nauwelijks uit mijn woorden komen zo angstig was ik hij keek me raar aan van wat doet die jongen nou raar, ik hoopte dat die man de ambulance zou bellen maar hij gaf mij wat frisdrank en adviseerde mij om even buiten te luchten.

 

Maar dat hielp niet het ging niet over vervolgens ging ik weer de coffeeshop binnen en zij tegen die man achter de kassa dat ik een bad trip had, hij waarschuwde een andere coffeeshop medewerker die wat ouder en wijzer uitzag en adviseerde mij om effe te gaan zitten en gaf me een glas met water en een boel suiker erdoorheen.

Later kwam 1 van me kameraden de trap af en probeerde mij gerustestellen maar dat hielp niet bleef fucking angstig en dacht dat ik nooit meer uit die trip zal komen, ook ging hun gepraat bij mij de ene oor der in en andere oor deruit, dus gerustellen hielp ook niet, toen ging ik maar naar buiten lopen met me kameraad ik wou maar terug naar mijn scooter en wou naar huis ik dacht maar aan 1 ding ik wil naar een veilige omgeving ik wil mijn bed in duiken.

 

Vervolgens door de stad lopen (kreeg als maar paniekaanvallen en kreeg achtervolgingswaanzin) kortom paranoia en toen was ik bij mijn voertuig aangekomen ik onder een bad trip 17 Kilometer met mijn scooter teruggereden naar huis (wat niet verstandig was maar ik zou en moest naar huis).

Wonderbaarlijk ben ik ook nog es heelhuids aangekomen thuis, waar ik vervolgens de bed induikte, de rest van de dag bleef ik mij vaag en paniekerig voelen.

 

Nu is inmiddels 24 uur later en ik voel me nog steeds zwak en ziekjes alsof mijn geest verdoofd is alsof je na een avond dronken te zijn geweest de volgende ochtend last hebt van een kater, gelukkig zijn mijn paniekaanvallen behoorlijk verminderd sinds gisteren, maar voel me nog steeds vaag :wOOt

 

Door die angsten van gisteren hebben mijn hersens wel een flinke opdonder gekregen en ben bang dat ik een lichte onherstelbaare hersenbeschadiging heb opgelopen.

 

1 ding is zeker ik kap met deze rotzooi! ik ga nooit meer een stap in een coffeeshop zetten meer, natuurlijk verschilt de werking per persoon ik kan wel enkele voorbeelden noemen waarom het bij mij is ingeslagen als een bom op een negatiefe effect:

 

- Ben geen ervaren blower heb ook nauwelijks tabak gerookt in mijn leven (21 jaar ben ik).

- Ik blow sinds anderhalf maand (1x in de 1 of 2 weken maar en dan alleen met joints inclusief tabak) en dit was de eerste keer puur wiet in een pijpje (daarna 2 hijssies van Hasj dat wellicht gevoelens versterkte).

- Ik was op dat moment beetje gestresst toen ik blowde.

- Heb ook een kwetsbaar karakter oftewel aanleg daarvoor.

 

Ik was doodsangstig gistermiddag ik was bang dat ik nooit meer uit die trip zal komen en dat ik uiteindelijk terecht kom in een krankzinnigheidsgesticht ik werd echt paranoia, en wou maar 1 ding een veilig plek zoeken en terug gaan naar de realiteit.

Ook als ik zo naar de meeste gasten zie die daar rondlopen in de coffeeshop het zijn net zombie's sommige dan. Ik ben vet bang nu dat ik ook zo word, ik dacht eerst valt wel mee wiet = softdrugs en natuurlijk dat valt dus wel mee, en had niet verwacht dat ik een bad trip zal krijgen van Wiet wel van Paddo's heb ik genoeg gelezen maar niet van wiet maargoed....

 

Ik voel dat ik nog steeds verdoofd ben 1 dag erna, wat denken jullie is dit een permanente hersenbeschadiging die ik heb opgelopen alsof een stukje van mijn ziel is ontnomen door die wiet?.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wedden dat je over een week of 2 weer gezellig een half jointje rookt en het dan wel gewoon goed gaat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

rofl we zijn allemaal zombie's.. jep.

 

Je hebt echt geen hersenbeschadiging opgelopen.. Je bent gewoon een beetje getraumatiseerd door die nare ervaring lijkt mij en nog steeds een beetje verdwaasd (als je stoned naar bed bent gegaan heb je zowiezo nog een beetje een "kater" als je de volgende ochtend wakker wordt). Om nou meteen het blowen af te zweren omdat je je dosis niet goed kan titreren vind ik een beetje onzin, je hebt gewoon te veel genomen, hebt een paniek aanval gekregen en bent gaan hyperventileren, dat wil de situatie inderdaad niet helpen. Als er een volgende keer komt dat je je paniekerig gaat voelen tijdens het blowen, rustig gaan ademen, 3 sec in 6 sec uit..

