Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
coolradijsje

Yopo Zaadjes

Recommended Posts

Ik ben dees jaar van plan om alles wat er te krijgen is op de markt eens op een "verstandige" manier uit te proberen.

 

Ik had 5 yopo zaadjes laten poffen in een pan tot het nooites waren :)

dan heb ik deze 15 min. plat zitten drukken met een bierfles zodat het allemaal fijne korreltjes waren (half poeder)

En daarmee kon ik 2 ultra dikke lijnen mee leggen.

Toen ik halverwege de eerste lijn zat had ik echt superveel pijn in mijn neus en ik heb echt wel op mijn tanden moeten bijten om die lijn verder op te snuiven.

En ik moest er echt niet over nadenken hoe ik die 2de ging doen wat dat was gewoon niet te doen, Direct een halve minuut na die eerste lijn voelde ik me KOTSMISSELIJK en heb ik superveel moeten overgeven in me toilet.

Er stroomde terzelfde tijd een heeeeeel krachtig gevoel in me hoofd en de kleuren links, rechts, boven, onder (muur, vloer, pafond) waren in blauw groene kleuren.

Ik was lichtjes aan het rippen en zag oppeens een soort sliert van mozaïekjes in veel te veel kleuren :bier :P

Ik kon er spijtig genoeg op dat moment TOTAAL niet van genieten doordat ik me zo slecht voelde van dat braken. En Tegen dat mijn maag al wat gesust was, was de trip al over :rofl

 

m.a.w. geen echte aanrader zo.

Spijtig dat pure synthetische dmt niet gemakkelijk te verkrijgen is.

(voor de mensen die er aan kunnen geraken mogen me altijd pmen.)

 

Dees week ga ik nu Salvia, hawai baby woodrose ofzoiets en blauwe winde proberen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

:) wat een flauwe reactie...

 

Ik zei wel "Op een verstandige manier"

Maar inderdaad Heroïne staat ook op de lijst maar dan wel op een andere manier dan spuiten.

 

Ik ben er 100% zeker van dat ik niet iemand ben die verslaafd kan worden in tegenstelling tot sommige anderen. En ik raad ook niemand aan om zo te experimenteren tenzij ze da op een psychonautische wijze aanpakken zoals ik.

En al wie hier verslaafd is aan wiet en mijn niet verstaat en zo fanatiek is tegen harddrugs is hypokriet !!! :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik zei wel "Op een verstandige manier"

Maar inderdaad Heroïne staat ook op de lijst maar dan wel op een andere manier dan spuiten.

Ja ja, ik snap het... Vooral nu ik het nog eens teruglees:

 

Toen ik halverwege de eerste lijn zat had ik echt superveel pijn in mijn neus en ik heb echt wel op mijn tanden moeten bijten om die lijn verder op te snuiven.

En ik moest er echt niet over nadenken hoe ik die 2de ging doen wat dat was gewoon niet te doen, Direct een halve minuut na die eerste lijn voelde ik me KOTSMISSELIJK en heb ik superveel moeten overgeven in me toilet.

Erg verstandig inderdaad, kan niet anders zeggen. :)

 

Wat mij betreft zit er wel degelijk een groot verschil tussen heroïne en wiet trouwens, maar goed, jij kan toch niet lichamelijk of geestelijk verslaafd raken want volgens mij kom je van Mars met het daarbij behorende onmenselijke lichaam... :rofl :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

van horen zeggen is "trippen" op heroine gewoon weg

ziek zijn, misselijk zijn, jeuk hebben en nog meer ellende.

Zeker als het de eerste paar keer betreft.

 

Wil je het kunnen waarderen moet je het dus al vaker doen.

Daar schuilt meteen al een gevaar. Maar dat wordt waarschijnlijk

dus weer een kotservaring. Sommige mensen :pooh zichzelf onder.

Pas op zou ik zeggen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

pfff heb zowat alles is geprobeerd , en het beste is LSD, geloof me.

hero en coke samen branden is ook wel de max of hero en xtc. hero snijven is plat liggen.coke snuiven is stom. pak nooit trips samen met speed. enkel puur, of met een pint.sjampies is niets voor mij. kwil wel eens mescaline en meth proberen. maar lsd is the way!

Share this post


Link to post
Share on other sites

lol, 'k ken iemand die wel DMT zou drinken met het

genootschap dat dat in Amsterdam wel eens doet. hahaha

die jongen heeft serieus uren lang op het toilet gezeten

schijtend en kotsend (vertelde hij mij.) Walgelijk :P :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest IDULS

Ik vind dat je lekker door moet gaan, zolang je maar dan die grappige verslagen zoals deze blijft maken :) :P

 

Voor mij niks van al wat je noemt, maar toch leuk om te weten.

Share this post


Link to post
Share on other sites
:blink: wat een flauwe reactie...

 

Ik zei wel "Op een verstandige manier"

Maar inderdaad Heroïne staat ook op de lijst maar dan wel op een andere manier dan spuiten.

 

Ik ben er 100% zeker van dat ik niet iemand ben die verslaafd kan worden in tegenstelling tot sommige anderen. En ik raad ook niemand aan om zo te experimenteren tenzij ze da op een psychonautische wijze aanpakken zoals ik.

En al wie hier verslaafd is aan wiet en mijn niet verstaat en zo fanatiek is tegen harddrugs is hypokriet !!! <_<

haha, dus dat noem jij hypocriet?

