Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
nicolaas

Bad Trip

Recommended Posts

Zorgen dat je met chille vrienden bent en er eentje mee naar buiten loopt, het liefst een rustige.. Twee keer mee gemaakt dat een maat van me bad ging (wel twee maal een andere) op een combinatie van drank en blowtjes.. Laatste keer was dat we naar een avond wijntjes hijsen bij een optreden (van die gast zelf) nog even de shop in waren gedoken na het eerste jointje moest ie even naar buiten dus toen ben ik em maar achterna gegaan, omdat we in de stad waren was er geen druivensuiker ofzo voor handen.. maar mijn stonede gelul heeft hem ook in 3 minuten weer op aarde gekregen. Ze hebben me zelf benoemd tot goeie reisleider, persoonlijk vind ik t een compliment.. Maar nu de samenvatting zorg voor chille lui om je heen! En als je even lucht gaat scheppen neem de persoon naar keuze mee en als je het mee maakt ga dan even mee en lul gewoon stevig tegen hem aan, dan komt ie wel weer op aarde..

 

Laters, Snowie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey

ik ging gister 4 minuutjes ongeveer bad :o ik ging samen met een maat lekker bij mij in de achtertuin smoken omdat mn ouders op vakansie zijn (laat dit se niet lese! :D ) het was een super leipe highheid, 1 van mn beteren. toen hij weg ging ging ik lekker onder de does chille. ik heb wel eens vaker dat ik dan een musiekje in mn hoofd krijg, maar dese keer wou het niet meer over ;) precies in mn 8erhoofd, en het stopte maar niet! ik begon helemaal te rille enso, en deed de does maar koud. dit hielp niet en ik moest meself goed vasthouden om niet te valle :o ik ging meself kalmere en mijn lichtelijke paniekheid onderdrukke. omdat ik niet meer een beginnerling ben lukte het me goed erover heen te sette :rofl

nix aan het handje dus, en ik vind het een mooi meegenomen ervaring weer. de avond was super leip! :rofl

 

Eric

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...