 

Iedereen heeft wel eens een keertje te veel genomen, niemand is er ooit dood van gegaan of heeft er hersenbeschadiging van opgelopen. Take it easy..

Share this post


Link to post
Share on other sites

wow,als ik jouw was zou ik effe dimmen met blowen :wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites
- Ik was op dat moment beetje gestresst toen ik blowde.

- Heb ook een kwetsbaar karakter oftewel aanleg daarvoor.

 

je bent kwetsbaar en je was gestresst ik vind het je eigen schuld als je dan gaat smoken vooral zoveel.

je triggert hiermee je stress + je bent kwetbaar psychologisch, dus jij moet al zeker nooit paddo's of LSD gaan gebruiken vriend. Dan ben je echt fucking de kluts kwijt denk ik heheheh.

LATERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR :wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites

als je net een maandje rookt moet je vooral aan zo'n pijp gaan hijsen, met zo'n pijp kun je goed doseren!!

dus niet he!!! draai gewoon een jointje en ga niet aan een waterpijp of puurpijpje hijsen.

 

volgens mij heeft iedereen wel eens een nare ervaring gehad die je niet vergeet, dat van mij is al een jaar of 9 geleden, maar ik weet het nog als de dag van gisteren!! :wOOt en ja, dit was ook met een ( water )pijp.

 

gr.

 

ray

Share this post


Link to post
Share on other sites

nare ervaringen loop je meestal op wanneer je in een slechte bui bent,of gewoon down,denk moest je gezellig thuis samen zijn geweest met je vrienden met een lekker deuntje op de achtergrond,je je heel anders zou gevoeld hebben,blowen verstevigd het gevoel waarin je zich bevindt,rook in het vervolg wanneer je je heel happy voelt,je zal het verschil ervaren

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb soortelijke bad trips gehad toen ik dingen ging cobineren, verschillende soorten wiet.

Soms pakt dat goed uit en soms ook niet.

1 keer helemaal lijp daarvan geworden en voelde me megachill en wakker en alles gaf licht waar ik naar keek en alles schitterde.. Soort van pimpwereld :wOOt en lopen ging als op wolkjes.

 

Ook wel eens bad tripp van geworden, hee achterdochtig, overall op letten wat er gebeurd en heel goed dingen obseveren en dat je zelf ook weet in je hoofd dat er niets is en dat je raar bezig bent maar het niet kunnen stoppen.

 

naja oppassen met de doses: :wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites

ghehe, veel aspecten uit je tekst klinken me erg bekend! Je moet alleen wel goed beseffen dat Wiet je gevoelens heel erg versterken. Ik vermoed ook dat je je bij deze vrienden niet helemaal thuis voelt? Kan je bij hen altijd je gevoelens etc. kwijt? Zo nee, eerst op zoek gaan naar vrienden (vriendin is beter denk ik) om mee te blowen. (Want er komt een dag, dat jij het weer eens wil proberen denk ik)

 

Maar, het zou ook kunnen dat je psychotisch bent? (Al is dit slechts een veronderstelling)

 

Ow, en je hersens beschadigen echt niet zo snel van wiet hoor!

Edited by SpacingBen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik werd inderdaad ook wat achterdochtig ik dacht dat die zogenaamde vrienden (ken ze nog niet zo goed) me wouden bestellen terwijl ik zwaar onder invloed was, kreeg daarna achtervolgingswaanzin werd wat paranoia het is nu alweer anderhalf week geleden ben nu allang weer overheen maar het was toen wel hectisch mijn bad trip in het begin was het best chill vette slowmotions & lachkicks etc maar ineens sloeg het om omdat die ene gast tegen me zij van dat ik niet meer uit die trip zou komen tenminste dat dacht ik dat hij dat zij.... als dat zo is zou het een gemene rot streek wezen maarja weet wel dat ze behoorlijk om mij lachten toen, tuurlijk ik zou dat ook wezen waarschijnlijk als een ander een bad trip had maar leuk is het beslist niet, ook heb ik sommige dingen vergeten meetenemen in de coffeeshop die ik had achtergelaten zoals mijn net gekochte wietpijpje die ik net had en doosje met veel lucifers... komende week zie ik die gasten voor het eerst weer zie ik meteen wat voor betrouwbare lui dat zijn als ik mijn attributen weer terugkrijg of niet, niet dat het mij wat kan schelen want die wietpijpje heb ik voorlopig niet meer nodig :wOOt maarja het gaat natuurlijk om principe, kan ik meteen observeren hoe betrouwbaar die ''vrienden'' zijn.

