Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
nicolaas

Bad Trip

Recommended Posts

Khad gister de ergste badtrip ooit..

 

ik ging rustig (alleen thuis) in bad zitten met een lekkere jonko me zus was net weg om bij iemand op te passen dus ik chill smoken, toen kwam ze ineens thuis, zegt ze ineens zit je te roken ik zo van nee.. en zei waarom ruikik dan wiet.. ik zo, weet ik veel dus ik lekker verder gesmoket ikuit bad toen begon het ik had het stikheet zweten wel een half uur op de bad rand gezeten toen bedacht ik me dat ik miss een koude douch moest nemen.. dus ik liep naar de douch en werrd het ineens zwart voorme ogen dus ik dacht snel gaan zitten ben ik nokkie gegaan en op de grond gaan zitenn WAHAA maarja toen kwam ik dus na 2 uur ofz uit de badkamer en me zus zo van ja je hebt wel gesmoked toenmaar verteld zei zo van HET IS JE EIGEN PROBLEEM ALS JIJ JE LEVEN WILT VERKNALLEN MIJ BEST en ze heeft het niet tegen me ouders gezegd

 

love ja big sis!

Edited by Gorky

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waar 16 gram ook al ff op wees is dat de nederwiet hier zo sterk kan zijn dat het eigelijk niet maar onder softdrugs valt, als je er dan maar een beetje gevoelig voor bent, en zit te stressen over andere dingen of zelfs een beetje depri bent kan het idd erg hard aankomen.

Vooral als je puur rookt en hasj en wiet door elkaar.

 

Groet NECROTH <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Gorky

 

Die situatie ken ik wel een beetje :blink:

Dan zit je echt met zo'n fucked up gevoel he.. je denkt echt: shiiiittt waarom nou? :nerd

Maar wel geluk dat je zus niks heeft gezegd. Mijn zusje gelukkig ook niet.. maar die kan me zo verraden als ze ruzie met me heeft ofzoo <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Idd.. maar ik ken ook wat dingen die zij liever ook niet aan me ouders wilt vertellen dus dat is mooi <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als ik stoned word(ik rook niet ik eet alleen alles op of in de thee) ga ik vaak en beetje te ver.

 

Dit uit zich dan in bijna niet meer kunnen lopen of niet te kunnen gaan staan. Nu doe ik de laatste tijd wel eens een beetje olie, dit eet ik ook gewoon op lekker makelijk. maar het probleem is dat als ik olie eet hahaha, het vaak te lang duurd voor dat ik wat voel en dan al weer wat heb genomen.

 

Nu komt ie . Vanacht werd ik wakker en dacht dat ik allemaal geluidjes te horen. Ik dacht eerst brand , dus de rook melders nakijken nee niks. Dan de afzuiger op hool ook niet.

kijk ik op me bed ligt m,n kat zichzelf te wassen.

 

Tja het heeft ook nadelen, IK WERD PARA,ABNORMAAL.

GR ERT

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ 16 gram..: ik dacht idd waarom nou ik vond het echt niet grappig.. btw ik begon ook een tijdje oncontroleerbaar te hijgen ik dacht echt ik gaa nokkie(nog een keer) en toen na 5 minuten hijgen dacht ik stoppen met hijgennormaal ademen toen werd ik weer rustig

Share this post


Link to post
Share on other sites

:nerd Ook maar is mijn ervaringen delen hier. Het is in 't verleden een aantal keer goed misgegaan.

 

De derde keer dat ik blowde, ging het mis. Ik was niet in een bekende omgeving, alle wiet die aanwezig was moest op. Knalde opeens in als een @#$#@$. Ik kon niet meer lopen, kon alleen maar zitten en naar beneden kijken, kotsen etc, paniek in de zin van 'hoe kom ik nu in godsnaam thuis'. Uiteindelijk is 't natuurlijk wel overgegaan (en gvd wat had ik toen een honger!). Zoiets soortgelijks is nog een keer gebeurd.

