Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
wiet4me

Shot

Recommended Posts

hejj ik ben een beginner van 2 maanden en heb al voor 70 euro opgeblowt

de laatste keer ging ik met gevorderen roken en toen gaf een jongen me een shot.

dat wilik ook graag met vrienden doen maar ik weet niet hoe het moet.

kunnen jullie et missgien uitlegge?? alvast bedankt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je propt een halve joint omgekeerd in je smoel, klemt hem tussen je tanden, zet je lippen om de tip heen en blaast lekker hard al die rook tussen je handen in de smoel van die andere jongen of meisje..

 

Het is alleen een beetje goor..

Share this post


Link to post
Share on other sites

is er ook een speciale techniek voor nodig om de joint te draaie ofzoww of iets dergelijks? en wat is een terrorshot?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er zijn verschillender manieren waarop je je handen kan houden..

Bijv als een kuipje, en je kan neusshots nemen/gebven, je kan ook je handen in elkaar zetten omzo een rondje te vormen.. gnoeg verschillende soorten varianten, al blijft het idd bestwel erg/goor het blijft gwoon kikke

 

EN hier hebje een Terror shot

 

911.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik denk niet dat je een terror shot wil dat is dat je iemand een shot geeft en dan iemand een stampt in ze maag geeft dat het harder aan komt

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik denk niet dat je een terror shot wil dat is dat je iemand een shot geeft en dan iemand een stampt in ze maag geeft dat het harder aan komt

Dat is echt een bitch actie.. 9/10 keer slaan ze op je middenrif en dan begin je je longen zowat uit te hoesten.. :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
in belgië noemen ze dat een blow of soufle

 

tis maar dat jullie het weten he...

Of een kopperke, kopstootje, soufke en nog veel meer :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hier noem ik het een kl#testreek :P

 

Ik zou hard terug slaan dat ze het middenrif niet meer kunnen vinden :nerd

Precies :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
Er zijn verschillender manieren waarop je je handen kan houden..

Bijv als een kuipje, en je kan neusshots nemen/gebven, je kan ook je handen in elkaar zetten omzo een rondje te vormen.. gnoeg verschillende soorten varianten, al blijft het idd bestwel erg/goor het blijft gwoon kikke

 

EN hier hebje een Terror shot

 

911.jpg

 

Hahahaha :P :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jaa wij noeme da heir een klaptshott (By eindhove in de buurtt)

Enjaa je kan shotjes op verschillende maniere doen..ik doe meestal watervalletje geve :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites
in belgië noemen ze dat een blow of soufle

 

tis maar dat jullie het weten he...

huh en ik dacht dat een blow een joint tussen de vingers houden en dan handen in elkaar houden en dan trekken was...

of hoe je dat ook uitlegt.wat is dat dan?

Share this post


Link to post
Share on other sites

voor ik een "blowke soufle of shot" geef, inhaal ik zelf, dan komt hij nog harder aan.

 

 

Kennen jullie buiten het blowke,soufle,shot of hoe je het noemt ook de waterval?

dan plaatst je de joint ook omgekeerd in je mond steken en daarna haak je je handen op een bepaalde manier in elkaar met de ontvanger en blaas je zo de rook uit de omgekeerde joint over de handen naar de andere persoon die aan de andere kant van de handen inhaleert, is ook redelijk hard.

 

of nog iets, ga zitten op een stoel en maak je rug hol, door achterover te leunen over de rugleuning., inhaleer dan van een joint, en kom dan met een schok recht, de rook vliegt dan in je longen.

Edited by Notorious

Share this post


Link to post
Share on other sites
voor ik een "blowke soufle of shot" geef, inhaal ik zelf, dan komt hij nog harder aan.

Kennen jullie buiten het blowke,soufle,shot of hoe je het noemt ook de waterval?

dan plaatst je de joint ook omgekeerd in je mond steken en daarna haak je je handen op een bepaalde manier in elkaar met de ontvanger en blaas je zo de rook uit de omgekeerde joint over de handen naar de andere persoon die aan de andere kant van de handen inhaleert, is ook redelijk hard.

 

of nog iets, ga zitten op een stoel en maak je rug hol, door achterover te leunen over de rugleuning., inhaleer dan van een joint, en kom dan met een schok recht, de rook vliegt dan in je longen.

uhu , waterval is bij mij maten die ook blowen wel redelijk gekend maar dat deden we vooral vroeger toen we met zo weinig mogelijk wiet zo stoned mogelijk wouden worden :wOOt

 

nu is het soms nog eens een indiaantje maar meestal gewoon chillie oproken :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...