Iemand zij van de week tegen mij dat die wiet die ik had gerookt (K2) zwaar chemisch bewerkt is (met haarspray o.a)... :wOOt

 

Maargoed sindsdien heb ik niet meer geblowed en doe dat voorlopig ook maar effe niet meer, het is een heel rustgevend gevoel en een gevoel van medelijden nu dat iemand anders zich volspuit, slikt rookt enjezelf lekker gezond nu leeft (veel sporten, gezond eten, geen alcohol/drugs etc) ik heb nu gezien wat drugs met je doet en Cannabis is ''relatief'' onschuldig, misschien was die bad trip zolang zo gek nog niet dat het mij tot inkeer heeft gebracht misschien was ik anders uiteindelijk wel overgegaan op Harddrugs voorbeelden genoeg van mensen die door drugs aan de lage wal zijn geraakt.

Edited by nicolaas

Share this post


Link to post
Share on other sites
Maargoed sindsdien heb ik niet meer geblowed en doe dat voorlopig ook maar effe niet meer, het is een heel rustgevend gevoel en een gevoel van medelijden nu dat iemand anders zich volspuit, slikt rookt enjezelf lekker gezond nu leeft (veel sporten, gezond eten, geen alcohol/drugs etc) ik heb nu gezien wat drugs met je doet en Cannabis is ''relatief'' onschuldig, misschien was die bad trip zolang zo gek nog niet dat het mij tot inkeer heeft gebracht misschien was ik anders uiteindelijk wel overgegaan op Harddrugs voorbeelden genoeg van mensen die door drugs aan de lage wal zijn geraakt.

 

 

je maakt mijn handel niet kapot hè, :P

 

je lijkt donner wel.......................... :wOOt :wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites
.

Iemand zij van de week tegen mij dat die wiet die ik had gerookt (K2) zwaar chemisch bewerkt is (met haarspray o.a)... :wOOt

 

 

heb nog nooit gehoord dat ze de weed bewerken met haarlak (toch geen kweker die ik ken)

 

ik ken wel mensen die bij het kweken tot de laatste week voeding geven en dan heb je wel heel chemische weed. je herkent deze weed aan de rare smaak.

ik geef de laatste 2 weken geen voeding meer en laat de plant haar natuurlijke voeding uit de bladeren gebruiken. dit geeft een veel natuurlijkere smaak en volgens mij ook veel mindere chemische troep in je weed.

 

als je ooit nog eens weed gebruikt en je voelt je hetzelfde. overtuig dan jezelf dat het voorbij gaat en relax maak ook dat je goede en ervaren vrienden bij je hebt en vertel ze wat je de vorige keer meegemaakt hebt.

iemand met ervaring weet meestal wel hoe ze je kunnen geruststellen.

ik spreek van ondervinding het was wel niet met weed maar met lsd.

 

grts

zpream

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mensen met een zwak gestel, in de stress, aanleg voor psychose en paranoïde schysofrenie, moéten ook eigenlijk niet roken. :specool

 

'Hààrlak in weed ?' Laat me niet lachen, waar zou dàt goéd voor zijn ?! Salpeterzuur en dergelijke (in de voeding), kan ik me nog voorstellen. Maar hààrlak ? Een broodje-aap verhaal ...

 

:wOOt Waarom plaats je je verhaal twéé keer ? ... [http://www.wietforum.nl/index.php?showtopic=14382&hl=]

 

Zit je 'bij de kerk' ? :wOOt En probeer je zieltjes te winnen ? Je doet wel èrg je best om 'ons' te overtuigen van 'het kwade' ! :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Awel kerel. :wOOt Ik weet hoe ge u voeld. Ik heb gisteren het zelfde meegemaakt. We hadden Pasoa met Sprite gemengd in een waterpijp. En derna begon ik juist hetzelfde effect te krijgen als jou! :wOOt Nu moet ik er mee lache omdat ik niet de enigste was :P 2 kamerade wat bij me waren hadden hetzelfde aan de hand.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nu moet ik er mee lache omdat ik niet de enigste was :wOOt 2 kamerade wat bij me waren hadden hetzelfde aan de hand.

 

Dat scheelt dat je niet de enigste was die een BT had toen dat gebeurde bij mij was het helaas wel het geval.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...