Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

rakkertje

Fucking Infaroodkijkers

Recommended Posts

van de week maat gepakt met infaroodcamera, kreeg die de foto ook nog!!

Al een paar man gepakt met heli boven het huis!!

Wordt toch een beetje te gek vind ik.

Kunnen we hier nou echt niks tegen beginnen??

Nog ff en we worden uitgeroeid, als iemand tips heeft om die blauwe te slim af te zijn. Laat het dan hier weten!! ik weet dat er al een topic over is maar wil het nog eens extra onder de aandacht brengen!! ;) :rofl :D :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waarschijnlijk hadden ze s'nachts hun lampen aan ,of niet?

Men gaat ook te voet met die scanners op pad namelijk en dat doen ze juist 'snachts . Ik denk dat de kans groter is dat ze te voet gaan en niet per heli.

 

 

-Je kunt de luchtafvoer gewoon in de rest van het huis blazen ,in plaats van in de buitenlucht. Zorg voor een grote afzuiger en isoleer je kweek ruimte en reflecteer de warmte met folie terug de ruimte in . Dit alles met als doel het dak koel te houden . De infra rood camera's zien het namelijk als het dak op één plaats een paar graden warmer is .

 

- VSA's niet in dezelfde ruimte als je lampen hangen ,liefst een verdieping lager .

 

We kunnen ons zeker wel onzichtbaar maken voor infra rood cams , als we bereid zijn er wat geld tegenaan te gooien.

 

Nieuwe zuinigere lampen zijn juist om deze reden ook interessant ,ze geven minder warmte af .

Share this post


Link to post
Share on other sites
Waarschijnlijk hadden ze s'nachts hun lampen aan ,of niet?

Men gaat ook te voet met die scanners op pad namelijk en dat doen ze juist 'snachts . Ik denk dat de kans groter is dat ze te voet gaan en niet per heli.

 

 

-Je kunt de luchtafvoer gewoon in de rest van het huis blazen ,in plaats van in de buitenlucht.  Zorg voor een grote afzuiger en isoleer je kweek ruimte en reflecteer de warmte met folie terug de ruimte in .  Dit alles met als doel het dak koel te houden . De infra rood camera's zien het namelijk als  het dak op één plaats een paar graden warmer is .

 

- VSA's niet in dezelfde ruimte als je lampen hangen ,liefst een verdieping lager .

 

We kunnen ons zeker wel onzichtbaar maken voor infra rood cams , als we bereid zijn er wat geld tegenaan te gooien.

 

Nieuwe zuinigere lampen zijn juist om deze reden ook interessant ,ze geven minder warmte af .

Zoals die van Naturelight... Spaarlampen

 

Waarom persee op zolder kweken...

Je kunt ook gewoon in een kamer die niet aan je voorgevel eindigd.. kweken.

 

gr m

Share this post


Link to post
Share on other sites

En hoe zit dat dan als je wel op zolder kweekt maar wel een goed ;)

geisoleerd dak hebt................... :rofl :D ????

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dan hangt het af van waar je afgezogen lucht heen gaat ,en of je afzuiging sterk genoeg is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

via het dakraam naar buiten............... :D

 

dus dat zien ze dus ook met die camera`s.................. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest petfinder

toevallig dit zeg... :D

 

vandaag voor de tweede keer in twee weken tijd hangt er een heli bij ons boven de buurt.

ik ga toch de dagen en tijden eens opschrijven.

ik weet dat ze na een bepalde tijd niet meer vliegen, dus zal ik mijn licht na die tijd aan moeten gaan doen.

ik woon op 4 hoog, dus die nachtkijkers hebben ze geen fuck aan vanaf de grond, want mijn kassie staat achter, kunnen ze niet bij komen.

mara vauit de lucht is het echt kasi voor ze, FLIKKERS

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest dejavu

de politie beschikt ook over de zgn FLIR ( Forward Looking Infrared) foto's

E65.JPG

Het is net zo groot als een camcorder , gewoon vanuit de auto of ter lopende voet .

Dit kunnen en mogen ze gewoon gebruiken om bij ons door de muren te gluren.

 

Mogen ze snachts wel vliegen? i.v.m geluids hinder milieu overlast enzo

 

Big Brother is watching you... wel te rusten..... :D :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo, dat zijn mooie speeltjes wat ze hebben die FLIR's..... dure spulletjes precies, spijtig dat er geen prijs bij stond.

Bestaan er geen mogelijkheden om die dingen te "jammen"?? de hufters....

