Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

WICKIDDD

Pics En Live Cam!

Recommended Posts

hehe dat waren de hulptroepen. Mijn vriend Piet uit Nieuwegein. Eerste resultaten: 1,5 KG wiet - de helft pas geknipt dus totaal 3 kg! Het ligt al in het water. Daarnaast al een kg of 1,5 popcorn en mooi klein topblad voor de bubblebags.

 

De cam: meer dan 200 kijkers vandaag die meer dan 5,5 GB verkeer gebruikten.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Eerste resultaten: 1,5 KG wiet - de helft pas geknipt dus totaal 3 kg!

nat of droog?

Hij heeft gisteren geknipt, dus wat denk je? Droog natuurlijk!

hij kan toch al beetje uitgerekend hebben, als je door 20% deelt :verrygood kom je wel ongeveer uit.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Eerste resultaten: 1,5 KG wiet - de helft pas geknipt dus totaal 3 kg!

nat of droog?

Hij heeft gisteren geknipt, dus wat denk je? Droog natuurlijk!

hij kan toch al beetje uitgerekend hebben, als je door 20% deelt :verrygood kom je wel ongeveer uit.

Door 20% delen :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites
Eerste resultaten: 1,5 KG wiet - de helft pas geknipt dus totaal 3 kg!

nat of droog?

Hij heeft gisteren geknipt, dus wat denk je? Droog natuurlijk!

hij kan toch al beetje uitgerekend hebben, als je door 20% deelt :verrygood kom je wel ongeveer uit.

Door 20% delen :smoke

ofja heheh :specool NAT DELEN DOOR 5!

Share this post


Link to post
Share on other sites

hehe.. bijna 3 kg NAT maar wel bijgeknipt dus(t'is uiteindelijk iets minder geworden - de toppen die ik de volgende dag heb geknipt waren flink aan het doorrotten helaas - man wat gaat dat snel!), dus ik hou daar na droging pak hem beet zo'n 400 - 500 gram van over maximaal: Ik watercure het allemaal in verband met de rot. Wil niet het risico lopen dat het door gaat rotten tijdens het drogen. De rot heb ik er uiteraard wel uitgehaald. Daarnaast bijna 2 kg popcorn en goed knipwerk in de vriezer voor de hash. De kleinere topjes heb ik niet eens de moeite voor genomen om die bij te knippen, die gaan rechtstreeks de bubbleator in straks.

 

Ik zit me toch een partij te balen met dit weer! Geen rot en die ene week extra zon had me behoorlijk wat meer en rijpere wiet opgeleverd, maar ja.. De kleine topjes die ik 2 - 3 weken geleden heb gecured zijn apestoned, dus deze zullen zeker wel goed worden.

 

Derde / vierde dag van het curen vandaag: Heb het water afgelopen dagen TWEE keer per dag verschoond. Man wat komt er toch een hoop troep vanaf :verrygood (Stinken!!) . Inmiddels blijft het water wat helderder, maar toch nog veel dat eruit komt. Nog 4 dagen.. Nu moet de wiet weer wat lekkerder gaan ruiken. Goed spoelen lol.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb zelf 2 white widows staan, en ik twijfel nu ook.

De komende week blijft mooi weer, dus opzich zou het geen kwaad kunnen als ik mn planten nog een weekje laat staan.

Aan de andere kant, veel haartjes zijn al bruin (vaak alleen het puntje).

Al mn virenden (overigens met andere rassen) hebben al geoogst en verklaren mij voor gek. Maar ik moet zeggen dat zij zich amper verdiept hebben in de theoriën achter wietplantjes.

Ik heb nog geen rot, ook nooti gehad, alleen wel wat kleine bruine plekken, dus eignelijk mini-topjes die door en door bruin zijn (verdord lijkt het wel).

 

 

Ik hield altijd 80% bruine haartjes aan. De hoofdtoppen zijn al wel lekker bruin, alleen de mindere toppen nog niet.

 

Het is toch niet gek om ze nog een paar dagen te laten staan ?

 

Ik weet dat het een beetje vage vraag is, maar ik vraag me gewoon af of het seizoen nou al echt voorbij is, of dat ik met een gerust hart nog gewoon verder kan wachten.

 

Grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kijk uit met rot! weet je dat goed te herkennen? Want als je dat hebt moet je ze echt binnenhalen. Alleen de topjes van de haartjes bruin zegt niet zoveel. Dat komt ook van het vocht.

 

Als je het op de keper beschouwt is een plant pas klaar als ie zijn blaadjes gaat loslaten... maar de trichomes geven uitsluitsel. Zie ook deze foto: trichomes

 

Volgens mij kun je ze nog rustig buiten laten staan als ze geen rot hebben. Midden - eind oktober is zo'n beetje de oogsttijd, dus het zal het er niet meer lang vanaf zitten, maar dat ligt natuurlijk ook aan wanneer ze in de bloei zijn gegaan. 9 - 11 weken bloeien kan makkelijk buiten.

 

Je kunt overigens ook gewoon in etappes oogsten hoor. Eerst de echt bruine toppen, en de rest nog even laten staan. Is ook een stuk lekkerder met knippen want als je slappe takken moet knippen die al een dag ligen valt dat niet mee!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zal morgen eens een paar foto's maken en die hier zetten.

Rot heb ik nog nooit gehad, dus het herkennen daarvan is voor mij meer een raadsel. Foto's geven vast beter uitsluitsel.

Kan ik dan in jouw topic terecht ? :unsure:

 

Ciao

Share this post


Link to post
Share on other sites

nominaties? O jee ik ben toch niet genomineerd he...

 

Overigens, de opbrengst na de watercure: 15% (zoals verwacht ipv 25% bij normaal drogen), dus pak hem beet 440 gram :verrygood

 

Heftig stoned. Heel zacht, echt een sluipmoordenaar. Moest gisterenavond na een klein jointje echt effe plat!

Share this post


Link to post
Share on other sites

overigens.. ook 30 gram bubble hash van het knipafval tot nu toe. Top!

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoe zit het met je buren als ik vragen mag.

als ik een plant in de tuin zet weet heel de straat het.

ik heb roddel buren die denken dat ze een model gezin zijn.

hoe zit het bij jou dan met die geur rakkers van je

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tja, buren! Gelukkig heb ik het getroffen met mijn buren. Ik ben zelf ook een goede buur en allemaal weten ze het wel. Ze vinden het mooie planten en ik heb ook niet de meest "geurende" soorten genomen, zoals skunk. de PP doet het lekker daar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...