 

Hier heb ik iig wel van geleerd. Het belangrijkste is gewoon dat je je op je gemak voelt. Als je aanvoelt dat 't richting 't negatieve gaat, gewoon denken: 'hmpf. laat maar komen dan!'. Verder helpt 't ook om gewoon bezig te blijven/actief te blijven. Altijd (!) in je achterhoofd houden dat het toch wel weer overgaat en zeker niet verzetten tegen 't gevoel. En zeker wanneer je nog niet lang blowt in bekende/vertrouwde omgevingen doen. Heb namelijk vaak mensen nokkie zien gaan, die amper geblowd hadden in hun leven, op feesten in clubs.

 

Maar goed, als ik nu blow is 't gewoon altijd flex :blink: Voor elk moment ook een andere dosering. Avondje films? Liefst lekker zware wiet waar je goed stoned van wordt, en dan lekker vreten, melig doen en op een bank liggen. Avondje uit (in mijn geval vaak drum n bass feesten)? Liefst hasj waar ik lekker actief van wordt. Als er dan wiet aanwezig is, het liefst puur (of met zo min mogelijk tabak).

 

Genoeg getypt nu. Ik ga er maar es 1 rollen <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Badtrip of bijna out gaan kwam bij mij gewoon een keer omdat ik te veel achter elkaar had gesmookt (5 skunk in 3 kwartier ong.).

Nog nooit meegemaakt dat ik in een space wereld zat ofzo waar ik uit wilde o.i.d.

Als ik dan out ga zowat, MOET ik gewoon ff liggen ergens, maakt niet uit waar. Ook kan ik dan echt niet praten omdat ik zo moe en uitgeput ben <_< . Verder lig ik gewoon te spacen voor leven en als er dan nog eens om me heen geblowt wordt, ga ik al bijna nokkie en van me stokkie..

Share this post


Link to post
Share on other sites

De Droomwereld ? :D

Ja, wel een paar keer flink gespaced dat ik dacht dat ik in een dikke droomwereld zat.

1 keer bad gegaan. Maar dat kwam omdat de sfeer ineens verstoord was (muziek werd ineens uitgezet enz.) toen kreeg ik ineens een naar gevoel.

Ik liep naar de keuken en bij de keuken aangekomen kon ik al niet meer staan... leunde tegen het aanrecht.

Dacht; als ik nou ff die mars opeet die ik had gekregen (suiker is goed als je out gaat)... dus ik maakte hem open en na 1 hap was ik supermisselijk.

Ik liep terug naar de kamer waar iedereen chillde, dus ik zei tegen 16 GRAM: ik ga ff boven liggen, voel me niet zo lekker (kk duizelig, wereld stond beetje scheef enz) dus ik lag daarboven bij hem op bed in het donker te spacen voor leven.

Als ik me hoofd ff draaide voelde ik die draai nog 100 x na ofzo :whistling

Dus na een tijdje kwam 16 GRAM naar boven met ze broer.

Ze vroegen hoe het ging, niet zo goed toen.

Maar toen begon z'n broer grappige geluidjes te maken met 16 GRAM en ging ik gekleurde hagelslag opeten.

Dus ik kwam er weer bovenop. Al moest ik toen nog naar huis.

Onderweg naar huis liepen ze ff mee en leek het net of ik alleen me hoofd voelde :smoke

Thuis aangekomen gaan slapen en volgende dag zal ik vast wel weer een blowtje gerookt hebben.

Out gaan hoort er bij, ook al heb ik het 1 keer gehad in ruim 1,5 jaar.

Iedereen gaat wel een keer out. Dat verandert niet het goede aan wiet :whistling

 

 

<_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

te voet naar het station lopen, een ferme joint rokend

 

dan de trein op en je laten meewiegen door het ritme en het geluid dat die maakt

 

en dan wakker worden 200 kilometer verder dan waar je heen moest

 

dat is pas een bad trip :whistling

 

greetz p

Edited by patpot

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jaa letterlijk dan.. lijkt me wel fucked up man <_<

 

@Chilltyperiod

 

Dat was ff lachen achteraf.. maarja achteraf is elke bad trip niet zo erg.. alleen als je er in zit wordt je helemaal para :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb eigenlijk nog nooit een echte bad trip gehad. Het werd wel eens flink duizelig, vooral icm alchohol.