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest dejavu

Ja zeker leuk hebbedingkie , ze kosten bij de weg =/- $ 8000 dus dat valt ook wel mee , je kan ze ook huren ... :D

ej jammen ,... ja antidetectie folie....of ga onder je huis ipv de zolder

Share this post


Link to post
Share on other sites

déjàvu, ik woon 2 hoog jammergenoeg. kelder is geen optie. zit wel dicht tegen het dak aan, maar met één 250 watter moet dit toc geen probleem zijn.

antidetectiefolie is mssn wel goed, maar dan moet je aantal cm's afstand houden vd wand en verlies k weer plaatsin mn kastie. k ga ze gewoon heel goed isoleren, en lucht afblazen in de gang.

en met jammen bedoelde ik echt die hittecamera's storen dmv frequenties uit te sturen dmv één of ander apparaat, bestaat mssn :D maar lijkt me onwaarschijnlijk ..

en vind t eigenlijk weinig geld.. wie weet hoeveel van die toestelletjes ze dan al niet in gebruik hebben....

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest dejavu

Kweenie of ze echt te jammen zijn , tizz IR dus moeilijk.Én merken ze dat er zo iets is dan is Adolf Donner (:D) de eerste die een antieflirjam wet verzin en dan krijgen de juten antiflirjamdetectiedetectoren .....hahahahaha :D

 

maar kben liever in de rondte 15cm kwijt dan mijn spullen en ik haat bejaarde (kga geen thee schenken)dus dat schiet ook nie op ....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je kan met dat ding overigens niet dwars door de muren heen kijken , je ziet slechts de verwarmde buiten muur of dak of de warme afgezogen lucht .

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest petfinder

dus de lucht in je huis laten afblazen, en weg is het probleem ? :unsure:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kweenie of ze echt te jammen zijn , tizz IR dus moeilijk.Én merken ze dat er zo iets is dan is Adolf Donner (:D) de eerste die een antieflirjam wet verzin en dan krijgen de juten antiflirjamdetectiedetectoren .....hahahahaha ;)

 

maar kben liever in de rondte 15cm kwijt dan mijn spullen en ik haat bejaarde (kga geen thee schenken)dus dat schiet ook nie op ....

Radio 538 geluisterd?? :D (hij weet wel waar ik het over heb)

Share this post


Link to post
Share on other sites

hier heb ik in het afgelopen half jaar 2x een helicopter boven ons dorp gezien

 

2x de zelfde

 

maar dit was overdag

 

en kunnen ze me planten in de achtertuin zien?

 

wel is hier een binnenkweker opgerold maar dat was volgens mij omdat ie stroom had afgetapt en daar was essent achter gekomen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bij de betere growshop kun je deze infrarood camera's huren

alleen is dit een beetje prijzig maar wel heel effectief zie je meteen waar je aan moet werken

Share this post


Link to post
Share on other sites
De vervaardiging van thermische opnamen door de Politie Luchtvaartdienst vormt geen inbreuk op het recht op bescherming van de persoonlijke levenssfeer van verdachte, nu hierbij geen sprake is geweest van een stelselmatige observatie, die tot resultaat kan hebben dat een min of meer volledig beeld wordt verkregen van bepaalde aspecten van het leven van verdachte. Een dergelijke inbreuk is met name niet aanwezig, omdat het hier gaat om een opsporingsmiddel dat slechts eenmalig is ingezet en niet meer kan opleveren dan een algemene aanwijzing voor een ongewone warmtebron (in of bij een woning) op een bepaald perceel.

 

Een stukje van de site van het openbaar ministerie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoe hoog komen ze dan eigenlijk boven je huis/pand vliegen?? toch goed zichtbaar of kunnen ze het vanop grotere hoogtes als het moet?

in Amsterdam heb ik ze wel eens aan het werk gezien vanuit mn hotel ... vlogen de hele tijd boven app blokken in a'dam West, dicht aan de metro einde daarzo ....

Share this post


Link to post
Share on other sites
hier heb ik in het afgelopen half jaar 2x een helicopter boven ons dorp gezien

 

2x de zelfde

 

maar dit was overdag

 

en kunnen ze me planten in de achtertuin zien?

 

wel is hier een binnenkweker opgerold maar dat was volgens mij omdat ie stroom had afgetapt en daar was essent achter gekomen

De planten in je tuin zien ze niet met infrarood kijkers. Het zijn vaak ook gewoon agenten te voet met I-R apparaten en zeker niet altijd heli's.

 

Ik denk trouwens dat men vooral in de winter aan de slag gaat met die camera's.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...