 

Er zijn tijden dat ik verslaafd ben aan wiet maar ook tijden dat ik er totaal geen behoefte aan heb...

 

En dat kun je ook zeggen met heroine wil jij zeggen?

 

Kom op nou...

 

 

Dit wil niet zeggen dat ik dagelijks gebruik van wiet goedkeur...

Share this post


Link to post
Share on other sites

ma kom, alles is toch relatief.

 

Als mijn oma van 83 jaar moest weten dat ik joints rook. zou ze gewoon zo reageren zoals jullie nu zo heftig reageren op harddrugs

 

Of is het niet zo? :specool

 

En ik heb het hier niet over dat "wietverslaving" hetzelfde is als heroïneverslaving.

Ik heb het hier gewoon over dat ik met alles eens wil experimenteren.

Maar blijkbaar zijn er hier mensen die dat hier zo negatief bekijken :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

hawaian woodrose zaadjes,1 keer in amsterdam,5 zaden gekauwd ipv thee zetten(wist ik veel),de eerste 2 uur waren wel leuk op de wallen,maar na die 2 uur moest ik om de 15 meter lopen 3 minuten zitten,omdat ik echt niet meer kon lopen ....en kom dan maar weer eens op t centraal station om terug naar rotterdam te reizen,dit doe ik dus nooit meer,geef mij maar 2 cb of lsd of een goeie paddestoel,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jooo Radijsje,

 

Ga NIET experimenteren met heroine!

Lola geeft precies de juiste beschrijving weer van

het gebruik van heroine.

Daar komt bij dat roken(chinezen) van heroine net zo

verslavend werkt als spuiten.

Heroine heeft bij mij een hele diepe wond achtergelaten(geestelijk)

ondanks het feit dat ik er al 10jr af ben.

Share this post


Link to post
Share on other sites
:nerd wat een flauwe reactie...

 

Ik zei wel "Op een verstandige manier"

Maar inderdaad Heroïne staat ook op de lijst maar dan wel op een andere manier dan spuiten.

 

Ik ben er 100% zeker van dat ik niet iemand ben die verslaafd kan worden in tegenstelling tot sommige anderen. En ik raad ook niemand aan om zo te experimenteren tenzij ze da op een psychonautische wijze aanpakken zoals ik.

En al wie hier verslaafd is aan wiet en mijn niet verstaat en zo fanatiek is tegen harddrugs is hypokriet !!! :verrygood

 

kom op zeg, hou jezelf niet voor de gek, vooral met heroine, na 1 keer kan het bij sommige drugs al genoeg zijn voor een harde verslaving, kijk dus wel uit ! :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hahaha dit topic weer opgerakeld!

 

Ik ga straks op de treinrails staan en als er dan een met 120 km/u aankomt stap ik op het àllerlaatste moment opzij... Ja je moet alles toch eens geprobeerd hebben nietwaar? Ik ben een ervaren adrenaline-junkie dus ik weet 100% waar ik mee bezig ben, absoluut niet gevaarlijk. En iedereen die dit afkeurt, maar zelf wel eens 5 km/u te hard rijdt in de auto is hypocriet. Alles voor de kick man! w00t2.gif

 

:verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

damn wat veel kinderachtige reacties!

 

Ik heb zelf ook een paar x yopo gesnoven! Ik vond het maar nix, werd er zwaar kotsmisselijk van. Heb een tijdje met het id rondgelopen om een z/b extractie te doen van deze zaden, zodat ik pure dmt over zou houden. Heb dit toch maar niet gedaan en de zaden geruild tegen wietzaden. Maar het is cker niet voor mietjes!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ma jong mad scientist haha :verrygood

 

nu eigenlijk weer off topic maar Ik heb een paar weken geleden coke en ketamine gesnoven.

Iedereen waarmee ik dit gedaan had vond de coke geweldig spul behalve ik.

Ik heb nu al het een en ander gedaan en ik denk niet maar ik ben er zo zeker van dat ik niet zo gevoelig ben voor een verslaving van drugs.

Als ik zie dat mijn gebuur hier bijna niet van de speed en coke kan blijven en tussendoor wiet zit te roken als geen ander moet ik hier uit toch vaststellen dat ik daar totaal geen behoefte aan heb.

 

Nu is het deze week aan mescaline en XTC

Ik breng ook hier over nog een verslagje uit :nerd

Share this post


Link to post
Share on other sites

ff een tip, omdat alle verslaafden dat uiteindelijk zeiden, hou het dan bij 1 keer, het is tenslotte harddrugs, vooral die shit als XTC. kijk uit, want voordat je het weet zit je eraan vast. :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
ff een tip, omdat alle verslaafden dat uiteindelijk zeiden, hou het dan bij 1 keer, het is tenslotte harddrugs, vooral die shit als XTC. kijk uit, want voordat je het weet zit je eraan vast. :verrygood

 

Wat is dat toch met jou? Beetje een afkeer tegen "harddrugs" ofzo? Echt ongegronde paranoide ----EDIT---- gedachtes.

 

"Iedereen zal verslaafd raken na 1 keer drugsgebruik! XTC is de duivel!"

 

Toevallig in Amerika opgegroeid? Veel propoganda voorgezet zeker? Je bent echt zo'n DARE persoon..

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat een kinderachtige reacties hier! Mescaline staat no zeker op mijn do before i die lijstje. Hoe kom je eraan als ik vragen mag? geextraheerd uit cactussen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...