Maar voor de rest nooit echt gehad, ik denk ook niet dat ik snel een bad trip zal hebben omdat ik meestal weet hoeveel ik kan hebben als ik aan het smoken ben. Echt dikke trips heb ik ook nog nooit gehad, wel dikke lachkicks minuten achter elkaar, tot je bang wordt dat je niet meer kan stoppen met lachen.

Voor de rest ook wel warmteschokken gehad, dit krijg ik echter nooit als ik gewoon een paar jointjes rook met vrienden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

17 jaar geleden bij mn tweede joint.de eerste merkte ik niets van.we zaten op iemand zijn bootje,we hadden met zn 4en een voorraad van 125 gulden hasj en wiet gekocht.

ik nam 5 hijsen van een skunkblow,daarna begon t te draaien,ik dacht,het hoort zo.

dus deed ik voor de gein mn ogen dicht en begon te fantaseren dat ik in een achtbaan zat....en ik voelde me werkelijk ondersteboven,rechts,links,alle kanten op gaan!

de hele avond was ik knetterstoned,heb ook niets meer gerookt na die 5 hijsen...

daarna moest ik pissen,en ja hoor,ik pleurde in t water.

iedereen van ons groepje is in t water gepleurd(omdat we t leuk vonden om de boot te laten schommelen als er iemand ging pissen).

een avond om nooit meer te vergeten,dat was de eerste keer dat ik stoned was.

een paar keer badtrips gehad in de vorm van dingen anders horen,en of iedereen me aankeek(vaak na een pauze van een maand zonder wiet).

greets

lee

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha in het water pleuren tijdens pissen is echt zo'n stonede aktie inderdaad :whistling <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja dat is wel een goed voorbeeld <_<

 

@ Haze

 

Major League DnB ? :whistling

 

Ja, kan wel begrijpen waarom je een hasjie rookt op een DnB feest :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

LAatst gewoon gekotst volgens mijn van wiet.. khad wel een jointje op jah..!

Share this post


Link to post
Share on other sites

nog maar 1 of 2x badtrip gehad

en nog nooit out gegaan :rofl

 

smoke nu al ruim meer als een jaar best stevig aan elkaar door

 

1x badtrip gehad

dat ik me kan herinneren tenminste

 

waren naar stad toe en hadden afghaan

en hadden er 2 gesmookt achter elkaar

en ik werd toen echt duizelig en voelde me niet goed

werd vet misselijk enzo

 

en nog vaak echt ----EDIT---- leip geworden van blunts

maar dat is geen badtrip :tu alhoewel je het wel zo kan ervaren soms

 

ik word van een blunt echt zo leip niet normaal

van een normale joint (wel goed gevuld) word ik niet zo lang of erg leip

en van pure verneem ik niet echt veel

 

 

 

mvg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha zo stoned dat je het een badtrip kunt noemen is wel een flexe trip dan :rofl daarvoor blow je ook..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toevallig laatst een bad trip gehad. Ik had door de bong gesmoked, in redelijk korte tijd een redelijke hoeveelheid, was eigenlijk de hele avond chill en ging lekker slapen.

Om een uur later wakker te worden, en een uur wakker te blijven met het constante gevoel dat ik moest kotsen. Steeds boven de wc gehangen, maar kwam niks uit, als ik ging liggen ging het fokking hard draaien.

Ben uiteindelijk maar op een stoel gaan slapen, en toen was het gelukkig weer over, wat was dat beroerd.

Volgende dag trouwens gewoon weer gesmoked :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

eigenlijk krijg je alleen een Bad Trip als je al lang niet meer wiet gerookt hebt of als je een beginner bent die het effect niet gewend is van een joint! in de tijd dat ik begon met blowen heb ik vaak een bad trip gehad van wiet omdat als ik te diep ging spacen ik daarvan bang werd, maar hoe meer wiet en hoelanger je het rookt des te beter je ertegen kan! wat ik wel heb dat als het buiten heel erg koud is en ik knetterstoned ben ik me onderkoeld ga voelen! hier wat tips voor Bad Trips:

 

=> ga een AAtje drinken met VEEL suiker erin!

=> drink een kop koffie met DRIE grote eetlepels suiker!

=> drink water met DRUIVENSUIKER!

=> of... ga rustig op bed liggen en SPAN al je spieren aan en laat in een keer los(HELPT ECHT!!)

=> wat ook helpt is zoveel mogelijk COLA drinken, dit omdat als je teveel COLA drinkt je vaak een BOER moet laten!! (DOOR DIE BOER KRIJG JE EEN BEPAALDE OPLUCHTING)

=> bedenk ook tijdens een bad trip dat het nare gevoel altijd weer over gaat!

=> Vraag tijdens een Bad Trip niet te veel aandacht van andere personen!

=> ga in bed liggen met 5/6 dikke dekens over je heen! (hierdoor krijg je een veilig gevoel)

=> zet de TV aan en ga bijvoorbeeld Animal Planet kijken!

=> ga als het mooi weer is rustig op bed liggen met je raam(en) open en ga bijvoorbeeld naar de zingende vogeltjes luisteren!

=> ga met een beetje drinken rustig een stukje fietsen! ( NIET TE SNEL RIJDEN ) ( LANGZAAM )

=> ga als je het te koud hebt tijdens een battrip onder een lekkere warme douche!

=> als je het te warm hebt onder een LAUWE doche!

=> wat je ook kunt doen tijdens een bad trip wat ik soms doe is me vriendin opbellen of laten komen!

=> wat ook helpt is dat als je bijvoorbeeld verlieft bent op iemand bij diegene in de buurt blijft!( IK WORDT ER HEEL RUSTIG VAN )

=> GA HUMOR film kijken!

=> ga een potje neuken met iemand ofzo?

=> maar het allerbelangrijkste: MAAK PLEZIER TIJDENS HET STONED ZIJN!!

 

als ik al even denk aan dat meisje waarop ik verlieft ben is zowat die stomme bad trip alweer weg!

 

door deze tips duren mijn Bad Trips nog maar rond de 1-3 minuten!

 

 

Wat ik soms doe als ik buiten ben en heb een Bad Trip dat ik dan een fiets van iemand bijvoorbeeld leen en rustig naar de Albert Heijn ga en daar een kopje koffie trek met DRIE zakjes suiker erin en die in de albert heijn rustig opdrink! (NIET GAAN STRESSEN TIJDENS HET DRINKEN) als hij op is en de Bad Trip is nog steeds niet over.... koop dan een blikje COLA en een flesje AA..... als het dan nog niet over is vindt ik je raar!

 

WAT MOET IK DOEN ALS IK IN EEN DRUKKE OMGEVING BEN EN VOEL ME ECHT ZWAAR ***?

 

=> ga niet twijvelen en ga gewoon RUSTIG weg!

 

 

DOE WAT JIJ WILT DOEN TIJDENS EEN BAD TRIP! DAT HELPT....

 

ik heb persoonlijk ook 1 keer een bad trip gehad van CRACK en jezus mina!! dat is echt fuckt UP!!

 

 

hopenlijk hebben jullie er wat aan!

 

 

 

Dat zijn slechte situaties, kan ze je chanteren :lol:

 

 

wat NECROTH ook zegt, sommige mensen weten dat je stoned bent en dan denken ze je voor de gek te houden! laat dit NIET(!) toe! er woont hier in de buurt een jongen die denkt mij elke keer helemaal af te kappen als ik stoned ben! NIET TOE LATEN! gewoon grote bek teruggeven!

Share this post


Link to post
Share on other sites

WOW :lol: bigass post voor een 1ste post.. just how I like it!

heel handig die tips gelijk aan een paar vrienden gegeven! thx

Share this post


Link to post
Share on other sites

Handige shit hoor.. ik herken ook heel veel dingen zoals gaan fietsen als je bad trip heb. Dat helpt zeker wel en natuurlijk de zoete dingen die goed werken :lol:

 

:P

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ging ook wel is een stukje wandelen.. dan gaat het ook direct een stuk beter

Share this post


Link to post
Share on other sites

gewoon je vinger in je keel en naar de snackbar.. geloof mij het werkt.. veel zuiker eten!! idd :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...